Profeti til Guds folk - Re: 2019 uge 04 (news samlet)

Profeti til Guds folk

File 21.207 ...
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/indsigelse/21-207
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/prophecy/21-207
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/udfordringen/21-207
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/wrong-doctrine/21-207
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/ai-syndrome/21-207
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/ai-syndrome/21-207
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/denmark/21-207

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/prophecy/21-207

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Isa+54&version=BPH

Esajas 54, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Gud indvarsler en ny tid

11
Mit ... folk, ...

14
... I skal ikke frygte for nye rædsler, for jeres fjender
vil holde sig langt borte.

15
Hvis nogen angriber jer, er det imod min vilje, og de vil
ikke kunne stå sig i kampen mod jer.

16
Det er mig, som har skabt smeden, der puster til gløderne
på essen og laver stærke våben. Det er også mig, der har
skabt de hære, som bringer ødelæggelse.

17
Men de våben, som anvendes imod jer, vil ikke fungere, og
de, der anklager jer, bliver selv dømt. Jeg vil selv
forsvare mine tjenere og give dem oprejsning.

Kommentar:

Disse Ord gælder OGSÅ for den jødiske nation Israel.

-

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året. Sidste: juli, aug. og
sep.), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Lev+4.1-21&version=BPH

3 Mosebog 4:1-21, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Regler for syndofre ved uforsætlige forseelser

3
Hvis en ordineret præst af vanvare kommer til at synde og
derved påfører folket skyld, ...

Hvis det er hele folket, der uforsætligt gør sig skyldig i
synd ved at gøre noget, som Herren har sagt, de ikke må
gøre, pådrager de sig kollektiv skyld.

14
Når de bliver klar over deres synd, skal de ...

Præsten ...

20
... På den måde skal han skaffe soning for folkets synd,
og de vil blive tilgivet.

Subject: Russisk journalist død efter mystisk fald fra balkon.
Indsigelse mod kirkelig vielse af ... -
Re: 2018 uge 16 (news samlet)
Date: Tue, 17 Apr 2018 08:54:03 +0200, GMT 06:54
20538 news:5ad599b9$0$709$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/indsigelse/20-538
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/QAYVflKBLbs/wMIMYNafAAAJ

> [...]
> hellige ægteskab).
>
> Jeg véd, hvad jeg taler om (mht. at være i satans kløer) ...
> https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/tilsyn/20-504
>
> Mit råd til Jer er derfor:
>
> Invitér IKKE denne hordæmon indenfor (i menigheden)!
>
> (Kald derimod hellere synd, som hor jo er, ved dets rette
> navn, så du IKKE *undergraver* Guds autoritet!)
>
> Og ...
>
> Man kan sagtens som Kirkesamfund sige til folk, at mandatet
> hertil fra Gud mangler (at gengifte fraskilte), og at de
> fortsat ALTID er velkomne i kirken.
>

> Kærlig hilsen Jeres broder i Kristus Jesus

+

*Kollektiv skyld* :
Ai-syndrome ? ( Aj-syndrom ? )
20.788 Lad hor- og utugtsdæmonen forsvare sig selv!

Subject: Lad hor- og utugtsdæmonen forsvare sig selv! -
Date: Sat, 28 Jul 2018 10:42:38 +0200, GMT 08:42
20788b news:5b5c2c23$0$708$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/indsigelse/20-788
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/udfordringen/20-788
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/wrong-doctrine/20-788
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/ai-syndrome/20-788
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/ai-syndrome/20-788
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/denmark/20-788
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/rhPiilH-6aQ/tS9r39P6BgAJ

*Kollektiv skyld* ?

Og her nytter det altså IKKE noget at undskylde sig med, at man
ikke var sig bevidst om synden, idet der står skrevet i
forlængelse af dette (andagtsteksten for i morgen):

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Lev+4.27&version=BPH

3 Mosebog 4:27, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

27
Hvis nogen af folket synder, er de skyldige, selvom det
var uforsætligt.

Kommentar:

BPH-Oversættelsen fra 1992 lyder således:

Hvis det er et menigt medlem af folket, som synder uden at
være klar over det, er han alligevel skyldig.

HVORDAN slipper vi så af med den *kollektive skyld* ?

Jesus siger (på korset, hvor Han en gang for alle bar HELE
verdens synd, skyld og skam) til Gud ang. sine bødler:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=luk++23.34&version=BPH

Lukas 23:34 Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

34
Men Jesus bad:
„Far, tilgiv dem, for de ved ikke, hvad de gør.”

Så Jesus HAR altså ALLEREDE tilgivet os, men ønsker, at vi -
lige så snart vi bliver bevidste om synden vor (fx.
legitimering af hor endog indenfor Kirkens og menighedens
mure) - kalder synden ved dets rette navn: *synd* og beder som
fx. luderen i Lukas-Evangeliet om tilgivelse...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Luk+7.36-50&version=BPH

(
Denne bibeltekst kommer Danske Bibelselskabs bibellæseplan
2019 ind på i dag!
)

Men betyder dette så OGSÅ omvendelse (fra sin synd) ?

Jesus siger jo (til luderen) sådan set bare:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Luk+7.36-50&version=BPH

Lukas 7:36-50 Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Den største tilgivelse frembringer den største kærlighed

50
Men Jesus fortsatte henvendt til kvinden: „Det er din tro,
der har frelst[c] dig. Du kan gå nu — med fred i hjertet!”

Footnotes:

7,50 Eller: „reddet”. Når synder bliver tilgivet, er der
fokus på den åndelige frelse.

