T-15. 2017 uge 33 (news samlet)

De politiske vigtige nyhedsindlæg bliver løbende samlet i
et DATA-arkiv. Se ...
https://sites.google.com/site/kallpol4

Forrige nyhedsindlæg samlet var:

Subject: T-22.
2017 uge 32 (news samlet)
Date: Mon, 7 Aug 2017 08:02:48 +0200, (CET 08:02, GMT 06:02)
19897 news:om8vii$2ui$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/4irULl65iCI/x7rRRiO1AQAJ

-

I dag Mandag den 14. august 2017 (dag 226 i året) er det 1641
dage siden, at en stor asteroide samt en meteor nær havde ramt
og udslettet Psykopatistan (Rusland)! Se evt. ...

Date: Wed, 31 May 2017 01:59:33 +0200, (CET 01:59, GMT 23:59)
19795 news:ogl0qn$r0j$1...@news.eternal-september.org
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2017-05-29/19-795
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/19-795
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/fire-from-the-sky/19-795
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/kZ44I5CCDDo/kjTliFb8BAAJ

Alarm (Fire from the sky)!

Expected impact inside Russia at 2017-08-29

Maintarget:
Psykopatistan (Russia)

Other targets:
Cannibalistan (China)
Fanatistan (Iran)
Syria
North Korea
... (unknown naughty boy and his friends. Perhaps fx Venzuela) ... !

Counter now:
T-15

-

I denne uge vil de politiske hændelser blive indrapporteret her
under lovmusikken ...

Blessed Be The Name Of The Lord - Vineyard Music
Uploadet af bondservant007 den 16/04/2007
http://www.youtube.com/watch?v=RRbxEPn6khw

-

Underskriv:

Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs ...
http://www.skrivunder.net/nej_tak_til_statens_salg_af_dong_til_goldman_sachs

(Det ér ***snylteri*** ikke at betale skat! Og det er ikke
nok bare at sige undskyld for at ha' medvirket til et
verdensomspændende økonomisk krak i 2008. Det er pyramidespil,
hvor vi, Verdensbefolkningen, bliver taberne! Og dét er unfair,
og skal forbydes ved lov!)

Afskaf kongehuset
http://www.skrivunder.net/afskaf_kongehuset

Alle har ret til liv
http://www.skrivunder.net/alle_har_ret_til_liv

Appel til regeringen - fordøm krigsforbrydelserne (i Aleppo)!
http://www.skrivunder.net/sanktioner_krigsforbrydelserne_i_aleppo

Underskriv (med tilsagn om økonomisk hjælp) ...
Boykot Banker kræver skyhøje renter for lån til økonomisk trængte
http://www.skrivunder.net/boykot_banker_kraver_skyhoje_renter_for_lan_til_okonomisk_trangte

Boykot Cannibalistan (China)
http://www.skrivunder.net/boykot_cannibalistan_china

Boykot Psykopatistan (Russia)
http://www.skrivunder.net/boykot_psykopatistan_russia
Psykopatistan (Russia) fortjener einem SMAT, nogen indvendinger ?
http://www.skrivunder.net/psykopatistan_russia_fortjener_einem_smat_nogen_indvendinger

Boykot Fanatistan
http://www.skrivunder.net/boykot_fanatistan

For tiden findes der desværre mange fanatiske lande, hvor
Menneskerettighederne krænkes. Heriblandt:
Libyen
Saudi Arabien
Afghanistan
Pakistan
Iran

Boykot Syrien
http://www.skrivunder.net/boycot_syria

Boykot Sminke
http://www.skrivunder.net/boykot_sminke

børn og unge max 37 timers arbejdsuge i skolen og weekenderne fri
http://www.skrivunder.net/born_og_unge_max_37_timers_arbejdsuge_i_skolen_og_weekenderne_fri

Danske Dommere skal oplyse, om de er medlem af Frimurerlogen
https://www.skrivunder.net/danske_dommere_skal_oplyse_om_de_er_medlem_af_frimurerlogen

Direkte demokrati nu
http://www.skrivunder.net/direkte_demokrati_nu

Folkeafstemning om afskaffelse af politisk imunitet
https://www.skrivunder.net/folkeafstemning_om_afskffelse_af

Forbud mod ikke-egnede bilister
http://www.skrivunder.net/forbud_mod_ikke-egnede_bilister

Forbud mod pyramidespil herunder aktier
http://www.skrivunder.net/signatures/forbud_mod_pyramidespil_herunder_aktier/

Forbud mod utidige valg
http://www.skrivunder.net/forbud_mod_utidige_valg

Gør straffen hårdere for udviste kriminelle (så de ikke tør
vende tilbage)
http://www.skrivunder.net/gor_straffen_hardere_for_udviste_kriminelle

Indfør Systembolaget for tobak og alkohol
http://www.skrivunder.net/indfor_systembolaget_for_tobak_og_alkohol

Ja tak til alle, der kan, skal i arbejde
http://www.skrivunder.net/ja_tak_til_alle_der_kan_skal_i_arbejde

Ja tak til, at det offentlige hjælper virksomheder igang
http://www.skrivunder.net/ja_tak_til_at_det_offentlige_hjalper_virksomheder_igang

Jøderne har ret til at tilbe' på Tempelbjerget
http://www.skrivunder.net/joderne_har_ret_til_at_tilbe_pa_tempelbjerget

Karantæne-reglerne SKAL overholdes mht. ebola
http://www.skrivunder.net/karantane-reglerne_skal_overholdes_mht_ebola

Nej til et moderne kontanthjælpsloft
http://www.skrivunder.net/nej_til_et_moderne_kontanthjalpsloft

Ophæv cølibatkravet
http://www.skrivunder.net/ophaev_coelibatkravet

Opret Forenede Demokratiske Nationer (FDN), United Democratic
Nations (UDN)
http://www.skrivunder.net/opret_forenede_demokratiske_nationer

Michail Chodorkovskij Ruslands repræsentant til De Forenede
Demokratiske Nationer
http://www.skrivunder.net/michail_chodorkovskij_russias_representative_to_united_democrati

Send palæstinenserne hjem (til Sverige)
http://www.skrivunder.net/send_palastinenserne_hjem_til_sverige

Smid Ukraines ambassadør i Danmark ud af landet
http://www.skrivunder.net/smid_ukraines_ambassador_i_danmark_ud_af_landet
(Dette nu ikke længere aktuelt)

Stem på snUFO-partiet ...
http://www.skrivunder.net/stem_pa_snufo-partiet

Stop offentlig rygning, mennesker lider under passiv rygning ...
http://www.skrivunder.net/stop_offentlig_rygning_mennesker_lider_under_passiv_rygning

Støt israelsk medlemskab af NATO ...
http://www.skrivunder.net/stoet_israelsk_medlemskab_af_nato

Umyndiggjorte (handikappede) skal ha' ret til at stemme ...
https://www.skrivunder.net/umyndiggjorte-handikappede-skal-ha-ret-til-at-stemme

-

Jesu Krist Genkomst, Ja Tak
http://www.skrivunder.net/jesu_krist_genkomst_ja_tak

Interstellart bryllup, Ja tak
http://www.skrivunder.net/interstellart_bryllup_ja_tak

(Givetvis to sider af samme sag!)

-

Coming up world news:

UFO landed in Central Park ...

Eller måske rettere:

Above the hill of Zion!

Apropos ...
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2009-03-02/08-520

-

Prøv også :

Test dit kærlighedssprog ...
http://kærlighedssprog.dk/kaerlighedssprog/test-dit-kaerlighedssprog/

Last OUTPUT: 19906 news:omotvg$v41$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/TWrOeNA5BQAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 19909

---
Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
http://www.avg.com

T-15.

Gå aldrig på kompromis med Guds bud!

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Jos+23&version=BPH

Josua 23, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Josvas afskedstale til lederne

6
... Gå aldrig på kompromis med Guds bud!

Kommentar:

Dette gælder også mht. hor!

Ihukom Jesu Ord desangående:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Lukas+16:18&version=DN1933

Lukas 16:18, Dette er Biblen på dansk (DN1933)

(Jesus siger:)

Hver, som skiller sig fra sin Hustru og tager en anden til
Ægte, bedriver Hor; og hver, som tager til Ægte en Kvinde,
der er skilt fra sin Mand, bedriver Hor.

Kommentar:

Og på tilsvarende vis mht. den anden part i ægteskabet.
Hverken manden eller kvinden kan indgå nyt ægteskab, da
det første ægteskab - i Guds øjne - IKKE kan annulleres.

Hvis man derfor ikke kan holde sin ægtefælle ud (fx. pga.
alkoholisme eller vold), da skal man forblive ugift, jævnfør
1.Kor 7,10-11 ...

Og Paulus skriver:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Kor+7.10-11&version=BPH

1 Korinterne 7:10-11, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

10
Men med hensyn til dem, der er gift, har jeg en befaling,
ikke kun et forslag. Og den befaling kommer fra Herren: En
kvinde må ikke skille sig fra[a] sin mand.

