Flere indlæg til på mandag?

5 views
Skip to first unread message

Jacob Tjørnholm

unread,
Mar 10, 2012, 1:50:54 PM3/10/12
to aarh...@googlegroups.com
Hej aarhus.rb, 

Stadig ikke flere indlæg til på mandag? Det kan da ikke passe...er er virkelig ikke nogen, der laver noget spændende, de vil fortælle lidt om?? Eller har et problem (helst Ruby relateret ;)), de gerne vil have input til?

Man behøver jo ikke lave nogen stor og forkromet præsentation :-)

Vi har forresten fået et tilbud fra PROSA om at vi kan låne deres lokaler på Møllegade (bagved hovedbiblioteket), men vi skal lige have bekræftet at tidspunktet er OK for dem. Så på mandag synes jeg bare, vi skal finde et lokale som vi plejer. 

God weekend!
/Jacob

Jørgen Orehøj Erichsen

unread,
Mar 11, 2012, 2:51:21 PM3/11/12
to aarh...@googlegroups.com
Hej

For tre uger siden trykkede jeg på knappen og lancerede Holdsport.dk, som en Rails-app.

Så vidt jeg lige kan se, så er det dermed et af DKs mest trafikerede Rails-sites og jeg
vil gerne præsentere projektet og håber på lidt sparring mht. nogle af de valg, som er foretaget
i projektet.

/Jørgen

Jacob Tjørnholm

unread,
Mar 11, 2012, 2:58:10 PM3/11/12
to aarh...@googlegroups.com
Fedt! Masser af kode og konkrete projekter i morgen :-) Hvem vil lægge lokale til? 

/Jacob


--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "aarhus.rb" i Google Grupper.
Hvis du vil se denne diskussion på nettet, skal du gå til https://groups.google.com/d/msg/aarhusrb/-/odylJHiipoUJ.
For at sende et indlæg til denne gruppe skal du sende en e-mail til aarh...@googlegroups.com.
For at blive afmeldt denne gruppe skal du sende en e-mail til aarhusrb+u...@googlegroups.com.
For at få flere valgmuligheder skal du besøge denne gruppe på http://groups.google.com/group/aarhusrb?hl=da.

Ole Friis Østergaard

unread,
Mar 12, 2012, 2:01:36 AM3/12/12
to aarh...@googlegroups.com
Det kan vi gøre hos Trifork. Eller rettere - hvis ikke vi gør, så kommer jeg for sent, da jeg holder TDD-kursus indtil klokken 16. Men det betyder også at folk der kommer lidt før klokken 16, bliver nødt til at stå uden for kursuslokalet - det håber jeg går? :-)

(Og så er jeg nok lidt tung i hovedet efter en dag med kursus, men det går nok også.)
/Ole


2012/3/11 Jacob Tjørnholm <cho...@gmail.com>



--
Kind regards,
Ole Friis Østergaard

Jacob Tjørnholm

unread,
Mar 12, 2012, 3:33:47 AM3/12/12
to aarh...@googlegroups.com
Det lyder godt, lad os sige at vi holder det hos Trifork. 

Ses i eftermiddag!
/Jacob
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages