Breaking news: Kristen præst, der levede i hor (var gengift), død! - Re: 2019 uge 36 (news samlet)

Kall, Mogens

Breaking news: Kristen præst, der levede i hor (var gengift), død!

File 21.748 ...
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/excorsismus/21-748
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/adultery/21-748
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/indsigelse/21-748
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/tsa/21-748
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/udfordringen/21-748
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/wrong-doctrine/21-748

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/wrong-doctrine/21-748

Other news:

2342 days to Nuclearwar (± unknown)

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+27&version=BPH

Matthæus 27, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Jesus sendes til Pilatus

[ ... ]

Judas begår selvmord

[ ... ]

Jesus i forhør hos Pilatus

[ ... ]

Pilatus bliver presset til at lade Jesus korsfæste

[ ... ]

De romerske soldater gør nar af jødernes konge

[ ... ]

Jesus bliver korsfæstet og derefter hånet af de jødiske ledere

[ ... ]

Jesus dør

[ ... ]

Jesus lægges i graven

[ ... ]

Der sættes vagt ved graven

-

Dagens Ord fra ...

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Num+7.89-8.26&version=BPH

4 Mosebog 7:89-8:26, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Forklaring om lysestagen

Indvielsen af levitterne

Skifteholdsarbejde

[ ... ]

Som et symbol på, at alt tilhører Gud, skulle førsteafgrøden
af det dyrkede og alt førstefødt gives (ofres) til ham. Det
skete helt bogstaveligt med dyr og planter, men da Gud væmmes
ved menneskeofre, blev den førstefødte søn eller datter indløst
eller løskøbt, ved at levitterne gjorde tjeneste ved templet i
stedet for.

Refleksion:
Alt skal gå rigtigt til i helligdommen. Derfor fik levitterne
speciel træning i at holde alt rent og i orden.
Også i dag bør der være orden i vores forhold til Gud

Kommentar:

I Kristendommen er vi løskøbt i kraft af Jesu stedfortrædende
død på korset!

Mht. 'Også i dag bør der være orden i vores forhold til Gud'
... (input memory from) ...

News:dk.politik
Subject: ICC-abuse of power:
ICC to open war crimes case against Israel + ET-Break -
Re: 2019 uge 36 (news samlet)
Date: Mon, 2 Sep 2019 11:33:07 +0200, GMT 09:33
21747 news:5d6ce1e2$0$705$1472...@news.sunsite.dk
ICC, Abuse of power
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/israel/21-xxx/21-747
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/courts/icc-abuse-of-power/21-747
Restaurant jævnet med jorden i eksplosion
Úlydighedens pris:
Jeg trækken Min beskyttende hånd væk?
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/excorsismus/21-747
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/adultery/21-747
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/indsigelse/21-747
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/tsa/21-747
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/udfordringen/21-747
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/wrong-doctrine/21-747
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/ireBe6C6V5I/TcGAAw3FGAAJ

https://www.dr.dk/nyheder/viden/kroppen/knager-dit-parforhold-du-bliver-ikke-mere-tilfreds-med-en-ny-kaereste

> -
[ ... ]

https://nyheder.tv2.dk/samfund/2019-09-02-restaurant-jaevnet-med-jorden-i-eksplosion

> [...]
>
> 8
> Hvis jeg siger, at nogle onde mennesker skal dø for deres
> ondskabs skyld, og hvis du ikke advarer dem, så de får
> mulighed for at omvende sig, da skal de onde mennesker
> godt nok dø på grund af deres egne synder, men jeg vil
> kræve dig til regnskab for deres død.
>

> Dit blod IKKE komme ind over mit liv!
>
> Og da hørte jeg et 'Amen' fra Himlen!
> (Jeg fik desværre ikke nedskrevet tidspunktet nøjagtig, og det
> er nok også lige meget. Time now around CET 11.)
>
> -

Mht. 'Også i dag bør der være orden i vores forhold til Gud'
er det FORTSAT *IKKE tilladt at bedrive hor* (hvilket
gengiftning er)!

