Stop urging violence, Abbas tells Fatah militant leaders + ET-break - Re: 2015 uge 42 (news samlet)

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/israel/18-695
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/palestine/18-695
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/mideast-peace-p/18-695

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, October 12, 2015, CET 07:40, GMT 05:40
Subject: 2015 uge 42 (news samlet)
18692 news:mvfh00$gag$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/vFHqBJ0DH58/15z2QFnBCgAJ

> [...]
> favorisering af eksilregeringer til erstatning for
> et ikke-demokratisk styre), og ulemperne er for få! ... :-)
>
> Det ville ændre Verden til det bedre med tiden,
> skønner jeg!
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?
> Last OUTPUT: 18634 news:mtb2nt$5a6$1...@news.eternal-september.org
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 18692

Stop urging violence, Abbas tells Fatah militant leaders + ET-break
Tibet-aktivist: Politiet fjernede mig med påfund om stoffer

-

DR S158 tir 13 okt 06:17:24
12.oktober dr.dk/nyheder 20:35

EU: MIGRANTER RETUR TIL AFRIKA
EU skal blive bedre til at sende
økonomiske migranter tilbage til
Afrika. I dag lykkes det kun EU-landene
at sende 30 procent af de afviste
afrikanere hjem igen.

Det er et af de vigtige indsatsområder,
når det gælder EU-landenes forsøg på at
dæmme op for flygtninge- og
migrationsstrømmen til Europa, siger
udenrigsminister Kristian Jensen (V).

EU vil samarbejde tæt med de afrikanske
lande om et såkaldt "mere for mere"-
princip, hvor EU skal gøre mere for at
fremme den økonomiske udvikling i de
afrikanske lande, der til gengæld skal
gøre mere for at tage deres egne
statsborgere tilbage.

EU vil sende mange flere retur til Afrika
12. Okt. 2015 kl. 20:35
http://www.dr.dk/nyheder/udland/eu-vil-sende-mange-flere-retur-til-afrika

-

DR S159 tir 13 okt 06:17:24
12.oktober dr.dk/nyheder 21:25

SOLDAT KNIVSTUKKET I ISRAEL
Endnu en israelsk soldat er mandag
blevet stukket med kniv, denne gang i
en bus, og igen har israelske
sikkerhedsstyrker svaret med skud og
dræbt en formodet gerningsmand.

Den israelske soldat blev lettere såret
af knivoverfaldet. Angrebet er det
fjerde knivstik i Jerusalem mandag.

Der har været flere end 15 knivangreb i
løbet af de seneste otte dage, viser en
optælling fra nyhedsbureauet AFP. I de
seneste to uger har der været en stribe
sammenstød mellem israelske
sikkerhedsstyrker og palæstinensere på
Vestbredden og i det østlige Jerusalem,
som Israel har annekteret. Hamas
opfordrer til yderligere vold.

Soldat knivstukket efter blodig uge i Israel
12. Okt. 2015 kl. 21:25
http://www.dr.dk/nyheder/udland/soldat-knivstukket-efter-blodig-uge-i-israel

-

USA giver nye våben til syriske oprørere
12. Okt. 2015 kl. 23:03
http://www.dr.dk/nyheder/udland/usa-giver-nye-vaaben-til-syriske-oproerere

-

Gennembrud fra danske forskere giver håb om kur mod kræft
12. Okt. 2015 kl. 23:19
http://www.dr.dk/nyheder/indland/gennembrud-fra-danske-forskere-giver-haab-om-kur-mod-kraeft

En ny dansk behandling kan dræbe 95 procent af alle
kræftceller, siger forskere, der forventer at kunne teste
metoden på mennesker om få år.

[ ... ]

Det gav forskerne den idé at koble et giftstof på et
malariaprotein, og så bruge proteinet til at finde frem til
kræftceller.

Skjult kamera: Læger tjekker indvandrerpigers mødom
Af Morten Bolvinkel / Lotte Sørensen
12. oktober 2015, 20:08
http://nyhederne.tv2.dk/samfund/2015-10-12-skjult-kamera-laeger-tjekker-indvandrerpigers-moedom

Kommentar:

Et "hypotetisk" udsagn:

Kanske jeg er meget blufærdig, men jeg synes det er noget
svineri i sig selv, at andre skal kikke op i mine kønsdele!

Hvorfor ?

Fordi jeg føler mig voldtaget! Kun min kommende ægtefælle
vil jeg dele mine hemligheder med!

Dernæst har du effektivt KVALT kærlighede mellem mig og min
udkårne (ved at hamre denne mistillidens kile ind melem os),
og dermed har du OVERTRÅDT Guds lov, som lyder:

Hvad Gud har sammenføjet, må mennesker (herunder
svigerforældre) ikke adskille!

