*Profeti* til nogle sjæle (herunder muslimer) vedr. bl.a. Guds navn, afguder og opstandelse - Re: 2019 uge 40 (news samlet)

*Profeti* vedr. bl.a. opstandelse til nogle sjæle (herunder muslimer)

File 21.817 ...
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/jhvh/21-xxx/21-817
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/prophecy/21-xxx/21-817
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/resurrection/21-xxx/21-817
Idols (Afguder)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/idols/21-xxx/21-817
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/muslim-world/21-xxx/21-817
Terror (abuse of power)
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/terror/files/21-xxx/21-817

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/prophecy/21-xxx/21-817

Other news:

2312 days to Nuclearwar (± unknown)

-

Dagens *keywords*:

Tag afstand fra det onde

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Luk+13&version=BPH

Lukas 13, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Tag afstand fra det onde

[ ... ]

De jødiske lederes mangel på åndelig frugt

[ ... ]

Konfrontation mellem Jesus og en synagogeforstander

[ ... ]

Guds rige vokser fra småt til stort

[ ... ]

Vantro og onde mennesker kommer ikke ind i Guds rige

[ ... ]

Jerusalems indbyggere anklages for deres vantro

-

Dagens Ord fra ...

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Num+16.25-17.15&version=BPH

4 Mosebog 16:25-17:15, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

(Tre mænd gør oprør, fortsat)

25
Så skyndte Moses sig hen til Datans og Abirams telte, og
folkets ledere fulgte i hælene på ham. 26 „Skynd jer at
komme væk fra disse onde mænds telte,” advarede han de
omkringstående. „I må ikke røre nogen af deres ejendele,
for så mister I livet på grund af deres synd.”

News:dk.videnskab
Subject: Found perhaps ET-"phone"-call: Distance = 2420 lightyears -
Re: 2019 uge 40 (news samlet)
Date: Wed, 2 Oct 2019 11:02:06 +0200, GMT 09:02
21815 news:5d94679e$0$704$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2019-10-02-m-dk/21-815
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/markpointer/48/21-815
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/markpointer/70/21-815
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/markpointer/150/21-815
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/objects/homestar-of-et/distance/21-815
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/gzITty0LxBc/r-PjTFZ6AAAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/p8ErHdRlSUE/khMP5oGpBwAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/DkZ3yWQnta8/jpcvRFwxCgAJ

> HVORFOR netop lige i dag?
>
> 2019-10-02, day no 275
>
> Russia-WARNING-counter = 2420
> see fx. ...
> https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2013-02-15
> https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2013-02-15m

Hold som sagt en god fysisk afstand til disse onde menensker
(eksempelvis Psykopatus-Putin), da man jo ALDRIG kan vide sig
helt sikker på (længere), OM de bliver ramt af fx. et meteor
(or an asteroid) fra himlen (apropos Sodoma)!

Mist ikke livet på grund af deres synd!

-

Dagens Ord fra ...

Det Danske Bibelselskabs bibellæseplan 2019 ...
http://www.bibelselskabet.dk/ressourcer/bibellaeseplan

https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Jo+5.13-&version=BPH

1 Johannes 5:13-, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Om at bede efter Guds vilje

[ ... ]

Om synd og oprør, liv og død

[ ... ]

Afsluttende resume

-

Dagens Ord fra ...

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

(Her kan du også få tilsendt gratis andagtsteksten i et hæfte
4 gange om året: dec, mar, jun og sep, og det er jo meget
smart, hvis man er væk på retræte eller noget andet.)

=== citat start ===

Ordet for 2019-10-03

Om at lytte til Guds stemme

"Med egne ører skal du høre et ord, der lyder bag dig:
'Her er vejen, den skal I følge!'"
Es 30,21

En rådgiver, der tidligere havde været misbruger, skriver:

"Jeg var i behandling for 'kemisk afhængighed' og havde brug
for et job, for at komme ud af mit misbrug. Jeg søgte i flere
måneder, men ingen ville ansætte mig. En dag ventede jeg på
en bus, da en lille indre stemme opfordrende sagde: "Se bag
dig." Jeg stod ved siden af et advokatkontor. "Gå ind til
chefen i firmaet og fortæl ham, at du har brug for et job,"
lød ordene. Det er vildt, tænkte jeg ... men 'den lille
stemme' opfordrede mig til det, så jeg adlød.

Da jeg talte med advokaten og fortalte ham om, hvad der
foregik i mit liv, forstod han mig, fordi en i hans familie
også var ved at komme ud af en afhængighed. Han så på mig og
sagde: 'Det er sjovt, du kommer ind i dag. Jeg overvejede at
oprette en stilling som juridisk sekretær, men har endnu ikke
fået annonceret.' To uger senere fik jeg jobbet, og det var
bedre end nogen anden stilling, jeg tidligere havde søgt. Den
gav højere løn og udnyttede mine færdigheder til fulde."

