Buluşma Noktası - Yeniden

Muharrem Şahin

Sevgili Öğretmenlerim;
Ülkemizdeki ayrıştırma çabaları
her sağduyulu ve vicdanlı insanımızı
derinden üzmektedir.
Hepimizin el ele, gönül gönüle olabilmesi çok kolay.
Biraz sağduyu; biraz vicdan...
Ekteki düşüncelerimi daha önce de paylaşmıştım.
Biraz daha ayrıntıya inerek, yeniden paylaşıyorum.
Umarım; el ele verebilmemize bir katkısı olur.
Sevgiler, saygılar.

Yenidenbuluşma..pdf

ayelden

Bir baş ucu yazısı.Saygılar hocam.

DNZKRDG

Muharrem Hocam kimseyi öteki kabul etmeden bağrına basmak , işte bunu yapabilen gerçekten herkese adil olur/ yakın olur. Anlatmak isteyip de anlatamadığımızı o kadar güzel ifade ediyorsun ki bu seni sadece matematikte değil gerçek hayatta da yazar yapıyor. Kalemin hep yazsın diyorum. Herkese yakın olmaya çalışman herkesi kucaklamaya çalışman ve bunu yaparken kimseyi kırmamak için titremen takdire şayan diyorum. Hep bizlerle (herkesle) ol/olmaya devam et. Güzel insan olmak herkese yakın olmakla olur ve bunu en iyi sen başarıyorsun.

Dipnot : Yazdıklarımdan kimse alınmasın sadece benim ki bir noktada öz eleştiridir.

Muharrem Şahin

İki güzel öğretmenimce anlaşıldığımı bilmemin,
genelde de anlaşıldığımı hissetmemin
huzuru ile uyuyacağım.

30 Kasım 2013 01:24 tarihinde DNZKRDG <karada...@gmail.com> yazdı:
[...]

Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.

Temel Gökçe

to tmoz

Tmoz da bir cok seyi aştigimizi düsunuyorum, her ne olursa olsun yüreği sevgi ile dolu paylasmayi bilen, ön yargilari ve kompleksleri bir kenara birakip ögrenme ve ogretme sevdalisi tüm Tmoz emekçilerini sevgiyle kucakliyorum. Bize cok sey ögreten herkese cok kutsal seyler borclu oldugumu biliyorum...

murat yalcin

+1

Eyüp Bulut

Hocam yüreğinize sağlık...

Muharrem Şahin

Muratcığım;
Bu "+1"in çok değerli.
Seni gerçekten seviyorum.

Temelciğim;
Sonunda, "sağduyunun gerektirdiği"nde
birleşebileceğimize birlikte inandık.
Sağduyulu zihinlerden,
sevgi dolu yüreklerden güç aldık.

Eyüpcüğüm;
Senin sevgi dolu yüreğini de
yakından tanıdım.

Yürekten kucaklıyorum.

hakan bakırcı

muharrem hocam okumadan bir şey yazmayayım dedim. yüreğine sağlık. çok güzel şeyler yazmışsın. hepimizin ders çıkaracağı ifadeler bunlar.

hakan bakırcı

yalnız inanç meselesine katılmıyorum. ben şahsen bu amaç için varım ve matematikte benim için bu hedefe ulaşmak için bir araçtır.

Muharrem Şahin

Hakan Hocam;
Sen yazıyı tam anlamamışsın sanıyorum.

"yalnız inanç meselesine katılmıyorum. ben şahsen bu amaç için varım ve matematikte benim için bu hedefe ulaşmak için bir araçtır."
Sonunda bunu söyleyebiliyorsan,
sen yazımın neresini güzel buldun?

emrehan aslıtürk

Muharrem Şahin,
Kendi Tanrı tasavvurunuzu bizimle paylaşmanız söylediklerinizle çelişmiyor mu.
Yazınızdan sizin tanrı tasavvurunuzdan, tebliğ anlayışınızın olmadığını anlıyorum.
İslam dinine göre Müslümanın birinci görevi dini tebliğ etmektir.

"Ey bürünüp örtünen, kalk (ve) bundan böyle uyar." (Müddessir Suresi, 1-2)

“Rabbinin nimetini durmaksızın anlat.” (Duha Suresi, 11)

“(Öncelikle) En yakın hısımlarını uyar.” (Şuara Suresi, 214)

ve daha bir çok Ayet-i Kerime de Allah'ü Teala Hazretleri, dinimizi anlatmayı bize emretmektedir.

Siz yukarda kendi inanç sisteminizi anlattınız. Bende size İslam'ı.
Bunu bana Rabbim Kitabında emrediyor.
Burada sadece matematik vardır diyemezsiniz.
İnsanın olduğu yerde Müslüman olarak vazifemiz vardır.
“Rabbinin nimetini durmaksızın anlat.” (Duha Suresi, 11)
Bu ayeti tekrar okuyunuz, Cenab-ı Allah durma derken sizin Allah'tan bahsetme demenizi mi dinleyeceğiz. Haşa.
Bana Rabbim emrediyor anlatmamı,
Peki size? (siz kimseden emir almazsınız zaten)
Zaten sizin derdinizde bu değil biliyorum.
Kendi tanrı tasavvurunuza birilerini inandırmaya çalışmanızın sebebi ne olabilir. Yoksa kendi kendinizi ikna etmeye, boşa geçen ömrünüzün pişmanlıklarını hafifletmeye mi çalışıyorsunuz.

Eyüp Bulut

Emrehan hocam
Muharrem hocamın yazdıklarının sizin söylediklerinizle ilgisi olduğunu düşünmüyorum.
Yani hocamızın yazdıkları ilgili ayetlerde geçenleri yerine "getirdiğini ya da getirmediğini" göstermez.
Oradaki "sevgi" temasına dikkat ediniz derim.

Eyüp Bulut

Bazen merak ediyorum;
Bütün dünya insanları müslüman olsa savaşlar olmaz mıydı acaba?
Silah tüccarlarının, dikdatörlerin,hırsızların, tecavüzcülerin vb. Hepsi gayri müslim midir?

O halde ortak payda belli işte: sevgi...

emrehan aslıtürk

Eyüp Hocam, bende onu diyorum,
açık yazmadığım için kusura bakma.
Bu Tanrı bizden sadece sevgi istiyor,
sevelim sevilelim yeter anlayışına dikkat ediniz.

