Found Ordet (He 4,12) *synkroniserer* => Muligvis er der en *vækkelse* på vej. I så fald: Gør dig rede; bliv lys! - Re: 2019 uge 41 (news samlet)

Found Ordet (He 4,12) *synkroniserer*
=> Muligvis er der en *vækkelse* på vej.
I så fald: Gør dig rede; bliv lys!

File 21.840 ...
Excorsismus (Eksorcisme, dæmon- og djævleuddrivelse)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/excorsismus/21-840
The *word* of God (Ordet, Hebr. 4,12)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/the-word-of-god/21-840
Revival (Awakening, Vækkelse)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/revival/21-840

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/the-word-of-god/21-840

2304 days to Nuclearwar (± unknown)

-

Dagens *keywords*:

... ‚Ikke ved magt og ikke ved styrke, men ved min Ånd!’
siger Herren, den Almægtige. ...

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Luk+21&version=BPH

Lukas 21, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Forskellen mellem at give og at ofre

[ ... ]

Jesus forudsiger templets ødelæggelse

[ ... ]

Jesus advarer om krige, katastrofer og forfølgelser

[ ... ]

Jerusalems ødelæggelse og straffen over de vantro jøder

[ ... ]

Tegnene på, at Jesus snart kommer igen

[ ... ]

Vær altid parat

[ ... ]

Jesus underviser dagligt på tempelpladsen

-

Dagens Ord fra ...

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+19.27-30&version=BPH

Matthæus 19:27-30, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Lønnen for at følge Jesus

-

Dagens Ord fra ...

Det Danske Bibelselskabs bibellæseplan 2019 ...
http://www.bibelselskabet.dk/ressourcer/bibellaeseplan

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zac+4&version=BPH

Zakarias 4, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Templet skal bygges ved Guds Ånds kraft

6
... ‚Ikke ved magt og ikke ved styrke, men ved min Ånd!’
siger Herren, den Almægtige. ...

[ ... ]

uldlysestagen med de to oliventræer

Kommentar:

I 1. Korinterbrevet skriver Paulus, at vi kristne er ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Kor+3.16&version=BPH

1 Korinterne 3:16, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Ved I ikke, at I er Guds hus? Guds Ånd bor jo i jer.

Profetien fra Zakarias Bog omhandler således *Kirken°*!

Amen?

-

Dagens Ord fra ...

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

(Her kan du også få tilsendt gratis andagtsteksten i et hæfte
4 gange om året: dec, mar, jun og sep, og det er jo meget
smart, hvis man er væk på retræte eller noget andet.)

=== citat start ===

Ordet for 2019-10-11

Skyd ikke skylden på andre (2)

"... enhver skal bære sin egen byrde."
Gal 6,5

... Det slog hende aldrig, at hun kunne være en del af
problemet - ...

[ ... ]

... Bibelen siger: 'Hovmod går forud for ulykke, overmod går
forud for fald.' (Ordspr 16,18) "Jo større ego, desto større
fald!" (TM -oversættelsen).

=== citat slut ===

*Synkroniseringen* er "desværre" fortsat røget, fordi i
andagtshæftet står der følgende:

=== citat start ===

Ordet for 2019-10-11

Om at erfare Guds fred

Og Guds fred, som overgår al forstand, vil bevare jeres
hjerter og tanker i Kristus Jesus.
Fil 4,6-7

=== citat slut ===

-

Dagens Ord fra ...

Daily Readings - Catholic Online
https://www.catholic.org/bible/daily_reading/
https://www.catholic.org/bible/daily_reading/?select_date=2019-10-11
Daily Reading for Friday October 11, 2019

Reading 1, Joel 1:13-15; 2:1-2
Responsorial Psalm, Psalms 9:2-3, 6, 16, 8-9
Gospel, Luke 11:15-26
https://www.youtube.com/watch?list=PL58g24NgWPIzyoqbVhfNR7Jy8alGIAlWD&v=n8XPNjRYlyg

Dagens ord fra Katolik online havde jeg oprindelig ikke tænkt
mig at uddybe, men så skete der følgende:

En mail var blevet sendt til mig

Fra: ... (Classified) ...
Date: fre. 11. okt. 2019 kl. CET 06.44, GMT 04.44
Subject: Sv: Bøn
To: Mogens Kall <...

