Re: Findes der i dansk lovgivning en lov, der forbyder misbrug af domstolenes autoritet (apropos skueprocesse) ?

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

News:dk.videnskab.jura
Sent: Thursday, December 20, 2012, CET 20:56, GMT 19:56
Subject: Re: Findes der i dansk lovgivning en lov, der forbyder misbrug af domstolenes
autoritet (apropos skueprocesse) ?
14987 news:50d36d5b$0$288$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab.jura/dKmAqekBVLY/TP1J0HxmjjoJ

> "Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Noget som Taliban (og andre "småskøre" hjernevaskede idioter) har meget,
MEGET svært ved at forstå!

Sent: Thursday, December 20, 2012, CET 21:04, GMT 20:04
autoritet (apropos skueprocesse) ?
14988 news:50d36f49$0$295$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/QPo9FZuNVd4/0C11K2fPuOAJ
Et udsagn:

Jamen Mig vil kun respektere knald-i-låget love, udstedt af den
guddommelige ***diktator***, der siger:

Kun MIG über alles!

Mig er jo hjernevasket (må du huske på)!

Mig tilbeder det, der hverken kan gå, se, høre eller tale (skønt det
er forbudt)!

Og mig kan ikke indse det, for mig er jo hjernevasket!