اولین گردهمایی جامعه کاربران لینوکس استان یزد برگزار می‌شود

3 views
Skip to first unread message

yazdi

unread,
May 11, 2008, 9:31:03 AM5/11/08
to YazdLUG
اولین گردهمایی جامعه کاربران لینوکس استان یزد برگزار می‌شود
عضو هیات موسس جامعه کاربران لینوکس استان یزد گفت: اولین گردهمایی جامعه
کاربران لینوکس استان یزد در سال نوآوری و شکوفایی، 24 ارديبهشت‌ماه در
پارك علم و فناوري يزد برگزار مي‌شود.
محمد رضا حسینی در گفتگو با خبرنگار جامعه اطلاعاتي خبرگزاري دانشجويان
ايران(ايسنا)-منطقه يزد، اظهار داشت: جلسه مذکور اولین گردهمایی عمومی
کابران و علاقمندان لینوکس در استان در سال جاري است که با هدف آشنایی
بیشتر اعضای لاگ و همچنین تبادل نظر و گفتگوی صمیمانه و رودر رو برپا
خواهد شد.
وی افزود: در این جلسه سعی می‌شود فضایی فراهم شود تا کاربران در قالب
گفتگو و مذاکره نظرات و پشنهادات خود را در خصوص پیشبرد لینوکس در استان
ارایه دهند.
عضو هيات موسس جامعه كاربران لينوكس استان يزد تصريح كرد: در این مراسم
برنامه‌هایی نظیر جشن نصب لینوکس، گفتگوی متخصصین فنآوری اطلاعات در
زمینه لینوکس و بحث و تبادل نظر در رابطه با آینده یزدلاگ پیش‌بینی شده
است.
مهندس حسینی از ایجاد تمهیداتی جهت ادغام دولاگ در یزد خبر داد و افزود:
با تکیه بر اعتقاد عميق و علاقه به فلسفه جنبش متن باز در جلسه مشتركی که
با حضور پاره‌اي از اعضاي مؤثر هر دو لاگ برگزار گرديد تصمیم براین گرفته
شد که دو گروه مذکور ادغام گردد.
وی خاطرنشان کرد: در اصلLinux User Group موسوم بهLUG گروه‌هایی هستند که
در ایران و سراسر جهان به صورت خودجوش تشکیل می‌گردند که ممکن است در یک
منطقه یا استان چندین لاگ وجود داشته باشد.
حسینی افزود: به منظور تقویت کاربران لینوکس در استان یزد و بهره مندی از
حداکثر توانمندی و استعداد کارشناسان لینوکس به صورت جامع و فراگیر،
تصمیم بر این گرفته شد که تمام دوستان در قالب یک لاگ فعالیت نمایند.
شايان ذكر است؛ اين گردهمايي سه شنبه هفته جاري ساعت ١٧:٣٠ در محل سالن
اجتماعات پارك علم و فناوري استان ساختمان قاسم آباد با حضور كليه
علاقمندان جنبش متن باز برگزار می‌گردد.

منبع : خبرگزاري دانشجويان ايران - منطقه يزد
اولین گردهمایی جامعه کاربران لینوکس استان یزد برگزار می‌شود
سرويس: //
کد خبر :20673
1387/2/22
10:48
خبرگزاري دانشجويان ايران - منطقه يزد
http://yazd.isna.ir/mainnews.php?ID=News-20673

mehrdad momeny

unread,
May 11, 2008, 12:02:39 PM5/11/08
to yaz...@googlegroups.com
این مسخره بازیا چیه دیگه؟!؟!؟
این یزدیا چقدر عقده ی تو بوق کرنا بودنن

بابا همه جا جلسه تشکیل می شه اینقد شلوغش نمی کنن نهایتش یه تکنوتاکسه دیگه!

2008/5/11 yazdi <wya...@gmail.com>:



--
Come and see what GNU creates for You
http://mtux.wordpress.com/

mehrdad momeny

unread,
May 11, 2008, 12:15:32 PM5/11/08
to yaz...@googlegroups.com
چند روز پیش یکی از دوستام گفت یه همچو ایمیلی واسه ی همه ی آدرس ایمیلهاش اومده! البته اون بیشتر در عجب بود که ایمیلی که آدرسشو به هیچ کس نداده بود هم حتی!!!!