Peygamber Efendimizi dinlemekle emrolunduk.
Peygamber Efendimiz(sav)şöyle buyuruyor.
"Canım kudret elinde olan Allah'a yemin ederim ki, sizler iman etmedikçe cennete giremezsiniz. Birbirinizi sevmedikçe de iman etmiş olmazsınız. Yaptığınız takdirde birbirinizi seveceğiniz bir şey söyleyeyim mi? Aranızda selâmı yayınız!" (Müslim, Îmân 93-94; Tirmizî, Et'ime 45; İbni Mâce, Mukaddime 9)

Ama Muharrem Şahin'in sözleri, anlattığı sevgi bu mu?
Sevgiye tapmak başka, Allah için sevmek başka

emrehan aslıtürk

Eyüp Hocam, o saydıklarınız büyük günahlardır. Günah işlemek insanın imanını zedeler ama dinden çıkarmaz. Ancak iman'nın şartları dediğimiz şartlardan birini bile inkar etmek insanı dinden çıkarır. Namaz kılmamak, oruç tutmamakta günahtır ancak Allah bizden bunu istemez derseniz Kur'an-ı Kerim'deki açık emirleri inkar etmiş olursunuz. Bu insanı dinden çıkarır. Dikkat edilmesi gerek budur. Günah işlememek iyi Müslüman olmanın gereğidir.

barış gümüş

çok hoş evrensel bir yazı olmuş muharrem hocam düşüncelerinize aynen katılıyorum

savaş tekin

Muharrem Şahin öğretmenim yüreğinize sağlık.

Hüseyin Bozkurt

   düşünüyorumda matematik ne işe yarar :))     din adına herkes birbirini kırsa kimse kalmasa yeryüzünde..ne güzel olurdu dimi Muharrem hocam..matematikten de komple kurtulurduk...siz de bunca bir şeyler anlatmak zorunda kalmazdınız ..

DUTTURÜ DÜNYA

güzel bir yazı olmuş artık bu tür şeylerle zaman kaybetmeyelim asıl olan    dostluk, kardeşlik ve bilim olsun
elbette herkesin hassas olduğu noktalar vardır önemli olan karşımızdakini anlamak, dinlemek saygı göstermektir.

KARANLIĞA KÜFREDECEĞİNE BİR MUM YAK.....  (KONFÜÇYUS)

Eyüp Bulut

Muharrem hocam;
Benim gibi müslüman olan
Ve yine müslüman olmayan
Tüm dostlarımın adına;
Sevgi ve hürmetlerimi sunuyorum.

Rabbim sizden razı olsun=Tanrı sizinle olsun.

Eyüp Bulut

Ben tütkleri severim...

Gurbete gidenler azığın alır
Kimisi gider de kimi de kalır
Kimi sevap için kabeye varır
Kabe kapınızda bilmez misiniz...

yusuf sevilgen

to tmoz
Emrehan Aslıtürk,
Muharrem hocama yazarken Muharrem Şahin diye başlayıp başkasına yazarken  x hocam diye başlama nedeninizi merak ettim.
Allah'ın emirlerini tebliğ etmek tabii ki müslümanım diyen her insanın görevidir.
İslamiyet, bir başka insanın düşüncesini hor görmeyi emretmez.
Bu platformda sohbet ettiğim tanıştığım dost dediklerimin isimlerini saysam
içlerinden aklımda kalan
alevi,cemaatten,gayrı müslim,ateist,...  çoğaltmam mümkündür.
Ben bu dostlarımın hepsini çok seviyorum.
Her birinin yeri ayrıdır.
Tüm bunları bir arada seviyor olmam hepsine olan sevgimdendir.

Temel Gökçe

to tmoz

Hocam bu arkadaşa cevap yazmayiniz saat 15:12 de üye isteği göndermiş bir sekilde üye olmuş buraya mesajlar yazmis mesajlari hicbir denetime ugramamis ve suanda da uye olarak gorunmuyor yani provake amacli yapilan seyler bunlar. Ama neyseki bu amacina pek ulasamamis :)

Numan Kasap

Muharrem Hocam sevgiler saygılar hürmetler ,sizi çok seviyoruz :) İnsanlar genelde duygularını ifade etmekte zorlanır,zorlanmamak gerekiyor.Birbirimizi seviyorsak bunu fırsat buldukça söylemek gerekiyor :)

Barış DEMİR

Gayet anlamlı ve (her ne kadar herkese öyle görünmesede) yararlı bir yazı olmuş Muharrem hocam.
Teşekkürler

YILMAZ MERCAN

Muharrem hocam sizinle ve yazdığınız yazılarla sizi çevreme örnek gösterek gururla paylaşıyorum. İnsan olmAnının, paylaşımın güzelliklerini sizde güzel bir örnek olarak görüyorum.
Bende birçok yanlışı veya düzeltilmesi gereken yada nasıl yapılması geretiği üzerine sürekli kafa yoruyorum ve birçok çözüm buluyorum. Ama insan olmanın ve tecrübemin yeterli olmamadığı, cesaretimi kırabiliyor.
Ben diyorum ki, yApılması gereken ne olmalıydı?
Bu konuda daha önce de müfredat konusunda paylaşımlar yaptım. Sadece tmoz içerisinde bile çok güzel çıkarımlar elde ettik.
Yeni bir başlık atsak, dersaneler ve eğitim sistemi hakında düzeyli tartışma ortamı ile güzel bir rapor çıkartsak eminim basında yer alacakıtır...

gökmen varol

Ellerinize sağlık Muharrem hocam. yazıya dökmeyi beceremediğimiz duyguları, düşünceleri çok güzel ifade etmişsiniz. saygılar.

01 Ara 2013 00:34 tarihinde "YILMAZ MERCAN" <ysmer...@gmail.com> yazdı:

Muharrem Şahin

Yılmaz Hocam;
Bana çok değerli nitelikler bağışlamışsınız.
Tüm içtenliğimle,
gerçekten,
çok eksik olduğumu,
çok iyi biliyorum.
Yapabildiğim, sadece,
iyilikler doğrultusunda düşünmeye çalışmak.
Art niyetli olmadığım için,
ne söylemek istiyorsam,
apaçık söyleyebiliyorum.
Sanırım; buna puvan veriyorsunuz.
Bu yönümle sevginizi kazanabiliyorum;
Kazanmak istediğim en değerli şeyi
bana veriyorsunuz.
Sağ olun, var olun.
Yararlı olacağı düşünülen her konuda,
bilebildiğim ne varsa,
yapabileceğim ne varsa
katkı yapmaya hazırım.

