paylaşım-ileri seviye geometri problemleri çözümü üzerine

acg

başta kendim olmak üzere eminim bir çoğumuz bu soruları ilk gördüğümüzde harika ama ben çözemem demiş olabilirsiniz.(istisnalar hariç ama tmozda çok istisna var)
iyi bir öğrencinin problemlere farklı açılardan bakmasını sağlamak amacıyla birşeyler yazmaya çalıştım. bir kaç hocamızla paylaştım yazım hatalarını düzeltmeye çalıştım.
umarım sizlere ve öğrencilerimize faydalı olur. bu konu üzerine zamanla yazmayı planladığım bir kaç şey daha olacak.yazdıkça sizlerle paylaşacağım.
başta İbrahim Kuşcuoğlu hocam olmak üzere hepinize  teşekkür ederim.

sorudan modele.pdf

Muhsin oğuz

allah razı olsun hocam sağolun

12 Aralık 2011 15:55 tarihinde acg <alican...@gmail.com> yazdı:

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

celal işbilir

Alican hocam hepimizin(en azından benim) burdan öğreneceği çok şey var..
teşekkür ederim,
dershanedek iyi sınıflara dağıtmayı düşünüyorum
balı kaynağından yesinler...:-)

12 Aralık 2011 17:42 tarihinde Muhsin oğuz <matm...@gmail.com> yazdı:

--
www.ekstrem.com.tr
www.celalisbilir.com

fatih donmez

çok harika hazırlanmış bir döküman. tebrik ederim. size dua ederek kullanacağım.

memet okur(Öğretmen)

Alican Hocam Rabbim emeğinizi zayi etmesin.Siz ve sizin gibi dökümanlarını bizlerden esirgemeden paylaşan büyük üstadlarımızı buradan saygıyla selamlıyorum

--
mokur(öğretmen)

Temel Gökçe

Alican hocam emekleriniz için çoooooooooooook tşkler....

12 Aralık 2011 18:21 tarihinde memet okur(Öğretmen) <mok...@gmail.com> yazdı:

[...]

Kemal Hasoğlu Lisesi
Bahçelievler İstanbul

HAYDAR DOOOST

M.Şah EKİN

Alican Hocam maşaallah elde ne varsa sofraya dizmişsin.Bu sofranın tadından da vaz geçilmez...:)

Zihnine sağlık bileğine kuvvet saygılar...

12 Aralık 2011 19:28 tarihinde Temel Gökçe <temel...@gmail.com> yazdı:

--

KOLAY diye birşey, ZOR diye hiçbirşey yoktur...

sinan aşık

[s.a]

Zihnine sağlık hocam. Nitelikli paylaşımlar arşivime ekliyorum:)

Alaattin ŞEKER

Hocam valla bu paylaşımlarla sende günah münah kalmadı bence çok hayır duası alıyorsun.Allah razı olsun.

NAMIK KARAYANIK

Emeğine sağlık Alican hocam çok güzel bir çalışma olmuş.

Güzel Gören Güzel Düşünür.
Namık KARAYANIK
Matematik Öğretmeni
MEB Anadolu Lisesi

msn & e-mail: namikka...@hotmail.com

Y. Yılmaz

Teşekkürler sayın hocam emeğinize sağlık

Hüdai Burak Yalçın (Öğretmen)

elinize sağlık...çok teşekkürler...

12 Aralık 2011 22:20 tarihinde Y. Yılmaz <yalci...@gmail.com> yazdı:
[...]

Matematikçiler bize her sonucu kolayca kabul ettirebilir. (Muharrem Şahin)

Dünyayı Güzellik Kurtaracak...

acg

sizler sağ olun var olun hocalarım, birlikte oldukça çokı şey yapacağımıza inanıyorum. iyi akşamlar saygılar

Barış Demir

Zihnine sağlık hocam..

>  sorudan modele.pdf
> 929KGörüntüleİndir

mutux71

ali can hocam elinde dogruda ve üçgende açılarla ilğili kolay
testlerin varmı? şimdiden teşekkürler

On 12 Aralık, 15:55, acg <alicangull...@gmail.com> wrote:

>  sorudan modele.pdf
> 929KGörüntüleİndir

ugur cesur

alican hcam süpersniz çok ii olmuş elinze saglık

13 Aralık 2011 09:50 tarihinde mutux71 <mut...@gmail.com> yazdı:
--
[...]

Bir mum başka bir Muma ateşini Vermekle
ışığından Hiç bişiycik kaybetmez....

sermin akgül

teşekürler hocam,çok güzel...

[...]

Hakan ULAŞ

Ali can hocam emeğine sağlık.Yalnız bunların devamı gelmezse 2 elim yakanda bilesin :)

                     Hakan ULAŞ
            Matematik Öğretmeni
                     Bergama/İZMİR

acg

kolay sorular, öğretici

13 Aralık 2011 21:47 tarihinde Hakan ULAŞ <hak...@gmail.com> yazdı:

--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü

acg-7-dogrular ve acilar.pdf

celal işbilir

teşekkürler Alican hocam
6. sınıflara uygunmu(oğluma:-)