2008/5/11 mehrdad momeny <mehrdad...@gmail.com>:

mehrdad momeny

unread,
May 11, 2008, 1:52:45 PM5/11/08
to yaz...@googlegroups.com
:D az kalameye Yazdia manzuri nadashtam hamintori ye dafee shod ;)

صادق

unread,
May 11, 2008, 2:13:33 PM5/11/08
to yaz...@googlegroups.com
Ooops! man farda beram ba in Hoseini sohbat konam, yani chi dobare shoroo kardan avalin jalese o ina ...

- Sadeq

2008/5/11 mehrdad momeny <mehrdad...@gmail.com>:

hossein

unread,
May 12, 2008, 8:23:25 AM5/12/08
to YazdLUG
کاش و تنها ای کاش یک بار منصفانه نگاه می کردید

وی خاطرنشان کرد: در اصلLinux User Group موسوم بهLUG گروه‌هایی هستند که
در ایران و سراسر جهان به صورت خودجوش تشکیل می‌گردند که ممکن است در یک
منطقه یا استان چندین لاگ وجود داشته باشد.
حسینی افزود: به منظور تقویت کاربران لینوکس در استان یزد و بهره مندی از
حداکثر توانمندی و استعداد کارشناسان لینوکس به صورت جامع و فراگیر،
تصمیم بر این گرفته شد که تمام دوستان در قالب یک لاگ فعالیت نمایند.

در متن اول آمده می تواند در یک منطقه یا استان چندین لاگ وجود داشته
باشد این کجاست نادرست است

دوم شما در وبسایت وای لاگ خودتان به اصطلاح صورتجلسه مشترک را زده اید
در خبر آمده که
به منظور تقویت کاربران لینوکس در استان یزد و بهره مندی از حداکثر
توانمندی و استعداد کارشناسان لینوکس به صورت جامع و فراگیر، تصمیم بر
این گرفته شد که تمام دوستان در قالب یک لاگ فعالیت نمایند.

این حالت خبر آینده دارد یعنی تصمیم بر این شده توافق شده صحبت شده گپ
زدیم حرف زدیم ........ این کجاست مشکل داره
سوم یادتان باشد وقتی رییس جمهوری چین به آمریکا رفت پارسال بود کی بود
اول سراغ عمو بیل گیتس رفت بعد سراغ بوش رییس جمهور آمریکا چرا؟؟؟
کمی منصف باشیم
On 11 مه, 22:13, "صادق" <sad...@gmail.com> wrote:
> Ooops! man farda beram ba in Hoseini sohbat konam, yani chi dobare shoroo
> kardan avalin jalese o ina ...
>
> - Sadeq
>
> 2008/5/11 mehrdad momeny <mehrdad.mom...@gmail.com>:
>
>
>
> > :D az kalameye Yazdia manzuri nadashtam hamintori ye dafee shod ;)
>
> > On 5/11/08, mehrdad momeny <mehrdad.mom...@gmail.com> wrote:
>
> > > این مسخره بازیا چیه دیگه؟!؟!؟
> > > این یزدیا چقدر عقده ی تو بوق کرنا بودنن
>
> > > بابا همه جا جلسه تشکیل می شه اینقد شلوغش نمی کنن نهایتش یه تکنوتاکسه
> > > دیگه!
>
> > > 2008/5/11 yazdi <wyaz...@gmail.com>:
> >http://mtux.wordpress.com/- مخفی کردن متن علامت زده -
>
> - نمايش متن نقل قول شده -

mehrdad momeny

unread,
May 12, 2008, 8:37:06 AM5/12/08
to yaz...@googlegroups.com, hossein
به خدا منصفانه نگاه کردیم.
البته مشکل ما (من و شما، کاری به دیگران ندارم) مشکل از نحوه ی نگاه کردنه! یا
به قول دوستی مشکل، تفاوت patternهاس! نحوه ی نگاه کردن به مسائل!

خیلی دلم می خواد بشینم تک تک عبارات این نامه رو باز کنم!
حیف که می دونم باعث می شه دوباره به همون روزها برگردیم!
شاید در یک نامه ی خصوصی به شما! البته بعد از جلسه ی فردا...

--
.:Come and see what GNU creates for you:.
http://mtux.wordpress.com

Bijan Hoomand

unread,
May 12, 2008, 1:15:13 PM5/12/08
to yaz...@googlegroups.com
baba salavat befrestid tamum she bere! kam kam estekak ha raf mishe inshalla. Jenabe Hoseini mamnun ke dar mailing list pasokh dadid.

2008/5/12 mehrdad momeny <mehrdad...@gmail.com>:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages