Hvorfor kan I ikke li’ os russere? + ET-Break (Dommedagsvarsel) - (Kristen news samlet fra 4. december 2017)

De kristne nyhedsindlæg bliver løbende samlet i et DATA-arkiv.
Se ...
https://sites.google.com/site/kallfaith0/files
Backup-system (aktiv om 0 dage): Input website + (0000 + x, x=3) ...
https://sites.google.com/site/kallfaith00003/files

NB!
Mange af Link'ene kræver betaling for at kunne læses i deres
helhed, men som regel efter en uges tid bliver de frigivet og
kan derefter læses gratis på fx. ...
https://udfordringen.dk/e-avis/

God fornøjelse ... :-)

Vigtige overskrifter:

Hvorfor kan I ikke li’ os russere? + ET-Break (Dommedagsvarsel)

Jerusalem – den store konges by

Danmark bør også anerkende Jerusalem som Israels hovedstad

-

Halvdelen af verdens kristne får nyt Fadervor
8. december 2017, kl. 21:00
Af Birthe Pedersen og Tobias Stern Johansen
https://www.kristeligt-dagblad.dk/kirke-tro/halvdelen-af-verdens-kristne-faar-nyt-fadervor

Paven ønsker ny oversættelse af Fadervor, kristendommens mest
kendte bøn, som Jesus lærte sine disciple. En ændring af ”Led os
ikke i fristelse” skal fjerne antydning af, at Gud frister os. I
Frankrig har katolikker og protestanter netop indført en ny
sætning, og resten af verdens kristne kan følge efter

Kommentar:

Se debat længere nede under andre indlæg.

-

Udfordringen

-

Åbne indre grænser er farligere end åbne ydre grænser
8. december, 49, 2017 Iben Thranholm
https://udfordringen.dk/2017/12/aabne-indre-graenser-farligere-aabne-ydre-graenser/

-

Børnebørn og autostole
8. december, 49, 2017 Poul Henning Krog
https://udfordringen.dk/2017/12/boerneboern-og-autostole/

-

Siger du tak for gaver?
8. december, 49, 2017 Udfordringen
https://udfordringen.dk/2017/12/siger-du-tak-gaver/

-

Jerusalem – den store konges by
8. december, 49, 2017 Henri Nissen
https://udfordringen.dk/2017/12/jerusalem-store-konges-by/

”Den store konges by.” Sådan kaldte Jesus selv Jerusalem i
Bjergprædikenen (Matt. 5,34). Byen er verdens åndelige navle;
det er derfor, der er så meget strid om Jerusalem.

Præsident Trump holdt onsdag aften en tale, hvori han
bekendtgjorde, at USA nu vil anerkende Jerusalem som Israels
hovedstad. Det forventes at skabe store dønninger. Men hvorfor
er det egentlig så opsigtsvækkende?

”Jerusalem er hovedstaden, som det jødiske folk etablerede i
oldtiden,” sagde Trump i sin tale. ”I dag er Jerusalem sædet for
Israels regering. I dag erkender vi endelig det åbenlyse, at
Jerusalem er Israels hovedstad. Dette er intet andet end en
anerkendelse af virkeligheden,” sagde USAs præsident.

Problemet er, at muslimerne er begyndt at påstå, at Jerusalem er
et af deres helligste steder. Og FNs kultur-organisation UNICEF
har endda påstået, at jøderne og Israel ikke har nogen som helst
historiske og kulturelle forbindelser til Jerusalem.
Det lyder som en joke, for Jerusalem er nævnt godt 700 gange i
Bibelen, men ikke én gang i Koranen…!

Da det så værst ud for Israel…

Da Israel genopstod som stat i 1948, bestod landet kun af en
smal stribe land, hvor havnebyen Tel Aviv blev hovedstad. Under
6-dages krigen i 1967, hvor de arabiske lande ville udslette
Israel, erobrede jøderne tværtimod Sinaj-halvøen, Golan bjergene
og Vestbredden – med hele Jerusalem.