Problemet er ikke, at Gud ikke længere taler til os; det er,
at vi ikke genkender hans stemme. Vær ikke så hurtig til at
afvise de tilfældige tanker, der dukker op i dit sind.
(Se 1.Kor 2,16) Normalt vil Gud ikke sende torden og lyn fra
himlen for at få din opmærksomhed. Oftest taler han gennem
dine tanker, gennem et familiemedlem, en ven, en lærer, en
præst, en ændring i dine omstændigheder eller gennem en
pludselig opdagelse af det 'perfekte' skriftsted, en begavet
forfatters værk eller i stilheden, når han fylder dit hjerte
med den fuldkomne fred. Så lær at lytte til Guds stemme.

=== citat slut ===

KANSKE disse ord var specielt tiltænkt dig, *His*!

(
Ja! Du har "måske" nok været udsat for *manipulerende*
kristne (og du har muligvis også brændt nallerne), men når
dette *traume* er færdigbearbejdet og lagt i graven (sammen
med al det andet lort, vi mennesker kommer ud for i dette
jordiske liv), da står der et spørgsmål tilbage: ...

Men så blev jeg afbrudt af en røst fra Himlen, der sagde:
(2019-10-03, Thursday, day no 276, CET 09:45, GMT 07:45)
- "Min *ELSKEDE* søn!"

46
- "Jeg har dig inderlig kær,"

46
- "og ved,"

46
- "hvilken smerte"

46
- "du har måttet lide."

46
- "Men se:"

49
- "Jeg gør ALTING nyt"

49
- "for jer,"

(Profetiens Ånd har nu skiftet fokus til OGSÅ at omfatte Jer
andre.)

50
- "så I ved,"

50
- "hvem jeg er;"

50
- "at jeg lever"

50
- "og kun ønsker jer det bedste."

51
- "Jeg genopretter"

52
- "det ødelagte"

52
- "i jeres liv,"

52
- "så I må få nyt livsmod"

52
- "og *frimodighed*."

52
- "Jeg vil,"

53
- "at"

53
- "du"

53
- "skal tjene mig,"

53
- "Herren, din Gud."

53
- "For det ér Jeg!"

53
- "En Gud,"

53
- "der ikke blot står og ser på,"

54
- "mens min skabning går til grunde."

54
- "Jeg griber ind"

54
- "og *frelser*"

54
- "det fortabte."

54
- "For sådan er jeg!"

55
- "Jeg købte dig"

55
- "med mit eget blod"

55
- "på Golgathas kors."

Nå da da.

Denne NMI-afbrydelse må "vist nok" hellere komme on-line now,
så Guds folk (og andre søgende? med mere) kan få en feedback!

Herre!

Giv os *frimodighed* og gør os *progressive*, så vi kan tjene
Dig med glæde!...

10:01
- "Jeg vil give jer"

01
- "min Ånd,"

01
- "så I kan se"

01
- "og fatte"

01
- "på en *ny* måde;"

02
- "så I kan skelne mellem ret og uret"

Gosch!

KANSKE profetien når helt ud til Jer i Talibal, Hizbollah und
so weiter"

10:03
- "Vil I følge mig?"

10:04
- "for Jeg er Herren, jeres Gud,"

10:04
- "Ham, der *skaber*"

04
- "liv af døde!"

10:05
- " 'Jeg ér' , er Mit navn." *1

(
*1:
Navnet JHVH på hebraisk (Jahve, Jahveh)

- "Således har det været"

05
- "fra evig af,"

05
- "og sådan vil det blive ved med at være"

10:06
- "til evig tid!"

Kom herefter til at sige højlydt (på Guds Jahves vegne):
"Jeg deler IKKE min ære med afguder, ..."

Og så fortsatte Ånden fra Himlen med ordene:

10:17
- "Hverken"

10:19
- "Allah eller"

10:19
- "You-name-it"

19
- "er Mit navn!"

10:20
- "Jeg hedder kun"

20
- "Skaberen."

20
- "Dette er mit navn!"

Herre! Det kan *misforstås*; dette Du lige nu sagde!

Ordet Skaberen bruger muslimer jo OGSÅ om deres gud Allah!

10:21
- "Ja!"

22
- "Men"

22
- "Jeg sagde OGSÅ"

22
- "samtidig ordene"

22
- "citat"

22
- "start:"

23
- " [ 'Hverken Allah eller You-name-it er Mit navn!' ] "

23
- "Det må du gerne (indsætte ordene ovenfor)"

24
- "for det har Jeg jo sagt ... :-) ..."