11
(Hvis hun alligevel skiller sig fra ham,[b] bør hun forblive
ugift eller blive forsonet med ham igen.) Og en mand må ikke
gå fra sin kone.

Footnotes:

a 7,10 Eller: „blive skilt fra”.
b 7,11 Eller: „er blevet skilt fra”.

Gengiftning med en såkaldt kirkelig "velsignelse" bygger altså
på en *løgn* (apropos frafaldet ved Endetiden)! I'm sorry. Der er
INGEN genvej til Paradiset: Enten vil du elske Guds Ord og
*adlyde* Hans befalinger, eller også er du slet ikke en kristen!

Dette er et kald til *omvendelse*.

-

Mogens Kall skrev ...

Subject: T-15.
2017 uge 33 (news samlet)
Date: Mon, 14 Aug 2017 08:22:51 +0200, (CET 08:22, GMT 06:22)
19909 news:omrfc0$ui0$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/zHTKgQLJzwA/OVrj_OgYBAAJ

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

DR S153 lør 12 aug 18:13:36
12.august dr.dk/nyheder 14:33

NORDKOREA OG TRUMP BYTTER TRUSLER
Nordkoreansk avis lover død og
ødelæggelse for USA, hvis ikke Donald
Trump "opfører sig ordentligt".

Det sker efter en fredag, hvor Donald
Trump under en golfferie i New Jersey
igen har truet med at angribe
Nordkorea.

- Hvis han (Nordkoreas diktator, Kim
Jong Un, red.) ytrer en trussel mere.
Eller gør noget som helst mod Guam
eller noget sted, der er amerikansk
territorium eller en allieredes
territorium, vil han fortryde det.

Han sagde yderligere, at situationen er
"meget farlig og kan ikke fortsætte".

Trusselsniveauet stiger: Nordkorea og Trump stadig mere uforsonlige
12. Aug. 2017 kl. 14:33
http://www.dr.dk/nyheder/udland/trusselsniveauet-stiger-nordkorea-og-trump-stadig-mere-uforsonlige

Sælger ville have 30.000 for toiletpapir i andelslejlighed
13. aug. 2017, 21:24 ...

-

NRK:
13. august 2017 kl. 08:44

T-15.

Bøn for Danmark

[...]

Hverken manden eller kvinden kan indgå nye ægteskaber, da

> [...]

T-15.

Bøn for Danmark

Sælger ville have 30.000 for toiletpapir i andelslejlighed

Den kristne ugeavis Udfordringen sender jævnligt en mail ud til
en større gruppe modtagere, som har lovet at bede for avisen,
samt til Bøn for Danmark.

Du kan som kristen være med i denne forbønstjeneste ... :-)

Send din email-adresse og dit navn og din adresse med
telefon-nummer til forb...@udfordringen.dk.cut og gør venligst
opmærksom på, om det gælder Bøn for Danmark og/eller
Udfordringens egen bede-mail.

Kommentar:

Jeg har i dag tilsluttet mig denne forbønstjeneste og spurgt
Udfordringen om bedeemner.

Og i mellemtiden er denne bøn "måske" aktuel:

Vi bekender som folk, Herre vor Gud, at vi har syndet mod Dig
ved IKKE at overholde Dine Bud, heriblandt Dit bud om, at vi
IKKE må bedrive hor!

Herre vor Gud! Du som lod Kristus Jesus opstå fra de døde:

Forbarm Dig over os! Ihukom at Kristus døde for os på vores
vegne mens vi var syndere og langt borte fra Dig og fortabte!

Hjælp os til omvendelse!

Og tak for denne Din *vidunderlige* frelse ... :-)

Tak fordi Du gør alting nyt ... :-)

Tak fordi Du renser os og skaber et rent hjerte i os med rene
tanker og ønsker ... :-)

Tak fordi det gamle liv er forbi, at Du Jesus har løskøbt os ud
at synden og døden og den ondes vold ... :-)

Lad folket komme i syndenød og se i nåde til Danmark! Ihukom at
vi blot er støv; at vi er døde uden Din Ånd i os.

Amen.

T-15.

FN Syrien efterforsker: Nok beviser til at dømme Assad for krigsforbrydelser

> [...]

T-15.

FN Syrien efterforsker: Nok beviser til at dømme Assad for krigsforbrydelser

Pence forsvarer Trumps trussel om militær indgriben i Venezuela
kl. 07:46
http://www.dr.dk/nyheder/udland/pence-forsvarer-trumps-trussel-om-militaer-indgriben-i-venezuela

Colombia til USA: Grib ikke ind militært i Venezuela
14. aug. 2017, 03:20 Opd. 14. aug. 2017, 04:35
http://nyheder.tv2.dk/udland/2017-08-14-colombia-til-usa-grib-ikke-ind-militaert-i-venezuela

-

Mette Frederiksen frygter for TV2 i udenlandske hænder
14. aug. 2017, 04:35 Opd. 14. aug. 2017, 05:31
http://nyheder.tv2.dk/politik/2017-08-14-mette-frederiksen-frygter-for-tv2-i-udenlandske-haender

Regeringen ønsker at privatisere TV2. Dårlig idé, mener
S-formand inden partiets sommergruppemøde.

-

Mærsk-chef: Sådan klarede vi hacker-angreb
14. aug. 2017, 08:13
http://nyheder.tv2.dk/business/2017-08-14-maersk-chef-saadan-klarede-vi-hacker-angreb

-

Kommentar: Hvorfor tier Trump, hvor andre tør?
14. aug. 2017, 10:01 ...

-

104 SVT Text Måndag 14 aug 2017

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* 18 döda i attack i Burkina Faso....130

* Australisk minister nyzeeländare...131

* Ännu en skottlossning i Köpenhamn..132

* Tre ihjälskjutna på arena i USA....133

Polis dödad av misstänkt IS-man....134

Ubåtsägaren ändrade sin förklaring 135
Ingen kropp i danska ubåten.......136-
Fakta: Ubåtsfallet i Danmark......175-

Övriga rubriker 105

-

105 SVT Text Måndag 14 aug 2017

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

Personal i häkte efter tågkrasch...138

Rekordmånga bränder i Portugal.....139

Tusentals flyr jordskred i Nepal...140

-

NRK:
13. august 2017 kl. 08:44 - 14. august 2017 kl. 08:11, error

14. august 2017 kl. 09:42

-

Et sexliv, som ikke fungerer, strækker fangarme ud over mange andre
områder af livet

Af Else Marie Nygaard
12. august 2017 00:00
https://www.kristeligt-dagblad.dk/familieliv/dysfunktionelt-sexliv-beroerer-store-omraader-af-livet

Et sexliv, som ikke fungerer, strækker fangarme ud over mange
andre områder af et pars liv. Det siger Annamaria Giraldi, som
er speciallæge i psykiatri og professor i klinisk sexologi ved
Københavns Universitet og overlæge på Sexologisk Klinik på
Rigshospitalet i København.

-

UN Syria investigator: Enough evidence to convict Assad of war crimes
ByREUTERS
August 13, 2017 12:39
http://www.jpost.com/Middle-East/UN-Syria-investigator-Enough-evidence-to-convict-Assad-of-war-crimes-502276

Del Ponte announced her resignation from the post last week,
citing frustration with the international body's slow progress.

Kommentar:

Der er en grund til, at vi i de vestlige demokratier taler om,
at magtens skal holdes adskilt (i henholdsvis den lovgivende, den
udøvende og den dømmende magt)!

Det er *magtmisbrug*; det der foregår, og konsekvensen bliver,
at ... (input memory from) ...

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=ecc+8%3A11&version=BPH
>
> Slås der ikke ned på forbryderen STRAKS,
> er det en indirekte opfordring til at
> følge hans eksempel.
>
> (Præd. 8,11)

Og det er IKKE til Menneskehedens fordel! TVÆRTIMOD!

Nu tror snart alle idioter, at man kan tillade sig hvad-som-helst
og slippe godt fra det, apropos den højaktuelle situation mht.
Nordkoreas diktator!

Enhver med forstanden i behold kan fornemme, hvad endestationen
på denne *blindgyde* er: Menneskehedens uddøen! ... :-(

Så ...

Det er på høje tid at rette skuden op, og det kan kun gøres på
en måde ved at indhente det forsømte: Der må udstedes
internationale arrestordre på alle dem, der har forbrudt sig mod
Menneskeheden ved at begå Folkedrab eller forbrydelse mod
Menneskeheden. Det gælder både Psykopatus-Putin, Cannibalistans
præsident, Assad, Nordkoreas galning und so weiter!

Og det kan ikke gøres under FN. Ergo må FDN oprettes! Se ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/udn

Længere er historien altså ikke (hvis du vil overleve, Mankind)!

Hauge

FEDT !

T-14.

Ordkrigen mellem USA og Nordkorea kan meget hurtigt udvikle sig til
væbnet konflikt, siger forsvarsminister

Kina vil stoppe import af kul, bly og fisk fra Nordkorea

Nordkorea: Kim Jong-un afventer USA's næste træk

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Jos+24&version=BPH

Josua 24, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Josvas afskedstale til folket og pagtslutningen

15
... jeg og min familie, vi vil tjene Herren!”