Senere gik Israel med til at afgive Sinaj for fred med Egypten,
og alle de vestlige politikere har udefra – og ofte uden indsigt
– forsøgt at ”skabe fred” ved at presse Israel til at afgive
mere land og oprette en palæstinensisk stat inde i Israel. Men
det palæstinensiske selvstyre har ikke ført til fred. Tværtimod
udfører palæstinenserne ofte terrorangreb og drab på jøder, men
vi hører kun om få i de Israels-kritiske medier.

Til trods for, at Israel er det eneste velfungerende demokrati i
Mellemøsten, har det anti-israelske flertal i FN og de
politisk-korrekte politikere i EU taget de ekstreme muslimske
regimers parti. Og Obama sluttede som bekendt sin
præsident-periode med at undlade at stemme imod en resolution
imod Israel i FN. Da Hilary Clinton modtog store millionbeløb
til sin valgkampagne fra de arabiske stater, kan man kun gisne
om, hvor denne kurs ville have fortsat hen.

Men da det så værst ud for Israel, ændrede alting sig med det
totalt overraskende valg af Trump som USAs præsident. Dermed
skiftede verdens mægtigste nation fra at være Israels-kritisk
til igen at blive Israels-venlig – endda mere end før.

Præsident Trumps beslutning om at anerkende Jerusalem som
Israels hovedstad vil i første omgang skabe raseri hos
palæstinensere og muslimer. Men når vreden har lagt sig, vil der
komme ny bevægelse i forhandlingerne, fordi anstødsstenen er
borte. Jerusalems status har i årevis blokeret for fremskridt i
forhandlingerne. Nu må palæstinenserne én gang for alle sige
farvel til Jerusalem som deres hovedstad, og så kan man måske
finde en løsning.

Er det Guds finger…?

Man kan vælge at se de store omvæltninger i verden som bare
politiske og økonomiske udviklinger. I de moderne medier
eksisterer Gud ikke og Bibelen er en myte.

Men netop Israel er et meget tydeligt tegn på, at der findes en
Gud, som styrer bagved den synlige verden.

I Bibelen er det nemlig forudsagt for flere tusinde år siden, at
jøderne skulle miste deres land og blive spredt blandt alle
folkeslag. Det skete kort efter Jesu tid. Men profetierne
fortæller også, at de skal komme tilbage – som på fuglevinger
(fly). Det sker netop i vores tid.

For at forstå, hvad der sker, må vi tage Bibelens profetier
alvorligt og se tingene i et åndeligt perspektiv.

Alt vil ske, som det er lovet. Vi ved blot ikke, hvordan eller
hvornår. Men meget tyder på, at ”den store konge”, Jesus
Kristus, snart kommer tilbage til sin by og sætter sin fod på
Olivenbjerget.

Glædelig advent!

-

Kort nyt

-

Massoud indvier ny kirke
8. december, 49, 2017 Bodil Lanting
https://udfordringen.dk/2017/12/massoud-indvier-ny-kirke/

Valgmenigheden Church of Love har købt det gamle bibliotek i
Vissenbjerg. Kirken indvies d. 17. dec. kl. 15.00 af Fyns biskop
Tine Lindhardt under en gudstjeneste med Massoud Fouroozandeh
som prædikant.

Kommentar:

Tillykke med det og må Gud *velsigne* Jer ... :-)

-

Blå Kors’ væresteder fejrer jul med overskudsmad fra Lidl
8. december, 49, 2017 Bodil Lanting
https://udfordringen.dk/2017/12/blaa-kors-vaeresteder-fejrer-jul-overskudsmad-lidl/

-

Portrætter

-

En brudt pagt fik Birgit til at vende Gud ryggen
8. december, 49, 2017 Karin Juul Jensen
https://udfordringen.dk/2017/12/brudt-pagt-fik-birgit-vende-gud-ryggen/

-

Indland

-

Danmark bør også anerkende Jerusalem som Israels hovedstad
8. december, 49, 2017 Bodil Lanting
https://udfordringen.dk/2017/12/danmark-boer-ogsaa-anerkende-jerusalem-israels-hovedstad/

