Israeli earthquake 1½ days after prophecy + new Heaven-break - Re: 2019 uge 04 (news samlet)

Israeli earthquake 1½ days after prophecy + new Heaven-break

File 21.212 ...
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/adultery/21-212
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/homo/21-212
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/indsigelse/21-212
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/prophecy/21-212
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/udfordringen/21-212
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/wrong-doctrine/21-212
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/ai-syndrome/21-212
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/ai-syndrome/21-212
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/denmark/21-212
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/israel/21-xxx/21-212

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/prophecy/21-212

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Isa+56&version=BPH

Esajas 56, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Frelse for alle, som gør Guds vilje

-

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året. Sidste: juli, aug. og
sep.), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Lev+5.1-13&version=BPH

3 Mosebog 5:1-13, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

-

TODAY'S BIBLE VERSE (from CBN) ...
http://www1.cbn.com/cbnnews/cwn
http://bible.cbn.com/#!/reading-plan/1/
http://www1.cbn.com/devotions

2019-01-24, CET 11:3x, GMT 10:3x:

"Dear woman," Jesus said to her, "your faith is great. Your
request is granted." And her daughter was instantly healed.
Matthew 15:28

-

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

(Her kan du også få tilsendt gratis andagtsteksten i et hæfte
4 gange om året, og det er jo meget smart, hvis man er væk på
retræte eller noget andet.)

(
NB! Andagtsteksten synkroniserer desværre IKKE med on-line
teksten, hvilket KAN VÆRE forvirrende! ... :-(

Det Danske Bibelselskabs bibellæseplan 2019 ...
http://www.bibelselskabet.dk/ressourcer/bibellaeseplan

-

Mogens Kall skrev ...

Subject: 2019 uge 04 (news samlet)
Date: Mon, 21 Jan 2019 09:41:29 +0100, GMT 08:41
21204 news:5c4585c6$0$680$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/VUEE85DI5Ng/POmYtWm8EgAJ

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/I0YKzGo4NjU/-MKW2MicslIJ

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/kanzi-fortjent-beloenning/19-084

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/maa-jeg-godt-vaere-vred

> [...]
> Jeg er glad for at blive rost
> Jeg kan lide at få et knus
>
> Nr. 2
> Jeg kan godt lide at ...
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?
> Last OUTPUT: 21200 news:5c40637a$0$676$1472...@news.sunsite.dk
> https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/x_YsSgpuCAAJ
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 21204

Israeli earthquake 1½ days after prophecy

Rusland og Kina bakker op om Maduro
Chance for amnesti til Maduro
Forsvarsminister truer med borgerkrig, hvis USA blander sig i
præsidentopgøret i Venezuela

Søgemaskinen Bing blokeret i Kina

-

DR S126 fre 25 jan 10:18:49
24.januar dr.dk/nyheder 19:20

FORSKERE PÅ VEJ TIL AT SPORE SKIBE
Flere tons gule klæbrige olieklumper er
igen skyllet op på Fanø, og i starten
af ugen lå de som et gult bælte langs
vandkanten.

Nogle af de gule klumper er sendt til
Aalborg Universitet i Esbjerg, hvor et
hold af forskere og studerende siden i
sommer har undersøgt opskyllet paraffin
nærmere.

- Vi håber at kunne finde ud af, hvor
de her paraffinklumper kommer fra, og
hvem der smider dem ud, siger Anders
Friis, der studerer kemiteknologi på 7.
semester.

Fugledræbende olie skyller ind over Vestkysten: Forskere på vej til at
spore svinende skibe
24. Jan. 2019 kl. 19:20
https://www.dr.dk/nyheder/regionale/syd/fugledraebende-olie-skyller-ind-over-vestkysten-forskere-paa-vej-til-spore

-

Fire grunde til Venezuelas krise: Her koster kaffen (igen) 1,4 millioner
24. Jan. 2019 kl. 20:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/fire-grunde-til-venezuelas-krise-her-koster-kaffen-igen-14-millioner

-

DR S127 fre 25 jan 10:18:49
24.januar dr.dk/nyheder 20:08

RUSLAND OG KINA BAKKER OP OM MADURO
Rusland fordømmer de vestlige lande,
som bakker op om Venezuelas
parlamentsformand, Juan Guaido, som i
går udråbte sig som midlertidig
præsident i landet.