-

Mogens Kall skrev ...

2017 uge 33 (news samlet)
Date: Mon, 14 Aug 2017 08:22:51 +0200, (CET 08:22, GMT 06:22)

> [...]

væbnet konflikt, siger forsvarsminister

Kina vil stoppe import af kul, bly og fisk fra Nordkorea

Nordkorea: Kim Jong-un afventer USA's næste træk

DR S122 man 14 aug 23:13:13
14.august dr.dk/nyheder 11:53

KINA VIL STOPPE IMPORT
Kina efterlever de nyligt vedtagne
sanktioner i FN's Sikkerhedsråd mod
Nordkorea. Ifølge nyhedsbureauet
Reuters har Kinas erhvervsministerium
mandag udstedt et forbud mod import af
kul, jernmalm, blykoncentrater og
blymalm samt fisk og skaldyr fra
Nordkorea.

Forbuddet træder i kraft tirsdag. Som
Nordkoreas suverænt største
handelspartner og mest betydningsfulde
allierede anses Kina for at have
særlige forudsætninger for at påvirke
styret i Pyongyang. Derfor har det
været ventet med spænding, om Kina vil
følge beslutningen i FN's Sikkerhedsråd
i starten af august og skærpe
sanktionerne mod Nordkorea.

Kina vil stoppe import af kul, bly og fisk fra Nordkorea
14. Aug. 2017 kl. 11:53
http://www.dr.dk/nyheder/udland/kina-vil-stoppe-import-af-kul-bly-og-fisk-fra-nordkorea

-

Professor gør status over issmeltningen i Antarktis
14. Aug. 2017 kl. 15:30
http://www.dr.dk/nyheder/viden/miljoe/professor-goer-status-over-issmeltningen-i-antarktis

-

DR S127 man 14 aug 23:13:13
14.august dr.dk/nyheder 17:22

RUSLAND FORHINDRER ANGREB I MOSKVA
Den russiske sikkerhedstjeneste FSB
oplyser, at den har forhindret en bande
i at udføre en række større bombeangreb
mod forretningscentre og metrostationer
i Moskva.

Angrebene skal være planlagt af
medlemmer af Islamisk Stat i Syrien.

- Sikkerhedsofficerer foretog
anholdelser af gruppens medlemmer uden
for Moskva, da de lagde planer om "en
række terrorangreb på offentlige
pladser - blandt andet mod det
offentlige transportsystem og større
forretningscentre," hedder det.

/ritzau/AFP

Rusland forhindrer en række angreb i Moskva
14. Aug. 2017 kl. 17:22
http://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-forhindrer-en-raekke-angreb-i-moskva

-

Enke efter nobelprismodtager forsvundet i Kina
14. Aug. 2017 kl. 19:25
http://www.dr.dk/nyheder/udland/enke-efter-nobelprismodtager-forsvundet-i-kina

-

DR S130 man 14 aug 23:13:13
14.august dr.dk/nyheder 20:26

TRUMP: RACISME ER ONDSKAB
- Racisme er ondskab - og dem, der
udøver vold i dens navn, er kriminelle
og slyngler. Det inkluderer Ku Klux
Klan, nynazister, hvide racister og
andre hadgrupperinger, der er i strid
med alt, hvad vi som amerikanere holder
kært.

Sådan lyder meldingen fra den
amerikanske præsident, Donald Trump, i
kølvandet på weekendens voldelige
begivenheder i Charlottesville i USA.

En 32-årig kvinde blev dræbt, da en
tilhænger af den yderste højrefløj
pløjede en bil ind i en gruppe
moddemonstranter i forbindelse med en
demonstrantion med Ku Klux Klan-
medlemmer.

Trump efter Charlottesville-vold: Racisme er ondskab
14. Aug. 2017 kl. 20:26
http://www.dr.dk/nyheder/udland/trump-efter-charlottesville-vold-racisme-er-ondskab

-

DR S133 tir 15 aug 07:56:19
15.august dr.dk/nyheder 05:56

KIM JONG-UN AFVENTER NÆSTE TRÆK
Den nordkoreanske leder, Kim Jong-un,
er blevet orienteret om sin hærs planer
om at sende mellemdistancemissiler mod
den amerikanske stillehavsø Guam.

Det oplyser det nordkoreanske
statsmedie, KCNA.

Kim Jong-un vil afvente USA's næste
træk, før han tager stilling til et
eventuelt angreb.

Den nordkoreanske leder "vil afvente
den tåbelige og dumme opførsel fra
yankeerne (amerikanerne, red.) lidt
endnu, før han beslutter sig for at
give ordre til missiltesten", skriver
KCNA ifølge nyhedsbureauet AP.

Nordkorea: Kim Jong-un afventer USA's næste træk
kl. 05:56
http://www.dr.dk/nyheder/udland/nordkorea-kim-jong-un-afventer-usas-naeste-traek

Nato opfanger ukendte russiske militærfly over Europa
01. aug. 2017, 22:28 Opd. 14. aug. 2017, 14:08
http://nyheder.tv2.dk/udland/2017-08-01-nato-opfanger-ukendte-russiske-militaerfly-over-europa

-

Nordkoreas hær briefer Kim Jong-un om angrebsplan mod Guam
15. aug. 2017, 00:30 Opd. 15. aug. 2017, 01:15
http://nyheder.tv2.dk/udland/2017-08-15-nordkoreas-haer-briefer-kim-jong-un-om-angrebsplan-mod-guam

-

FAKTA: Guam er USA's "permanente hangarskib" i Stillehavet
15. aug. 2017, 01:25
http://nyheder.tv2.dk/udland/2017-08-15-fakta-guam-er-usas-permanente-hangarskib-i-stillehavet

-

LA: Lovlig hash vil løse bandekonflikten
15. aug. 2017, 08:06
http://nyheder.tv2.dk/politik/2017-08-15-la-lovlig-hash-vil-lose-bandekonflikten

Kommentar:

Ævl!

Så vil de bare begynde at konkurrere om noget andet (fx. salg af
hårdere stoffer, prostitution)!

Ligesom i de store sager, gælder de samme regler OGSÅ i mindre
sager, at ...

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=ecc+8%3A11&version=BPH
>
> Slås der ikke ned på forbryderen STRAKS,
> er det en indirekte opfordring til at
> følge hans eksempel.
>
> (Præd. 8,11)

Alt andet er vatnisse-politik!

Hmm ... (memory on from) ...

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa

Stem på ... (is this einem joke ?) ...

Dansk snolde-parti
Dengse-partiet
Egoismus partiet
Fredspartiet
Genbrugs-partiet
Partiet til afvikling af det kommunistiske diktatur i Kina
Partiet, der ønsker forbud mod psykopater på præsidentposten
Retfærdigheds-partiet

Stem på Vatnisse-partiet ...
https://www.skrivunder.net/stem_pa_vatnisse-partiet
https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/vatnisse-partiet

:-)

-

104 SVT Text Tisdag 15 aug 2017

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Plan för attack mot Guam färdig....130
Kina stoppar import från Nordkorea 133

* Nio dödade i två attacker i Mali...131

Bil körde in i pizzeria............132

Fartyg blockerar Antwerpens hamn...134

Polis: Ubåten sänktes medvetet.....135
Ubåtsägaren accepterar häktningen..136
Fakta: Ubåtsfallet i Danmark......175-

Terrorliga sprängd i Moskva........137

Övriga rubriker 105

-

105 SVT Text Tisdag 15 aug 2017

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

Trump fördömer högerextrema........138
Svenska högerextrema på plats......139

Hundratals döda i Sierra Leone.....140

-

NRK:
14. august 2017 kl. 09:42 - 15. august 2017 kl. 07:04, error

15. august 2017 kl. 08:38

-

Maduro svarer igen på Trumps trussel med en militærøvelse

Ritzau
15. august 2017 04:27
https://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/maduro-svarer-igen-paa-trumps-trussel-med-en-militaeroevelse

-

Trump er klar til at handle på alle trusler fra Nordkorea

Ritzau
15. august 2017 07:09
https://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/trump-er-klar-til-handle-paa-alle-trusler-fra-nordkorea

Ordkrigen mellem USA og Nordkorea kan meget hurtigt udvikle sig
til væbnet konflikt, siger forsvarsminister.

USA's præsident, Donald Trump, har i en telefonsamtale med
Japans premierminister, Shinzo Abe, sagt, at USA "er klar til at
reagere på alle nordkoreanske trusler og aktioner mod USA og
dets allierede Sydkorea og Japan".

Det fremgår af en meddelelse fra Det Hvide Hus ifølge
nyhedsbureauet Reuters.

