HRMI PRESENTATION

naveed akhtar

Jul 31, 2011, 11:40:18 AM7/31/11
to vuzs
Please Tell me when VU will announce to submit the presentation?
viva test ki expected date kia hai?

kashif 007

Jul 31, 2011, 11:43:54 AM7/31/11
to vu...@googlegroups.com
i think jab un ka dil karay ga ;-) plzzzzzzzzzzzzz yar koi bata de

On Sun, Jul 31, 2011 at 8:40 PM, naveed akhtar <navee...@gmail.com> wrote:
Please Tell me when VU will announce to submit the presentation?
viva test ki expected date kia hai?

Please visit www.vuzs.net For Current & Old Papers, Quizzes, Assignments and study material.
To join this group Send blank email from your virtual university email address to
vuZs+su...@googlegroups.com
or visit
http://groups.google.com/group/vuZs/subscribe
---
For more information Contact vuZs Manager at in...@vuzs.net

naveed akhtar

Jul 31, 2011, 11:52:29 AM7/31/11
to vu...@googlegroups.com

yaar wo tu thik hai. presentation kb submit krana hoti hai?

mc090405234 Muhammad Ahtasham Shamas

Aug 1, 2011, 4:57:30 AM8/1/11
to vu...@googlegroups.com
oh mere bhai pehle report ka result ayega tab submit karni hogi.....

On Sun, Jul 31, 2011 at 8:52 PM, naveed akhtar <navee...@gmail.com> wrote:

yaar wo tu thik hai. presentation kb submit krana hoti hai?

mc090404641 Mariyam Khawaja

Aug 1, 2011, 3:58:10 AM8/1/11
to vu...@googlegroups.com
ppt slides submit krny k liye assig 3 upload kr dain gy aj & then
submit krain gy & presentations next week sy university waly start kr
rahy hain lyni mainy call ki thi vu

On 7/31/11, naveed akhtar <navee...@gmail.com> wrote:
> yaar wo tu thik hai. presentation kb submit krana hoti hai?

naveed akhtar

Aug 1, 2011, 3:13:05 PM8/1/11
to vu...@googlegroups.com
ok brother. thanks a lot. mein tu worry ho gia tha.

mc090401537 Ramza Aslam

Aug 2, 2011, 3:38:42 AM8/2/11
to vu...@googlegroups.com
meri repert ma kaha hain improve kera sad

mc090405234 Muhammad Ahtasham Shamas

Aug 3, 2011, 3:46:14 AM8/3/11
to vu...@googlegroups.com
sallam dear fellows. yar mera report status needs improvement agya hai. yar muje batao ke main jo dubara se file submit karonga wo new file mein likhonga ga ya ussi graded assignment ke andar likhnoga?

mc090403918 Sehrish Javed

Aug 3, 2011, 1:01:10 PM8/3/11
to vu...@googlegroups.com
hrm ke lagta hai bot kam pas kia hai mere b need for improvement likha
hai mujy mcb 2010 ka busniess volume chaheay

Aisha Ashi

Aug 3, 2011, 1:27:39 PM8/3/11
to vu...@googlegroups.com
mera b need improvement... :(

mujhy critical analysis k points chahiye...plzzz help...k HRD k illawa
aur kya likhu critical analysis mein.???
agar koi HRM ka student apni pass report upload kar dy to thanks :)

--
*

Best Regards,*
*Aisha.*
*MBA-IV_HRM*
****
***Ha**r Nazar Bas Apni Ap**ni Roshni Tak Jaa Saki**.*
* Har Kisi Nay Apnay Apnay Zarf Tak Paaya Mujhay..!!*

zarlish khan

Aug 3, 2011, 1:59:21 PM8/3/11
to vu...@googlegroups.com
critical analysis mai bas apna experience likhain us k ilwa extra points mai likho or special us mai recruitment and selection ka gap btao HR se related points likho or gap btao HR ki policies or unki implimentations mai

mc090403157 Aisha Afzal

Aug 3, 2011, 3:16:37 PM8/3/11
to vu...@googlegroups.com
ye presentation ke university guidelines kahan per rakhen hai uni walon ne
 please tell me

--
*

zarlish khan

Aug 3, 2011, 3:39:31 PM8/3/11
to vu...@googlegroups.com
presentation smai to just apni report mai se hi material le k us mai paste kar dain but short form mai to the point bas nd presentation se related instructions lms pe available hoti hain ap daikho mil jain gi

mc090403918 Sehrish Javed

Aug 7, 2011, 6:30:11 AM8/7/11
to vu...@googlegroups.com
i want busniess volume pls koi to allaha ka banda send ker dy 2008 to 2010 tak

mc090403918 Sehrish Javed

Aug 7, 2011, 6:30:36 AM8/7/11
to vu...@googlegroups.com
i want busniess volume pls koi to allaha ka banda send ker dy 2008 to
2010 tak mcb ka

mc090403157 Aisha Afzal

Aug 7, 2011, 1:49:09 PM8/7/11
to vu...@googlegroups.com

I have added data in the report in which objections are marked.
I just go to Option "Track Changes" then click "reject comments" then
click "Accept Changes" then file is able to save added data now
plz tell me is this right procedure to remove tracks. Now can I
submit this file. kindly tell me as soon as possible?

