Islamisk Stat: Koranen retfærdiggør voldtægt. Føj for satan. Sikke nogle væmmelige afguder, de har! - Re: 2015 uge 33 (news samlet)

Profetisk budskab til Muslim World
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/prophecies/18-574
Rape
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/rape/18-574
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/rape/18-574
Hjernevask (religiøs galskab)
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/brainwashing/18-574

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Sunday, August 09, 2015, CET 21:56, GMT 19:56
Subject: 2015 uge 33 (news samlet)
18567 news:mq8b67$841$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/IjqJwhnEJJs/6nND14MRSKIJ

> [...]
> favorisering af eksilregeringer til erstatning for
> et ikke-demokratisk styre), og ulemperne er for få! ... :-)
>
> Det ville ændre Verden til det bedre med tiden,
> skønner jeg!
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?
> Last OUTPUT: 18499 news:559818e9$0$296$1472...@news.sunsite.dk
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 18567

Islamisk Stat: Koranen retfærdiggør voldtægt. Føj for satan. Sikke nogle væmmelige afguder, de har!

DR S149 fre 14 aug 12:43:13
14.august dr.dk/nyheder 12:41

FLERE MUSLIMER OVERFALDET I INDIEN
Volden er steget mod religiøst
mindretal, siden Indien fik ny
højreorienteret hinduistisk og
nationalistisk regering, BJP, i maj
2014

Nye statistikker viser, at der har
været en stigning på 30 procent i
forhold til samme periode sidste år.
Flere religiøse minoriteter udsættes
for grumme hændelser, forklarer Peter
Johansen, cand. phil. i Historie med
speciale i Indien.

- Der har været kirkeafbrændinger, og
så har ministre fra Narendra Modis
regering vakt opsigt med meget
hadefulde kommentarer mod muslimer,
mener Peter Johansen.

Volden stiger mod religiøst mindretal under nyt indisk styre
kl. 12:41
http://www.dr.dk/nyheder/udland/volden-stiger-mod-religioest-mindretal-under-nyt-indisk-styre

-

BILLEDER Sådan blev afslutning på 2. Verdenskrig fejret i 1945
kl. 12:43
http://www.dr.dk/nyheder/udland/billeder-saadan-blev-afslutning-paa-2-verdenskrig-fejret-i-1945

-

Satiretegnere er bange: Selvcensur er taget til efter angreb på Krudttønden
14. Aug. 2015 kl. 13:19
http://www.dr.dk/nyheder/kultur/satiretegnere-er-bange-selvcensur-er-taget-til-efter-angreb-paa-krudttoenden

Kommentar:

Det er jo desværre dét, der var terroristernes hensigt fra
starten af: At skræmme folk til at tilbede deres afgud! ... :-(

-

Nutiden vandt over fortiden: Japan siger stadig undskyld for krigen
14. Aug. 2015 kl. 16:56
http://www.dr.dk/nyheder/udland/nutiden-vandt-over-fortiden-japan-siger-stadig-undskyld-krigen

-

Luftforurening dræber hver dag 4.000 kinesere
14. Aug. 2015 kl. 21:23
http://www.dr.dk/nyheder/udland/luftforurening-draeber-hver-dag-4000-kinesere

-

DR S167 lør 15 aug 04:57:52
15.august dr.dk/nyheder 02:10

GIDSEL VOLDTAGET OG DRÆBT AF IS
En amerikansk kvinde, der blev holdt
som gidsel af Islamisk Stat (IS), blev
gentagne gange voldtaget af bevægelsens
leder, Abu Bakr al-Baghdadi, inden hun
tidligere i år blev dræbt.

Det oplyser tv-stationen ABC News, der
har informationerne fra kilder i den
amerikanske anti-terrormyndighed.

Familien til den afdøde kvinde - Kayla
Mueller - bekræfter over for ABC News,
at amerikanske embedsfolk har
informeret dem om deres datters
lidelser.

Infomationerne om IS-lederens seksuelle
overgreb under kvindens fangenskab
kommer ifølge ABC News fra flere kilder

Amerikansk gidsel voldtaget af IS-leder
kl. 02.10
opdateret kl. 02.28
http://www.dr.dk/nyheder/amerikansk-gidsel-voldtaget-af-leder

USA: IS har brugt sennepsgas mod kurdiske styrker i Irak
Af Ritzau
14. august 2015, 00:24
Opd. 14. august 2015, 09:28
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2015-08-14-usa-is-har-brugt-sennepsgas-mod-kurdiske-styrker-i-irak

-

Kina under massiv kritik efter dødelig eksplosion
Af Jonas Hamidavi R. Moestrup
14. august 2015, 11:27
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2015-08-14-kina-under-massiv-kritik-efter-doedelig-eksplosion

-

Islamisk Stat: Koranen retfærdiggør voldtægt
Af Ritzau
14. august 2015, 16:19
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2015-08-14-islamisk-stat-koranen-retfaerdiggoer-voldtaegt

Kommentar:

Og det viser jo blot, hvad det er for en hensynsløs "gud",
der står bag: En uretfærdig tyran! ... :-(

Jeg takker Gud min Skaber for, at voldtægt IKKE et tilladt
ifølge Bibelen!

For hvis Gud, altså Skaberen, vitterlig er en hensynsløs tyran,
da vil jeg NÆGTE at ha' evig liv sammen med sådan en
forfærdelig person, fordi dét ligger sg_ under min
værdighed! Så hellere være død og borte!