Sorry! Men der findes altså INGEN *genvej* til Paradis (UDEN
*omvendelse* ved Jesu kors)!

Så kom nu til fornuft, alle I, der har ladet Jer *forføre* og
ja ligefrem *bedrage* af djævelen (med alle hans løgne om dit
og dat)!

Gud *elsker* dig, men du må *omvende* dig på ny (HVIS du vil
frelses), så der er orden i vores forhold til Gud!

Hor er og bliver hor, no matter what!

Dette er et kald til *omvendelse*, for Gud ønsker IKKE, at
noget menneske går fortabt!

Breaking news:

Jeg har netop lige læst følgende besked fra en kristen søster:

Fra: Marianne < ... classified ... >
Date: man. 2. sep. 2019 kl. 21.35, GMT 19:35
Subject: Re: Printer
To: Mogens Kall ...

=== citat start ===

Tak Monner. ... [ ... ] Har du det godt i katolsk kirke? Hvem
er præsten? Vores præst, Steffen, døde den 13. august efter
nyretransplantation. Blev begravet ugen efter. Jeg var dybt
rystet og meget ked af det.
Kærlig hilsen, marianne

=== citat slut ===

Denne mand levede i hor, idet han havde giftet sig IGEN, skønt
han var fraskilt (fra en *kristen* kvinde og derfor BURDE vide
bedre)!

Sygdommen hans fik han (så vidt jeg er orienteret) EFTER, at
han havde udvist *foragt* for Herrens Bud: "Du må IKKE bedrive
hor"!

Budskabet fra Himlen er (skønner jeg), at I skal *omvende* Jer
fra hor!

Keywords fra ...

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

Ordet for 2019-09-03

Bær dig rigtigt ad med dine børn

"Tilskynd drengen til at følge den vej, han skal gå, selv
når han bliver gammel, vil han ikke vige fra den."
Ordsp 22,6

Herren *tugter* den, Han har kær!

Amen?

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen, der sagde:
(2019-09-02, day no 246, CET 09:59, GMT 07:59)
- "Og så skal den afsted (denne meddelelse..."

59
- "til de skyldige."

Gosch! Sikke en måde Du tiltaler dem på!

10:00
- "Omvend jer."

00
- "Dette er min lov,"

00
- "at"

00
- "I IKKE må"

01
- "bedrive hor!"

03
- "Jeg har *forbudt* det,"

03
- "og i har at rette jer efter det,"

03
- "HVIS i vil følge mig."

04
- "Jeg deler IKKE min ære"

04
- "med *afguder*!"

04
- "Og det er *afgudsdyrkelse* i mine øjne,"

05
- "når i lystrer"

05
- "jeres kødelige lyster,"

07
- "fremfor mig,"

07
- "Gud HERREN, den Almægtige°."

07
- "I skal *omvende* jer;"

07
- "det er min vilje,"

08
- "sså i kan leve et liv"

08
- "med glæde"

08
- "*renset* for synd."

08
- "Vil i det?"

08
- "[i så fald:]"

09
- "Kom! Lad os *forny* vor pagt!"

09
- "Jeg er en *hellig* Gud. Jeg tåler IKKE synet af synd."

10
- "I er dækker/beskyttet i Jesu blod,"

10
- "men ..."

10
- "i må ikke"

10
- "bevidst"

11
- "synde igen,"

11
- "for så er der ikke længere"

11
- "tilgivelse."

11
- "Ær derfor min søn, som gav sit liv for jer,"

12
- "ved at gøre, hvad han har befalet jer."

-

Dagens Ord fra ...

Det Danske Bibelselskabs bibellæseplan 2019 ...
http://www.bibelselskabet.dk/ressourcer/bibellaeseplan

https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Ki+19.1-19&version=BPH

Anden Kongebog 19:1-19, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Hizkija søger hjælp hos Esajas

1
Da kong Hizkija fik assyrerkongens budskab, blev han så
fortvivlet, at han rev flænger i sit tøj, klædte sig i sæk
og aske og gik ind i Herrens hus for at bede.

2
Samtidig sendte han Eljakim, Shebna og de ledende præster
til profeten Esajas,[a]

[ ... ]

Fornyede trusler

[ ... ]

Hizkija beder Herren om hjælp

[ ... ]

Footnotes:

19,2 På hebraisk: Jeshajahu, hvilket betyder „Jahves
frelse”. Det har stort set samme betydning som Jehoshua
(Jahve frelser), der på dansk er blevet til Josva og via
græsk og latin blev til navnet Jesus.

Du skal ikke frygte for de ord

Kommentar:

Hmm ... (memory on from) ...

News:dk.politik
Subject: Kina sender millitære køretøjer ind i Hongkong.
Mette F.: Demonstrationer i Hongkong er legitime.
185.000-counter = -6(7) -
Re: 2019 uge 35 (news samlet)
Date: Fri, 30 Aug 2019 09:03:44 +0200, GMT 07:03
21739 news:5d68ca5f$0$706$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/china/21-xxx/21-739
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/185-000/21-739
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/goodwill/21-739
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/RB9fxD7v4tg/yQ2ZrKJMBgAJ

https://www.dr.dk/nyheder/udland/kina-sender-millitaere-koeretoejer-ind-i-hongkong-rullende-kameraer

> +
>
> Mette F.: Demonstrationer i Hongkong er legitime
> 29. aug. 2019, 18:01

https://nyheder.tv2.dk/politik/2019-08-29-mette-f-demonstrationer-i-hongkong-er-legitime

[ ... ]
> [...]
> overalt.
>

> 185.000-counter now:
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/185-000
>
> T-6 (delta 206-248 = 42, Thursday 5/9-19)
> T-7 (delta 206-249 = 43, friday 6/9-19)
>
> Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
> the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
> i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
> der sagde:
> (2019-08-30, Friday, day no 242, CET 09:01, GMT 07:01)
> - "Det skal du (copy this message to Cannibalistan)."

Counter now around ...
T-2 (delta 206-248 = 42, Thursday 5/9-19)
T-3 (delta 206-249 = 43, Friday 6/9-19)

-

Dagens Ord fra ...

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

(Her kan du også få tilsendt gratis andagtsteksten i et hæfte
4 gange om året: dec, mar, jun og sep, og det er jo meget
smart, hvis man er væk på retræte eller noget andet.)

=== citat start ===

[...]

TODAY'S BIBLE VERSE (from CBN) ...
http://www1.cbn.com/cbnnews/cwn
http://bible.cbn.com/#!/reading-plan/1/
http://www1.cbn.com/devotions

(2019-09-02, CET 11:3x, GMT 09:3x:)

"As soon as I pray, you answer me; you encourage me by giving
me strength."
Psalms 138:3

-

Mogens Kall skrev ...

Date: Mon, 2 Sep 2019 08:19:22 +0200, GMT 06:19
Subject: 2019 uge 36 (news samlet)
21744 news:5d6cb478$0$706$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/ireBe6C6V5I/dK5SGnq6GAAJ

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-221

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/I0YKzGo4NjU/-MKW2MicslIJ

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/kanzi-fortjent-beloenning/19-084

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/21-xxx/21-286

https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/1-pfgcv8r74/lFNV1Br7AgAJ

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/koRifFcgF9g/ggBb8KzVBwAJ

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/maa-jeg-godt-vaere-vred

> [...]
> af Ross Campbell
>
> Kapitel 2:
> Samfundet og vreden, side 18-25
>
> side 20
>
> Oprør mod autoriteterne
>
> Mennesker, der aldrig har fået tilfredsstillet deres behov
> for kærlighed, bliver vrede og lader ofte deres vrede
> komme til udtryk i oprør. Og her har vi den egentlige
> grund til respektløshed og anti-autoritære holdninger.
>
> Kommentar:
>
> Kan dette være årsagen til al den megen had (med vold, mord,
> død og ødelæggelse), vi observerer i Mellemøsten ?