mc090402397 Sumera Nazir

Aug 8, 2011, 3:29:36 AM8/8/11
to vu...@googlegroups.com
a.o.a
plz anyone tell me k presentation kb tk start ho rahi hain?

mc090401308 Adnan Zia

Aug 8, 2011, 4:56:47 AM8/8/11
to vu...@googlegroups.com
yar aap logo ko kitne din mile ppt slides banane k liye?

mc090402397 Sumera Nazir

Aug 8, 2011, 12:03:09 PM8/8/11
to vu...@googlegroups.com
just 2 days

mc090401253 Anam Saeed

Aug 8, 2011, 3:17:48 PM8/8/11
to vu...@googlegroups.com
tell me k presentation ki dates kb tk a rai hain ??

mc090402397 Sumera Nazir

Aug 9, 2011, 4:25:10 AM8/9/11
to vu...@googlegroups.com
plz tell me k HRM ki presentations kb start ho rahi hain?

mc090401559 Anam Tariq

Aug 9, 2011, 6:05:01 AM8/9/11
to vu...@googlegroups.com
plz muhjy b koi btaye k HRM ki presentation n viva kab hona ha mane 3 august ki ppt slides submit karwa di hoi han but abi tak mujhy viva n presentation ki mail nae i k kab ho gi plzzz btao koi k kab honi ha kisi ki hoi b ha k nae abi tak...... plzzzz replyyyyyy

mc080407412 Adeel Umar

Aug 9, 2011, 7:14:25 AM8/9/11
to vu...@googlegroups.com
start ho chuki hain plzzz hurry to make your slides..

mc090401780 Syed Qasim Zia

Aug 10, 2011, 1:33:09 AM8/10/11
to vu...@googlegroups.com
ap main campus call kar k pooch lo........waha pe instructor apko better guidance day gi....

Aadi Malik

Aug 10, 2011, 2:02:59 AM8/10/11
to vu...@googlegroups.com

mc090401559 Anam Tariq

Aug 10, 2011, 6:08:18 AM8/10/11
to vu...@googlegroups.com
mujy to abi tak koi date nae di unho na presentation n viva ki kitne din se to slide submit karwai hoi ha

mc090402151 Shehbaz Haider Khan

Aug 10, 2011, 8:37:28 AM8/10/11
to vu...@googlegroups.com
its really sad.. mine was too marked as need for improvement.. main ne jis se bhi suna hai uski report py objection lga hai.. i submitted report again.. nw fingers crossed...

me me

Aug 12, 2011, 8:02:40 AM8/12/11
to vu...@googlegroups.com
oh yes...same situation with me. i m also human resource department...nw waiting for the date of ppt slides

mc090400419 Muhammad Farhan

Aug 12, 2011, 1:35:38 PM8/12/11
to vu...@googlegroups.com
acha ji.. kiran its wil be declare soon... and presentation information will be declare in some days ago.. reports in progress of checking. i gone in VU they have informated me about this current situation.. tc

FARHAN CH

mc090403157 Aisha Afzal

Aug 13, 2011, 4:16:27 AM8/13/11
to vu...@googlegroups.com
what do you think needs improvement wale pass ho jaen gye??

me me

Aug 13, 2011, 6:09:13 AM8/13/11
to vu...@googlegroups.com
ho jayan gay pass,think positive

On Sat, Aug 13, 2011 at 11:16 AM, mc090403157 Aisha Afzal <mc090...@vu.edu.pk> wrote:
what do you think needs improvement wale pass ho jaen gye??

me me

Aug 13, 2011, 6:10:04 AM8/13/11
to vu...@googlegroups.com
thx for update me Mr.farhan chudhary

mc090402151 Shehbaz Haider Khan

Aug 13, 2011, 8:38:43 AM8/13/11
to vu...@googlegroups.com
@Aisha its hard to say k kon pass ho sakta hai.. just keep ur fingers crossed nd keep on praying... Allah will help out inshaALLAH

On Sat, Aug 13, 2011 at 1:16 PM, mc090403157 Aisha Afzal <mc090...@vu.edu.pk> wrote:
what do you think needs improvement wale pass ho jaen gye??