I Johannes-Evangeliet siger Jesus til en anden luder:

[John 8,11]...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden,
men i dette *specifikke* tilfælde var det nu nok Gud Hamselv),
der sagde:
(2019-01-23, Wednesday, day no 23, CET 08:14, GMT 07:14)
- "Mit folk!"

Herren kalder på os nu (som nation og som Guds folk, uanset
hvor i verden vi befinder os)!

08:15
- "Jeg vil rense"

08:15
- "Mit hus,"

08:15
- "så det bliver rent,"

08:15
- "friet fra"

08:16
- "urenheder"

08:16
- "såsom"

16
- "hor,"

16
- "utugt"

17
- "og dets lige!"

17
- "Jeg vil"

17
- "opvække"

17
- "en nation"

17
- "(med tegn)"

18
- "og undere."

18
- "Jeg muliggør det,"

18
- "fordi Jeg elsker"

18
- "jer"

18
- "og ikke vil,"

CET 08:19
- "at I går fortabt."

Denne meddelelse vil blive sendt til følgende nyhedsmedier:

To:
CBN, The Christian Broadcasting Network
Kristeligt Dagblad
Morning Star News
The Christian Post
Tom Wehner, National Catholic Register
Udfordringen, Redaktionen
Vatican New

-

TODAY'S BIBLE VERSE (from CBN) ...
http://www1.cbn.com/cbnnews/cwn
http://bible.cbn.com/#!/reading-plan/1/
http://www1.cbn.com/devotions

2019-01-22, CET 11:3x, GMT 10:3x:

Then the LORD asked Moses, "Who makes a person's mouth? Who
decides whether people speak or do not speak, hear or do not
hear, see or do not see? Is it not I, the LORD?"
Exodus 4:11

-

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

(Her kan du også få tilsendt gratis andagtsteksten i et hæfte
4 gange om året, og det er jo meget smart, hvis man er væk på
retræte eller noget andet.)

-

Det Danske Bibelselskabs bibellæseplan 2019 ...
http://www.bibelselskabet.dk/ressourcer/bibellaeseplan

-

Mogens Kall skrev ...

Subject: 2019 uge 04 (news samlet)
Date: Mon, 21 Jan 2019 09:41:29 +0100, GMT 08:41
21204 news:5c4585c6$0$680$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/VUEE85DI5Ng/POmYtWm8EgAJ

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/I0YKzGo4NjU/-MKW2MicslIJ

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/kanzi-fortjent-beloenning/19-084

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/maa-jeg-godt-vaere-vred

> [...]
>
> Test dit kærlighedssprog ...
> http://kærlighedssprog.dk/kaerlighedssprog/test-dit-kaerlighedssprog/
>
> Gennemgå profilen, når du er afslappet og har tid nok.
>
> (Vælg en af følgende 2 muligheder:)
>
> Nr. 1
> Jeg er glad for at blive rost
> Jeg kan lide at få et knus
>
> Nr. 2
> Jeg kan godt lide at ...
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

-

DR S134 tir 22 jan 09:31:37
22.januar dr.dk/nyheder 09:08

100 SENDER BREV TIL KINAS PRÆSIDENT
Bekymringen over en voksende mistillid
og mindre dialog fremover er vokset
frem blandt en række af verdens Kina-
eksperter og tidligere diplomater.

I et åbent brev til Kinas præsident, Xi
Jinping, advarer mere end 100 forskere
og tidligere diplomater om, at
anholdelsen af to canadiske
statsborgere skader udvekslingen af
viden og erfaringer med kinesere.

Heriblandt flere danske akademikere,
som har Kina som forskningsområde.
Tilbageholdelsen af de to canadiere
'sender et signal om, at den type
konstruktivt arbejde ikke er velkomment
og endda risikabelt i Kina', står der
videre.

Danske forskere i åbent brev: Præsident Xi, frigiv de to canadiske
statsborgere
kl. 09:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/danske-forskere-i-aabent-brev-praesident-xi-frigiv-de-canadiske-statsborgere

Kommentar:

Kina er et *diktatur* (og en trussel mod verdensfreden) og må
derfor erstattes af et demokrati!

-

DR S139 tir 22 jan 12:35:53
22.januar dr.dk/nyheder 12:32

EU GIVER MASTERCARD MILLIARDBØDE
Mastercard har i strid med EU-regler
holdt omkostninger for kortbetalinger
kunstigt høje, siger EU, og det koster
virksomheden en bøde på 4.3 milliarder
kroner.

Konkurrencekommissær Margrethe Vestager
oplyser, at Mastercards regler har
kostet forbrugere og butikker ekstra.

- Ved at forhindre butiksindehaverne i
at vælge de bedste betingelser tilbudt
af banker i andre EU-medlemslande har
Mastercard kunstigt hævet omkostninger
for kortbetalinger, siger hun.

Vestager har tidligere givet
amerikanske virksomheder store
regninger.

EU giver Mastercard en milliardbøde for gebyrer
kl. 12:32
https://www.dr.dk/nyheder/penge/eu-giver-mastercard-en-milliardbode-gebyrer

BLOG: Er børnenes statsminister med os i dag?
22. jan. 2019, 12:44 ...

-

NRK:
22. januar 2019 kl. 06:27