Subject: T-17.
Cannibalistan opfordrer Trump om Nordkorea til at skrue ned,
men de har jo selv blod på hænderne og trænger til en
røvfuld! -
Re: T-22. 2017 uge 32 (news samlet)
Date: Sat, 12 Aug 2017 11:04:24 +0200, (CET 11:04, GMT 09:04)
19905 news:ommg2u$8kc$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/4irULl65iCI/kq7ALJCEAwAJ

https://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/usas-praesident-truer-med-atomkrig-under-golfferie

> [...]
> Date: Wed, 5 Jul 2017 11:08:12 +0200, (CET 11:08, GMT 09:08)
> 19856 news:ojia3q$282$1...@news.eternal-september.org
> https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/BV3tQbzkC4U/bSqg_xusEgAJ
>

> Ihukom hvordan det gik Saddam Hussein! Han truede OGSÅ
> alfa-hannen!
>
> Og han forstod ikke at læse magtspillets jungle-signaler!
>
> Begå ikke samme *fadæse*!
>
> Så ...
>
> Hvis jeg var dig, da ville jeg stikke af nu, mens jeg endnu har
> chancen!
>
> Ja! Det er pineligt (og folk vil grine og gøre nar af dig), men

Hvis jeg var dig, Hr. diktator i Nordkorea, så ville jeg holde
*ultra* lav profil nu, for du er godt på vej til at havne i samme
situation som Saddam Hussein havnede i med ingen vej tilbage bort
fra en militær konfrontation med "Alfa-hannen"!

Men bevares!

Det er jo din svage side pga. din *sygelige* selvglæde!

Det psykiske *handikap* kan gå hen og blive din død!

Mit råd er derfor til dig:

Søg *psykiatrisk* hjælp!

Det gjorde Gaddafi i sin tid, desværre uden held, men den, som
intet vover intet vinder.

Begynd fx. med at læse bogen:

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/krise-og-udvikling/out-01

Krise og udvikling: En psykoanalytisk og socialpsykiatrisk studie
Af Johan Cullberg
Hans Reitzels Forlag, 1980, 2007 (5. udgave)
ISBN-13: 9788741250373

https://www.saxo.com/dk/krise-og-udvikling_johan-cullberg_haeftet_9788741250373

https://books.google.dk/books/about/Krise_og_udvikling.html?id=B1WNnQEACAAJ&redir_esc=y&hl=da

Det "forekommer" mig i hvert fald, at du her har en brist i
personligheden din, som om du aldrig er kommet videre i din
personlige udvikling men hele tiden er TVUNGET til at forholde
din til nogle ubevidste impulser fra underbevidstheden din, hver
gang du føler mindreværd und so weiter! Reaktionsmønsteret dit er
jo så godt som hver gang: Mig må *bevise*, at mig er stærk mand!

Og dette reaktionsmønster kan - som sagt - gå hen og blive din
død!

Så ...

Start nu med at læse bogen. INGEN tager skade af denne faglige
viden, forfatteren og psykiater Cullberg videreformidler!

Bør jeg kontakte dig personlig via en ambassade (så du fatter
budskabet)?

Og her i denne situation kan du jo nok se det *tåbelige* i at
gemme sig (som en struds på Savannen) ved at nægte at modtage
mails!

For det gør situationen jo ikke bedre!

For sæt nu mit budskab kunne redde dit liv!

Du må - med andre ord - lære at *distancere* dig fra det barnagtige!
For det er to sider af samme sag, og det kan - som sagt - gå hen
og blive din død (hvis du ikke lærer *lektien* nu)!

*Psykiatrisk* konsultation over-and-out!

Date: Mon, 14 Aug 2017 08:22:51 +0200, (CET 08:22, GMT 06:22)

> [...]
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 19909

T-14. Desserts!

Provestlige oprørere har nedskudt syrisk fly.

DR S141 tir 15 aug 20:04:11
15.august dr.dk/nyheder 10:10

MADURO VIL EFTERFORSKE OPPOSITIONEN
Venezuelas præsident kalder Venezuelas
oppositionsledere for "forrædere".
Præsidenten mener ikke, at de tog klar
nok afstand fra Trumps udmelding om en
mulig militær indgriben i Venezuela.

Derfor vil præsident Maduro have
oppositionslederne efterforsket af
landets nye sandhedskommission. Hvis de
ikke selv samarbejder, skal de
anholdes, meddeler Maduro.

Som svar på Trumps trussel om militær
indgriben i Venezuela, har Maduro også
givet sine væbnede styrker ordre om, at
der skal afholdes en national
militærøvelse den 26. og 27. august.

Opposition i Venezuela skal afhøres om deres holdning til Trumps trusler
kl. 10:10
http://www.dr.dk/nyheder/udland/opposition-i-venezuela-skal-afhoeres-om-deres-holdning-til-trumps-trusler

Kommentar:

Det er jo nærmest *diktatur* du er ved at indføre, og det kommer
der næppe noget godt ud af (apropos Pol Pots kommunistiske
rædselsregime, hvor henved 25% af befolkningen blev myrdet)! ... :-(

Hmm ...

26 og 27 august

Det svarer til
T-3 og
T-2

Det bli'r godt nok spændende det her, fordi "Kanzi" har temmelig
meget indestående på the ET-goodwill-kontoen. Der bli'r tid til
både store og små fisk, skønner jeg ... :-)

-

Mere end 600.000 fordrevne syrere vender hjem
kl. 18:06
http://www.dr.dk/nyheder/udland/mere-end-600000-fordrevne-syrere-vender-hjem

Bill Gates donerer 29 milliarder til velgørenhed
15. aug. 2017, 11:40
http://nyheder.tv2.dk/business/2017-08-15-bill-gates-donerer-29-milliarder-til-velgoerenhed

Donationen på 29 milliarder kroner er den seneste i en lang
række af donationer, hvor Gates har foræret aktier i sit
livsværk væk. Med den seneste donation er Gates’ ejerandel i
Microsoft nede på 1,3 procent mens andelen i 1996 var på hele 24
procent.

Selv om donationen svarer til omkring fem procent af Gates’
samlede formue, ...

[ ... ]

Bill Gates er efter donationen stadig god for over 550 milliarder
kroner.

Kommentar:

Dette svarer til 4,6 milliarder Dollars.

Altså samme talstørrelse som vort solsystems alder (4,6 mia. år)
samt omtrent halveringstiden for Uran-238 (4,46 mia. år).

Hmm ... (Solsystemets alder) ...

Memory on from ...

https://groups.google.com/forum/#!searchin/no.kultur.folklore.ufo/%224$2C6%22%7Csort:date

News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: Found 61 -
Re: Breaking News: Found new ET-"Copyright* at
markpointer Psalm-gold (43, 61 and 84)
Date: Sun, 7 May 2017 09:11:22 +0200, (CET 09:11, GMT 07:11)
19743 news:oemh4m$hh4$1...@news.eternal-september.org
https://sites.google.com/site/etbible/home/files-2/19-xxx/19-743
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/YjX4wWZU1DM/6DBxRJsIBQAJ

> to be about 4.6 billion years old.

Hmm ...

Well,

The plan is this:

To contact

1

https://sites.google.com/site/etbible/home/files/19-xxx/19-113

> This file will be send to 198 countries on Earth!
> (Og derefter også til pressen i indland og udland. Sorry ikke
> alle medtaget.)
Alle landes ambassader m.m. (198 stk)

2
The Press

3
Scientists
SETI 166 (target 94)
Radio telescopes 82 (list NOT finish yet)

4
UFO organisationer, 128

New:
5
Business men, 1 (Bill Gates, OneDrive) ... :-)

But, You see ...

I got this message from Videnskab.dk:

T-13. Desserts!

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Jdg+1&version=BPH

Dommer 1, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

-

Mogens Kall skrev ...

2017 uge 33 (news samlet)
Date: Mon, 14 Aug 2017 08:22:51 +0200, (CET 08:22, GMT 06:22)

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

Abbas congratulates North Korea’s Kim Jong-un on national holiday

-

DR S153 ons 16 aug 08:48:07
15.august dr.dk/nyheder 18:06

600.000 SYRERE VENDER HJEM
Siden nytår er mere end 600.000
fordrevne syrere vendt hjem, viser tal
fra FN's migrationskontor, IOM.
Det er ligeså mange som i hele 2016.

Langt de fleste af de hjemvendte er
internt fordrevne, og størstedelen af
dem - 67 procent - vendte tilbage til
storbyen Aleppo.

- Det er en fuldstændigt ødelagt bydel,
folk vender hjem til. Der er ikke et
eneste vindue tilbage. Der er ingen
sanitet, el eller varme. Det, de vender
hjem til, er skallen af deres tidligere
huse, siger generalsekretær for Dansk
Røde Kors Anders Ladekarl, der har
besøgt byen.