Føj for satan! ... :-(

Har du et ord at gi' dem med på vejen, Jesus ? De er jo
fuldstændig blevet forblændet af mørkets magt; altså djævelen
og alle hans dæmoner, så de ikke kan finde vej og ikke
længere evner at skelne godt fra ondt!

Du, som siger, at Du vil opsøge det fortabte for at frelse
det; har Du et ord...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2015-08-15, Monday, day no 227, CET 07:20, GMT 05:20)
- "Ja!"

CET 07:20
- "Jeg vil"

CET 07:20
- "gå ud"

CET 07:20
- "og lede"

CET 07:21
- "efter det fortabte"

Herre! Må Din gode vilje ske! Tak at Du er en god, der ikke
vil voldtage og på anden måde mishandle os, men at Du er en
Gud, der vil, at ingen går fortabt. Tak at Du aktivt sætter
en redningsmission i gang, således at det fortabte får en
chance for at vende om og ta' imod Din tilgivelse for synd
og oprør imod Dig. Tak at Du er en nådig og barmhjertig Gud!

Gosch, hvor jeg dog elsker Dit frelserbudskab. Jeg kan jo se
folk i øjnene med ren samvittighed og sige: Min Gud er
kærlighed. Han elsker os og vil os det ikke ondt (modsat
afguderne, der mishandler og lemlæster os)

Åh Herre! Frels det fortabte...

CET 07:27
- "Jeg vil"

CET 07:27
- "opsøge"

CET 07:27
- "det fortabte"

CET 07:28
- "for Mit navns skyld"

(Jesus betyder ligesom Joshua i GT 'Jahveh frelser')

Tak Herre! ... :-)

Vor kamp er IKKE imod kød og blod med åndsmagter (dæmoner),
se

Og vi beder derfor Jer: Overvej seriøst, ***OM*** det nu
vitterlig også er den levende Gud, I tilbeder!

Gør det for Jeres egen skyld!

For hvis det ikke er tilfældet, da er I på vej mod
fortabelsen, og hvem ønsker at gå fortabt...

CET 07:32
- "Spørger Jeg"

Herre! Stadfæst og bekræft Dit Ords troværdighed med de
medfølgende tegn. Lad der ske undere og tegn midt iblandt
dem samtidig med, at disse ord bliver talt, så folk fatter,
at Du vitterlig er den levende Gud...

CET 07:35
- "Jeg vil"

CET 07:35
- "lade Mit Ord"

CET 07:36
- "lyde"

CEt 07:36
- "over"

CET 07:36
- "forsamlingen"

CET 07:36
- "(deres) så de hører"

CET 07:37
- "Mit budskab"

CET 07:37
- "om frelse"

Og videre hørte jeg Ånden Guds sige:

CET 07:39
- "Erkend"

CET 07:40
- "...

Herre! Jeg går online nu med Dit budskab. Må Dit Rige nå ud
til verdens ende med de gode nyheder om Din kærlighed
(herunder Din nåde og barmhjertighed). Lær tåberne indsigt!...

CEt 07:48
- "Jeg vil"

Tak Jesus ... :-)

14. august 2015 kl. 13:14

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

2 Peter 3:9Dette er Biblen på dansk (DN1933)

9 Herren forhaler ikke Forjættelsen
(som nogle agte det for en Forhaling),
men han er langmodig for eders Skyld,
idet han ikke vil, at nogen skal fortabes,
men at alle skulle komme til Omvendelse.

> [...]
>
> Tak Herre! ... :-)
>
> Vor kamp er IKKE imod kød og blod med åndsmagter (dæmoner),

https://www.biblegateway.com/passage/?search=ef+6%3A12&version=DN1933

Efesee 6:12, Dette er Biblen på dansk (DN1933)

12 Thi for os står Kampen ikke imod Blod og Kød,
men imod Magterne, imod Myndighederne,
imod Verdensherskerne i dette Mørke,
imod Ondskabens Åndemagter i det himmelske.

> [...]
>
> CET 07:32
> - "Spørger Jeg"
>
> Herre! Stadfæst og bekræft Dit Ords troværdighed med de

https://www.biblegateway.com/passage/?search=mark+16%3A20&version=DN1933

Markus 16:20, Dette er Biblen på dansk (DN1933)

20 Men de gik ud og prædikede alle Vegne,
idet Herren arbejdede med og stadfæstede Ordet
ved de medfølgende Tegn.

> ... Lad der ske undere og tegn midt iblandt
Last OUTPUT: 18499 news:559818e9$0$296$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 18575

Terje Henriksen

Voldtekt er djevelens metode, f.eks. for å sette seg fast i folks ånd,
stjele seg opp på offerets ånd, knuse folk, og sørge for at offeret ikke
kan få barn. Voldtekt applauderes visst også av noen psykologer og
psykiatere m/fjertefølje som et middel til å "ta folk ned".

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Bjarne Østergård

Nu må jeg altså vide det.

Hvad betyder fjertefølje?

Jeg ved hvad en fjert er, men dem har man jo ikke lyst til at følge..

Terje Henriksen

Det er et følge av åndsparasitter som lider av bivirkninger av sitt
åndstyveri, blant annet at de ikke er i stand til å kontrollere sin
egen doatferd, og kan bli spontant beruset uten å drikke alkohol; altså
får de en gratis fest.

--
Terje Henriksen
Kirkenes