Found target (195,57) at Stonehenge/Tunguska-1908-184 (2 Ki 19-20) - Re: 2020 uge 10 (news samlet)

Found target (195,57) at Stonehenge/Tunguska-1908-184 (2 Ki 19-20)

File 22.191 ...
Abraham-code
https://sites.google.com/site/abraham175code/files/22-xxx/22-191
https://sites.google.com/site/etbible/home/abraham-code/22-191
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/abraham-code/22-191
Stonehenge
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/stonehenge/22-191
Tunguska
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/tunguska/22-191
Markpointer 185
Target: Homestar of ET (ETs hjemstjerne), Galactic Longitude 195-196
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon/22-191

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/stonehenge/22-191

-

Mogens Kall skrev ...

Subject: 2020 uge 10 (news samlet)
Date: Mon, 2 Mar 2020 08:33:45 +0100, GMT 07:33
22173 news:5e5cb6f3$0$702$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/EufT3mZv9CU/wxpkqt9gAQAJ

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?
> Last OUTPUT: 21100 news:5e30a3a8$0$705$1472...@news.sunsite.dk
> https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/PeHsdC1FDgAJ
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22173

The-Abraham-code news:

Interrupt RETURN from ...

News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.politik
News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: UFO-Copyrights: Found 71 (and 43) at UFO-Mexico-1883
=> *bevidst* overlagt handling (mht. Tunguska-1908) -
Re: BREAKING NEWS: Found markpointer 65 at Mexico-UFO. Was:,
USS Theodore Roosevelt UFO incidents 2014-06-02 to 2015-03-10 -
Re: 2020 uge 10 (news samlet)
Date: Wed, 4 Mar 2020 15:17:08 +0100, GMT 14:17
22190 news:5e5fb87e$0$698$1472...@news.sunsite.dk
Abraham-code
https://sites.google.com/site/abraham175code/files/22-xxx/22-190
https://sites.google.com/site/etbible/home/abraham-code/22-190
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/abraham-code/22-190
UFO
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/1883-08-12/22-190
Tunguska event (Tunguska-eksplosionen)
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/tunguska/22-190
Markpointer 43
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/markpointer/43/22-190
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/h-c8zEBGEvo/efg3_P4bCgAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/EufT3mZv9CU/yhXQDAwUAgAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/cxNxtdjFkRQ/ad0dbSwdAwAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/jUq9H51hjh8/aCbWgcyfAgAJ

Hmm ...

Noget tyder altså på, at Stonehenge har langt større
betydning i koden end først antaget, fordi ...

Det hele startede med, at Tunguska-1908 lå 127 år før
Apophos-asteroiden kom MEGET tæt på en kollision med Jorden.

(Det har nu vist sig IKKE at holde stik, idet tidspunktet er
ændret i mellemtiden til år 2029.)

Og fordi tallet 127 anvendes MEGET i forståelsen af hele
The-ET-Bible-code (fordi tallet kan pege på 2
himmelobjekter, henholdsvis Cygnus-A og /-stjernen), var
tanken jo nærliggende, at nogen KUNNE havde kastet den
genstand, som forårsagede eksplosionen i 1908.

Tæller vi derimod med de nye oplysninger ...

Delta:
1908-06-30, day no 182 (ud af 366 dage, rest 184)
2029-04-13, day no 103 (ud af 365 dage)

=>

Delta:
1908-06-30, day no 182 (ud af 366 dage, rest 184)
2028-06-30, day no 182 (ud af 366 dage, rest 184)
=
120 år

+

Delta:
2028-06-30, day no 182 (ud af 366 dage, rest 184)
2029-04-13, day no 103 (ud af 365 dage)
=
287 dage

=>

120,7858 år

Tæller vi derimod med de nye oplysninger om Apophis, minder
tidsforskellen ikke så lidt om Stonehenges DATA:

https://sites.google.com/site/abraham175code/stonehenge

Distance (in Arcdegrees 600-system)
from
Stonehenge
120,12237658 Chicxulub crater

Og det kan muligvis være forklaringen om, at Stonehenge er
blevet placeret netop dér, hvor den er, fordi ...

120 * 5
=
600

Mistanken er altså, at der findes en 120-counter (foruden
150-counteren, apropos de 4 stjernekort hver på 150 enheder).

Forskellen på de 2 tal er følgende:

Delta:
120,7857631759...
120,12237658 Chicxulub crater
=
0,6633865959

Nå, men ...

Ser vi videre på Stonehenges DATA, da opdager vi følgende:

https://sites.google.com/site/abraham175code/stonehenge

Distance (in Arcdegrees 600-system)
from
Stonehenge
113,01576752 Mount Everest
120,12237658 Chicxulub crater

HVORFOR er Mount Everests tal så pænt *afrundet*?

Dækker det over noget (ligesom distancen fra Ararats bjerg
til Tempelbjerget i Jerusalem på 18,00) ?

Let's find out:

113,01576752 / 120
=
0,941798...

and ...