-

Tidl. kristent bofællesskab og rehabiliteringscenter sat til salg
8. december, 49, 2017 Bodil Lanting
https://udfordringen.dk/2017/12/tidl-kristent-bofaellesskab-rehabiliteringscenter-sat-salg/

-

Gospelkor medvirker i TV2’s juleshow
8. december, 49, 2017 Bodil Lanting
https://udfordringen.dk/2017/12/gospelkor-medvirker-tv2s-juleshow/

-

30.000 er opereret på ’Dronning Ingrid’
8. december, 49, 2017 Bodil Lanting
https://udfordringen.dk/2017/12/30-000-opereret-paa-dronning-ingrid/

-

Der er kun julehjælp til hveranden ansøger
8. december, 49, 2017 Bodil Lanting
https://udfordringen.dk/2017/12/kun-julehjaelp-hveranden-ansoeger/

-

”Udfordringens rocker” præsenteres i DR-dokumentar
8. december, 49, 2017 Bodil Lanting
https://udfordringen.dk/2017/12/udfordringens-rocker-praesenteres-dr-dokumentar/

-

Sjovt møde mellem Martin Lidegaard og Pia Kjærsgaard juleaften i kirken
8. december, 49, 2017 Henri Nissen
https://udfordringen.dk/2017/12/sjovt-moede-mellem-martin-lidegaard-pia-kjaersgaard-juleaften-kirken/

-

Udland

-

Julespil truet af ’syndflod’
8. december, 49, 2017 Bodil Lanting
https://udfordringen.dk/2017/12/julespil-truet-syndflod/

-

Hvorfor kan I ikke li’ os russere?
8. december, 49, 2017 Iben Thranholm
https://udfordringen.dk/2017/12/hvorfor-kan-ikke-li-os-russere/

Kommentar:

Det kan vi også godt ... :-)

Faktisk mødte jeg i sommers nogle russiske turister, som spurgte
om vej i toget. Og vi fik en *hyggelig* fredsommelig snak, dog
på engelsk da jeg ikke kan russisk ... :-)

Det er Psykopatus-Putin (og hans mænd), der må tages afstand
fra, fordi deres *hensynsløse* adførd med angrebskrige på Jeres
nabolande Georgien og nu også Ukraine vil medføre en ny
Verdenskrig, hvor vi alle omkommer!...

CET 09:31
- "Samtlige"

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Matt+24.21-22&version=BPH

Matthæus 24:21-22, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

(Jesus siger:)

For det bliver så forfærdeligt, som det ikke har været siden
verdens begyndelse og heller aldrig vil blive igen.

Hvis ikke Gud afkortede den periode, ville intet menneske
overleve. Men nu bliver den afkortet for de udvalgtes skyld.
)

Nå!

Så fik vi et ...

Breaking ET-Break

=>

Time to Output ET-news.

-

Egen tilføjelse (til brevkassen):

Udfordringen har - for øvrigt - lige udgivet et (genop)tryk af
hendes bog:

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/spoerg-suh

Spørg Suh - De bedste brevkasser - fra vugge til grav
af Suh Jacobsen
Forlaget Udfordringen, 2015
ISBN 978-87-92459-56-5
http://hosianna.dk/product/spoerg-suh-af-suh-jakobsen-1645/

-

Læs evt.også ...

Meninger & Brevkasse

Debat
https://udfordringen.dk/debat/

Kronik
https://udfordringen.dk/kronik/

Leder
https://udfordringen.dk/leder/

Ugens prædiken
https://udfordringen.dk/ugens-praediken/

-

Bøn for Danmark

-

Udfordringen sender jævnligt en mail ud til en større gruppe
modtagere, som har lovet at bede for avisen, samt til Bøn for
Danmark.

Du kan som kristen være med i denne forbønstjeneste ... :-)

Send din email-adresse og dit navn og din adresse med
telefon-nummer til forb...@udfordringen.dk.cut og gør venligst
opmærksom på, om det gælder Bøn for Danmark og/eller
Udfordringens egen bede-mail.