Mere end 600.000 fordrevne syrere vender hjem
15. Aug. 2017 kl. 18:06
http://www.dr.dk/nyheder/udland/mere-end-600000-fordrevne-syrere-vender-hjem

-

Dræbt baby er blevet symbol på politivold i Kenya
15. Aug. 2017 kl. 18:48
http://www.dr.dk/nyheder/udland/draebt-baby-er-blevet-symbol-paa-politivold-i-kenya

-

Hackerangreb koster Mærsk milliardbeløb
kl. 08:20
http://www.dr.dk/nyheder/penge/hackerangreb-koster-maersk-milliardbeloeb

Nordkoreas nye missiler tog verden på sengen - stammer de fra en fabrik
i Dnipropetrovsk?
16. aug. 2017, 09:11
http://nyheder.tv2.dk/udland/2017-08-14-nordkoreas-nye-missiler-tog-verden-paa-sengen-stammer-de-fra-en-fabrik-i

-

104 SVT Text Onsdag 16 aug 2017

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

Trump skyller våld på båda sidor..130-
* Reaktioner på Trumps uttalande.....132

* Ingen koppling till ubåtsfallet....133
* Djurplågeri på finska pälsfarmar...134

* Brittiskt svar om gräns mot Irland 135
Sierra Leone: 400 döda framgrävda..136

Nordkorea avvaktar med robotattack 137
Budskap till rymdsond ska koras....138

Colombias inbördeskrig över........139
Självmordsbombare dödade 27........140

Övriga rubriker 105

-

105 SVT Text Onsdag 16 aug 2017

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

Flera döda i trädolycka i Portugal 141
Nordea under luppen i Danmark......142

* Spädbarn dog i oroligt Kenya.......143
Notiser: Fartyget drogs flott......148

Världen runt
Djurskötare nära pandaattack.......149

-

139 SVT Text Onsdag 16 aug 2017
UTRIKES PUBLICERAD 15 AUGUSTI

Colombias inbördeskrig över

Den över 50 år långa konflikten med
Farcgerillan är officiellt över, säger
landets president Juan Manuel Santos.
Den sista vapenlasten som gerillan
överlämnat transporterades på tisdagen
iväg för att smältas ner under FN:s
översyn.

-Med överlämnandet av vapnen är
konflikten slutligen över och en ny
fas börjar i vårt land, sade
presidenten vid en ceremoni i Pondores
i den nordliga provinsen Guajira.

Den marxistiska gerillarörelsen har
uppgett att den ska omvandlas till ett
politiskt parti.

-

NRK:
15. august 2017 kl. 08:38 - 16. august 2017 kl. 06:38, error

16. august 2017 kl. 09:04

-

Iran vinder indflydelse i Syrien – og truer med at bryde atomaftale
Af Anders Hjorth Vindum 15. August 2017
https://www.ordetogisrael.dk/article/items/view/404/2

Er den to år gamle atomaftale mellem Iran og USA (og andre) på
vej til at blive annulleret? Beskyldninger om brud på aftalen
bliver smidt frem og tilbage mellem de to lande.

-

Abbas congratulates North Korea’s Kim Jong-un on national holiday
ByAdam Rasgon
August 16, 2017 10:10
http://www.jpost.com/Middle-East/Abbas-congratulates-North-Koreas-Kim-Jong-un-on-national-holiday-502559

Kommentar:

Du må sg_ da være fuldstændig bims oven i knolden! Det er et
*dikatur*, du hylder! Og det kommer der næppe noget godt ud af ... :-(

Ikke så mærkeligt, at Fredsprocessen i Mellemøsten ligger i
ruiner med den *kommunistiske* indstilling du lægger for dagen
til *skade* for alle palæstinensere!

"Kanske" man burde vælge en ny leder!

-

Kurds hope Israel can nudge US to support independence
ByHerb Keinon
August 16, 2017 02:04
http://www.jpost.com/Israel-News/Kurds-hope-Israel-can-nudge-US-to-support-independence-502425

-

Abbas congratulates North Korea’s Kim amid nuclear tensions

Minister Naftali Bennett slams the PA president, saying it
follows Palestinian support for Hitler and Saddam Hussein

By Dov Lieber and AP August 15, 2017, 7:05 pm
http://www.timesofisrael.com/abbas-congratulates-north-koreas-kim-amid-nuclear-tensions/

Kommentar:

Som sagt:
"Kanske" man burde vælge en ny leder!

Han sætter Jer alle jo i et rigtig dårlig lys (ligesom Arafat
gjorde, da han støttede det sovjetiske diktaturs kup i 1991).

Det er jo en *taber-hest*!

T-12. Desert!

Sydkoreas præsident udelukker ny krig på den koreanske halvø

Oprørsgruppen Farc afleverer sine sidste våben

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Jdg+2&version=BPH

Dommer 2, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Folkets frafald efter Josvas død

-

Mogens Kall skrev ...

2017 uge 33 (news samlet)
Date: Mon, 14 Aug 2017 08:22:51 +0200, (CET 08:22, GMT 06:22)

> [...]

T-12. Desert!

Sydkoreas præsident udelukker ny krig på den koreanske halvø

Oprørsgruppen Farc afleverer sine sidste våben

Venstre-ordfører: Burkaforbud er kun et spørgsmål om tid
kl. 13:27
http://www.dr.dk/nyheder/politik/venstre-ordfoerer-burkaforbud-er-kun-et-spoergsmaal-om-tid

-

Oprørsgruppen Farc afleverer sine sidste våben
kl. 14:40
http://www.dr.dk/nyheder/udland/oproersgruppen-farc-afleverer-sine-sidste-vaaben

-

Trump roser Kim Jong-un for droppede missilplaner
kl. 16:18
http://www.dr.dk/nyheder/udland/trump-roser-kim-jong-un-droppede-missilplaner

-

Trump nedlægger råd efter at topchefer har trukket sig
16. Aug. 2017 kl. 20:13
http://www.dr.dk/nyheder/udland/trump-nedlaegger-raad-efter-topchefer-har-trukket-sig

-

Bevæbnede mænd skyder løs på hospital og dræber syv
kl. 01:05
http://www.dr.dk/nyheder/udland/bevaebnede-maend-skyder-loes-paa-hospital-og-draeber-syv

-

DR S121 tor 17 aug 07:48:58
17.august dr.dk/nyheder 02:42

37 DRÆBT UNDER SKUDKAMPE I FÆNGSEL
Mindst 37 personer er dræbt i optøjer i
et fængsel i det sydlige Venezuela. Det
oplyser guvernøren i delstaten
Amazonas, hvor fængslet ligger.

Det skriver blandt andet nyhedsbureauet
AFP.

Sikkerhedsstyrker rykkede ind på
fængselsområdet i et forsøg på at
genoprette ro og orden i fængslet.

De indsatte havde for flere uger siden
overtaget kontrollen med fængslet.Ud
over de dræbte er 14 fængselsbetjente
kommet til skade.

Mange af Venezuelas fængsler er
berygtede for at være overfyldte.

Mindst 37 er dræbt under skudkampe i fængsel i Venezuela
kl. 02:42
http://www.dr.dk/nyheder/udland/mindst-37-er-draebt-under-skudkampe-i-faengsel-i-venezuela

-

DR S122 tor 17 aug 07:48:58
17.august dr.dk/nyheder 05:45

PRÆSIDENT UDELUKKER NY KRIG I KOREA
Der vil ikke blive krig på den
koreanske halvø. Det slår den
sydkoreanske præsident, Moon Jae-in,
fast torsdag lokal tid.

- Alle sydkoreanere har arbejdet så
hårdt sammen for at genopbygge landet
fra ruinerne af Koreakrigen, siger
præsidenten på et pressemøde.

Moon Jae-in havde indkaldt pressen,
fordi han nu har været Sydkoreas
præsident i 100 dage.

Den seneste tid har de diplomatiske
spændinger i regionen nået nye højder,
efter at Nordkorea har ignoreret
advarsler mod at fortsætte regimets
missiltest.

Sydkoreas præsident udelukker ny krig på den koreanske halvø
kl. 05:45
http://www.dr.dk/nyheder/udland/sydkoreas-praesident-udelukker-ny-krig-paa-den-koreanske-halvoe

-

DR S125 tor 17 aug 08:25:03
17.august dr.dk/nyheder 06:42

SELVMORDSBOMBER DRÆBER HAMAS-VAGT
En selvmordsbomber, der formodes at
være fra den militante bevægelse
Islamisk Stat (IS), har angrebet en
grænsepost mellem Gaza og Egypten.

En sikkerhedsvagt fra den
palæstinensiske bevægelse Hamas meldes
dræbt.

Angrebet bliver beskrevet som et
sjældent IS-angreb mod den
palæstinensiske gruppe.

- Tidligt i morges stoppede
sikkerhedsstyrker to personer, der
nærmede sig den sydlige grænse. En af
dem sprængte sig selv i luften, siger
en talsmand.

Formodet IS-selvmordsbomber dræber Hamas-grænsevagt
kl. 06:42
http://www.dr.dk/nyheder/udland/formodet-selvmordsbomber-draeber-hamas-graensevagt

Det var ved en grænsevagt som denne mellem Gaza og Egypten, at
en ISIS-selvmordsbomber har sprængt sig selv i luften.

-

DR S127 tor 17 aug 08:25:03
17.august dr.dk/nyheder 08:16

RISIKO FOR IT-NEDBRUD I FORSVARET
Tre år efter den første kritik fra
Rigsrevisionen har Forsvaret stadig
ikke rettet op på en række mangler.