Okay ... :-)

25
- "Jeg deler IKKE Min ære med *afguder*,"

25
- "modbydelige"

25
- "som de er"

25
- "med masser af vold,"

25
- "mord"

26
- "på uskyldige"

26
- "og så videre!"

26
- "Jeg HADER det som pest!"

26
- "Forståer i dette?"

26
- "Det er Mig en *vederstyggelighed*"

27
- "med alle disse drab!"

27
- "HVORFOR"

27
- "skulle Jeg,"

27
- "Gud Herren,"

27
- "den Almægtige°,"

27
- "først skabe liv"

28
- "for så derefter"

28
- "at lade dette *skaberværk*"

28
- "MIT"

28
- "blive *vanæret*!"

28
- "Det er jo *MIG*, I *vanærer*"

29
- "med jeres modbydelige drab!"

*Synkroniseringen* er "desværre" fortsat røget, fordi i
andagtshæftet står der følgende:

=== citat start ===

Ordet for 2019-10-03

Om at reagere på sladder (1)

"Blandt folkene hører man, og Gashmu bekræfter det ..."
Neh 6,6

[ ... ]

Ikke engang sladder kunne afholde Nehemias fra det arbejde,
han var i gang med. Læg mærke til hans reaktion: ... Med
andre ord: "Jeg er ligeglad med, hvad du tænker, siger eller
bryder dig om. Jeg bliver ved med at bygge denne mur, indtil
arbejdet er færdiggjort."

Du må have samme attitude. For det meste behøver dine
venner ingen forklaring, og dine fjender ville ikke
acceptere én, om du så pegede på dem med en pistol. Så
forbliv fokuseret og få arbejdet gjort.

=== citat slut ===

Kommentar:

En *kristen* må IKKE gå med sladder (fordi bagtalelse osv. er
og bliver af det onde; altså noget der hører UDELUKKENDE til
djævelens gerninger)!

Amen?

-

Daily Readings - Catholic Online
https://www.catholic.org/bible/daily_reading/

https://www.catholic.org/bible/daily_reading/?select_date=2019-10-03
Daily Reading for Thursday October 3, 2019

Reading 1, Nehemiah 8:1-4, 5-6, 7-12
Responsorial Psalm, Psalms 19:8, 9, 10, 11
Gospel, Luke 10:1-12
https://www.youtube.com/watch?list=PL58g24NgWPIzyoqbVhfNR7Jy8alGIAlWD&v=KdJzVZbeZeM

-

TODAY'S BIBLE VERSE (from CBN) ...
http://www1.cbn.com/cbnnews/cwn
http://bible.cbn.com/#!/reading-plan/1/
http://www1.cbn.com/devotions

(2019-10-02, CET 11:3x-4x, GMT 09:3x-4x:)

"For the LORD has crushed your wicked power and broken your
evil rule."
Isaiah 14:5

-

Mogens Kall skrev ...

Subject: 2019 uge 40 (news samlet)
Date: Mon, 30 Sep 2019 09:27:55 +0200, GMT 07:27
21809 news:5d91ae8d$0$694$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/gzITty0LxBc/RnQ2vEtKCAAJ

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-221

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/I0YKzGo4NjU/-MKW2MicslIJ

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/kanzi-fortjent-beloenning/19-084

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/21-xxx/21-286

https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/1-pfgcv8r74/lFNV1Br7AgAJ

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/koRifFcgF9g/ggBb8KzVBwAJ

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/maa-jeg-godt-vaere-vred

> [...]
>
> Test dit kærlighedssprog ...
> http://kærlighedssprog.dk/kaerlighedssprog/test-dit-kaerlighedssprog/
>
> Gennemgå profilen, når du er afslappet og har tid nok.
>
> (Vælg en af følgende 2 muligheder:)
>
> Nr. 1
> Jeg er glad for at blive rost
> Jeg kan lide at få et knus
>
> Nr. 2
> Jeg kan godt lide at ...
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

-

Kannibal-galakse æder små galakser: En dag bliver det Mælkevejens tur
kl. 19:02
https://www.dr.dk/nyheder/viden/teknologi/kannibal-galakse-aeder-smaa-galakser-en-dag-bliver-det-maelkevejens-tur

-

132 (07:16, END: man 30 sep 07:22:40)

Se billederne: Dannebrogsfly afviste russisk spionfly
02. okt. 2019, 20:16
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2019-10-02-se-billederne-dannebrogsfly-afviste-russisk-spionfly

Det danske F-16 fly, som er udsmykket som et dannebrogsflag,
afviste mandag et russisk spionfly.

-

SF og Radikale kræver 500 millioner til flere pædagoger
02. okt. 2019, 22:13 ...
USA forhøjer told på europæiske varer
02. okt. 2019, 22:18 ...

-