-

Sådan kan du tage ansvar for din by og kommune
14. august, 33, 2014 Udfordringen
https://udfordringen.dk/2014/08/saadan-kan-du-tage-ansvar-din-og-kommune/

Nogle læsere har spurgt, hvordan man organiserer en lokal
bedegruppe, og hvordan man skal bede.

Alle mennesker kan bede. Man siger blot i sine tanker eller højt
til Gud, hvad man ønsker. Det er ikke nødvendigt med særlige
formuleringer, røgelse eller kropsstillinger.

Men Jakob siger i sit brev i Bibelen, at den der kommer til Gud
må tro, at Han er til og lønner dem, der søger Ham.

Mindst 2-3

Hver for sig kan vi gå i forbøn for det lokale samfund. Men der
er kraft i at være flere.

En bedegrupper skal bestå af mindst 2-3 kristne. (”Hvor 2-3 er
forsamlet i mit navn, der er jeg midt i blandt dem,” siger Jesus.)
Men forsøg at samle flere.

Nogle af de grupper, som er med i Bøn for Danmark er på 5, 10
eller 20 medlemmer.

Åben for alle kristne

Bedegruppen skal være åben for alle kristne. Jesus bad om, at vi
alle måtte være ét. Og netop i de kristnes enhed ligger nøglen
til vækkelse og forandring.

Ryd op i gamle modsætninger og mistro.

I skal mødes mindst én gang om måneden, men forsøg at mødes hver
uge. Så sker der meget mere.

Find en fast mødedag. Fx den første mandag i måneden eller hver
tirsdag. Det giver ro og bør aftale det fra gang til gavn.

Vælg én til at lede mødet. Og én (anden) til at tage sig af det
praktiske. Det er en god idé at sende en påmindelse pr. sms
eller mail.

Undgå for megen snak – brug tiden effektivt på bøn.

Opdel evt. mødet i en generel del, hvor I beder for de ”store”
ting, og bagefter en personlig del, hvor I beder for hinandens
personlige problemer og bedeemner.

Men undgå at tiden går med at snakke om og forsøge at løse
hinandens problemer. Læg det over til Gud i bøn og se, hvad der
sker.

Forvent altid et resultat

Forvent et svar eller et resultat af det, I beder om.

Før en bønne-dagbog og følg hver gang op på, hvad der er sket
som resultat.

Begynd med at takke og respektere Gud for den, Han er, og ophøje
Jesus Kristus – gennem hvem vi har adgang til Guds trone.

Bed frit og på skift. Hellere mange korte bønner end at holde
lange foredrag.

Følg i øvrigt undervisningen om bøn her i avisen.

Tillad at nådegaverne kommer i funktion, så der fx kan komme
profetiske billeder og ord til at lede bønnen i den retning, Gud
ønsker.

Tag ansvar for din by og kommune! Identificér problemerne gennem
bl.a. avislæsning. Se dit område med åndelige briller.

Identificér de dæmoniske bindinger, der måtte være på spil.
Bryd ugudelige ”fæstningsværker” fra fortiden eller nutiden
gennem bøn i Jesu navn.

Bed om velsignelse over kommunen og landet. Bed for både venner
og fjender.

Bed for politikere og medier.

Bed for præster og åndelige ledere.

Bed for børn og unge.

Bed altid konkret og vær præcis med, hvad du ønsker, skal ske.

Undgå diffuse bønner og falsk religiøsitet. Husk på, hvem du
beder til.

Bed ud fra løfterne i Bibelen. ”Gud, du siger i dit ord, at…
derfor beder vi om…”

Bed aldrig i modsætning til Guds ord.

Giv besked, hvis I er en gruppe.

Skriv til forb...@udfordringen.dk.cut

-

Denne uges bedeemner:

(Flyttet til nederst i dette indlæg af praktiske grunde.)

Egne tilføjelser til bedeemner:

Tak Gud for at vi har et retssamfund (så ondskab ikke får lov
til at tyrannisere os danskere).

Vi beder om at alle i det offentlige (Øvrigheden) udøver deres
tjeneste i retsindighed.