0,941798... * 195,65
=
184,26279...

Compare with ...

Tunguska:
1908-06-30, day no 182 (ud af 366 dage, rest 184)

Hmm ... (memory on from) ...

185.000
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/185-000

Aha!

*Original*-versionen lyder således:

(Samson har en gåde:)

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+2+Ki+19.35%2C+20.11&version=BPH

Anden Kongebog 19:35, 20:11, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Herren ødelægger den assyriske hær

35
Samme nat gik Herrens engel gennem assyrernes lejr og
slog 185.000 krigere ihjel. Næste morgen lå der døde
kroppe overalt.

185.000

11
Så bad Esajas Herren om at gøre, som kongen havde bedt
om, og Herren lod skyggen gå ti streger tilbage på Ahaz’
solur.

10 streger *tilbage*

Det er en velkendt sag efterhånden, at bibelen krypterede
kode omhandler et 600-tal-system (til opmåling af bl.a.
himlen), men at dette system OGSÅ kan defineres udfra
600.000 enheder (for at gøre det mere præcist).

Syntax perhaps:

185.000
-10.000
=
184.000

and ...

185
-10
=
184

=>

185 => 184

Det er - for øvrigt - det samme syntax, som vi har fundet
i Abraham-koden udfor Jerusalem, hvor afstanden til
Sydamerika er på 127,7-8 enheder (apropos Cygnus-A og
7-Stjernen), men at denne afstand på 175 *ændres* til ...

175 => 174

... hvorved positionen godt nok så kommer til at ligge 10 km
vest for Tel Aviv - altså ude i Middelhavet - men at afstanden
til Sydamerika til gengæld bliver på præcis 127 enheder, og
dermed peger nøjagtig på Cygnus-A's galaktiske længdegrad.

=>

184 * 120,12237658 / 113,01576752
=
195,570201

Compare with ...

Target: Homestar of ET (ETs hjemstjerne)
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et
+
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lat/20-898

Moderstjernens position menes således at befinde sige på ca. ...

Galaktisk længdegrad 45-46 (i et 600-talsystem samt i
stjernekort-2 ud af 4, hver på 150 enheder)

600-tal-system:
Galaktisk
længdegrad 195,6518082
breddegrad + 8,049132769

(
"Ooh baby baby, it's a wild world", afghan star.

https://www.youtube.com/watch?v=wT2k4Qy8fLA&list=PLszhKo2cWmhOq1PWPhRwbpRpK7Zc9HYDy
)

Tunguska-1908 "sladremarkøren" + Stonehenges DATA er
"SMADRET" lige ind i target!

Hmm ...

HVORFOR er tallene ikke helt præcise?

Forskellen er på ...

Delta:
195,6518082 target
195,5702091
=
0,08159905366477...

Kan Atlanterhavet ha' rykket sig i mellemtiden (apropos
hele hele Abraham-hypotesen om skjult kendskab til de
forgangne 65 millioner år) ?

Tja ...

HVIS 75 enheder er lig med 65 millioner år, da må
regnestykket ca. være følgende:

(
Forudsætningen er her lige at afstanden til Mount Everest
forbliver uforandret, skønt denne OGSÅ ændrer sig en
lille smule hele tiden vist nok.
)

0,08159905366477... / 75 * 65 millioner år
=
70719,18 år

Men, men, men ...

Nej! Det er IKKE korrekt, fordi så bliver afstanden fra
Stonehenge til Krateret følgende:

195,65 * 113,01576752 / 184
=
120,1713854

Og fordi tallet er større, er begivenheden endnu ikke hændt!

Til slut bør vi lige kikke på Tunguska DATA'erne, fordi det
jo er her vi har funder "sladre"-markøren 184:

https://sites.google.com/site/abraham175code/tunguska

Distance (in Arcdegrees 600-system)
from
Tunguska
78,12169975 Ur, Iraq
[ ... ]
193,03751884 South America

Compare with ...

Isotope evidence (Isotop indicier)
78-Pt-193, Platinum, ½-life = 50 years
https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193

Tunguska "sladrer" løs om vores *Målestok*!

(
https://www.youtube.com/watch?v=fcYmNICnIrw&list=PLszhKo2cWmhOq1PWPhRwbpRpK7Zc9HYDy&index=2
)

22191

Found 92-U-238 -
Re: Found target (195,57) at
Stonehenge/Tunguska-1908-184 (2 Ki 19-20) -
Re: 2020 uge 10 (news samlet)

File 22.192 ...
Markpointers
46 (150 + 46 = 196)
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/markpointer/46/22-191
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/markpointer/92/22-191
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/markpointer/184/22-191

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=

-

Den 05-03-2020 kl. 01:46 skrev Kall, Mogens:

News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.politik
News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: Found target (195,57) at Stonehenge/Tunguska-1908-184 (2 Ki
19-20) -
Re: 2020 uge 10 (news samlet)
Date: Thu, 5 Mar 2020 01:46:26 +0100, GMT 00:46
22191 news:5e604bfb$0$694$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/markpointer/78/22-191
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/markpointer/193/22-191
Markpointer 185
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/185-000/22-191
Target: Homestar of ET (ETs hjemstjerne), Galactic Longitude 195-196
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon/22-191
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/8wdzhVD02lk/KmT55lU-CgAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/EufT3mZv9CU/qGNUDWM2AgAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/nesJyBm_L70/aqUmYYM_AwAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/Kk7FDcrSemc/sXj_cyPCAgAJ
Og dette er så IKKE helt korrekt!