Sevgiler, saygılar.

Yılmaz Hocama hitaben yazdıklarımı,
Yılmaz Hocamın duygularını
başka biçimde ifade eden
tüm dostlarıma tekrarlıyorum.
Sayenizde, bu gece de huzur içinde uyuyacağım.
Tüm güzel insanlara,
güzelleşmeye çalışanlara,
huzurlu uykular diliyorum.

Not: Eğrisiyle, doğrusuyla
       bu ömrü ben yaşadım; yaşıyorum.
       Allahın tüm verdiklerine hep şükrettim.
       Aynı ömrü defalarca yaşamak isterim.
       Ama; vaktim dolduğunda da
       yaşama doymuş olarak
       huzur içinde gideceğimi biliyorum.
       O anı çok yaşadım çünkü.
       Gitmeme çok çok az kalmıştı.
       Ve, gerçekten huzurluydum.
       Tüm dostlarıma,
       o iç huzurunun
       daha fazlasını diliyorum.
       Bunları; uyku ve ölüme yaklaşma
       sözleri aklıma getirdi.
       Vaktinizi aldığım için bağışlayın.

1 Aralık 2013 00:32 tarihinde YILMAZ MERCAN <ysmer...@gmail.com> yazdı:

Muharrem Şahin

Bu Emrehan Hocam da
kendine oldukça uzun bir isim takmış.
Allah sevgisi ile sevgisizlik saçması da
çok ilginç geldi.
Bilsin ki;
Allah ikimizi de görüyor.
Dilerim; O da yanlışını görür ve
gerçek Allah sevgisinin,
Hak sevgisinin
insana sevgi içinde gizli olduğunu anlar.

Herkese iyilikler diliyorum.

Emine Şüheda

MUHARREM ŞAHİN, YAZDIĞINIZ YAZI BOZUK İTİKADINIZI ÇOK GÜZEL YANSITIYOR. BİDE ŞU LAFINI "ALLAH SEVGİSİ SAÇMASI " YAZMIŞSINIZ. ARTIK İYİCE ZIVANADAN ÇIKTIĞINIZ BELLİ. TMOZ DE SİZDEN DAHA AZILI BİR DİN DÜŞMANI VAR MI MERAK EDİYORUM.

Muharrem Şahin

Allah sevgisi ile
sevgisizlik saçması da
çok ilginç geldi.

Böyle yazmıştım Emine Hocam.

1 Aralık 2013 12:17 tarihinde Emine Şüheda <emines...@gmail.com> yazdı:
[...]

Kksl Ygt

Sayın emine hanım orada ki "saçma" nın anlamı anladığınız anlam değil. Önce okuduğumuzu anlayalım sonra bir şeyi savunacağım diye komik duruma düşüyorsunuz

1 Ara 2013 12:18 tarihinde "Emine Şüheda" <emines...@gmail.com> yazdı:
[...]

Temel Gökçe

to tmoz

Bu arkadaslar tmoz daki sevgi ortamini kargasaya donusturmeye calisan provakatorler. Yazilanlari carpitarak iclerindeki nefret duygusunu disa vurma cabasindalar, bunlar sadece bir-iki mesaj yazan ve amaclari pravakotorluk olan sahtekarlar...

Kksl Ygt

Bu arada muharrem hocam ile tamamen zıt düşünüyorum ama onu da ekliyeyim

Numan Kasap

"Muharrem Şahin" ile başlayan yazıların aynı kalemden çıktığını düşünüyorum,ya da zihniyet aynı olduğu için beyin de aynı,o da olabilir,düşündüğü herşeyi gerçek ismiyle yazmaya utanan korkakların fake hesaplarla yazdığı yazılar da olabilir.
TMOZ grubu yıllardır mevcut,burada bu gruba yıllardır emek veren insanlara saygı vardır hürmet vardır,daha yeni üye olan insanların böyle fütursuzca saldırıları hoş görülmez.Görülmemelidir.Eğer görülürse grubun amacı da misyonu da ortadan kalkar.Yönetici arkadaşların daha etkin olmasını istiyorum.Yeni üyelerin de hemen yazması yerine bir süre sadece izleyici statüsünde olmasını ve grubun yapısını öğrendikten sonra yazabilmesi gerekir.Örneğin  en az 1 ay yeni üyelerin yazmasına izin verilmemelidir diye düşünüyorum.

murat baştan

bu siteye emeğini sevgisi vererek tüm iyi niyetine ile her şeyini vermeye çalışan bir insana bu şekilde kelimeler üzerinden prokovatif saldırıların amacı nedir?
herkesin aynı görüşte olmak zorunluluğu mu vardır?
muharrem hocamın siyasi yönü ne olursan olsun her tarafı her yönü kucaklamaya çalışan içinde matematik sevgisinin yoğun olduğu sevgi insanı herkesi her görüşü kucaklamaya  asgari müştereklerde birleştirmeye çalışan MEVLANA gibi bir insan olarak  tanıdım.(konu başlığını da bu amaçla açtığına %100 eminim)
bu sitenin amacı siyasi bir platform olmadığına göre sadece matematik olduğuna göre gerisi teferruattır muharrem hocam.
sağlıcakla esenlikle kalın.