[ ... ]
> [...]
>
> Test dit kærlighedssprog ...
> http://kærlighedssprog.dk/kaerlighedssprog/test-dit-kaerlighedssprog/
>
> Gennemgå profilen, når du er afslappet og har tid nok.
>
> (Vælg en af følgende 2 muligheder:)
>
> Nr. 1
> Jeg er glad for at blive rost
> Jeg kan lide at få et knus
>
> Nr. 2
> Jeg kan godt lide at ...
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

Forsvaret opruster: 'En ubåd er en trussel, man tager meget seriøst'

-

Forsvaret opruster: 'En ubåd er en trussel, man tager meget seriøst'
kl. 19:05
https://www.dr.dk/nyheder/indland/forsvaret-opruster-en-ubaad-er-en-trussel-man-tager-meget-serioest

-

163
20:38

samt ...

Studerende i Hongkong boykotter undervisningen, mens Kina truer med, at
"enden er nær"
02. sep. 2019, 11:02
https://nyheder.tv2.dk/udland/2019-09-02-studerende-i-hongkong-boykotter-undervisningen-mens-kina-truer-med-at-enden-er

-

Nyt om aftale med Taliban: USA vil forlade fem afghanske baser
02. sep. 2019, 20:24
https://nyheder.tv2.dk/udland/2019-09-02-nyt-om-aftale-med-taliban-usa-vil-forlade-fem-afghanske-baser

-

Karsten Lauritzen støtter Støjberg som næstformand
02. sep. 2019, 20:35 ...
Jensen i sidste interview om V-mødet i Vejle: Det var direkte og brutalt
02. sep. 2019, 20:38 ...

-

NRK:
2. september 2019 kl. 10:48

-

21748

Kall, Mogens

Re: Breaking news: Kristen præst, der levede i hor (var gengift), død!

File 21.751 ...
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/excorsismus/21-751
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/adultery/21-751
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/indsigelse/21-751
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/tsa/21-751
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/udfordringen/21-751
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/wrong-doctrine/21-751

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/wrong-doctrine/21-751

-

Den 03-09-2019 kl. 10:21 skrev Kall, Mogens:

News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.politik
Subject: Breaking news: Kristen præst, der levede i hor (var gengift),
død! -
Re: 2019 uge 36 (news samlet)
Date: Tue, 3 Sep 2019 10:21:44 +0200, GMT 08:21
Subject: Guds tale til præsten og menigheden (og andre i
lignende situation) -
Re: S-tog stoppede ikke ... og drønede ind i stopbom (i
Frikirken Salem, ... ) -
Re: 2018 uge 17 (news samlet)
Date: Tue, 24 Apr 2018 08:20:54 +0200, GMT 06:20
20562 news:5adecc75$0$713$1472...@news.sunsite.dk
Indsigelse mod kirkelig vielse af ... (hor) ...:
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/indsigelse/20-562
Udfordringen:
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/udfordringen/20-562
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/K8oCEJ4WLuQ/nct6DI0YBgAJ

> [...]
> - "og forvaltet"
>
> 08:07
> - "Min ejendom"
>
> 08:07
> - "respektløst!"

> 08:16
> - "Derfor dømmer jeg dig nu!"
>

> Skynd dig at vende om, fordi ...
>

> Når/hvis Gud begynder at tale på denne måde, da er der fare
> på færde! Hverken Ananias eller Safari kunne undslippe, skønt
> de troede - ligesom dig - at de havde alt på det rene med Gud!
>

> 08:19
> - "Du har ladet hånt om Mit budskab (*1)"

delta:
2018-04-24, Tuesday, day no 114, CET 08:06, GMT 06:06
2019-08-13, Tuesday, day no 225, CET ?
___1________________________111

+365
+111
=
476

Number unknown!

