dyrets billede

Ole Madsen

der står om det i åbenbaringsbogen 14.og 16

det er interessant at lægge mærke til hvad IT giganterne forsker i hvad
angår en AI person man kan snakke med, og muligvis er det det Johannes
taler om på en eller anden måde eller afskygning

det er i værtefaldt sådan jeg forestiller mig det, hvad er jeres tanker?

Ole Madsen

kapitel 19 også og 13 istedetfor 14

"Ole Madsen" <o-ma...@privat.dk> skrev ...

Sent: Friday, December 12, 2014, CET 12:59, GMT 11:59
Subject: Re: dyrets billede
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/vd2QOx3pUtA/bmHg0Vk7hgwJ
For en god ordens skyld, synes jeg lige, at det også bør nævnes, at
der findes en helt anden udlægning af den meget kryptiske Åbenbaringsbog
og dens mange symboler (herunder dyret fra havet, Antikrist og tallet 666).

Denne udlægning er dog langtfra populær i alle kristne kreds, antager jeg,
fordi der "pilles ved arvesølvet"!

Se:

Den 13-12-2014 kl. 15:29 skrev Kall, Mogens:
> [...]
>
> Denne udlægning er dog langtfra populær i alle kristne kreds, antager jeg,

jeg tror de er mange ting i bibelen som vores generation er de første
til at forstå, netop fordi de går i opfyldelse i vor tid, pga teknologi
der er mulig idag, ikke var det da bibelen blev skrevet

der er ting i forhold til vores verden vi forstår bedre end Paulus og de
andre, fordi verden ikke var så fremskreden i viden som den er idag

Daniel siger at i de sidste tider skal indsigten blive stor, ved ikke
helt med hensyn til hvad han mente, men i det hele taget kan det passe
til alle ting

om vi så er blevet klogere er en hel anden historie

Ole