Muharrem Şahin

Ayrıca;
Metehan Hocam ve sizin gibi düşünenler
bu topluma büyük kötülük ediyorsunuz.
Allahın sözlerini,
her okuyan kendi yaklaşımına göre yorumluyor.
İslam dünyasındaki kavgaların çoğu,
aynı sözlerin farklı yorumlarından kaynaklanıyor.
Basit bir matematiksel kavramı doğru yorumlayamayan zihinler,
Allahın sözlerinin, yalnız kendi anladıkları biçimde olduğundan çok eminler.
Böyle zihinler,
uygun sözleri arka arkaya dizerek
Allah sevgisi uğruna
hiç günahsız insanları,
büyük bir gönül rahatlığı içinde,
ölüme gönderebilirler.
Metehancığım;
Allahın her ayetini
çağdaş biçimde,
birlikte yaşamayı kolaylaştıracak biçimde
yorumlamak mümkündür.
Zaten; Allahımız,
kendi adının kavgalara sebep olmasını hiç istemiyordur.
O, ne demişse,
bizim iyi olmamızı sağlamak için demiştir.
Bizim birbirimizi sevmemiz için demiştir.
Bizim O'na karşı "tanımsız sevgimiz"
O'nun sonsuzluğu yanında nedir ki?
Ancak birbirimizi sevmemiz üzerinden
O'nun sevgisine ulaşabiliriz.
O'nun sözlerini yanlış yorumlayarak
O'nun adına sevgisizlik saçmak
büyük günahtır.
Sen, farkında olmadan
büyük kötülükler yapıyorsun.
Her gün kaç çocuğun hayatını karartıyorsun kimbilir?
Yaşlı başlı arkadaşlarını da yanıltıyorsun.
Ben, "Nasıl inanırsan inan; El ele vermemiz mümkün." diyorum.
Sen, "Ben senin gibilerin elini tutmam." diyorsun.
Ben, gerçekten, iyi olmaya çalışan bir insanım.
Benim elimi tutamazsan,
bana uzaktan "Muharrem Şahin" dersen,
sen kaç kişinin elini tutabilirsin?
Böylece, bu toplumu kaç parçaya ayırırsın; hiç düşündün mü?
Senin gibi düşünenler, yeniden düşünsünler.
İnsanları, tam da seninki gibi inandırabilmek mümkün değildir.
Çağımıza gel artık.
Allah adına iyi görünmeyi bırak;
Gerçekten iyi olmaya çalış.
Allahın gerçek isteği budur.
Allahtan, senin gibi düşünenlere
yardım etmesini diliyorum.

Eyüp Bulut

Muharrem hocamın Yukarıdaki yazısından da birşey çıkartana kendime ve yine Hocamıza saygımdan dolayı
Aşk olsun
Diyorum...

Hocam ellerinizden bugün de öpüyorum:)

yasin emre soybas

Muharrem hocama yapılan bu haksızlığı sindiremiyorum,sayın seviyesiz Emine hanım..Siz çok mu dört dörtlüksünüzki bu kadar ağır ithamlar ediyorsunuz..TMOZ dan tanıdığım kadarıyla Muharrem abim kimseye ağır laflar etmez,saygılı ve kişilikli bir insandır..Anlatmak istediği de Mevlana Hz.lerinin ''Ne olursan ol,yine gel.İster Mecusi,ister Yahudi '' mesajıdır.Zaten burada ortak paydamız birbirinin inançlarını eleştirmek değil.Farklı yönlerimizle,farklı inançlarımızla birbirimize saygı duyarak,ortak paydamız olan matematiksel düşünce ve sevgide birleşmemizdir..
Sayın Emine hanım,siz başkasının itikadını böyle eleştirme hakkını kimden alıyorsunuz?
Sizin gibi insanlar maalesef İslamiyete çok zarar veriyor.Sizin gibi insanları gördükçe dinden soğuyorum..
Bence Muharrem hocama,bir özür borcunuz var..

Şahin Gökgöz

BIRAK İKİLİĞİ KARIŞ BİRLERE
MATEMATİK YOLU İLE ERİŞ PROBLEMLERE
SAKIN ARKADAŞ OLMA CAHİL KÖRLERE
ŞAŞIRTIR ÇIKARTIR YOLDAN SENİ

1 Aralık 2013 14:47 tarihinde yasin emre soybas <yasin...@hotmail.com> yazdı:

Ali Bozkurt

birbirimizi anlayamıyoruz malesef hep yanlış anlaşılıyoruz.herkes düşüncesini söylemeli.ancak uslubumuza dikkat etmeliyiz.herkes bizim le aynı düşünmek zorunda değil.sadece bizim düşüncelerimiz doğru diğerleri  yanlış bu da doğru değil arkadaşlar.SİZLERİ BİRBİRİNİZİ ANLAMAYA DAVET EDİYORUM LÜTFEN...

Temel Gökçe

to tmoz
http://www.memurlar.net/haber/382060/2.sayfa

Bu linki paylaşmadan edemedim TMOZ üzerinde çeşitli oyunlar oynayan kötü niyetli insanlar var. Amaçlarının ne olduğu o kadar belli ki. Birde dürüst değiller farklı isimlerle, aynı gün içerisinde TMOZ a üye olup internetten buldukları resimleri kendi resimleriymiş gibi gösterip provakasyon yapmaya çalışıyorlar.Bu arkadaş dün üye olmuş ve hemen belli başlıklara yorum yazmış. Yaptıkları bu davranış TMOZ u daha da birleştiriyor ve güçlendiriyor. Bu arkadaşları deşifre etmeye devam edeceğim, ya cesurca kim olduklarını ve amaçlarının ne olduğunu açık açık söylerler yada böyle rezil olmaya devam ederler...

1 Aralık 2013 16:14 tarihinde Ali Bozkurt <alige...@gmail.com> yazdı:

--

HAYDAR DOOOST

Temel Gökçe

to tmoz
fotoğraf Emine Şüheda adlı kullanıcıya aittir...

1 Aralık 2013 16:49 tarihinde Temel Gökçe <temel...@gmail.com> yazdı:

--

HAYDAR DOOOST

mustafa

Sayin Muharrem hocam
Emine hanimi bende tasvip etmiyorum.
Sizin sevgi fikrinize katiliyor fakat ogretmen birsey anatmasin herkes istedigi gibi yasasin fikrinize (oyle olmasi dileginize) katilmiyorum.
"Ben ancak ogretmen olarak gonderildim" diyen bir peygambere inanlar olarak bizlerde elbette inanclarimizi dinimiz geregi anlatmaliyiz.
Usluptan soz ederken emine hanima gelen tepkilerde usluptan uzak kaliyor. Bu celiskiye dusmeyelim lutfen.
Grubun saygideger Hocalarindan biri olarak tepkilere kendiniz cevap vermeniz en uygunu bence.

Yaşar ŞENCAN

Temel hocam tespit ettiklerinin üyeliklerini iptal edip TMOZdan yasaklarsan sevinirim.

