Profetisk budskab til Iran and her friends - Re: 2015 uge 30 (news samlet)

Muslim jew persecution
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/18-521
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/brainwashing/18-521

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, July 20, 2015, CET 08:33, GMT 06:33
Subject: 2015 uge 30 (news samlet)
18520 news:55ac963c$0$298$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/M0kQJdGlvWk/IgxlPYjrSxEJ

> [...]
>
> Fordi fordelene ved UDN er for mange (herunder sund
> favorisering af eksilregeringer til erstatning for
> et ikke-demokratisk styre), og ulemperne er for få! ... :-)
>
> Det ville ændre Verden til det bedre med tiden,
> skønner jeg!
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?
> Last OUTPUT: 18499 news:559818e9$0$296$1472...@news.sunsite.dk
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 18520

Profetisk budskab til Iran and her friends
Afrikas Pinochet, den tidligere præsident i Tchad, skal retsforfølges
Ukraine: 4 civile dræbt i nye kampe

-

DR S175 søn 19 jul 17:05:42
19.juli dr.dk/nyheder 09:19

UKRAINE: 4 CIVILE DRÆBT I NYE KAMPE
Ved udgangen af en uge, der ifølge
Reuters har været den blodigste i
Ukraine i en måned, meldes fire civile
og en soldat dræbt i byen Donetsk.

Ukrainsk militær og prorussiske sepa-
ratister beskylder hinanden for at stå
bag beskydning i et boligkvarter i går.

Det har ikke været muligt at få
verificeret dødstallene, men lyden af
kampe i Donetsk kunne fortsat høres i
aftes, beretter Reuters-journalisten.

Fredag beskrev OSCE, der holder øje med
brud på aftalen, situationen i den
østlige del af landet som en humanitær
krise, der forværres.

Ukraine: Fire civile dræbt i nye kampe trods våbenhvile
kl. 09:19
http://www.dr.dk/nyheder/udland/ukraine-fire-civile-draebt-i-nye-kampe-trods-vaabenhvile

-

DR S132 man 20 jul 08:09:23
19.juli dr.dk/nyheder 22:41

AFRIKAS PINOCHET SKAL RETSFORFØLGES
Senegal indleder mandag en historisk
straffesag mod Hissene Habré, den
tidligere præsident i Tchad, som står
anklaget for krigsforbrydelser og
forbrydelser mod menneskeheden.

Den 72-årige ekspræsident, som er
blevet døbt "Afrikas Pinochet", har
siddet i husarrest i det vestafrikanske
land siden sommeren 2013.

Det er første gang, at en afrikansk
despot stilles retligt til ansvar i et
afrikansk land. En sandhedskommission,
som blev nedsat efter Habrés exit i
1990, fastslog, at 40.000 blev dræbt.

Anklagerne er tortur, krigsforbrydelser
og forbrydelser mod menneskeheden.

Senegal starter retssag mod "Afrikas Pinochet" for tortur og 40.000 mord
19. Jul. 2015 kl. 22:41
http://www.dr.dk/nyheder/udland/senegal-starter-retssag-mod-afrikas-pinochet-tortur-og-40000-mord

Fire civile dræbt i nye ukrainske kampe trods våbenhvile
Af Ritzau, ma...@tv2.dk
19. juli 2015, 03:20
Opd. 19. juli 2015, 11:54
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2015-07-19-fire-civile-draebt-i-nye-ukrainske-kampe-trods-vaabenhvile

-

Senegal indleder krigsforbrydersag mod Afrikas Pinochet
Af Ritzau
19. juli 2015, 22:42
Opd. 19. juli 2015, 22:52
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2015-07-19-senegal-indleder-krigsforbrydersag-mod-afrikas-pinochet

-

Mitsubishi er klar til at give historisk krigsundskyldning
Af Ritzau
20. juli 2015, 01:08
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2015-07-20-mitsubishi-er-klar-til-at-give-historisk-krigsundskyldning

Kommentar:

'At forsage det onde' er i familie med 'kærlighed til
sandheden' (modsat 'kærlighed til løgn').

'At forsage det onde' er således vejen frem til en bedre
verden.

-

Hamas-folk udsat for bombeattentater i Gaza
Af Ritzau
20. juli 2015, 02:46
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2015-07-20-hamas-folk-udsat-for-bombeattentater-i-gaza

104 SVT Text Måndag 20 jul 2015

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Tchads ex-diktator inför rätta.....130
* Bankerna i Grekland öppnar igen....131

Hollande vill ha euroregering......132
* Alla röstade i Nordkorea...........133

Londonluft dödar tusentals per år..134
* Mausoleer i Mali återuppbyggda.....135

Flygblad över IS "huvudstad".......136
Minskat stöd för spanska Podemos...137

Granateld i Jemen - 45 kan ha dött 138
Notiser: Tysk högerman börjar om...148

-

20. juli 2015 08:54

-

German minister in Iran: We can't accept questioning of Israel's right to exist

In first visit by Western official to Iran since nuclear
deal reached, vice chancellor offers to mediate between
Jerusalem and Tehran

By Times of Israel staff July 19, 2015, 10:05 pm
http://www.timesofisrael.com/german-minister-in-iran-we-cant-accept-questioning-of-israels-right-to-exist/

Kommentar:

Hadet til Israel har sit udspring i selve Koranen, fordi så
længe staten Israel eksisterer, er det et synligt bevis på,
at islam endnu ikke har verdensherredømmet!