Det betyder, at it-driftscentre og it-
systemer stadig ikke er beskyttet
tilstrækkeligt mod nedbrud i tilfælde
af angreb. Og det finder Rigsrevisionen
utilfredsstillende, lyder det i
revisionen af statsregnskabet for 2016.

Kritikken rettes særligt mod
Kapacitetsansvarlig Koncern It under
Forsvaret. Afdelingen har ikke
"risikovurderet og dokumenteret
relevante og aktuelle trusler mod og
sårbarheder i it-driftscentrene eller
de kritiske it-systemer".

Rigsrevisionen advarer: Risiko for it-nedbrud i Forsvaret
kl. 08:16
http://www.dr.dk/nyheder/politik/rigsrevisionen-advarer-risiko-it-nedbrud-i-forsvaret

Amnesty vil have strammere eksportregler for overvågning
17. aug. 2017, 04:55
http://nyheder.tv2.dk/politik/2017-08-17-amnesty-vil-have-strammere-eksportregler-for-overvagning

-

Rigsrevisionen advarer om risiko for it-nedbrud i Forsvaret
17. aug. 2017, 07:47
http://nyheder.tv2.dk/politik/2017-08-17-rigsrevisionen-advarer-om-risiko-for-it-nedbrud-i-forsvaret

-

Det sidste medlem af Hvidstengruppen er død
17. aug. 2017, 07:57 ...

-

104 SVT Text Torsdag 17 aug 2017

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

Trump upplöser näringslivsråd......130

Nazister hyllar Donald Trump.......131

* "Inget krig på Koreahalvön"........132

* Självmordsbombare i Gaza...........133

Libanon avskaffar våldtäktslag.....134

* Fångar dödade i Venezuela..........135

7 döda i skottlossning på sjukhus..136

Övriga rubriker 105

-

105 SVT Text Torsdag 17 aug 2017

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* 61 gripna för bränder i Portugal...137

Kosovo blöder ekonomiskt efter val 138

Madsens brottsrubricering ändras...139
Fakta: Ubåtsfallet i Danmark......175-

IT-attack mot skotska parlamentet..140

Valresultat i Kenya till domstol...141

105 barn bland dödsoffer...........142

-

134 SVT Text Torsdag 17 aug 2017
UTRIKES PUBLICERAD 16 AUGUSTI

Libanon avskaffar våldtäktslag

Libanon blir nästa land som skrotar en
kritiserad lag där våldtäktsmän får gå
fria om de gifter sig med sina offer.
Tidigare i sommar avskaffade Jordanien
och Tunisien liknande lagar.

Libanons parlament röstade igenom
beslutet under onsdagen efter en
högljudd kampanj. Straffet för våld-
täkt är upp till sju års fängelse,
samt längre om offret är särskilt
fysiskt eller psykiskt utsatta.

Lagen har existerat sedan 1940-talet.
Det finns ingen statistik som visar
hur många våldtäktsmän som undkommit
straff på det här sättet.

-

NRK:
16. august 2017 kl. 09:04 - 17. august 2017 kl. 06:12, error

17. august 2017 kl. 08:22

-

FN lukker Hamastunnel under skole
Af Anders Hjorth Vindum 16. August 2017
https://www.ordetogisrael.dk/aktuelt-2-2-2/fn-lukker-hamastunnel-under-skole

Hamas fortsætter med at bruge de civile i Gaza som skjold. Nu
har UNRWA lukket en tunnel, som bragte børn i fare.

T-11. Desert!

Breaking news: Found connection between Psalm 91 and Psalm 45 (195).

Topofficer: Nordkorea får ikke lov til at kunne angribe USA

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Jdg+3&version=BPH

Dommer 3, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Date: Mon, 14 Aug 2017 08:22:51 +0200, (CET 08:22, GMT 06:22)

> [...]

Breaking news: Found connection between Psalm 91 and Psalm 45 (195).

Topofficer: Nordkorea får ikke lov til at kunne angribe USA

DR S129 tor 17 aug 16:55:02
17.august dr.dk/nyheder 08:57

RÅDGIVER ER UENIG MED TRUMP
USA befinder sig i en "økonomisk krig"
med Kina.

Det siger den kontroversielle
chefstrateg i Det Hvide Hus og
tidligere direktør for det stærkt
højreorienterede Breitbart News, Steve
Bannon, i et interview med webmediet
American Prospect.

Han siger samtidig, at de amerikanske
verbale konfrontationer med Nordkorea
er "et spil for galleriet", som bare
afleder opmærksomhed fra det
væsentligste.

- For mig at se er den økonomiske krig
med Kina alt. Og vi skal være manisk
fokuserede på det, siger han.

Trump-rådgiver er uenig med præsidenten: Militær løsning på
Nordkorea-konflikt er umulig
kl. 08:57
http://www.dr.dk/nyheder/udland/trump-raadgiver-er-uenig-med-praesidenten-militaer-loesning-paa-nordkorea-konflikt-er

-

Desperation i Venezuela: Politiet mistænker folk for at stjæle zoo-dyr
for at få mad
kl. 09:49
http://www.dr.dk/nyheder/udland/desperation-i-venezuela-politiet-mistaenker-folk-stjaele-zoo-dyr-faa-mad

-

DR S135 tor 17 aug 16:55:03
17.august dr.dk/nyheder 10:36

NORDKOREA MÅ IKKE KUNNE ANGRIBE USA
En militær løsning på den nordkoreanske
rakettrussel ville være "forfærdende".
Det siger den øverste officer i USA's
hær, Joseph Dunford.

Men det er "umuligt at forestille sig",
at man vil tillade Nordkorea at opbygge
en evne til atomangreb på USA,
konstaterer han.

Dunford, der leder den amerikanske
generalstab, var torsdag på besøg i
Kina.

Her fortalte han journalister, at
præsident Donald Trump direkte har
"bedt os om at finde troværdige og
duelige militære muligheder, og det er
præcis, hvad vi gør".

Topofficer: Nordkorea får ikke lov til at kunne angribe USA
kl. 10:36
http://www.dr.dk/nyheder/udland/topofficer-nordkorea-faar-ikke-lov-til-kunne-angribe-usa

-

NASA: Juli var lige så varm som rekord-året 2016
kl. 11:03
http://www.dr.dk/nyheder/viden/miljoe/nasa-juli-var-lige-saa-varm-som-rekord-aaret-2016

-

Rapport: Colombias befolkning udsættes for vold trods fredsaftale
kl. 14:45
http://www.dr.dk/nyheder/udland/rapport-colombias-befolkning-udsaettes-vold-trods-fredsaftale

Stor dansk undersøgelse: Vigtigt at snakke med babyer
17. aug. 2017, 21:03
http://nyheder.tv2.dk/samfund/2017-08-17-stor-dansk-undersoegelse-vigtigt-at-snakke-med-babyer

-

Mens verdens ledere er i sorg efter spansk angreb, kommer Trump med slet
skjult hentydning
18. aug. 2017, 08:27 ...

-

104 SVT Text Fredag 18 aug 2017

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Nytt dåd - gärningsmännen skjutna 130-

* Föraren i Barcelona på fri fot....132-

Misstänkt terrordåd i Barcelona...134-

CIA varnade katalansk polis........136

Expert: Valet av plats intressant..137

Stefan Löfven: Jag förfäras........138

Medborgarskap rör om i Australien..139

Övriga rubriker 105

-

105 SVT Text Fredag 18 aug 2017

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

Massgrav med bendelar i Mexiko.....140

10-årigt våldtäktsoffer födde barn 141

Wallenbergfall i rysk domstol......142

Fakta: Ubåtsfallet i Danmark......175-

-

142 SVT Text Fredag 18 aug 2017
UTRIKES PUBLICERAD 17 AUGUSTI

Rysk domstol tar upp Wallenbergärende

Representanter för släktingar till
den svenske diplomaten Raoul Wallen-
berg och för den ryska säkerhets-
tjänsten FSB har haft ett första möte
inför en domstol i Moskva.

Släktingarna har stämt FSB för att de
inte får tillgång till dokument som
kan bringa klarhet i Wallenbergs öde.

Wallenberg hjälpte judar att fly
Förintelsen, och greps av sovjetiska
styrkor i Budapest 1945. Han uppges ha
avlidit i ett fängelse i Moskva den
17 juli 1947 till följd av en hjärt-
infarkt, men det finns misstankar om
att han avrättats i fängelset.

-

NRK:
17. august 2017 kl. 08:22 - 18. august 2017 kl. 04:51, error

18. august 2017 kl. 08:30

-

Jøder siger fra over for Trump og hvid antisemitisme
Af Anders Hjorth Vindum 17. August 2017
https://www.ordetogisrael.dk/aktuelt-2-2-2/joeder-siger-fra-over-for-trump-og-hvid-antisemitisme

Amerikanske demonstranter viser svastiska. "Det er næsten ikke
til at tro," lyder det fra Israels præsident.

-

FAKTA: USA efterlod 9000 ton affald under isen

Ritzau
18. august 2017 06:00
https://www.kristeligt-dagblad.dk/danmark/fakta-usa-efterlod-9000-ton-affald-under-isen

Dansk forskerhold er vendt hjem efter de første undersøgelser ved en
gammel militærbase i Nordgrønland.