İnsanın aklı kadar edebi, edebi kadar ederi vardır

Şehid, tarihin kalbi,
Şehid, zamanın çarkı,
Şehid, ötelerden bir çağrı.
Bir şehid düşünce toprağa, ilkbaharda
Nasıl canlanırsa toprak, ağaç, yaprak, çiçekler,
Öylesine sular gibi yürür kanlar, damarına yeryüzünün.
v.k
“Siz, haddi aşan kimseler oldunuz diye, sizi Kur’an’la uyarmaktan vaz mı geçelim?”    Zuhruf-5

FATİH Yilmaz

ALLAH doğrudan HAKK tan yana işini yapanların yardımcısı olsun.
insanlara faydalı olmaya çalışanların gönüllerini kalemlerini kuvvetli eylesin.
fitne fesad ve huzuru bozmak için yaşayanlara fırsat vermesin inşaallah.
sevgi ve saygıyla TMOZ ailesine

1 Aralık 2013 16:49 tarihinde Temel Gökçe <temel...@gmail.com> yazdı:

--
yilmaz3737

Temel Gökçe

to tmoz
Gerekeni yapacağım Yaşar Hocam, herkes bilsin yanlış anlaşılma olmasın istedim...

1 Aralık 2013 16:55 tarihinde FATİH Yilmaz <yilma...@gmail.com> yazdı:

--

HAYDAR DOOOST

netekim

Muharrem hocam dersimizi almaya devam ediyoruz.
Aklınıza emeğinize sağlık.SAYGILAR..

Yaşar ŞENCAN

Temel Gökçe

to tmoz
Biliyorum Hocam :) ondan hiç şüphem yok. Bizler birbirimizi çok iyi biliyoruz. Birbirimize olan saygımız ve sevgimizden eminiz, gerisi teferruat. TMOZ un renkleriyiz hepimiz. Bunu da kimsenin yok etmesine izin vermeyiz. Onlar için birçok şey yapacağım çok değerli arkadaşlarım var TMOZ da.
Mücahid Hocam çiğerparem
Murat Hocam üstad ım,
Yaşar Hocam kardeşim
Mehmet Şah hocam yüreği sevgi dolu arkadaşım
Ve bunun gibi birçok dost bildiğim TMOZ emekçileri, bizim için çok değerli. Dikkatli olalım, huzurumuz bozulmasın, bizler birbirimizi anlıyoruz, baktık burda yanlış anlaşılmalar oluyor telefonlaşıyoruz, birbirimizi üzmemek için yanlış anlaşılmamak için çabalıyoruz. Sonuçta yine kuçaklaşıyoruz. Bunu bozmak isteyenler bizleri tanımayanlardır. Sevgiler...

1 Aralık 2013 17:01 tarihinde Yaşar ŞENCAN <quass...@gmail.com> yazdı:

--

HAYDAR DOOOST

Mücahid

Temel hocam TMOZ'de benim CIGERPAREM :-)))

"Bir insanin sordugu soru,konustuğu söz zeka seviyesini gösterir" Hz.ÖMER(r.a)

Temel Gökçe

to tmoz

canım hocam :)

1 Ara 2013 17:35 tarihinde "Mücahid" <muc...@gmail.com> yazdı:

Temel hocam TMOZ'de benim CIGERPAREM :-)))

"Bir insanin sordugu soru,konustuğu söz zeka seviyesini gösterir" Hz.ÖMER(r.a)

Eren

Muharrem Hocam saygılar sunuyorum.
Keşke her anlamda sizin gibi olabilsem.

Mehmet AKSU

to tmoz
uzaktan takip eden bir üyeyim ama yazmadan edemicem.bu kadar iyi niyetle yazılmış bir yazıyı nasıl böyle yorumlayarak saldırabildiniz şaşırıyorum.emine hanım ve diğer arkadaş bu neyin kafası siz iyi misiniz ya

1 Aralık 2013 19:12 tarihinde Eren <m.e...@gmail.com> yazdı:

ibrahim Kuscuoglu

yıllardır hangi görüşte olursa olsun grubu matematik etrafında birleştirmeye çalışan ve hemen hemen ilk açıldığından bu yana grubun bir üyesiyim. Bundan yaklaşık 6 ay önce buna benzer bir yaklaşıma tepki göstermiş ve bir çok arkadaşın üyeliğini askıya almıştım. Ama gelen tepkiler üzerine özür dileyerek bundan vazgeçtim. Şu anda zaman zaman gruba girip sadece üyelik konusunda onay veriyor ve kimsenin üyeliğini askıya almıyorum. Bu tartışmaların bizi bir yere götürmeyeceği çok açık. Karşılıklı konuşsak bile bu konularda anlaşabilmek daha doğrusu uzlaşma zemini bulabilmek çok zor. Tmoz (Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi) Matematik etrafında birleşmelidir.  Muharrem hocam'ın görüşlerine katılıyorum. Ancak burada dindarlarda var dinsizlerde. Gerçi kötü bir şey söylememiş çokta güzel açıklamış. Ama malesef internet ortamında yazılan bir takım şeyler yanlış anlaşılabiliyor. Neyse bu konunun daha fazla uzatılmadan kapatılmasını diliyorum. Gerçi ara sıra bu tür durumların yaşanması kaçınılmaz görünüyor. Önemli olan birbirimizi kırmadan bunların yaşanması.

Matsis

İbrahim Hocam, Muharrem Hocam'ın oldukça samimi ve dostça yazmış olduğu sözlerin muhatabı bile olma kalitesine sahip olamayacak basitlikte arkadaşların, sanmıyorum ki dinimizi savunma ve yayma hakları hatta ehliyetleri olsun. Bu ani ve apansız saldırı sanki Muharrem Hocam'ı ve onu seven sayan onlarca insanı farklı düşündürüp , çekindirecek. Rüya görürler.Çok beklerler.Yazının yanlış yorumlandığı kanaatinde değilim.niyetlerinin bozuk olduğu o kadar açık ki, giriş hitaplarından bile belli bu. Şunu; " bu sizin düşünceniz ben ya da biz farklı düşünüyoruz, ama sizin görüşünüz böyle olabilir " söyleme erdeminden yoksun insanlarla bir şeyler tartışmak anlamsızdır. Her insan bir şeyler öğrenebilir, her insana bir şeyler öğretilebilir hatta insan her geçen zaman içinde bir şeyler öğrenebilir.Ama bu arkadaşlar için üzgünüm. bu başlığı kaldırın ve boş yere kimsenin canı sıkılmasın. Saygıdeğer insanlara , kendini bilmezlerin saygısızlık yapmasına izin verip sonra da adına demokrasi bu herkesin görüşünü söyleme hakkı vardır demeyin lütfen. Saygılarımla..