- Vi anser forsøget på at tilrane sig
magten i Venezuela for at være i
modsætning til, og for forbryde sig
mod, international ret, siger Putins
talsmand, Dmitry Peskov.

Også Kina har gjort fælles sag med
styret, og bakker op om Nicolas Maduro.
Og fra Tyrkiets præsident Erdogan lyder
der også solidaritet:
- Vi er med jer. Min bror Maduro. Vær
stærk, siger Erdogan ifølge BBC.

Maduros venner slår igen: Rusland, Tyrkiet og Kina bakker op om
Venezuelas præsident
24. Jan. 2019 kl. 20:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/maduros-venner-slaar-igen-rusland-tyrkiet-og-kina-bakker-op-om-venezuelas-praesident

Kommentar:

Kan man forvente sig andet af Psykopatistan og Cannibalistan
end at de støtter en kommunist (og dermed *antidemokrat*)?

At Erdogan søger venner blandt dem, siger ikke så lidt om han
(hvor *ligeglad* han i grunden er med demokratiet)!

-

DR S131 fre 25 jan 10:18:49
25.januar dr.dk/nyheder 03:19

WHISTLEBLOWER-VEJLEDNING FÅR KRITIK
Fremover får whistleblowere sværere ved
at råbe højt om kritisable forhold i
den offentlige administration.

Sådan lyder advarslen fra juraeksperter
og repræsentanter for offentligt
ansatte på baggrund af et forslag fra
Justitsministeriet om ændringer i
vejledningen til offentligt ansatte om
deres ytringsfrihed.

Det skriver Politiken fredag.

Ændringerne til den oprindelige
vejledning, som er fra 2006, skal
vejlede de ansatte, men ligner i
realiteten mere en indskrænkning, lyder
kritikken.

Ny vejledning kan lukke munden på offentligt ansatte
kl. 03:19
https://www.dr.dk/nyheder/politik/ny-vejledning-kan-lukke-munden-pa-offentligt-ansatte

-

DR S134 fre 25 jan 10:18:49
25.januar dr.dk/nyheder 06:10

CHANCE FOR AMNESTI TIL MADURO
Venezuelas oppositionsleder og
selvudnævnte præsident, Juan Guaido,
overvejer at tilbyde præsident Nicolas
Maduro og hans allierede amnesti.

Det siger han i sin første tale, siden
han onsdag erklærede Maduro for afsat
og udråbte sig selv som midlertidig
præsident i Venezuela.

Det skriver nyhedsbureauet AP.

Betingelsen for amnesti vil dog være,
at Maduro og hans allierede medvirker
til at genoprette demokratiet i landet,
lyder det fra Juan Guaido.

Selvudnævnt præsident lufter mulighed for amnesti til Maduro
kl. 06:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/selvudnaevnt-praesident-lufter-mulighed-amnesti-til-maduro

Dommedagsuret: Vi er stadig to minutter i atomkrig
24. jan. 2019, 20:21
http://nyheder.tv2.dk/samfund/2019-01-24-dommedagsuret-vi-er-stadig-to-minutter-i-atomkrig

Videnskabsmændene bag det såkaldte dommedagsur har holdt møde.
Som i fjor er vi tæt på et farvel til det hele.

-

Homoseksuel politiker flygter fra Brasilien efter dødstrusler
25. jan. 2019, 05:23
http://nyheder.tv2.dk/udland/2019-01-25-homoseksuel-politiker-flygter-fra-brasilien-efter-dodstrusler

Subject: Profeti til Guds folk 2019-01-25 -
Re: 2019 uge 04 (news samlet)
Date: Fri, 25 Jan 2019 09:52:42 +0100, GMT 08:52
21210 news:5c4ace66$0$691$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/adultery/21-210
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/homo/21-210
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/indsigelse/21-210
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/prophecy/21-210
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/udfordringen/21-210
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/wrong-doctrine/21-210
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/VUEE85DI5Ng/nsT9EdEpFgAJ

I det *verdslige* samfund må der IKKE gøres forskel på folk!

