Complain about your intro with ISAN & YazdFarda

0 views
Skip to first unread message

صادق

unread,
May 11, 2008, 3:01:47 PM5/11/08
to mr hoseini, Hamidreza Ghomi, yaz...@googlegroups.com, bo...@yazdlug.org
Dear Mr Hossei,
I read your interview with ISNA (Yazd Branch) & Yazd Farda. According to LUG definition I think you & your friends group is not a LUG.

Sincerely,
Sadeq Naqashzade
13870222 - MR Hoseini intro.pdf
13870222 - MR Hoseini intro.odt
13870222 - MR Hoseini intro.doc

Bijan Hoomand

unread,
May 11, 2008, 3:41:38 PM5/11/08
to yaz...@googlegroups.com
bebin doroste ke hala 2bare harf az avalin umade va nemidunam chera inha inghadr doost daran aval dovomin biaran, vali neveshte ke avalin jalase LUG dar sale jari, ke khob albate baz ham ghalate, chon ma 1 jalase dashtim dar sale jadid, vali khob, shayad vaghean manzooresh hamin bude!
Man 1 khabar tu technotux ghozashtam ke hanooz publish nashode, khoondanesh khali az lotf nist! Ghoftam ke tahte che sharayeti gharar shode ke 2 LUG yeki beshan.

Behtare ta 3shanbe ziad tondesh nakonim, shoma didishun tazakkoro bede, ba inhal ke fekr mikonam manzooresh hamin bude ke dar sale jadid avalin jalase, va khob bande khoda ba avalin hal mikone dige! :))

mokhles,
bijan

F.Baghery

unread,
May 11, 2008, 4:22:29 PM5/11/08
to yaz...@googlegroups.com
...
fekr nemikonam Sicily (Italy) ham intori bashe!


--
Best Regards.
F.Baghery

Bijan Hoomand

unread,
May 11, 2008, 5:05:45 PM5/11/08
to yaz...@googlegroups.com
I love Sicily!

mohammad reza hoseyni

unread,
May 12, 2008, 12:44:36 PM5/12/08
to YazdLUG
با نام او که بخشنده و مهربانست

دوست عزیز و گرامی جناب آقای صادق نقاش زاده
باسلام و عرض ادب خدمت جنابعالی
احتراما پیرو جلسه مشترک و دوستانه دوشنبه مورخ16/2/1387 که بین بعضی از
اعضاء دولاگ
برگزار شد در انتهای جلسه با کلی گفتمان مقرر شد که آقای مهندس تجملیان
یک آگهی ( که در پیوست ارائه شده) برای شروع همبستگی و یکپارچگی
فعالیتهای دو لاگ تهیه نموده و برای اعضاء از جمله جنابعالی و عزیزان
دیگرکه در جلسه حضور داشته اند بفرستند و این امر هم محقق شد و از آنجا
که اینجانب هیچگونه میلی مبنی بر مخالفت اعضاء دریافت نکردم و بخاطر
یکسری گرفتاریهای اینجانب (بازدید از نمایشگاه کتاب ، روز بعد از جلسه
دوشنبه و بستری شدن پدر اینجانب در سی سی یو که جنابعالی هم تا اندازه ای
در جریانید) خیلی نتوانستم پیگیر سایتهای دو لاگ شوم در ابتدای این هفته
با کلی مشغله متن خبر را با هماهنگی دوستان که هیچکدام نیز از مخالفت
جنابعالی خبر نداشتند تایید نمودم .لذا نمیدانم که کار ناشایست و غیر
اخلاقی اینجانب کجاست ! ولی اگر خدای نکرده به شما یا دوستانتان اهانتی
شده حلالیت می طلبم.
اما در انتها آیه ای از قرآن کریم که می فرماید "اِنَّ سَعیَکُم
لَشَتّی"( سعی و تلاش های شما پراکنده است )را یاد آور میشوم که باید سعی
کنیم که تلاشهایمان صرف مسائل حاشیه ای نشده و به اصل اهداف و تحت لوای
هر کدام از لاگ ها که هست به انجام وظایفمان بپردازیم

هم چنان ارادتمند شما
محمدرضاحسینی
عضو کوچکی از جامعه فناوری اطلاعات یزد



آگهی مهندس تجملیان :

بالاخره اعتقاد عميق و علاقه به فلسفه جنبش متن باز كار خود را كرد و دو
لاگ استان يزد به وحدت رسيدند! در جلسه مشترك و انشاالله پربركتي كه
دوشنبه شب مورخ ٨٧/٢/١٦ با حضور پاره اي از اعضاي مؤثر هر دو لاگ برگزار
گرديد، پس از پاره اي از توضيحات (و البته اندك گلايه گذاريهائي!) از دو
طرف، جمع حاضر به اين نتيجه رسيدند كه ريشه اختلافات در پاره اي از سوء
تفاهمهاي ساده است كه غالب آنها با توضيحات ارائه شده كاملاً برطرف شدند.
لذا بدينوسيله به اطلاع كليه علاقمندان جنبش متن باز در سطح استان يزد
ميرساند، از اين به بعد هر دو گروه تحت لواي يك لاگ واحد و در جهت افزايش
توان جمعي و هم افزائي فعاليت خواهند نمود. جلسه مشترك بعدي انشاالله روز
سه شنبه ٨٧/٢/٢٤ ساعت ١٧:٣٠ در محل سالن اجتماعات پارك علم و فناوري
استان (ساختمان قاسم آباد) و با حضور كليه علاقمندان جنبش متن باز برگزار
خواهد گرديد.