Yaşar ŞENCAN

Matsis

Şencan Hocam, daha önceki yazılarımda adımı kullandım. Ümit Yıldırım .Ulaşmak isterseniz de telim: 0545 4190501, 03124190501. Bu bilgilere sahip birçok arkadaşım var tmoz da. Sen de başlık kapanmasın herkes yazmaya devam etsin isteyebilirsin,bu tercihte senin . Ama lüzumsuzluğa gerek yok. Güzel paylaşımlara engel olup ,konuyu başka noktalara götürmenin anlamı yok. Söylemek istediğim bu. Daha uzun yazmanın anlamı yok, saygılarımla. iyi çalışmalar.

Yaşar ŞENCAN

Muharrem Şahin

Yaşarcığım;
Bu başlık tartışma değil
barışma amacıyla açıldı.
Gözümüzün önünde olanları
tam tersinden anlatman,
içtenliğinden şüphe ettirir.
Burada, "Biz de barış istiyoruz." diyen herkesi,
bana haksızlık edildiğini düşünen herkesi
sen de, ben de, biz de tanıyoruz.
"Biz Allah yoluna savaşacağız." diyen iki kişi
gerçek adlarıyla ortaya çıkamayanlar.
O kişiler de, Allahın sözlerini
doğru algılayabilseler,
Allahın kavgadan değil, sevmeden yana olduğunu anlarlar.
Başta gönderdiğim yazı ortada.
"Metehan Hocam"a yazdığımı da ekliyorum.
Birleşme önerisinin neresine karşı çıkıyorsun?

2 Aralık 2013 10:33 tarihinde Matsis <yumi...@gmail.com> yazdı:

Matsis

Şencan Hocam, lüzumsuzluk atfı sizin sözleriniz için değildi. Muharrem Hocam a, güya tepki koymaya çalışan arkadaşlar vardı ya onlara. Ya kısaca şu konunun karşı tarafı değilsiniz ,muhatabı değilsiniz, diyelim ki farklı düşünüyorsunuz, okur geçersiniz. Saygısızca cevap yazmaya ne gerek var. Sevgi ve hoşgörü diyen değerli bir insana ayrımcılık yakıştırmayı ve öyle  yaklaşımı kınıyorum. İyi çalışmalar, sevgiler, saygılar..

Muharrem Şahin

Ayrıca;
Bazı dostlarım
durumu eksik değerlendirmişler.
Ben burada bir tartışma değil;
sağduyunun gerektirdiğinde birleşme görüyorum.
Bundan nasıl rahatsız olunur?
"İki kimliksiz ses" de bu ahengi bozamadı.
Biz el ele tutuşacağız;
Başka türlü olamaz;
Olmamalı.

2 Aralık 2013 11:07 tarihinde Matsis <yumi...@gmail.com> yazdı:

alper(geomania.org)

Muharrem Hocam selamlar.E postanızı bugün gördüm.Müsait olunca bir yanıt yazacağım size.Saygı ve muhabbetlerimle.

alper(geomania.org)

Sayın Hocam  işlediğiniz konunun endişe kaynağı olduğu konusunda kesinlikle birleşiyoruz.Özellikle hak din saydığımız bütün dinlerin temel kaygısı ve endişesi de budur ki siz bunu gayet özlü olarak vurgulamışsınız.Bir "Kur'an Müslümanı" sıfatıyla ve güya  "Allah yolu" diye takdim edilen,hür iradeyi tutsak eden,işlevsel aklı dışlayan,Allah ile kul arasına çeşitli "dokunulmaz kişiler" ve "yarı kutsal" kitaplar koyan,çeşitli uygulamaları ve yorumları dinin kendisi ve değişmezleri olarak gösteren  bütün yönelişler karşısında olan inancımla dediklerinize katılıyorum.Ortadoğunun bitmek tükenmek bilmeyen ilkel kavgalarının kökeninde de bana göre bu "yönelişler" yatıyor.
   Anlattıklarınız sizin bizim gibi "evrensel değerleri" algılayabilen insanları her zaman buluşturur.Ancak öğretmenliği, kendi doğrularını genç dimağların beyinlerine ve gönüllerine sorgusuz sualsiz sokma ve akıllarını prangalama aracı olarak görenleri buluşturur mu bilmem.
   Her gün biraz daha "ayrıştırıldığımız" ve "ötekileştirildiğimiz" bu toplumda tek çıkış yolumuz bahsettiğiniz evrensel değerler olacaktır ki benim inandığım ve yaşamaya çalıştığım "Kur'andaki İslam" da bunu öğütlüyor.Umarım bunu algılayan fert sayısı artar da insanlık mutluluğun yolunun başkalarını mutlu etmekten  geçtiğini idrak eder.
   Bahsettiklerim sizin yazdıklarınız etrafında olmakla birlikte bir yandan da kendi inanç dünyamın bir profilini çizmekte.Umarım Yaratıcı bu farkındalığınızın ve toplum için duyduğunuz endişelerin karşılığı olarak sizi hoşnut eder.Selamlar.

Muharrem Şahin

İnsan böyle yüceliyor; demek ki!

Alper Hocam;
İstediğimi kolayca anlatabileceğimi düşünürdüm.
Ama; bu, çok yükseklerden gelen sesiniz karşısında, kitlendim kaldım.
Böyle bir inanç karşısında,
ben saygı ile eğilirim.
İzniniz olursa,
kendimi dostunuz sayıp
gururla anlatacağım.
Derin saygılarımla.

serhat yaman

to tmoz
Alper hocam "Anlattıklarınız sizin bizim gibi "evrensel değerleri" algılayabilen insanları her zaman buluşturur"
cümlede de beyan ettiğiniz üzere yüksek algınızla umarım artık bu konuyu daha fazla uzatmak istemediğimizi de anlarsınız..
Ben yazsam anlayacağım da algılayamadığımız için.

Hasan ILGAZ

kendi adıma
nokta şu şekilde konmalı o halde.
güzel dinimizi ve
kitabımız Kuran'ı,
doğru anlamalı
doğru anlatmalı
ve doğru yaşamalıyız.
bu sayede hem biz  yüce Yaradanın lütfuna mazhar olabiliriz
hem de muhataplarımızın "güzel ve doğru" ile tanışmalarına belki vesile olabiliriz.
tüm aklı selim dostlarıma sevgi saygı hürmetler..

