Re: Counter: T-20, 2015 uge 07 (news samlet)

File 18.227A still NOT online (delay now 14v min), Mr. §77 Lawbreaker! ... :-(

(men bevares. Jeg forstår Jer!)

File 18.227 ....
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/englevagt-guardian-angel/18-227

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

File 18.229 ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/denmark/18-229
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/echelon/18-229
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/violations-of-the-constitution/18-229

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Profetisk Ord i forbindelse med terrorangrebet i Danmark -
(NB! Bemærk at Google daterer indlægget til EFTER 18227B til tiden 09:17)

og herefter ...

> File 18.227A still NOT online (delay now 14v min), Mr. §77 Lawbreaker! ... :-(
>
> (men bevares. Jeg forstår Jer!)

> File 18.227 ....

Du leger med ilden!

Tillad mig derfor at erindre dig om følgende:

https://sites.google.com/site/kallfiles1/by-symbols/jonah

=== citat start ===