2022-23 Öğretim Yılı Yıllık Plan Örnekleri

simonsen-55

to TMOZ
Planlar
adresinden alıntıdır. Yararlı olması dileğiyle.
matematik-10.sınıf unitelendirilmis-yillik-plan.docx
matematik-12.sınıf unitelendirilmis-yillik-plan.docx
matematik-9.sınıf unitelendirilmis-yillik-plan.docx
matematik-11.sınıf unitelendirilmis-yillik-plan.docx

Melahat Göksu Budak

Hocam teşekkürler 🙏

--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/

Matematik geometri bilgi paylaşım platformu.
Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "TMOZ" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/709b2657-6944-4c99-9745-e59ad21db67an%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Ali ÖZGÜR

emeğinize sağlık

simonsen-55 <simonse...@gmail.com>, 25 Ağu 2022 Per, 23:49 tarihinde şunu yazdı:
Planlar
adresinden alıntıdır. Yararlı olması dileğiyle.

simonsen-55

to TMOZ
Daha önceden paylaşmıştım. İrem Emir Polat arkadaşımız için hatırlatma yapıyorum. Kolay gelsin.

Kemal Ek