mc090403157 Aisha Afzal

Aug 14, 2011, 2:27:50 PM8/14/11
to vu...@googlegroups.com

pblm ye hai ke aitne mehnat aur khwari ke bade bhe minor mistake ke waja se pas na hoe tou
bohat time waste hoga, waste of time and money

mc090403157 Aisha Afzal

Aug 14, 2011, 2:28:52 PM8/14/11
to vu...@googlegroups.com

me ne tou positive he socha tha

first time ma he clear ker lon ge that time i guess

mc090402151 Shehbaz Haider Khan

Aug 15, 2011, 1:28:10 AM8/15/11
to vu...@googlegroups.com
even i was soo possitive k report clear ho jy gi.. bt ni hui.. ab pat ni kya kehtay hain.. aur report ka result pta ni kb ata hai.. mujhe to sakht curiosity ho ri hai....

On Sun, Aug 14, 2011 at 11:28 PM, mc090403157 Aisha Afzal <mc090...@vu.edu.pk> wrote:

me ne tou positive he socha tha

first time ma he clear ker lon ge that time i guess

sahiba abbasi

Aug 15, 2011, 1:45:24 AM8/15/11
to vu...@googlegroups.com
think +ve n do faith in ALLAH :D

On Sun, Aug 14, 2011 at 11:28 PM, mc090403157 Aisha Afzal <mc090...@vu.edu.pk> wrote:

me ne tou positive he socha tha

first time ma he clear ker lon ge that time i guess

mc090402151 Shehbaz Haider Khan

Aug 15, 2011, 7:30:21 AM8/15/11
to vu...@googlegroups.com
yapp definetly...

ayesha.nasir.arain

Aug 16, 2011, 5:05:13 AM8/16/11
to vuZs
Hi,

Please don't think this way. You have the blessed month of Ramadan
upon you... At Iftar time make it a habit to pray for your internship
as well along with so many other things because the prayers of a
fasting person are not rejected =)and always stay happy and positive
about everything in life.

Regards,

Ayesha Nasir

On Aug 14, 9:27 pm, mc090403157 Aisha Afzal <mc090403...@vu.edu.pk>

mc090403580 Muhammad Fahim

Aug 16, 2011, 7:39:21 AM8/16/11
to vu...@googlegroups.com
In the market no one is accetping the VU MBA i give no of places interview what is this yar?

mc090403157 Aisha Afzal

Aug 16, 2011, 2:13:10 PM8/16/11
to vu...@googlegroups.com

thank you aisha you are right

mc090402151 Shehbaz Haider Khan

Aug 25, 2011, 7:45:21 AM8/25/11
to vu...@googlegroups.com
Whats up guys??? kya bna report k reslt ka.. mera to pass ho gya.. bs comment aya hai k prepare urself for presentation and viva voce...

On Tue, Aug 16, 2011 at 11:13 PM, mc090403157 Aisha Afzal <mc090...@vu.edu.pk> wrote:

thank you aisha you are right

mc090400373 Hammad Azim Khan

Aug 25, 2011, 10:52:59 AM8/25/11
to vu...@googlegroups.com
salaam mera bhi pass ho gaya hai

Shah Nawaz Sham

Aug 25, 2011, 12:24:58 PM8/25/11
to vu...@googlegroups.com
Now i'm in 4th sumestr of mba hrm.. Kya main abi se 40days ki
internshp kr skta hun kici hr dpartment mein?

--
Shah Nawaz Sham
MBA (HRM) 4th Smstr

mc090402760 Hina Aslam

Aug 25, 2011, 12:06:40 PM8/25/11
to vu...@googlegroups.com
mai ne b pass kr li lekin meri graded assignment open nhi ho rhi. plz koi muje btaye kyun open nhi ho rhi?
kese ho gi open?

mc090405929 Muhammad Shoaib

Aug 25, 2011, 8:23:50 PM8/25/11
to vu...@googlegroups.com
same problem here, doc is showing an error.any one else facing this?
plz suggest what to do?

mc090402151 Shehbaz Haider Khan

Aug 26, 2011, 2:15:33 PM8/26/11
to vu...@googlegroups.com

nope.. i thnk ap kal dobara try krna.. i didnt face any such problem...

mc090405234 Muhammad Ahtasham Shamas

Aug 27, 2011, 4:15:52 AM8/27/11
to vu...@googlegroups.com
mera bhi pass hogya... yar koi muje presentation ka model send kar do????

mc090406160 Hafiz Muhammad Shahzad

Aug 27, 2011, 8:45:49 AM8/27/11
to vu...@googlegroups.com
any one plz share HRM internship report..................................

me me

Aug 28, 2011, 4:57:36 AM8/28/11
to vu...@googlegroups.com
see attach files