Muharrem Şahin

Yukarıda, Alper Hocamla aynı düşünceleri paylaşan
çok değerli dostlarım oldu.
Hepsine sevgilerimi saygılarımı gönderiyorum.
Bu sefer, beni, sözlerde etkiledi sanıyorum.
Serhat Hocam;
Güzelliğe çağıran sözlerin tekrarlanması neden rahatsız ediyor?
Sen rahatsız olma bence.
Rahatsız olan bu pencereyi açmasın.
Sevgiler Hasan Hocam.

3 Aralık 2013 19:32 tarihinde Muharrem Şahin <muhar...@gmail.com> yazdı:
İnsan böyle yüceliyor; demek ki!

serhat yaman

to tmoz
Sizin gibi düşünenler için algılaması yüksek denildiği zaman diğerleri hangi konumda oluyor.

serhat yaman

to tmoz
Bunu düşünürseniz rahatsızlığımı daha iyi anlayabilirsiniz Sn Hocam.

Muharrem Şahin

Serhatcığım;
Bizim düşüncemiz el ele vermemizin çok önemli olduğu.
Sen "seninle el ele vermem" diyorsan,
"Biz ayrık kalacağız" diyorsan,
yerini kendin ayırmış olursun.
Ayırma bence.
Senin inancın da,
insanları sevmeni emrediyor.

serhat yaman

to tmoz
 "Anlattıklarınız sizin bizim gibi "evrensel değerleri" algılayabilen insanları her zaman buluşturur."
Muharrem Hocam burda ayrıştırmayı ben mi yapıyorum. Bizi zaten ayrı ve düşük seviyelerde gören Alper Hocamın yazısı.
Benim ayrık kalacağım dediğim yok. Ben insanları da Allah için seviyorum zaten. Burda da sorun yok.

Muharrem Şahin

Serhat Hocam;
İyi insanın,
herkesin birleştiği nitelikleri vardır.
Bunu yazımda da açıkladım.
Sen o niteliklerde bizimle birleşmiyor musun?
Onun ilerisi seni ilgilendirir.
"Benim aklım öylesini değil de
böylesini alıyor." dediğimde
niye yollarımız ayrılsın ki?

Numan Kasap

Alper hocam +1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1

3 Aralık 2013 20:32 tarihinde Muharrem Şahin <muhar...@gmail.com> yazdı:

Bu iletiyi, Google Grupları "TMOZ" grubunda bir konuya abone olduğunuz için aldınız.

M.Şah EKİN

     Değerli Meslektaşlarım…

    Söz konusu  başlık hangi nedenlerden açıldı neden öyle bir başlığa ihtiyaç duyuldu bilemiyorum. Belki de gruba giremediğim bu birkaç günde yaşanan gelişmeler bu başlığın açılmasına sebebiyet verdi.

   Mesajların yoğunluğundan yazıyı merak edip  incelemek istedim.Yüreği sevgi dolu olduğunu bildiğim bir insanın yazısında rahatsız edici bir cümle olmamalıydı.Yazı başlığı öncelikle buna engel diye düşündüm.Tüm insanlığın buluşma noktası ortak payda diye dile getirilen olsa olsa sevgi olmalıydı.Ancak yazı genel anlamıyla sevgi mesajı ve bu noktada buluşmayı hedeflese de yazıda (ki art niyetli yazıldığına kesinlikle inanmıyorum.Çünkü yazanın inancına ters, kendi kutsallarına da dil uzatmak anlamı yüklüdür )
Şu cümle ciddi anlamda  rahatsız edici

“Toplumu tek  bir inançta birleştirmeye   çalışmak çağdışılıktır”

İnsanlık topraktan bitmedi ise yaratıldı.Yaratılan varsa haliyle yaratıcı da var.Yaratıcı yarattığı yarattıklarının, kainatı ve kainattaki tüm canlıyı tanıması , daha huzurlu mutlu ve güvenli bir dünyada yaşaması için bir ilaç kutusundaki prospektüs niyetine bir emirler bütünü olan kutsal kitabımızı zamanın ihtiyaçlarına göre parça parça indirdi.Ancak öyle sıradan insanlara değil özel yarattığı kulları olan tıpkı doktorlar niyetine peygamberler gönderdi.peygamberler sonrası insanlığı aydınlıktan mahrum etmeyecek evliyalar ve müctehitler yolladı.Tıpkı her yetişen doktor kendi nesline hizmet ederken bir sonraki nesil için yeni doktorların yetişmesi gibi.

   Sonuç olarak Tek inançta birleşmek Allahın emri.

Biz kulları hasta,  O ki  Reçetesi Kur'anı Kerim

Sevdalıydı onun bizlere doktoru, Muhammed'ül Emin (s.a.v)

İster inan ister inanma, bu özgür iradendir senin

Gittiğin yerde seni karşılayacaktır emin ol Rabbi Rahimim

Maharet gördüğünde değil Gördüğünledir...
Maharet gördüğünle değil onu gördürendedir...
.

Temel Gökçe

to tmoz
“Toplumu tek  bir inançta birleştirmeye   çalışmak çağdışılıktır”
Mehmet Hocam bu cümleyi inançların doğrultusunda niye değerlendiriyorsun. Ben kendi inancımın sen kendi inancının doğru olduğunu iddaa edersek nasıl buluşacaz, burdaki yorum tüm inançları kapsayan bir yorumdur. Belki ben seni kendi inandığım şeylere kazandırmak istiyorum vazgeçer misin inandıklarından.Bu sana ne kadar zor geliyorsa başkasına da kendi inancından vazgeçmek zor gelir. Burdaki ifadelerden çıkaracağımız şeyler inançların ortak noktası olan, sevgi,ahlak ve iyi huyda birleşmektir. Ben inancımı anlatma gereği duymuyorum, buluşma noktasının önemini herkesin anlamasını temenni ediyorum...

3 Aralık 2013 22:55 tarihinde M.Şah EKİN <msek...@gmail.com> yazdı:

--

HAYDAR DOOOST

Muharrem Şahin

Sevgili Mehmet Şah;
Söylediğim her şeyi, açıklayarak söyledim.
Seninle ben, inanma biçimimizde birleşemeyebiliriz.
Herbirimiz olgulardan, fikirlerden
farklı etkilenebiliriz.
Ki farklı düşünüyoruz.
Bu toplumca el ele verebilmemizi engellememeli diyorum.
Ben senden farklı düşünüyorsam
beni bana bırak diyorum.
Çağdaş bir insan, bir diğerinin farklı düşünebileceğini bilir.
Buna ihtimal vermemek çağdışılıktır.
Sevgiler.