Så vi MANGLER fortsat *bevisførelsen* hvad angår
the-ET-Bible-code (angående specifikt dette)!

> [...]
>
>     175 => 174
>
> .... hvorved positionen godt nok så kommer til at ligge 10 km
This file 22.191 was sent to ...

1.
Psykopatistan (Russia)

2.
Muslium World

3.
World Press

... at Thursday 5. mar. 2020 CET 02:27, GMT 01:27

Nå!

Jeg har været en "anelse" langsom i optrækket i nat, fordi ...

184 / 2
=
92

Compare with ...

92-U-238, Uranium
https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/92-u-238

Uran-238 er det mest velkendte isotop af alle, fordi vi
finder det i naturen, idet dets halveringstid (½-life) er
på henved 4½ milliarder år. Vi benytter det derfor til at
*datere* geologiske ting såsom klipper, bjerge, fjeld.

Og det er derfor man faktisk også ved, at vor planet
Jorden (og vort solsystem) ca. er 4½ milliarder år gammel.

(
Halvdelen af U-238 er nemlig nedbrudt/forsvundet og omdannet
til et stabilt isotop, grundstoffet bly.
)

Engang ude i fremtid vil vi OGSÅ kunne benytte u-238 til
at datere andre solsystemer.

Ved at anvende 184 (fremfor alle andre mulige tal-kombinationer)
*anslører* de hele 2 ting:

1.
½-life
Associationen mellem 2 radioaktive isotoper U-238 og Pt-193

2.
600-tal-systemet

Mht. punkt 2. (600-tal-systemet)

Heltallet (i dette tilfælde 184) kan KUN lade sig gøre i fx.
et 600-tal-system.

Havde man valgt at anvende fx. vores inddeling på 360°, da
ville regnestykket blive følgende:

184 * 360 / 600
=
110, 4

Og hvem vil forbinde/assocciere denne brøk til noget velkendt?

Næppe ret mange!

Så konklusionen vores må være, at Stonehenge (UDEN hjælp fra
Tunguska-1908-184) rummer/indeholder informationerne i sig
selv.

Stonehenge må - med andre ord - være bygget af dem (eller i
hvert fald med hjælp/vejledning af dem derude i Rummet på
besøg i vort Solsystem)!

Homework:

Find - om mulig - udfor Stonehenge noget der "sladrer" om
kendskab til disse ting (fx. tallet 184)

+

Flyt - teoretisk set - Stonehenge for at undersøge, OM det
kunne være placeret MERE nøjagtig mht. de 2 afstande:

1.
Afstanden til Mexico-krateret (ønskes 120,000)

2.
Afstanden til Mount Everest (ønskes 113,000)

Gør det samme mht. Tunguska:

1.
Afstanden til Ur, Iraq (ønskes 78,000)

2.
Afstanden til South America (ønskes 193,000)

3.
Afstanden til Nordpolen (ønskes til 29,000° ud af 360°)

Dernæst:

1.
Dernæst find - om mulig - andre talsystemer mht. heltallet
184. fx. ...

23 ud af 75
46 ud af 150 ... focus
92 ud af 300
184 ud a...

46?

Nå da da!

Dét faldt 10-øren!

Det er jo target!

(
"Ooh baby baby, it's a wild world", afghan star.

https://www.youtube.com/watch?v=wT2k4Qy8fLA&list=PLszhKo2cWmhOq1PWPhRwbpRpK7Zc9HYDy&index=1
)

Hmm ...

(
Vi må vist hellere lige kontakte UFO-organisationerne i
Storbritannien og overbringe disse glædelige nyheder til
dem ... :-)
)

22192

Den 05-03-2020 kl. 01:46 skrev Kall, Mogens:
> .... hvorved positionen godt nok så kommer til at ligge 10 km
> [...]

https://tabs.ultimate-guitar.com/tab/cat-stevens/morning-has-broken-chords-84520

Morning Has Broken chords by Cat Stevens

[Verse 1]

C Dm G F C

Morning has brok-en, like the first morn-ing
Darkness has brok-en, ...

C_____________Em___Am__D7_____________G___G
Blackbird has spok-en, like the first bird

C F F C Am D
Praise for the sing-ing, praise for the morn-ing
Praise to the Fat-her, praise to the So-on

Praise for them spring-ing __fresh from the world
Praise them cre-___a___ting: Life has be-gun ... :-)

[Instrumental]

22196