Og så beder vi om *englevangt* ikke mindst for alle dem, der
tjener vort samfunder i vort Forsvar og indenfor Politi.

Og ... (input memory from) ...

Subject: T-15.
Bøn for Danmark -
Re: T-15. 2017 uge 33 (news samlet)
Date: Mon, 14 Aug 2017 09:02:16 +0200, (CET 09:02, GMT 07:02)
19911 news:omrhlt$3md$1...@news.eternal-september.org
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/boen-for-danmark/19-911
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/denmark/19-911
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/zHTKgQLJzwA/MaC7-Q4bBAAJ

> [...]
>
> 11
> (Hvis hun alligevel skiller sig fra ham,[b] bør hun forblive
> ugift eller blive forsonet med ham igen.) Og en mand må ikke
> gå fra sin kone.
>

> Footnotes:
>
> a 7,10 Eller: „blive skilt fra”.
> b 7,11 Eller: „er blevet skilt fra”.
>

> Gengiftning med en såkaldt kirkelig "velsignelse" bygger altså
> på en *løgn* (apropos frafaldet ved Endetiden)! I'm sorry. Der er
> INGEN genvej til Paradiset: Enten vil du elske Guds Ord og
> *adlyde* Hans befalinger, eller også er du slet ikke en kristen!

[ ... ]
> [...]
>
> Forbarm Dig over os! Ihukom at Kristus døde for os på vores
> vegne mens vi var syndere og langt borte fra Dig og fortabte!
>
> Hjælp os til omvendelse!
>
> Og tak for denne Din *vidunderlige* frelse ... :-)
>
> Tak fordi Du gør alting nyt ... :-)
>
> Tak fordi Du renser os og skaber et rent hjerte i os med rene
> tanker og ønsker ... :-)
>
> Tak fordi det gamle liv er forbi, at Du Jesus har løskøbt os ud
> af synden og døden og den ondes vold ... :-)
>
> Lad folket komme i syndenød og se i nåde til Danmark! Ihukom at
> vi blot er støv; at vi er døde uden Din Ånd i os.

Denne uges bedeemner (+ de forrige ugers bedeemner af mere varig
karakter):

Bed om afsløring af løgne i medier og politik. Bed for medierne,
at de ikke fordrejer virkeligheden eller lukker øjnene for uret.

Bed for en god moral i samfundet.

Bed for "ordentligt sprog"

Bed imod kriminalitet og bander.

Bed for de 15.000 danske børn, som hvert år aborteres i Danmark.

Bed om, at "dødshjælp" afsløres.

Bed imod moderne slaveri.

Bed om at fokus på seksuelle minoriteter ikke må fjerne de
kristnes trosfrihed.

Bed for de åndeligt forvirrede.

Bed for de kristne asylansøgere.

Bed for præster og kirker.
(Egen tilføjelse: Udholdenhed + frimodighed + syndserkendelse og
helhjertet omvendelse mht. hor og utugt.)

Bed om en ny reformation - en kristen opvågning blandt danskerne
og i kirkerne.

Bed for børn og unges bibellæsning + sunde familier.

Bed for din egen kommunes bedste.

Bed for de sorte kommuner, hvor der ikke er en bedegruppe
(egen tilføjelse: Nordsjælland hårdt ramt)

Midlertidige forbønsemner:

Bed for de nyvalgte politikere.

Bed om Jesus i medierne i juletiden.

Bed om at mange uddeler juleavisen.

Bed for dem, der modtager avisen.

-

Dagens Udfordring:

Få et *opmuntrende* skriftsted sendt til din email og mobil
hver morgen (som enhver frit kan abonnere på) ...
http://udfordringen.us5.list-manage.com/subscribe?u=24dafb0aadff1ca74568552be&id=8b467c7472

-

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

(Her kan du også få tilsendt gratis andagtsteksten i et hæfte 4
gange om året, og det er jo meget smart, hvis man er væk på
retræte eller noget andet.)

-

Se evt. også ...