=== citat start ===

... (Classified) ...

Der gratis healing i Teosofisk Selskab i København på onsdag
... fik den idé, at du måske vil med?

... (Classified) ...

=== citat slut ===

Og jeg har netop lige svarer vedkommende med ordene:

Fra: Mogens Kall <...
Date: fre. 11. okt. 2019 kl. CET 10.45, GMT 08.45
Subject: Hilsen
To: ... (Classified) ...

=== citat start ===

Hej ... (Classified) ...

Tak for i går. Det var hyggeligt ... :-)

Og ...

(Svar på din første mail:)

Jeg har bedt for dig i dag om helbredelse til legeme, sind og
ånd, og om at Gud må fylde dig med Hans fred ... :-)

Øhm ...

Mht. healing i Teosofisk Selskab kommer jeg desværre til at
melde pas, fordi ...

(Det er en ting, som jeg endnu ikke har nævnt for dig,
men ...)

Da jeg var ganske ung, blot 16-17 år, åbner jeg op for noget
åndeligt (uden helt at være klar over, hvad det er).

   Det viser sig at være okkulte magter, og de driver mig
mere eller mindre til vanvid, så mit liv bliver til et vågent
mareridt, jeg ikke kan flygte fra. Jeg bliver åndelig
voldtaget igen og igen!

   Jeg må ha' været religiøs, for i min desperation råber jeg
om hjælp hos den Gud, som jeg tror findes, og en god åndsmagt
kommer mig til undsætning.

   Og så var der krig i mit legeme mellem det gode og onde.
Jeg kaldte det for krigen mellem mørkets og lysets sønner.

   Det ende altid med efter mange timers tortur, at den gode
åndsmagt vandt, og derfor satte jeg mer' og mer' pris på hans
tilstedeværelse.

   Ofte tikkede jeg om at få hans navn, og en dag sagde han,
at han hed Mikael. Det sagde mig INTET, men nu her mange år
senere ved jeg, at denne person er omtalt i Bibelen:
Ærkeenglen Mikael, som netop er så stærk, at han kan uddrive
satan (den onde, djævelen)!

Nå, men ...

   Det ender med en tvangsindlæggelse, og gudskelov virker
medicinen på den måde, at jeg kommer ud af mareridtet for en
tid.

"Tilfældigvis" tilbydes jeg et ophold på en kristen
Baptisthøjskole, og her siger jeg for første gang personlig
ja til Jesus i mit liv.

Billedlig talt er det da som om, at låsen til mit hus
(eller rettere: mit legeme og sind) bliver udskiftet, så
djævelen nu ikke længere kan trænge ind!

Og fra da af har jeg været herre i mit eget legeme igen,
og det er jeg jo Jesus dybt taknemmelig for ... :-)

Derfor ved jeg, at jeg ALDRIG må byde åndsmagter indenfor
igen i mit liv, hvis de ikke er sendt af den Kristne Gud.

Og det er derfor, at jeg må melde pas mht. healing i Teosofisk
Selskab.

Info ang. dette se evt.  ...
https://da.wikipedia.org/wiki/Det_Teosofiske_Samfund

Håber du forstår mit dilemma og accepterer min pasmelding.

Men tak for invitationen ... :-)

Det var en rigtig god ide ... :-)

Kanske vi kan finde på noget andet?

Jeg ved, at der findes forbøn/heeling indenfor Folkekirken
under ledelse af sognepræst Ole Skærbæk Madsen. Han er
Lederen af Christfulnessarbejdet og af I Mesterens Lys

Se evt. ...http://christfulness.dk/om-os/img_8183/

Og da jeg ikke kom ind forrige fredag til Forsonings- og
helbredelsesmesse i Den Katolske Kirke, har jeg tænkt mig at
gøre det næste gang, de holder dette (sidste fredag i hver
måned)

(Du har skrevet en mail til, som jeg nu giver mig til at læse)

Knus
Monner

=== citat slut ===
)

Ordet (fra Katolsk online lød):

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Luk+11.15-26&version=BPH

Lukas 11:15-26, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

15
Men mange var skeptiske. Nogle sagde: „Det må være med
hjælp fra Satan,[a] de onde ånders fyrste, at han driver
dæmonerne ud.”