-

Nedlagt atombase i Grønland synker stadig ned i isen

Ritzau
18. august 2017 06:00
https://www.kristeligt-dagblad.dk/danmark/nedlagt-atombase-i-groenland-synker-stadig-ned-i-isen

Dansk ekspedition til Camp Century-basen på indlandsisen viser, at det
efterladte skrot stadig synker i isen.

-

Breaking news:

Interrupt from the Main-program
https://sites.google.com/site/etbible/home

Found connection between Psalm 91 and Psalm 45 (195).

See ...

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/jesu-kristi-brud/

Jesu Kristi brud
af Anne-Lise Madsen
ISBN 87-89240-32-4
Forlaget Palma, 1994

Se ...
http://palma-mission.weebly.com/boslashger.html

Bogen kan læses *gratis* på internetsiden ...

http://palma-mission.weebly.com/uploads/1/3/0/8/13088720/jesu_kristi_brud.pdf

side 98 ...

"Oven over Salme 91 har jeg skrevet i min bibel: "Missionærernes
salme".
Den taler om alt, hvad man som missionær kommer ud for, og hvor
trofast Herren er i alle situationer. Men jeg kan se nu, at"

side 99

"det ikke bare er missionærernes salme. Alle "brudesjæle" behøver
at læse den igen og igen.!

Det interessante er, at forskellen mellem tallene 195 og 91 er på
104

Compare with ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/markpointer-104

More news later

T-10. Desest!

USA fordømmer autoritær magtovertagelse i Venezuela

Venezuelas forfatningsråd giver sig selv magt til at vedtage love

Polen vil have krigserstatning

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Jdg+4&version=BPH

Dommerbogen 4, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Herren giver sejr gennem profeten Debora

-

Mogens Kall skrev ...

2017 uge 33 (news samlet)
Date: Mon, 14 Aug 2017 08:22:51 +0200, (CET 08:22, GMT 06:22)

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

T-10. Desert!

USA fordømmer autoritær magtovertagelse i Venezuela

Venezuelas forfatningsråd giver sig selv magt til at vedtage love

Polen vil have krigserstatning

-

Folkemøder spreder sig til Baltikum
kl. 09:24
http://www.dr.dk/nyheder/regionale/bornholm/folkemoeder-spreder-sig-til-baltikum

-

Tidligere PET-chef: Vi skal være ligeså forberedte på terror som på
ildebrand
kl. 09:50
http://www.dr.dk/nyheder/udland/tidligere-pet-chef-vi-skal-vaere-ligesaa-forberedte-paa-terror-som-paa-ildebrand

-

DR S161 fre 18 aug 18:36:25
18.august dr.dk/nyheder 10:54

JYSK IMAM TILTALT FOR UDTALELSER
Anklagemyndigheden har rejst tiltale
mod en 49-årig imam fra Skive for at
overtræde straffelovens racismeparagraf
med udtalelser, hvor han sammenligner
homoseksualitet med blandt andet
pædofili.

Det oplyser anklagemyndigheden i en
pressemeddelelse.

I flere avisinterview i sommeren 2016
sammenlignede imamen homoseksualitet
med pædofili og med sodomi.

Derfor blev han meldt til politiet af
organisationen Anmeldhad.dk.

/ritzau/

Jysk imam tiltalt for at forhåne homoseksuelle
kl. 10:54
http://www.dr.dk/nyheder/indland/jysk-imam-tiltalt-forhaane-homoseksuelle

-

DR S172 fre 18 aug 22:40:55
18.august dr.dk/nyheder 18:35

POLEN VIL HAVE KRIGSERSTATNING
Polske embedsmænd undersøger
mulighederne for at få betalinger for
krigsskader fra Tyskland mere end 72 år
efter Anden Verdenskrig sluttede,
skriver The Economist.

Jaroslaw Kaczynski, der er leder af det
nationalkonservative Lov- og
Retfærdighedsparti, sagde for nyligt i
et interview, at den polske regering er
ved at forberede en "historisk
modoffensiv." Kaczynski er kendt
kritiker af Tyskland.

- Vi taler om store summer og også om
det faktum, at Tyskland i mange år har
nægtet at tage ansvar for Anden
Verdenskrig, sagde Kaczynski i et
radiointerview.

Polen genoptager krav om krigserstatning fra Tyskland
kl. 18:35
http://www.dr.dk/nyheder/udland/polen-genoptager-krav-om-krigserstatning-fra-tyskland

Kommentar:

Og hvad med erstatningskrav overfor Sovjettiden (nu repræsenteret
af Psykopatus-Putins Psykopatistan,)? - Det er jo også mange års
*besættelse* og ødelæggelse af landet!

-

DR S175 fre 18 aug 22:40:27
18.august dr.dk/nyheder 19:51

FORFATNINGSRÅD GIVER SIG SELV MAGT
Venezuelas omstridte nye forfatningsråd
har enstemmigt godkendt et dekret, der
giver rådet magt til at vedtage love på
en række områder, som vedrører landets
sikkerhedspolitik og suverænitet.

Det har hidtil kun været parlamentet i
landet, der har haft den magt. Den
venezuelanske opposition har flertal i
parlamentet.

Fredagens afstemning kommer, efter at
ledelsen i parlamentet nægtede at
sværge troskab til rådet.

Forfatningsrådet har til opgave at
skrive Venezuelas forfatning om. Men
oppositionen regner det for illegitimt.

Venezuelas forfatningsråd giver sig selv magt til at vedtage love
kl. 19:51
http://www.dr.dk/nyheder/udland/venezuelas-forfatningsraad-giver-sig-selv-magt-til-vedtage-love

-

DR S177 fre 18 aug 22:40:27
18.august dr.dk/nyheder 18:58

DONALD TRUMPS CHEFSTRATEG FYRET
USA's præsident Donald Trumps nære
rådgiver, chefstrateg Stephen Bannon er
blevet fyret fra sit job. Det bekræfter
talsmand for Det Hvide Hus Sarah
Huckabee Sanders over for Reuters.

Stephen Bannon er ifølge talsmanden
blevet enig med stabschef John Kelly
om, at Bannon forlader Det Hvide Hus
fredag.

Chefstrategen og tidligere chefredaktør
for det meget højreorienterede medie
Breitbart News har fået en del af æren
for præsidentens valgsejr over
demokraten Hillary Clinton i november
sidste år.

Donald Trumps chefstrateg fyret fra Det Hvide Hus
kl. 18:58
http://www.dr.dk/nyheder/udland/donald-trumps-chefstrateg-fyret-fra-det-hvide-hus

-

USA-korrespondent: Trumps chefstrateg var blevet isoleret i Det Hvide Hus
kl. 20:43
http://www.dr.dk/nyheder/udland/usa-korrespondent-trumps-chefstrateg-var-blevet-isoleret-i-det-hvide-hus

-

DR S114 fre 18 aug 22:40:52
18.august dr.dk/nyheder 22:34

NORDKOREA TRUER USA PÅ NYE PLAKATER
Den seneste tids spændinger mellem USA
og Nordkorea kan nu også aflæses på det
lukkedes lands seneste
propagandaplakater.

I en stribe nye plakater, som i går
blev lanceret gennem statskontrollerede
medier, kan man blandt andet se,
hvordan flere missiler har retning mod
USA's fastland, hvor et brændende
amerikansk flag pryder landets areal.

"Hele staten er nu inden for vores
rækkevidde", lyder teksten ifølge The
Telegraph:

På en anden plakat ses missiler i
retning mod et smadret Capitol Hill.

Nordkorea truer USA på nye propagandaplakater
kl. 22:34
http://www.dr.dk/nyheder/udland/nordkorea-truer-usa-paa-nye-propagandaplakater

-

DR S117 lør 19 aug 07:03:04
19.august dr.dk/nyheder 03:40

USA FORDØMMER FORFATNINGSRÅD
USA fordømmer på det kraftigste, at
Venezuelas nye forfatningsråd har
godkendt et dekret, der giver rådet
lovgivende magt.

Det fremgår af en erklæring fra det
amerikanske udenrigsministerium,
skriver Reuters.

- Denne magtovertagelse er designet til
at erstatte den demokratisk valgte
nationalforsamling med en autoritær
komité, der er opererer uden for loven,
lyder det i erklæringen.

Hidtil har det kun været parlamentet i
landet - som er domineret af
oppositionen - der har haft den
lovgivende magt.

USA fordømmer autoritær magtovertagelse i Venezuela
kl. 03:40
http://www.dr.dk/nyheder/udland/usa-fordoemmer-autoritaer-magtovertagelse-i-venezuela

Hizbollah indleder offensiv mod Islamisk Stat
19. aug. 2017, 06:09
http://nyheder.tv2.dk/udland/2017-08-19-hizbollah-indleder-offensiv-mod-islamisk-stat

-

Bandekrigen handler om status, 'byttere' og personlige konflikter -
ligesom for 30 år siden
19. aug. 2017, 06:38
http://nyheder.tv2.dk/samfund/2017-08-19-bandekrigen-handler-om-status-byttere-og-personlige-konflikter-ligesom-for-30-aar

-

Rektorer advarede mod kæmpefest i Dyrehaven - sådan gik det
19. aug. 2017, 09:58 ...