Så af ***fanatisk*** nidkærlighed for sin religion er man
villig til - jeg havde nær sagt - hvad-som-helst; inklusiv
altså det at stræde andre efter døden

Og tanken strejfer dem slet ikke, ***OM*** det onde (som det
jo er, når man forfølger sine medmennesker, nu også var
Skaberens vilje.

I så fald må Skaberen jo være ond!

Og bør man tilbede det onde ?

Det ligger i hveert fald LAAAAAAANGT under min værdighed;
thi jeg kom til at fatte kærlighed til det gode!

Hvad med dig...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2015-07-20, Monday, day no 201, CET 09:12, GMT 07:12)
- "Spørger jeg"

CET 09:12
- "Gud Herren"

CET 09:12
- "Israels hellige"

CET 09:12
- "Jahveh"

:-)

> [...]

> sandheden' (modsat 'kærlighed til løgn').
>
> 'At forsage det onde' er således vejen frem til en bedre

This file has been sent to Iran and Muslim World (through Saudi Arabia) at ...
Dato: 20. juli 2015, CET 09.29, GMT 07:29

Og det mest idiotiske ved det er, at der står skrevet i Koranen, at ...

Sent: Monday, January 26, 2004 2:18 PM
Subject: Re: HAMAS overvejer våbenhvile
01387 news:lG7Rb.79307$jf4.5...@news000.worldonline.dk
https://sites.google.com/site/kallfaith0/islam/issues/hellige-land/01-387
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/VcrFRZpqfrM/pSfPxsEjSFIJ

___ quote begin _________________________

[ ... cut 01 ... ]

> Alle mennesker har ret til at bo bag sikre og anerkendte grænser i frihed
> med fred og glæde.

Musalaha.

Jeg ser INTET belæg for i Koranen (Jeres hellige Bog, som jo har større
autoritet en de andre muslimske bøger) at afvise jødefolkets ret til Det
Hellige land (Israel) snarrere TVÆRTIMOD:

Sûra Banî Isrâ'îl 17,105

"Og Vi (own: Allah) sagde efter ham til Isreals børn:
Bo i det (hellige) land, og når de sidste dages forjættelse kommer,
så vil Vi (own: Allah) bringe jer [Israels børn] sammen (fra forskellige
lande)".*30

*30 (A.S.Madsens kommentar)
Denne forjættelse gik i opfyldelse, da jøderne vendte tilbage til
Palæstina og oprettede staten Israel. ...

Søg derfor ***freden*** (fremfor uretten)!

Last OUTPUT: 18499 news:559818e9$0$296$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 18522

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/18-532

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Newsgroups:
> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

Profetisk budskab til Irans folk

104 SVT Text Onsdag 22 jul 2015

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Turkiet skärper gränsbevakningen...130
Rädsla för nya bombdåd i Turkiet...131

* Tsipras söker stöd för reformer....132
Grekiska företag riskerar slå igen 133

* Utöya-minnesmärke öppnas i Oslo....134
* Svåra sviter för Utöya-föräldrar...135

Buhari: Styrka mot Boko Haram redo 136

Exmilitärer greps för knarkaffärer 137

* USA dödade al-Qaidaledare..........138

Övriga rubriker 105

-

105 SVT Text Onsdag 22 jul 2015

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Något bättre luft i Kinas städer...139

* Regler för tuppfäktning prövas.....140

Journalister försvunna i Syrien....141

Sydafrikansk rit dödade 32 pojkar..142

Världen runt
* Kan inte språket men vann ändå.....149

-

22. juli 2015 10:16

-

Khamenei propaganda video says nuclear deal doesn't ensure Israel's security

By JPOST.COM STAFF, REUTERS \
07/22/2015 12:17
http://www.jpost.com/Middle-East/Iran/Khamenei-propaganda-video-says-nuclear-deal-doesnt-ensure-Israels-security-409788

Kommentar:

Et israelsk medlemskab af NATO vil øge Israels sikkerhed,
fordi et atomart angreb på israel fra Iran vil ØJEBLIKKELIG
medføre atomar gengældelse (hvorved hele Iran bliver
udslettet)!

Og det vil jo nok få de flere til at betænke sig!

Ergo opnås der en såkaldt præventiv effekt ved dette
israelske medlemskab af NATO.

-

Khamenei aims to ensure Iran deal won't lead to regime change

If world powers are hoping the influx of Western money and
ideals will boost and even ultimately empower reformists,
they've likely miscalculated

By Raphael Ahren July 22, 2015, 9:39 am
http://www.timesofisrael.com/khamenei-aims-to-ensure-iran-deal-wont-lead-to-regime-change/

Kommentar:

Bare rolig!

Når du er død og borte - du er jo en oldtidssag efterhånden -
da vil det iranske folk vælge fredens vej, fordi den tilbyder
noget bedre end voldens og dødens vej; altså denne ***afgud***,
som du tilbeder som den forrygte leder, du er!

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2015-07-22, Onsday, day no 203, CET 11:40, GMT 09:40)
- "Stol på mig!"

Hmm ... (memory on from) ...
___ quote begin __________________________________

[ ... cut 02 ... ]
Udtalelsen CET 11:40 skal nok ses og forstås lidt i lyser af
dette!

Altså:

De af Jer i Iran, som vælger det gode fremfor onde og voldelige;
til Jer siger Gud Herren: "Stol på mig."

Underforstået at afguderne, som de andre tilbeder slet ikke
er til og derfor heller ej kan gøre Jer noget ondt, men som
desværre opfordrer andre til at begå vold mod Jer og andre ...

Æh ...

Underforstået at disse døde afguder slet IKKE kan forhindre
Gud Herren i at gøre en underfuld frelsende redningsaktion ... :-)

Han har med andre ord tjek på tingene og blot vil have dig
til at fatte tillid til Ham.

Så hav fred i al dette, alle I, som elsker det gode ... :-)

Vi skal nok få bugt med alle disse onde mennesker, så de ikke
i al evighed hærger vor planet.

Sent: Wednesday, July 22, 2015, CET 10:13, GMT 08:13
Subject: Venstre: Vi vil ikke jagte gamle naziforbrydere. Svar: Vatnisser! -
Re: 2015 uge 30 (news samlet)
18529 news:monj90$aet$1...@news.eternal-september.org
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/denmark/venstre/18-529
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/M0kQJdGlvWk/9czS89FD8XUJ

___ quote begin _____________________

[ ... cut 01 ... ]

-

Venstre: Vi vil ikke jagte gamle naziforbrydere
kl. 08:44
http://www.dr.dk/nyheder/politik/venstre-vi-vil-ikke-jagte-gamle-naziforbrydere

Kommentar:

Vatnisser!

Ikke så mærkeligt at verden sygner og segner i ondskab, når
de ansvarlige slipper for straf! ... :-(

Nogle magtsyge psykopater kunne jo skræmmes til at afstå at
begå forbrydelser af frygt for repræssalier.

Og dermed opnår vi en såkaldt præventiv effekt.

Og det er denne præventive effekt, I vatnisser nu svigter! ... :-(

Det, vi vil, er jo at fremme det gode; altså det som er godt
i alle menneskers øjne!

Og hvis der findes en Gud, da må denne da også ha' kærlighed
til alle sine skabninger, ikke sandt ?

Khamenei derimod er en egoist, der bare tænker på sig selv,
og faktisk er til fare for verdensfreden.

Og der er reel risiko for, at Iran havner, hvor Nazityskland
havnede ved slutningen af 2. verdenskrig: Et land lagt i
ruiner.

Hvorfor ?

Fordi andre folk IKKE finder sig i at blive tyranniseret
med terror.

På et tidspunkt får man nok og går til modangreb!

Og det kan næppe være i det iranske folk interesse, vel ?

Ergo må den selvudråbte leder Khamenei være ligesom Hitler
en galning, der er ligeglad med folket!

Men forstår I vort dilemma.

Kan man jævne et land med jorden inklusiv dets befolkning,
altså Jer, som er uskyldige; eller i hvert fald mange af Jer!

Kan man med ren samvittighed gøre dette ?

Nej vel!

Kærlighedsloven byder os jo at behandle vores medskabninger
ligesom os selv!

Men vi kan komme til - i ***selvforsvar*** - at afvæbne
denne trussel mod Verdensfreden!

Vous comprenez?

Terje Henriksen

Hatet til Israel skyldes etter min mening at jødene er Guds utvalgte
folk som djevelen, Dyret og alle gudshatere vil hate.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Bjarne Østergård

Det er nu meget længe siden jøderne var det.

Terje Henriksen

De vil bli det igjen, og få tilbake gammel makt. Det frykter djevelen
m/fjertefølje, og vil derfor ta knekken på dem, tror jeg.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Andreas Falck

Der lever mange vrangforestillinger og fantasier om det emne, men ikke
mange af dem har en reel fast og solid bibelsk baggrund.

Megen af vor tids forestillinger om Israel er overtaget arvegods fra
farisæernes og de skriftkloges holdning om at det hele drejer sig om et
politisk jordisk rige, hvor jøderne skal være übermensch og råde og
regere over resten af verden (meget sammenlignelig med Jehovas Vidners
opfattelse af deres rolle).
Andreas Falck
http://bibeltro.dk/

Terje Henriksen

Jeg tror et "utvalgt folk" betyr at Gud og de andre Herrene i himmelen
velger sine utvalgte mye fra dette folket. Guds og Herrenes ånd, og
himmelsk kraft vil da spres til resten av verden via disse utvalgte.

--
Terje Henriksen
Kirkenes