Ugens indlæg:

Subject: Min kollega lægger an på mig -
(Kristen news samlet fra 27. november 2017)
Date: Mon, 4 Dec 2017 19:12:46 +0100, GMT 18:12
20217 news:5a259025$0$726$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallfaith0/files/20-xxx/20-217
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/6kzMkGfrYDI/5bqIk3u2BgAJ

-

Vigtige indlæg på andre nyhedsgrupper:

Subject: Ringer Præsident Trump ET-Moderskibet 2304 (The New
Jerusalem) op? -
Date: Wed, 6 Dec 2017 11:23:03 +0100, GMT 10:23
20219 news:5a27c50e$0$721$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/hunter/hunters/20-219
Backup-system (aktiv om 0 dage): Input website + (0000 + x, x=2) ...
https://sites.google.com/site/etfootsteps0002/home/hunter/hunters/20-219
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/youth-source/20-219
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/15-206/20-219
Backup-system (aktiv om 0 dage): Input website + (0000 + x, x=7) ...
https://sites.google.com/site/kallpol40007/home/countries/russia/15-206/20-219
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/usa/20-219
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/jerusalem/20-219
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/jJF6BIkz8zg/SKsPAMDiAQAJ

Subject: [Bryder I Jer om, at ET *stjæler* vores
Fusionskraftsresourcer?]
Re: Kinesisk statsavis forbereder læsere på muligt
atomangreb -
Date: Wed, 6 Dec 2017 13:12:47 +0100, GMT 12:12
20221 news:5a27dec4$0$736$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/jerusalem/20-221
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/fusion-power/20-221
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/jJF6BIkz8zg/IALFx7zoAQAJ

News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: ET-Break -
Re: WH: Target 46 (61) -
Re: Watch: Trump announces US moving embassy to Jerusalem -
Re: 2017 uge 49 (news samlet)
Date: Wed, 6 Dec 2017 20:57:17 +0100, GMT 19:57
20225 news:5a284ba2$0$721$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/hunter/hunters/20-225
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/eUNcH8vievY/0Tjp_efwAQAJ

Subject: Det er et udtryk for *antisemitiske*, når jødefolket
nægtes retten over deres land (herunder Jerusalem)! -
Re: 2017 uge 49 (news samlet)
Date: Thu, 7 Dec 2017 09:28:42 +0100, GMT 08:28
20227a news:5a28fbc0$0$736$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/anti-semitism/20-227
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/jJF6BIkz8zg/t0GVHRcrAgAJ

Subject: Netanyahu: En historisk milstolpe (ang. Jerusalem) +
ET-Break (Dommedagsvarsel) -
Re: 2017 uge 49 (news samlet)
Date: Thu, 7 Dec 2017 11:01:23 +0100, GMT 10:01
20227b news:5a29117a$0$727$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/doomsday/20-227
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/jJF6BIkz8zg/fJ5uaSYwAgAJ

Subject: Pavens bøn: Og når vi fristes, da fri os fra det onde (o Gud) -
Re: 2017 uge 49 (news samlet)
Date: Fri, 8 Dec 2017 09:16:57 +0100, GMT 08:16
20228 news:5a2a4a7d$0$729$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/illustration001/home/the-ester-illustration
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/2-pet-1-4/20-228
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/sects/mormonerne/20-228
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/idolatry/20-228
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/shirk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/jJF6BIkz8zg/pN_GJAd5AgAJ

Subject: Forslag: Chip under hud på demente => Antikrists mærke 666 ? -
Re: 2017 uge 49 (news samlet)
Date: Sat, 9 Dec 2017 08:19:12 +0100, GMT 07:19
20231 news:5a2b8e78$0$735$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/antichrist/20-231
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/antichrist/20-231
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/jJF6BIkz8zg/JVddhXXEAgAJ

-

Prøv også :

Test dit kærlighedssprog ...
http://kærlighedssprog.dk/kaerlighedssprog/test-dit-kaerlighedssprog/

Last OUTPUT: 20202 news:5a1986ba$0$726$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/lySHjzysAAAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 20232

---
Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
http://www.avg.com