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 21700 news:5d4f0d11$0$694$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/SKf1MoGSFgAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21751

Kall, Mogens

Found perhaps Nuclearwar-warning -
Re: Breaking news: Kristen præst, der levede i hor (var gengift), død!

File 21.752 ...
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/excorsismus/21-752
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/adultery/21-752
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/indsigelse/21-752
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/tsa/21-752
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/udfordringen/21-752
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/wrong-doctrine/21-752
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-752

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-752

-

Den 03-09-2019 kl. 21:05 skrev Kall, Mogens:

Ananias-warning delta hor-præsts død = 476

News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.politik
Subject: Re: Breaking news: Kristen præst, der levede i hor
(var gengift), død! -
Re: 2019 uge 36 (news samlet)
Date: Tue, 3 Sep 2019 21:05:28 +0200
21751 news:5d6eb984$0$693$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/sVpZyWYkfjU/zcUbxF2AAQAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/ireBe6C6V5I/F1l5sQLhAAAJ
474:

News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.politik
News:dk.videnskab
Subject: ET-Copyright: Found Tunguska-1908 - Temple-967 = 474 (Apophis)
Date: Fri, 14 Jun 2019 15:58:39 +0200, GMT 13:58
21578 news:5d03a81a$0$706$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/apophis/21-578
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/apophis/21-578
https://sites.google.com/site/etbible/home/tunguska/21-578
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/tunguska/21-578
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/474/21-578
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/21-xxx/21-578
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/close-encounters-3-kind/21-xxx/21-578
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/glAF2TQZSQI/zt_f_rR_BAAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/kRzY2SjY6Ms/a7TIhBukAQAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/Mvx95aOvIZc/nMy3YAgzBQAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/fLGzlk03nrg/zSQZEueYBgAJ

and ...

86 /2 = 43
86 (43*2)
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/markpointer/86

News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.politik
News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: UFO-Ireland 86 -
Re: Found Tunguska 86 + Rettelse: 175 (Delta Temple-crater) -
Re: Found 18 -
Re: Found 104 (Delta Temple-crater) -
Re: ET-*Copyright*: Found 65 (time of Asteroid Chicxulub crater)
at 14.700 (4.Mos Num 16,17) -
Re: 2019 uge 19 (news samlet)
Date: Mon, 13 May 2019 03:29:53 +0200, GMT 01:29
21462 news:5cd8c899$0$702$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/markpointer-86/21-462
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2018-11-09-ufo/21-462
(NB! Fejl i fil-tæller-systemet: skrevet 21.461)
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/9XhfkBKPolA/IFpexl5QAwAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/vGeozRxkaqw/iAliNokfBQAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/4WzXosOtLuI/0XJCKx0IAgAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/f1V0Gg2luhA/uZsRz-kOAgAJ

> 600°:
> 85,70330398
>
> Compare with ...
>
> Primære:
> 43
> 61
>
> Sekundære:
> (18)
> 86 (43+43) ....... fokus
> 104 (43+61)
> 122 (61+61)

=>

476 /2
=
238

Compare with ...

https://da.wikipedia.org/wiki/Uran

Atommasse: 238.02891(3) g/mol

Hmm ... (memory on from) ...

Date: Mon, 2 Sep 2019 08:19:22 +0200, GMT 06:19
> [...]
>
> .... ved mindre man - I TIDE - træffer sine modforanstaltninger
> (og fx. opretter *brændbælter*, så ilden fra helvede IKKE

Counter now around ...
2341 days to Nuclearwar (± unknown)

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21752

Kall, Mogens

Re: Breaking news: Kristen præst, der levede i hor (var gengift), død!

-

Den 03-09-2019 kl. 10:21 skrev Kall, Mogens:

News:dk.livssyn.kristendom
død! -
Re: 2019 uge 36 (news samlet)
Date: Tue, 3 Sep 2019 10:21:44 +0200, GMT 08:21
21748 news:5d6e22a6$0$697$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/sVpZyWYkfjU/wz1XTz1aAAAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/ireBe6C6V5I/bHC2M7wPGQAJ
> .... (input memory from) ...
Interrupt RETURN from ...

21.758 Er Gud Helligånd begyndt at virke igen?

Subject: Re: Kan en "protestant" bli' katolik? -
Re: 2019 uge 36 (news samlet)
Date: Thu, 5 Sep 2019 21:51:36 +0200, GMT 19:51
21758 news:5d716757$0$701$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/catholic-church/21-758
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/xeUP-RDIN4w/IXQ62AsgAgAJ

En ting, I andre ikke har kendskab til (vedr. dødsfald i
relation til hor-dæmon-tilbedelse), er, at ...

Nej! Dette må jeg vente med at berette om til på mandag. Sorry!

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 21700 news:5d4f0d11$0$694$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/SKf1MoGSFgAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21757

Kall, Mogens

Re: Breaking news: Kristen præst, der levede i hor (var gengift), død!

File 21.767 ...
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/excorsismus/21-767
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/adultery/21-767
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/indsigelse/21-767
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/tsa/21-767
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/udfordringen/21-767
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/wrong-doctrine/21-767

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/wrong-doctrine/21-767

-

Den 05-09-2019 kl. 22:08 skrev Kall, Mogens:

News:dk.livssyn.kristendom
(var gengift), død! -
Re: 2019 uge 36 (news samlet)
Date: Thu, 5 Sep 2019 22:08:53 +0200, GMT 20:08
21757 news:5d716b62$0$704$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/sVpZyWYkfjU/AS3Wf_wgAgAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/ireBe6C6V5I/2pBHXKGBAQAJ
Interrupt from ...

News:dk.politik
Subject: Jesus siger: "Vær ikke bange. Du skal bare have *tillid* til
Mig." -
Re: 2019 uge 37 (news samlet)
Date: Mon, 9 Sep 2019 09:38:42 +0200, GMT 07:38
21766 news:5d760191$0$706$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/EjmY8dh91GQ/xGf8KQSTAgAJ
> [...]
>

> En god vejviser
>
> [ ... ]
>
> Refleksion:
>
> Dem, vi kalder til ledere, skal være i stand til at føre
> menigheden i den retning, Gud angiver.
>
> Kommentar:
>
> I dag er en skelsættende dato for mig. Forklaring kommer
> sidenhen.
>
> Skelsættende
> https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=skels%C3%A6ttende
>
> Betydninger
>
> som gør en afgørende eller meget betydningsfuld forskel,
> eller som markerer indledningen til en ny epoke, et nyt

[ ... ]
> [...]
>
> Nyd dit liv!
>
> "Alting har en tid... en tid til at le ... en tid til at
> danse ... en tid til at elske... "
> Præd 3,1-8
>
> === citat slut ===
>
> Kommentar:
>
> Dagen i dag er - som sagt - skelsættende for mig, fordi det er
> tid til ... (classified. "Melodi": Jeg tror ikke, at Gud
> velsigner og dermed belønner ulydighed! TVÆRTIMOD! Det bliver
> en *omvej*, apropos jødernes ørkenvandring, der tog 40 år,
> INDEN de var tilbage på ret kurs!) ...
>
> Forklaring kommer sidenhen. Please hang on! ... :-)

For over et år siden har jeg fået tid i dag mandag hos
øjenlægen i den by, hvor jeg også kom i Frelsens Hær (FH)
indtil for nylig.

Og ...

Når jeg nu alligevel var i byen, da kunne jeg lige så godt
benytte anledningen til at hente mine ting i FH (en guitar +
en masse kristne bøger).

Men helt sjovt er det jo ikke at forlade et kirkesamfund
pga. uenighed, så dagen i dag så jeg IKKE lige just frem
til!

Kort forinden fik jeg et "lille" *vejledende* Ord med på vejen
(af Jesus, vil jeg vove at påstå), idet jeg læste undervejs i
togen fra bogen ...