Det er UDELUKKENDE Kirken *internt*, at der holdes
"hovedrengøring"!

Og også her skal du ALTID huske på, at Gud *elsker* synderen
og vil - om mulig - frelse denne, no matter what (selvom Han
hader synden)!

Så ...

STOP med at chikanere folk!

Vær som Gud: Gør godt mod alle, OGSÅ dem, der (måske) slet ikke
fortjener det, fordi ... Kanske Guds *godhed* leder dem til
omvendelse, og kanske dit vidnesbyrd udtrykt i *godhed* leder
dem til omvendelse!

Amen?

-

K.B. Hallen evakueret midt under åbningsfest
25. jan. 2019, 05:44
http://nyheder.tv2.dk/samfund/2019-01-25-kb-hallen-evakueret-midt-under-abningsfest

Det viste sig dog at være falsk alarm i den ikoniske hal, der
netop er genåbnet efter en ødelæggende brand.

- Det var en blind alarm. Vi kørte derud for at afstille den
og er kørt hjem igen, oplyser vagtchef ved Hovedstadens
Beredskab Michael Møller ved 23-tiden.

Han fortæller, at brandvæsnet kørte afsted mod hallen klokken
22.06.

Sent: Tuesday, October 04, 2011, CET 10:08, GMT 08:08
Subject: Advarsel til MF'ere mod blasfemisk overgreb på Folkekirken -
Was: Åbent brev til Folketingets medlemmer
13466 news:4e8abf0a$0$288$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/ee703e978988e5e3
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/ee703e978988e5e3

http://www.biblegateway.com/passage/?search=3%20Mosebog%2018.22&version=DN1933

> og ...
>
> ... (dødsstraf for denne utugt, som homoseksualitet
> er) ...
>
> (3.Mos. 20,13)
>

> Og dette laver Jesus IKKE om på i NT, Bibelens nye del (med
> det kristne budskab om tilgivelse, genoprettelse af ødelagte
> liv osv.):

[ ... ]

> Dette står IKKE til forhandling! Mandatet fra Gud mangler!
>

> Nu ér I advaret på forhånd om, at den åndelige *voldtægt* på
> Kirken, Guds Hus (herunder Folkekirken i Danmark) kan få
> konsekvenser, endog med dødelig udgang!
>
> Gud har - dersom Han vitterlig findes - nemlig ret til at
> straffe synd, og hvem skulle kunne forhindre Han i det
> (apropos Rom. 12,19) ?
>
> Tag Jer derfor i agt!
>
> Der ér faktisk allerede givet op til flere "varselsskud":
>

> Det startede symbolsk med, at Slotskirken til
> regeringsbygningen Christiansborg nedbrændte (ved en
> [...]
[ ... ]

> Andre ting hændte herefter:
>
> Landets øverste repræsentant for Folkestyret døde pga.
> hor ...

[ ... ]

> Og senest nedbrænder KB Hallen "tilfældigvis" lige før en
> pornomesse ...

[ ... ]

> Så nu ved I, hvordan landet ligger! Der er en regning (for
> denne *krænkelse* af Kirken), der nu skal betales!
>
> Hvis I medvirker på nogen-som-helst måde til denne åndelige
> *voldtægt*, som det *blasfemiske* overgreb på Kirken jo er,
> så kan vi ikke udelukke, at også I bliver straffet med døden
> (dog ej ved menneskehånd). Og i så fald: Jeres død således
> IKKE komme ind over mit liv (apropos Ez. 33,8-9), fordi I
> var hermed advaret på forhånd!

Med tanke på kommentarerne til det forrige emne, som lød:
'Homoseksuel politiker flygter fra Brasilien efter dødstrusler',
så har Gud dog fortsat ret til og evne til åbenbart at
*irettesætte* os!

Men du må - som sagt - IKKE begå selvtægt!

Gud har jo sagt (i Sit Ord):

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Rom+12.19-&version=BPH

Romerne 12:19-21, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

19
Kære venner, tag ikke hævn, men lad Gud tage sig af at
straffe. Der står jo skrevet: „Hævnen og gengældelsen er
min, siger Herren.”[a]

20
Der står også skrevet: „Er din fjende sulten, så giv ham
noget at spise. Er han tørstig, så giv ham noget at
drikke. På den måde gør du ham skamfuld.”[b]

21
Lad dig ikke rive med af det onde, men overvind det onde
med det gode.

Footnotes:

12,19 5.Mos. 32,35.

12,20 Ordsp. 25,21-22.

Amen?

-

Søgemaskinen Bing blokeret i Kina
24. jan. 2019, 16:42 Opd. 25. jan. 2019, 07:07
http://nyheder.tv2.dk/udland/2019-01-24-soegemaskinen-bing-blokeret-i-kina

-

Forsvarsminister truer med borgerkrig, hvis USA blander sig i
præsidentopgøret i Venezuela
25. jan. 2019, 07:57
http://nyheder.tv2.dk/udland/2019-01-25-forsvarsminister-truer-med-borgerkrig-hvis-usa-blander-sig-i-praesidentopgoeret-i

-

Dronning Elizabeth opfordrer til kompromis, mens politikerne skændes om
Brexit
25. jan. 2019, 10:53 Opd. 25. jan. 2019, 11:08 ...

-

104 SVT Text Fredag 25 jan 2019

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

Krisen i Venezuela
* Guaido: Maduro kan få amnesti......130
Maduro kallar hem diplomater.......131
Fler döda i protester i Venezuela..132

Wallström: Sverige kommer agera....133

USA:s statsapparat fortsatt stängd 134

Fd regeringschef sexbrottsanklagad 135

Ukrainsk expresident får fängelse..136

-

NRK:
24. januar 2019 kl. 08:46 - 25. januar 2019 kl. 08:29, error

25. januar 2019 kl. 10:48

-

90 millioner dollars fra Qatar til Hamas er prisen for våbenhvile
Af Anders Hjorth Vindum 24. January 2019
https://www.ordetogisrael.dk/aktuelt-2-2-2/90-millioner-dollars-fra-qatar-til-hamas-er-prisen-for-vaabenhvile

Aftalen, som kaldes "qash for quiet", kan være det, der lige
nu forhindrer en krig mellem Israel og Hamas

-

Earthquake in northern Israel - 'felt like a bomb,' residents

People in Afula, Nazereth and Migdal Haemek in the North said
they also heard loud explosions.

By JERUSALEM POST STAFF
January 24, 2019 22:22
https://www.jpost.com/Israel-News/Residents-of-Israel-reported-tremors-and-explosions-possible-earthquake-578586

Northern Israel getting hit by an earthquake on January 24th,
2019. (*2120 Netivei Israel)

Authorities later confirmed that the tremors were caused by an
earthquake, estimated to have been a 3.6 on the Richter scale.

The last earthquake reported in Israel occurred in July, when
a 4.1 magnitude earthquake shook Haifa and the Galilee region.

Israel is located along the Syrian-African fault line, which
runs along the Israel-Jordan border, part of the Great Rift
Valley that runs from eastern Lebanon to Mozambique. A major
earthquake is statistically due to strike Israel every 80-100 y
ears.

Subject: Profeti til Guds folk -
Re: 2019 uge 04 (news samlet)
Date: Wed, 23 Jan 2019 08:33:57 +0100, GMT 07:33
21207 news:5c4818f3$0$691$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/indsigelse/21-207
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/prophecy/21-207
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/udfordringen/21-207
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/wrong-doctrine/21-207
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/ai-syndrome/21-207
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/ai-syndrome/21-207
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/denmark/21-207
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/J4jorHexj8Q/Fpxa4b2sEgAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/VUEE85DI5Ng/fxa_BFyIFQAJ

> [...]
> Hvis nogen angriber jer, er det imod min vilje, og de vil
> ikke kunne stå sig i kampen mod jer.
>
> 16
> Det er mig, som har skabt smeden, der puster til gløderne
> på essen og laver stærke våben. Det er også mig, der har
> skabt de hære, som bringer ødelæggelse.
>
> 17
> Men de våben, som anvendes imod jer, vil ikke fungere, og
> de, der anklager jer, bliver selv dømt. Jeg vil selv
> forsvare mine tjenere og give dem oprejsning.
>
> Kommentar:
>
> Disse Ord gælder OGSÅ for den jødiske nation Israel.

Delta 1:
2019-01-23, Irs xx:xx, CET 08:33:57, GMT 07:33, Counter = 0
2019-01-24, Isr 21:20, CET 20:20:xx, GMT 19:20, Counter = 35h46

2146 min
1,49027... days

Hmm ...

Det var lige godt nok tæt på 1½ døgn!

Hmm ...

HVAD var klokken præcis, da profetien kom?

Re: 2019 uge 04 (news samlet)
Date: Wed, 23 Jan 2019 08:33:57 +0100, GMT 07:33
> [...]
> forsvare mine tjenere og give dem oprejsning.
>
> Kommentar:
>
> Disse Ord gælder OGSÅ for den jødiske nation Israel.
[... ]
> (2019-01-23, Wednesday, day no 23, CET 08:14, GMT 07:14)
> - "Mit folk!"
[ ... ]
> 18
> - "fordi Jeg elsker"
>
> 18
> - "jer"
>
> 18
> - "og ikke vil,"
>
> CET 08:19
> - "at I går fortabt."

Delta 2:
2019-01-23, Irs xx:xx, CET 08:19, GMT 07:19, Counter = 0
2019-01-24, Isr 21:20, CET 20:20, GMT 19:20, Counter = 35h59

2159 min
1,499305... days

Hmm ...

Så godt som 1½ døgn.

Præcis HVAD menes der med dette, Herre?

At Du er med på linien?

(At Du stadfæster og *bekræfter* Dit Ord med de medfølgende
*tegn* og *undere*?)

Ja, det tror jeg ... :-)

For at understrege overfor Dit folk, at Du mener det
alvorligt (at vi skal holde op med at bedrive hor og utugt)?

Ja, det tror jeg også, Herre!

Men ...

HVAD *mere* har Du i tankerne?

Hvorfor lige 1½ døgn (fremfor 1, 2, 3 eller 3½)?

Kommer der en *fortsættelse*?

Se tillige opdatering (vedr. profetien) ...

Re: 2019 uge 04 (news samlet)
Date: Fri, 25 Jan 2019 09:52:42 +0100, GMT 08:52
[...]

(Jeg kan mærke, at der er profeti til Israel under optræk)...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden,
men i dette *specifikke* tilfælde var det nu nok Gud Hamselv),
der sagde:
(2019-01-25, Friday, day no 25, CET 11:53, GMT 10:53)
- "Upcoming"

53
- "News."

54
- "World news:"

11:54
- "Danger ahead:"

11:58
- "Soon"

11:58
- "I will"

58
- "punish"

58
- "them, who"

58
- "do evil"

59
- "against you,"

59
- "My dear beloved nation"

59
- "Israel,"

59
- "which"

12:00
- "I care fore."
(means: which I like or which I care about)

(
NB! Der er tale om *lydskrift*, der kan være behæftet med
både høre-receiver-begrænsninger/fejl og stavefejl!
Men sådan blev budskabet altså modtaget.
)

Betyder:
Kommende Nyheder, Verdensnyheder:

Fare foran:

Snart vil jeg straffe dem, der gør ondt imod dig,
min kære elskede nation Israel, som jeg bryder mig
om.

Herre! Vi takker Dig for Din godhed mod Dit folk
jøderne og nationen Israel.

Beskyt dem med englevagt.

Må alle fjendens angreb slå fejl...

Det beder vi om i Jesu Kristi velsignede navn.

12:18
- "Jeg vil"

18
- "beskytte Mit folk"

18
- "som i gamle dage,"

18
- "dengang nationen var ung"

19
- "(som en pige på vej til hendes bryllup)."

19
- "Jeg vil"

19
- "forbarme Mig"

19
- "over dem"

20
- "og ikke ihukomme deres synd."

20
- "Jeg tilgi'r"

20
- "og lader Min nåde [råde]"

20
- "overalt,"

21
- "hvor de færdes."

Hmm ...

Denne meddelelse vil blive sendt til følgende nyhedsmedier:

To:
CBN, The Christian Broadcasting Network
Kristeligt Dagblad
Morning Star News
The Christian Post
Tom Wehner, National Catholic Register
Udfordringen, Redaktionen
Vatican New
+
Israeli press

---
Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
http://www.avg.com