Is ET-Bible a false teaching? (Er der tale om en vranglære ?) - Re: Acts 276, 40 - Re: BLOG: Udvisningen af ... cut - Re: 2018 uge 13 (news samlet)

File 20.478 ...
Is ET-Bible a false teaching? (Er der tale om en vranglære ?)
https://sites.google.com/site/etbible/home/false-teaching/20-478

Den 27-03-2018 kl. 19:55 skrev Kall, Mogens:

> [...]
>     News:dk.politik
> Subject: Nato smider syv russere på porten -
>     Re: 2018 uge 13 (news samlet)
> Date: Tue, 27 Mar 2018 19:05:25 +0200, GMT 17:05
> 20476 news:5aba7982$0$707$1472...@news.sunsite.dk
> https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/qLVVEuJrhl0/d9bkXab6CAAJ
>
> Internal message to 2304 (and her friends):
>
> "Kanzi" calling HQ:
>
>     MAYDAY!
>
>     We *need* Your help now. Please understand!
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.

Is ET-Bible a false teaching? (Er der tale om en vranglære ?)

Om dette emne er der blevet skrevet tidligere bl.a. følgende
filer:

Subject: Der findes også en helt anden version af fortolkningen -
Re: hvem er antikrist?
18286 news:54fc168d$0$291$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/markpointer-666/18-286

Subject: Re: Hvem er de 144000 i åbenbaringen
19974 news:opd5hq$bcn$1...@news.eternal-september.org
https://sites.google.com/site/etbible/home/religious-objections/christian-objections/19-974

Is ET-Bible a false teaching? (Er der tale om en vranglære ?)

Ja, der er tale om en vranglære i den forstand, at
opmærksomheden jo bliver taget bort (for en tid) fra
hovedpersonen i Kristendommen, Kristus Hamselv.

Men når denne "indrømmelse" er sagt, så vil jeg vove at påstå,
at tingene nu om date er en "anelse" anderledes, end de var for
2000 år siden!

Man kunne IKKE bekæmpe pest i Middelalderen, uanset hvor meget
man troede på Jesus und so weiter!

Det skulle konkret *faglig viden* til at forstå sygdommen!

Og jeg vil vove at påstå, at det er noget lidt det samme her:

De englemagter, der tales om i Bibelen, KAN GODT VÆRE biologiske
væsener (ligesom os mennesker) blot udefra Rummet.

Og dette behøver ikke nødvendigvis at modsige Jesus, idet der jo
bl.a. OGSÅ står skrevet, at ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=rev+19%3A10&version=BPH

Aabenbaringen 19:10

Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Jeg kastede mig ned for hans fødder for at hylde ham,
men han sagde til mig:
»Nej, gør det ikke. Jeg er Guds tjener ligesom du og de
andre kristne, der holder fast ved budskabet om Jesus. Giv
Gud al ære, for den profetiske Ånd fortæller om Jesus og
ophøjer ham.«

Jesus ikke blot anerkendes af denne engel! Han ophøjes (og hyldes
dermed også som Gud)!

Og dét er da Kristendom° i en nøddeskal, for mig at se! ... :-)

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 20406 news:p6f4ga$41a$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/jlJxyoyqCgAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 20478

---
Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
http://www.avg.com