mehrdad momeny

unread,
May 21, 2008, 7:12:18 AM5/21/08
to yaz...@googlegroups.com, mrho...@gmail.com
دوست عزیز! آقای حسینی

اول، ببخشین که من مثل شما بلد نیستم کتابیو رسمی بنویسم، متون من رو صمیمی و غیر رسمی بخونین!
شما می‌فرمایین «مقرر شد که آقای مهندس تجملیان

یک آگهی ( که در پیوست ارائه شده) برای شروع همبستگی و یکپارچگی
فعالیتهای دو لاگ تهیه نموده و برای اعضاء از جمله جنابعالی و عزیزان
دیگرکه در جلسه حضور داشته اند بفرستند و این امر هم محقق شد»

بعد می‌فرمایین:
«از آنجا
که اینجانب هیچگونه میلی مبنی بر مخالفت اعضاء دریافت نکردم
»

خوب خیلی باحالین دیگه!!
اول می‌گین قرار شده مهندس فلانی این کار رو بکنه! بعد توقع دارین نتیجه‌ی کار به اطلاع شما برسه!

با کدوم منطق همچین انتظاری دارین؟

من گزارش جلسه‌ی اضطراری ( http://www.ylug.ir/wiki/%D8%AC%D9%84%D8%B3%D9%87_%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%87%D9%85_%DB%B2%DB%B0_%D8%A7%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A8%D9%87%D8%B4%D8%AA_%DB%B1%DB%B3%DB%B8%DB%B7 ) که نتیجه‌اش تصمیم گیری بچه‌های لاگ ما در این مورد بود رو نوشتم! و بعد از نوشتن نامه‌ای به لیست پستی فرستادم که رونوشت اون رو به آدرسی که از آقای تجملیان داشتم فرستادم! نامه رو اینجا ببینین:
http://groups.google.com/group/yazdlug/browse_thread/thread/1c35ab3504f605d6#
که البته اونجا مشخص نیست که رونوشت نامه (CC) به آدرس کی رفته!
ولی از جناب مهندس می‌تونین بپرسین!

این که از این!

اما دلیل اصلی اعتراض من! به این:
http://groups.google.com/group/yazdlug/browse_thread/thread/fa044ef3b927272a#

اینه که:
اولا این تنها یک جلسه‌ی گروه کاربران لینوکس یزد بود! (حالا شما از کلمه‌ی جامعه خوشتون میاد بخونین جامعه)
خوب کار خفنی انجام نشده! اصلا اتفاق خاصی نیافتاده!
تو همه‌ی دنیا کلی از این جلسه‌ها با حضور حتی لینوس توروالدز اتفاق می‌افته ولی هیچ‌وقت براش اطلاعیه توی BBC یا CNN نمی‌زنن! که آقا پس‌فردا لینوس می‌خواد توی جلسه‌ی SVLUG صحبت کنه!
که حالا اینجا برای یه جلسه این همه بوقاتون رو به صدا در آوردین!

امروز یکی از بچه‌ها منو دیده می‌گه رفتی همایش لینوکس؟
:o گفتم چی‌چی؟ کی بوده؟ کجا؟
بعد که آدرس داد فهمیدم بله! منظورش جلسه‌ی لاگه!

جناب حسینی! وقتی برای یه جلسه‌ی معمولی لاگ این همه اطلاعیه و بوق کرنا راه بنداریم و بگیم «همایش لینوکس» نتیجه‌اش این می‌شه:
اون جلسه کلی آدم میان به امید همایش لینوکس!
بعد می‌فهمن نه بابا اینا حالشون خوش نیست! به این می‌گن همایش!
جلسه‌ی بعد که نمیان هیچ! هروقت هم اعلام کردیم که آقا می‌خوایم همایش بزاریم! با خودشون می‌گن برو بابا! باز یه جلسه‌ی مسخره دارن، تو بوق و کرنا کردن!

بله! نتیجه این می‌شه که ۴جلسه دیگه که جمعیت به اون تعداد اصلیش(یک چهارم اونی که الان می‌بینین) رسید! بعضیا طبق عادت ایرانی‌ها دنبال مقصر می‌گردن! که البته من از اولین مقصران خواهم بود چرا که به بعضی چیزا اعتراض کردم!

جناب حسینی:
من یکماه دیگه بیشتر یزد نیستم! الان هم از دیدن این اوضاع و آینده‌ی نامشخص این جمع فقط برای افرادی که با امیدی اومدن ناراحتم (به جد می‌تونم بگم، برای خودم اهمیتی نداره!)
و الا من از یکسال پیش هم می‌دونستم بیشتر از یکسال یزد نخواهم بود!


ای‌کاش به کارایی که می‌کنیم بیشتر فکر کنیم!

در مورد جلسه هم اگه باز بیکار شدم می‌نویسم! البته اگه خواستین! چون گفتم که برای من چندان مهم نیست!

2008/5/12 mohammad reza hoseyni <mrho...@gmail.com>:



--
Come and see what GNU creates for You
http://mtux.wordpress.com/
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages