Podstata pirátství, připojit, zapojit, spojit, pít vodu a velesnadné členství

Jo

to alexandreoliv...@googlegroups.com
Václav Fořtík ( https://forum.pirati.cz/viewtopic.php?p=318616 ) odstartoval nějakou rozpravu, kde je taky řeč o cílech a podstatě pirátví.

Pro mě je jedním z cílů, a považuju ho za součást podstaty pirátsví:

Připojit, zapojit, spojit. Umožnit celkem komukoliv a čemukoliv, aby se připojilo. Aby se připojilo k síti síti, k podstatné rozpravě, k smysluplnosti. Umožnit a zvát, aby se nejen připojilo jako třeba trpný divák, ale aby se i zapojil. A v této možnosti pak podporovat, aby se různí kdokoliv a různá cokoliv, mohla i spojovat k ztvárňování a uskutečňová cílů, k příjemné, veselé, smysluplné a všelijak jinak ořechové součinnosti.

Co se týče vnitřního uspořádní Pirátský stran, jsem hodně pro zásadu:

Kázat vodu, pít vodu. Nebo-li, aby vnější cíle, abyly uplatňovány i dovnitř. Pirátská strana by měla být zářným vzorem poměrů, které jsou jejím politickým cílem.

Tyhla dva cíle, tyhle dvě podstaty, tyhle dvě zásady se mi docela samovolně propojují do cíle, podstaty, zásady:

velesnadné členství, o které píšu vedle: https://groups.google.com/d/topic/alexandreolivierexquemelin/6YqNO7Co_cQ .

Jo

to alexandreoliv...@googlegroups.com