Subject: Breaking news: *Diktator* Mugabe død! -
Re: 2019 uge 36 (news samlet)
Date: Fri, 6 Sep 2019 10:30:38 +0200, GMT 08:30
21759a news:5d72193d$0$694$1472...@news.sunsite.dk
Zimbabwe
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/zimbabwe/21-759
Guds *enbårne* søn (Søn)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/soen/21-759
https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/hvad-tror-katolikkerne/21-759
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/ireBe6C6V5I/3Fq7HRyqAQAJ

> [...]
> ISBN 87-87275-79-1
> https://bibliotek.dk/eng/work/870970-basis%3A05146402
>

> Og i den står der følgende:
>
> Side 5
>
> === citat start ===
>
> Indhold
>

> I stedet for et forord
> Den enkle tro - og den indviklede teologi .................. 7
>
> 1. kapitel Er Gud til? .................................. 11
> 2. kapitel Er Jesus Kristus mere end et menneske? ....... 16
> 3. kapitel Er Jesus virkelig opstået? ................... 24
> 4. kapitel Hvem er Helligånden? ......................... 30

Side 32-33

=== citat start ===

[ ... ]

Stridens Ånd

... Ikke engang deres menings-
stridigheder, deres diskussioner, deres kæmpen med proble-
merne er på nogen måde i modstrid med Helligånden. Det har
vi et særligt smukt eksempel på i Apostlenes Gerninger. På
det apostelmøde, der sædvanligvis kaldes for "Apostelkoncil-
let", og hvor det drejede sig om kirkens enhed eller splittelse,

(side 33)

opstod der først en "længere ordstrid". Til sidst nåede man
dog til en fælles beslutning. Og man indleder den, trods stri-
den, med ordene: "Helligånden og vi har besluttet ..." (Ap.
G. 15,1-29). Og Paulus, der har skrevet så overbevisende om
Helligånden, har alligevel ikke været bange for at strides med
Peter, når det var nødvendigt (Gal. 2,11-16). Dette må man
netop i dag huske på, nu hvor der er så megen strid i kirken.
Det behøver vi ikke være bange for. Når der i kirken ikke her-
sker kirkegårdens fred, men liv og også strid, har man lov til
at formode, at Helligånden virker her, langt snarere end dér,
hvor man ikke gør andet end at fortsætte i den bekvemme
gamle trummerum og holder sig alle spørgsmål og problemer
fra livet. Der eksisterer naturligvis også en strid, der er alt
andet end hellig. Men at det drejer sig om en sådan strid, må
man *bevise*: Man har ikke lov til at *gå ud fra:* Blot fordi det
går voldsomt til, er det klart, at Helligånden ikke er med i det.

Hellighedens Ånd

=== citat slut ===

Dejlig *formaning*, ikke sandt? ... :-)

Så vi gik hver til sit i al fredsommelighed. Der var jo
allerede blevet sagt, hvad der skulle siges ... :-)

Men det, som jeg har holdt tilbage indtil nu, er følgende:

Allerede da jeg ankom til FH i 2013 fik jeg at vide, at en
tidligere korpsleder var blevet enke. Hun havde været gift
med en mand, der havde et forlist ægteskab bag sig!

Om manden døde før, under eller efter (deres tjeneste som
korpsledere) ved jeg ikke!

Alt, hvad jeg ved, er, at de måske i Guds øjne havde levet
i hor!

Men det var *fortid* nu, da jeg ankom til det lokale korps
i 2013, så ...

Hvorfor rode op i den sag nu? tænkte jeg. Dødsfaldet havde
jo sat en definitiv stopper for afgudsdyrkelsen, skønnede
jeg!

Jeg nænnede det ikke at skrive om det før nu, fordi ...

Sæt nu jeg mødte hende, når jeg i dag skulle hente mine
ting.

Nå, men ...

HVAD siger Gud til os evt. ang. dette?

For mig at se i hvert fald en ting: