Hej aarhus.rb,
Stadig ikke flere indlæg til på mandag? Det kan da ikke passe...er er virkelig ikke nogen, der laver noget spændende, de vil fortælle lidt om?? Eller har et problem (helst Ruby relateret ;)), de gerne vil have input til?
Man behøver jo ikke lave nogen stor og forkromet præsentation :-)
Vi har forresten fået et tilbud fra PROSA om at vi kan låne deres lokaler på Møllegade (bagved hovedbiblioteket), men vi skal lige have bekræftet at tidspunktet er OK for dem. Så på mandag synes jeg bare, vi skal finde et lokale som vi plejer.
God weekend!
/Jacob