-

Tibet-aktivist: Politiet fjernede mig med påfund om stoffer
Af Mikkel Secher, Jakob Hohlmann Villumsen
12. oktober 2015, 21:25
http://nyhederne.tv2.dk/samfund/2015-10-12-tibet-aktivist-politiet-fjernede-mig-med-paafund-om-stoffer

-

Forskning: Havene vil sluge Miami og New Orleans
Af Ritzau
12. oktober 2015, 23:53
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2015-10-12-forskning-havene-vil-sluge-miami-og-new-orleans

-

Modstandere brænder borgmester ihjel i Guatemala
Af Ritzau
13. oktober 2015, 03:16
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2015-10-13-modstandere-braender-borgmester-ihjel-i-guatemala

-

Amnesty: EL-støttet kurdisk milits begår krigsforbrydelser
Af Ritzau
13. oktober 2015, 03:25
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2015-10-13-amnesty-el-stoettet-kurdisk-milits-begaar-krigsforbrydelser

Herhjemme har Enhedslisten nære bånd til YPG.

104 SVT Text Tisdag 13 okt 2015

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

Civila tvångsfördrivs i Syrien....130-

Kurdisk milis i ny allians mot IS..132

* Politisk oro i irakiska Kurdistan..133
* Usla arbetsvillkor på hotell.......134
* Tårgas under protester i Kosovo....135

Svår hunger i många fattiga länder 136
Londonpolisen slutar vakta Assange 137
Två gripna för våldtäkt på 4-åring 138

Valmöten ställs in efter Ankaradåd 139
Iran dömer journalist för spioneri 140

-

140 SVT Text Tisdag 13 okt 2015
UTRIKES PUBLICERAD 12 OKTOBER

Iran dömer journalist för spioneri

En korrespondent för The Washington
Post har dömts för spioneri av en dom-
stol i Iran, och riskerar upp till 20
års fängelse, uppger iranska myndig-
heter.

Den amerikansk-iranske journalisten
Jason Rezaian har suttit fängslad i
landet i över ett år. Han anklagades
bl.a. för "insamling av konfidentiella
uppgifter" och "propaganda mot
regeringen", enligt nyhetsbyrån AP.

Rezaians familj avvisar anklagelserna
som "skrattretande" och USA har uppma-
nat Iran att släppa honom. Han har nu
20 dagar på sig att överklaga domen.

-

NRK
12. oktober 2015 kl. 20:07 - 13. oktober 2015 kl. 06:02

13. oktober 2015 kl. 06:53

-

13-årig dreng livsfarligt såret af palæstinensiske børneterrorister
12. oktober 2015
http://www.ordetogisrael.dk/nyheder.php?action=laesnyhed&id=3899

Kommentar:

Vær ***realister***:

En eventuel kommende fredsaftale må nødvendigvis indeholde
et TOTAL adskillelse af de to befolkningegrupper, for ellers
vil dette onde væsen fortsætte som en skrue uden ende!

-

US says missile test by Iran 'likely' violated UN resolution

International body has banned regime from developing
long-range ballistic weapons; official says Tehran not in
breach of nuclear deal

By Times of Israel staff October 13, 2015, 5:40 am
http://www.timesofisrael.com/us-says-missile-test-by-iran-likely-violated-un-resolution/

-

Stop urging violence, Abbas tells Fatah militant leaders

In meeting with local Tanzim heads, PA leader forbids use of
arms in struggle against Israel, tells others to stop
incitement to terror attacks

By Avi Issacharoff October 12, 2015, 9:58 am
http://www.timesofisrael.com/stop-urging-violence-abbas-tells-fatah-militant-leaders/

Kommentar:

Du har jo selv trådt på hadets speeder, din tåbe!

Uansvarlighed hedder det på dansk!

Og på det grundlag kan der ikke bygges fred, fordi fred
forudsætter, at der kan indgås aftaler, der overholdes!

Det er blevet TIDSSPILDE for os andre at investere tid og
kræfter i Jeres problemer!

I ***vanærer*** vores arbejdsindsats med Jeres
uansvarlighed!

Kom derfor til fornuft og indse, hvad der skal til, for at
vi alle kan slippe levende fra dette helvedets-forgård, som
krig jo er!

Jeg (og andre) er en forretningsmand. Jeg investerer IKKE
penge i et fallitbo...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2015-10-13, Wednesday, day no 284, CET 07:18, GMT 05:18)
- "Vous comprenez?"

Nå da da!

Så er der (ET)-diplomat-post IGEN til output!

Long live the King ... øh, jeg mener: Long live our friends
out there in space! ... :-)

Ups! Denne meddelse røg galt i byen. Den skulle ha' været sendt til UFO-gruppen. Sorry! ... :-(

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Tuesday, October 13, 2015, CET 07:28, GMT 05:28
Subject: Stop urging violence, Abbas tells Fatah militant leaders + ET-break -
Re: 2015 uge 42 (news samlet)