-

104 SVT Text Lördag 19 aug 2017

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Föraren kan vara på fri fot........130
Detta har hänt - Barcelona.........175

* Offensiver mot IS i Libanon........131
* Miljökatastrof hotar Döda havet....132

* Lerskred i Kongo: 200 befaras döda 133
* F.d. riksåklagare flydde Venezuela 134

* Bara en misstänkt för knivdådet....135
Två döda och åtta skadade i Åbo....136

Trump sparkar Steve Bannon.........137
* Nigeria: Flickor får åka hem.......138

Övriga rubriker 105

-

105 SVT Text Lördag 19 aug 2017

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

Wall och Madsens mejlkonversation..139
Man attackerade med samurajsvärd...140

Världen runt
Robotar läker sig själva...........149

-

132 SVT Text Lördag 19 aug 2017
UTRIKES PUBLICERAD 19 AUGUST

Miljökatastrof hotar Döda havet

En miljökatastrof hotar Döda havet.
Vattenytan sjunker med en meter per år
och det unika landskapet förändras
snabbt.

I takt med att vattnet drar sig undan
undermineras marken och slukhål
uppstår. Stora delar av kuststräckan
på den israeliska sidan är i dag
avspärrad.

Det finns flera skäl till att havet
minskar i storlek. Den viktigaste är
att Jordanfloden, enda tillflödet,
bara är en rännil i jämförelse med
förr. 90 procent av flodens vatten
försvinner t bevattningsanläggningar.

-

138 SVT Text Lördag 19 aug 2017
UTRIKES PUBLICERAD 18 AUGUSTI

Nigeria: Flickor får åka hem

Drygt 120 skolflickor från byn Chibok
i Nigeria som kidnappades 2014 av
terrorgruppen Boko Haram får nu åka
hem. Från början fördes runt 270
flickor bort av Boko Haram, men 82 av
dem släpptes fria i maj efter medling.

De 82 flickorna har, tillsammans med
24 andra flickor som friades förra
året, gått igenom psykologisk och
medicinsk behandling, som en del av
regeringens rehabiliteringsprogram.

-Alla de 106 flickorna är nu helt
återställda och redo för att åter-
integreras med sina familjer, säger
Aisha Jummai Alhassan, kvinnominister.

-

NRK:
18. august 2017 kl. 08:30 - 19. august 2017 kl. 05:04, error

19. august 2017 kl. 09:13

-

Skal Danmark følge forbryderens eksempel?
17. august, 33, 2017 Iben Thranholm
https://udfordringen.dk/2017/08/skal-danmark-foelge-forbryderens-eksempel/

Er det Vestens skyld, at muslimer opsøger bander? Det mener
prædikanten Molay Jaw fra Masjid-Al-Faruq-moskeéen på Nørrebro i
København.

Bander er i øjeblikket næsten daglig årsag til skudepisoder i
Københavnsområdet, hvor også uskyldige er blevet ramt. Muslimer
bliver involveret i banderne, fordi Danmark har marginaliseret og
kritiseret muslimer og har lært dem en vestlig livsstil, som er
den direkte vej til, at unge mennesker får lyst til at involvere
sig i bander, sagde Molay Jaw og skabte en del debat med sit
udsagn i den forgange uge.

Selvfølgelig er det ikke Vestens skyld. Danmark er et land med
uendeligt mange muligheder for unge, og hvor ingen er nødsaget
til at søge en kriminel levevej for at overleve.

-

Juridisk kønsskifte er et skråplan
17. august, 33, 2017 Henri Nissen
https://udfordringen.dk/2017/08/juridisk-koensskifte-skraaplan/

-

Kristne ledere kalder Alt-Right ’antikristeligt og satanisk’
18. august, 33, 2017 Bodil Lanting
https://udfordringen.dk/2017/08/kristne-ledere-kalder-right-antikristeligt-satanisk/

-

14.000 præster fordømmer racisme
18. august, 33, 2017 Bodil Lanting
https://udfordringen.dk/2017/08/14-000-praester-fordoemmer-racisme/

-

Pence: Vi har ingen tolerance for ’hvid-magt-grupper og nynazister’
18. august, 33, 2017 Bodil Lanting
https://udfordringen.dk/2017/08/pence-vi-har-ingen-tolerance-hvid-magt-grupper-nynazister/

-

Hillary Clinton overvejer at blive metodist-præst
18. august, 33, 2017 Bodil Lanting
https://udfordringen.dk/2017/08/hillary-clinton-overvejer-metodist-praest/

-

’Hjælp de kristne i Mellemøsten’
18. august, 33, 2017 Bodil Lanting
https://udfordringen.dk/2017/08/hjaelp-kristne-mellemoesten/

-

Frigivet præst beskriver Nordkoreas kz-lejre
18. august, 33, 2017 Bodil Lanting
https://udfordringen.dk/2017/08/frigivet-praest-beskriver-nordkoreas-kz-lejre/

T-9. Desert!

Breaking news: Found connection between Psalm 91 and Psalm 45 (195).

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Jdg+5&version=BPH

Dommerbogen 5, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Deboras sejrssang

-

Mogens Kall skrev ...

2017 uge 33 (news samlet)
Date: Mon, 14 Aug 2017 08:22:51 +0200, (CET 08:22, GMT 06:22)

> [...]

T-9. Desert!

Breaking news: Found connection between Psalm 91 and Psalm 45 (195).

Erdogan opfordrer tyrkere i Tyskland til at vende Merkel ryggen
19. Aug. 2017 kl. 14:49
http://www.dr.dk/nyheder/udland/erdogan-opfordrer-tyrkere-i-tyskland-til-vende-merkel-ryggen

-

DR S124 søn 20 aug 06:25:36
19.august dr.dk/nyheder 21:54

POLITI-KRITIK: SPILD AF RESSOURCER
To tillidsmænd fra enheder i Københavns
Politi er ikke imponeret over et af
justitsminister Søren Pape Poulsens (K)
forsøg på at komme bandekonflikten til
livs på Nørrebro.

Det skriver Jyllands-Posten søndag.

De mener, at Pape overhører
politifaglige vurderinger i forhold til
bandekonflikten ved at sætte ind med
mobile politistationer på Nørrebro. Det
er ikke den mest effektive brug af
politiets ressourcer, mener de.

- Folk kommer jo ikke ind i en vogn,
der står midt i et bandeområde, og
sladrer om banderne, siger
fællestillidsmand Torben Ryttergaard.

Politifolk om Papes bandevåben: Spild af ressourcer
19. Aug. 2017 kl. 21:54
http://www.dr.dk/nyheder/politik/politifolk-om-papes-bandevaaben-spild-af-ressourcer

Politi må beskytte sydstatsmonument i Dallas
20. aug. 2017, 06:22 ...

-

104 SVT Text Söndag 20 aug 2017

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Irakisk offensiv mot Tal Afar......130
* Krigsfartyg hittat efter 72 år.....131

Svenske Hassan hjälte i Åbo........132
Offren i Åbo hedras på Salutorget..133
En internationellt efterlyst......134-

Detta har hänt - Åbo...............176

Minister: Terrorcell förstörd......136
Föraren kan vara på fri fot........137
Försvunnen imam misstänkt..........138

Mer bevakning av spanska turistmål 139

Övriga rubriker 105

-

105 SVT Text Söndag 20 aug 2017

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

Detta har hänt - Barcelona.........175

Tusentals demonstrerade i Boston...140
Flera döda i indisk tågolycka......141
Vikingaskatt stulen i Norge........142

Nya detaljer i ubåtsdramat........143f

Åtta skadade i rysk knivattack.....144

Världen runt
Robotar läker sig själva...........149

-

NRK:
19. august 2017 kl. 09:13 - 19. august 2017 kl. 22:33, error

20. august 2017 kl. 05:34

Mogens Kall skrev ...

Subject: T-9. Desert!
Breaking news: Found connection between Psalm 91 and
Psalm 45 (195) -
Re: T-15. 2017 uge 33 (news samlet)
Date: Sun, 20 Aug 2017 07:12:17 +0200, (CET 07:12, GMT 05:12)
19921 news:onb5fk$s42$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/zHTKgQLJzwA/ms6sUhxgAQAJ

File to output

From: "Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com>
News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: ET-*Copyright* (19.722): Psalm 91 + 104 => 195 - Re: The
main-program (message from ET, Aliens)

ET-*Copyright*: Psalm 91 + 104 => 195
ET-*Ophavsret*: Salme 91 + 104 => 195

File 19.922 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/files/19-xxx/19-922

-

This file will maybe be send to ...

1. 198 countries on Earth!
2. All member of the Knesset

3. The Press
(Sorry not everyone included)

4. Scientists (Astronomer at SETI-Institute etc.)
(Sorry not everyone included)

5. UFO-organisations
(Sorry not everyone included)

-