Çemberin ötelenmesi ve döndürülmesi

Muharrem Şahin

Yararlı olması dileğimle.

Çemberin ötelenmesi ve döndürülmesi.pdf

Lacivert Beyaz

Emeğiniz için teşekkürler Muharrem hocam yüreğinize sağlık..

22 Haz 2021 Sal 18:17 tarihinde Muharrem Şahin <muhar...@gmail.com> şunu yazdı:
Yararlı olması dileğimle.

--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/

Matematik geometri bilgi paylaşım platformu.
Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "TMOZ" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CADf0OcOVK_bMKObjPM9hLW94oS-6U-XErk-0ktCDR5bH3JvLag%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

güzin bahar güvendik

paylaşım için teşekkürler,hocam bu pdf lerin toplu olarak bütün bir  dosya olarak yükleyebilme imkanınız varmı?bizim de indirebilmemiz için.bu arada ben e mail adresi dışında whatsup,twitter vs hiçbir sosyal media kullanmıyorum.önerilerinizi bu kapsamda ele alırsanız memnun olurum.tabii mümkünse,aksi durum için de gene de teşekkürler.

Windows Posta cihazından gönderildi

Kimden: Muharrem Şahin
Gönderme tarihi: ‎22‎ ‎Haziran‎ ‎2021‎ ‎Salı ‎18‎:‎17
Kime: tm...@googlegroups.com

Muharrem Şahin

Paylaşımlarımın tamamına yakını
TMOZ'da (Google Gr.) "Biriktirdikleri" başlığında öğretmenim.
Orada olmayanlar da
TMOZ Facebook grubunda  "Dosyalar" kısmında.
O grubu yararlı buluyorum.
İsteyen herkes üye olabilir.

güzin bahar güvendik <guzinbaha...@hotmail.com>, 22 Haz 2021 Sal, 19:15 tarihinde şunu yazdı:

--
.

güzin bahar güvendik

facebook da kullanmıyorum.genede ilgiliniz ve cevabınız için teşekkürler.parça parça olmayacak şekilde olabilir mi diye sormak istedim.belki olabilir açısından.google drive kullanarak bazı büyük dosyaları yükleyenler olabiliyor diye bir sorayım dedim.

Windows Posta cihazından gönderildi

Kimden: Muharrem Şahin
Gönderme tarihi: ‎22‎ ‎Haziran‎ ‎2021‎ ‎Salı ‎19‎:‎38
Kime: tm...@googlegroups.com

Ali ÖZGÜR

Emeğinize sağlık her paylaşımınız birbirinden değerli

Muharrem Şahin

Çok teşekkürler Ali Hocam.

İlgilenen diğer öğretmenlerime de çok teşekkürler.

Ali ÖZGÜR <aliozgu...@gmail.com>, 24 Haz 2021 Per, 19:45 tarihinde şunu yazdı:

--
.

Hatice Mankan

to tmoz
Emeğinize zihninize sağlık Muharrem Hocam teşekkürler