16
Andre ville sætte ham på prøve ved at bede ham gøre et
mirakel, som helt klart var fra Gud.

17
Jesus var klar over, hvad de tænkte, og derfor sagde han:
„Hvis et land ligger i krig med sig selv, går det sin
undergang i møde. Det samme gælder et hjem og en familie.

18
Hvis nu Satan uddriver sine egne onde ånder, hvordan kan
hans rige så bestå? I påstår, at jeg uddriver onde ånder
ved hjælp af de onde ånders fyrste.

19
Påkalder jeres egne tilhængere så også Satans magt, når
de vil drive onde ånder ud? Prøv engang at spørge dem!

20
Men hvis det er ved Guds kraft, at jeg driver dæmoner ud,
så er Guds rige jo kommet til jer!

21
Når en stærk og bevæbnet mand bevogter sit hus, kan han
have sine ejendele i fred.

22
Først når en, som er stærkere end ham, angriber og
besejrer ham, kan den stærkere afvæbne ham og fordele
byttet.

23
De, der ikke er med mig, er imod mig, og de, der ikke
arbejder sammen med mig, modarbejder mig.

Fra det onde til det værre

24
Når en ond ånd er drevet ud af et menneske, strejfer den
omkring i ørkenen for at finde et sted, hvor den kan slå
sig ned. Når den ikke finder noget, siger den til sig
selv: ‚Jeg må hellere vende tilbage til det „hus”, jeg
kom fra.’

25
Når den vender tilbage, finder den huset rengjort og sat
fint i stand.

26
Så går den ud og finder syv andre ånder, værre end den
selv, og de flytter alle ind i det ledige hus. Da bliver
det sidste værre end det første for det menneske.”

Pudsigt sammentræf, apropos ...

Subject: Re: Forud for enhver *vækkelse* er der muligvis et
satanistisk angreb + Heaven-Break (Eksorcisme) -
Re: 2019 uge 39 (news samlet)
Date: Sun, 29 Sep 2019 08:01:54 +0200, GMT 06:01
21808b news:5d9048e0$0$705$1472...@news.sunsite.dk
Revival (Awakening, Vækkelse)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/revival/21-808
Excorsismus (Eksorcisme, dæmon- og djævleuddrivelse)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/excorsismus/21-808
Psychotherapy
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/hus/21-808
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/therapy/21-808
https://sites.google.com/site/kallscie/home/psychology/hus/21-808
https://sites.google.com/site/kallscie/home/psychology/therapy/21-808
https://sites.google.com/site/kallscie/home/psychology/defense-mechanisms/21-808
https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/haengeroevspartiet/21-808b
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/8G01s8jm5-k/IIN6O-gzAgAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/CozXybcfGOM/KJ3wzgT3BwAJ

and ...

(Parallellen til Luke 11:15-26 :)

Subject: Renselse efter urene onde ånder -
Re: 2019 uge 41 (news samlet)
Date: Wed, 9 Oct 2019 02:51:47 +0200, GMT 00:51
21837 news:5d9d2f33$0$700$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/excorsismus/21-837
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/QIg9-mQwXEU/AtuRB88gBQAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/8q4ETl2aRlY/j2ywBx9gCgAJ

> [...]
> omkring i ørkenen for at finde et sted at slå sig ned,
> men den finder ikke noget.
>
> 44
> Så siger den: ‚Jeg må hellere vende tilbage til det „hus”,
> jeg kom fra.’ Når den vender tilbage, finder den huset
> ledigt, rengjort og sat fint i stand.
>
> 45
> Så går den ud og finder syv andre ånder, værre end den
> selv, og de flytter alle ind i det ledige hus. Da bliver
> det sidste værre end det første for det menneske. Sådan
> vil det også gå de onde og vantro mennesker!”

Det foregår MULIGVIS noget i den *åndelige verden*:

Det er som om Ordet (Hebr. 4,12) *synkroniserer*!

=>

Muligvis er der en *vækkelse* på vej ... :-)

I så fald:

Gør dig rede; bliv lys!

-

TODAY'S BIBLE VERSE (from CBN) ...
http://www1.cbn.com/cbnnews/cwn
http://bible.cbn.com/#!/reading-plan/1/
http://www1.cbn.com/devotions

(2019-10-10, CET 11:3x-4x, GMT 09:3x-4x:)

And now, just as you accepted Christ Jesus as your Lord, you
must continue to follow him.
Colossians 2:6

-

Mogens Kall skrev ...

Subject: 2019 uge 41 (news samlet)
Date: Mon, 7 Oct 2019 09:02:34 +0200, GMT 07:02
21832 news:5d9ae31a$0$693$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/8q4ETl2aRlY/ANW3O7WHCgAJ

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-221

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/I0YKzGo4NjU/-MKW2MicslIJ

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/kanzi-fortjent-beloenning/19-084

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/21-xxx/21-286

https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/1-pfgcv8r74/lFNV1Br7AgAJ

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/koRifFcgF9g/ggBb8KzVBwAJ

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/maa-jeg-godt-vaere-vred

> [...]
>
> Test dit kærlighedssprog ...
> http://kærlighedssprog.dk/kaerlighedssprog/test-dit-kaerlighedssprog/
>
> Gennemgå profilen, når du er afslappet og har tid nok.
>
> (Vælg en af følgende 2 muligheder:)
>
> Nr. 1
> Jeg er glad for at blive rost
> Jeg kan lide at få et knus
>
> Nr. 2
> Jeg kan godt lide at ...
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

-

Frygt blandt kurdere efter Tyrkiets angreb i Syrien: 'Bliver vi dræbt,
hvis vi bliver her?'
kl. 09:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/frygt-blandt-kurdere-efter-tyrkiets-angreb-i-syrien-bliver-vi-draebt-hvis-vi-bliver

-

Mette Frederiksen om tyrkisk offensiv: Uhyre alvorlig situation
kl. 11:11
https://www.dr.dk/nyheder/politik/mette-frederiksen-om-tyrkisk-offensiv-uhyre-alvorlig-situation

-

DR S126 tor 10 okt 20:40:34
10.oktober dr.dk/nyheder 12:53

ERDOGAN: 109 DRÆBTE I SYRIEN-ANGREB
109 personer er blevet dræbt i tyrkiske
angreb i den nordlige del af Syrien.

Det oplyser den tyrkiske præsident,
Recep Tayyip Erdogan. Det skriver
Reuters. Erdogan betegner de 109 dræbte
som "militante".

Onsdag indledte tyrkerne en offensiv i
den nordøstlige del af Syrien. Området
bliver kontrolleret af den kurdiske
gruppe YPG.

Kurderne har længe været en tæt
allieret med USA i kampen mod Islamisk
Stat. Den tyrkiske regering mener
modsat, at kurderne er en trussel.
Gruppen bliver betragtet som en del af
det Kurdiske Arbejderparti, PKK.

Præsident Erdogan: Angreb i Syrien har kostet 109 livet
kl. 12:53
https://www.dr.dk/nyheder/udland/praesident-erdogan-angreb-i-syrien-har-kostet-109-livet

-

LÆS SVARENE om Tyrkiets angreb: EU kan kun hjælpe kurderne i Syrien
økonomisk
kl. 18:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/laes-svarene-om-tyrkiets-angreb-eu-kan-kun-hjaelpe-kurderne-i-syrien-oekonomisk

USA fjerner to IS-krigere fra Syrien: - De værste af de værste
10. okt. 2019, 12:20 Opd. 10. okt. 2019, 12:32
https://nyheder.tv2.dk/udland/2019-10-10-usa-fjerner-to-is-krigere-fra-syrien-de-vaerste-af-de-vaerste

-

Erdogan turer Europa med millioner af flygtninge
10. okt. 2019, 12:45 Opd. 10. okt. 2019, 13:04
https://nyheder.tv2.dk/udland/2019-10-10-erdogan-turer-europa-med-millioner-af-flygtninge

-

Terrorangreb på jøder er et mareridt for Tyskland, siger ekspert
10. okt. 2019, 22:23 ...
Trump: Vi har tre muligheder mod tyrkerne
10. okt. 2019, 22:48 Opd. 10. okt. 2019, 23:08 ...

-

NRK:
10. oktober 2019 kl. 08:27