3 Aralık 2013 22:55 tarihinde M.Şah EKİN <msek...@gmail.com> yazdı:

     Değerli Meslektaşlarım…

M.Şah EKİN

Temel Hocam mesaj ları okudum yapılan tüm eleştiriler bu yönde bundan dolayı...Yoksa Muharrem Hocamızın sevgi konusunda yazdığımı tekrar yineleyeyim.Yüreği sevgi dolu bir insan olduğunu biliyorum.Bunuda açık açık beyan ettim.
Gelelim yazılan cümle din eksenli olmasın
O zamanda şöyle bir tehlike var bunu da kesinlikle kabul etmeyeceğinizi biliyorum.Ancak yazıdaki hassasiyetm buna  da vurgu idi.
  Soruyorum Mustafa Kemal Atatürkün ilke ve inklapları doğrutulsunda bir nesli yetiştirmek bir inancı temsil etmez mi?Şimdi siz bu inaç ekseninde bütünleşmek çağdışılıktır diyebilirmisiniz!...

 Söylemek istediğim kutsallarımız varlık sebebimizdir.Bu konuda hassasiyetin olması gerekir.Bu hepimizin ortak noktalarından birisidir."Çağdışılıktır" kelimesi ağır kaçmış "ben bunun doğru olduğunu düşünmüyorum", "kabul etmiyorum" diyebilirsiniz.Ancak yargılamak doğru değildir.Bunu ifade ettim.
saygı ve sevgilerimle...

Maharet gördüğünde değil Gördüğünledir...
Maharet gördüğünle değil onu gördürendedir...
.

Temel Gökçe

to tmoz
Öncelikle sizi yargıladığım gibi bir durum anlaşılıyorsa özür diliyorum, bende tam birbirimizi yargılamayalım demek istiyordum, tezatlık olmasın. Sorunuza cevap vereyim,
Mustafa Kemal Atatürkün ilke ve inklapları doğrutulsunda bir nesli yetiştirmek bir inancı temsil etmez mi?
Mustafa Kemal Atatürk ün ilke ve inklapları doğrutulsunda bir nesli yetiştirmek bir inancı temsil etmez. Bunu zorla yapmak ve bu ilkeler doğrultusunda başkalarının inançlarına müdahale etmek bir inancı temsil eder. Kötü ve çağdışı olan budur. Çağdaşlık doğal bir sonuçtur,insanın kültüründe, yaşam şeklinde ve inancında olmalıdır. Kemalizme inanan çağdaş olur, inanmayan olmaz diye bir algı içerisnde olmam olamam. Coğu Kemalistten daha çağdaş olduğunu düşündüğüm inançlı yada inançsız birçok kişiyi tanıyorum. Benim anlatmaya çalıştığım biriside çıkıp bana sen Kemaliz mi nasıl tanımlıyorsun kardeşim diye serzenişte bulunabilir.Bu tür düşünme yapılarını  bence insan sevgi ve ahlak doğrultusunda yoğurmalı ve anlamlandırmalıdır.Yukarda da okumuşsunuzdur, benim inandığım değerler bu ülkede yok sayılıyor, kabul görmüyor ama ben bunu sorumlusunu sevgide buluşalım diyenlerde aramıyorum. Saygılar,selamlar, değerli hocam...

M.Şah EKİN

Sevgi ve samimiyet her daim bizimle olsun
Diyarımdan diyarına selam olsun...
:)

Maharet gördüğünde değil Gördüğünledir...
Maharet gördüğünle değil onu gördürendedir...
.

Muharrem Şahin

Sevgili Şahım;
Beni de aranıza alın.
Öpüyorum.

Yaşar ŞENCAN

Temel Gökçe

to tmoz

Benden de selamlar Mehmet Hocam Muharrem Hocam öpüyorum ellerinizden...

M.Şah EKİN

Üstadım hep aramızdaydın..:)

Maharet gördüğünde değil Gördüğünledir...
Maharet gördüğünle değil onu gördürendedir...
.

Muharrem Şahin

BİZ AYRILAMAYIZ!

Yaşar ŞENCAN

Muharrem Şahin

Evet;
Senin bu akşam muzırlığın üstünde.:)))

M.Şah EKİN

...:)))

Maharet gördüğünde değil Gördüğünledir...
Maharet gördüğünle değil onu gördürendedir...
.

FATİH Yilmaz

muharrem hocam arada değildir canııım baştadır vesselaaam. ama video da hoştu  ::))

4 Aralık 2013 00:19 tarihinde M.Şah EKİN <msek...@gmail.com> yazdı:

--
yilmaz3737

mehmet arslan

hepimiz MUHARREM ŞAHİN'iz diye slogan atasım geldi.Bence yönetici arkadaşlar yorumları kontrol ettikten sonra yayımlanmasını sağlamalı. Muharrem hocamla aynı veya farklı düşünüyor olabiliriz fakat böyle değerli bir insana bu şekilde saldırılmamalı. ve saldıranlar cevapsız kalmamalı. öyle her önüne gelen TMOZ'umuza çok çok değerli katkıları olan muharrem hoca gibi bir büyüğümüze karşı böyle laflar sarf edememeli.Herkesi kendisi gibi düşünmek ve inanmak zorunda bırakmak  kendisi gibi düşünmeyene hakaret etmek en iyi tabirle faşizmdir.Kimin neye inanıp inanmadığı sadece kendisini bağlar.
Umarım tekrarı yaşanmaz. Muharrem hocama Hatay'dan kucak dolusu saygılar sevgiler.iyiki varsınız.

4 Aralık 2013 00:19 tarihinde M.Şah EKİN <msek...@gmail.com> yazdı:

--
PROMETHEUS

Mücahid

:-))))

Temel Gökçe

to tmoz

Yasar Hocam videoyu simdi izledim alemsin :) cocuklugumuzun hit parcalari :)

4 Ara 2013 01:53 tarihinde "Mücahid" <muc...@gmail.com> yazdı:

:-))))

Pİ44

buradan çok şey öğreniyorum ve öğrenmeye devam ediyorum.bu da muharrem hoca gibi matematik üstadlarının sayesinde oluyor.kendisini emeklerinden dolayı takdir ediyor,saygılar sunuyorum.(bir yaz kendisini evinde ziyaret etmiştim).Ama muharrem hocanın bütün görüşlerini benimseyecem veya kabul edeceğim gibi bir durum yok.kabul etmediğimiz noktalarda olacak.kırmadan küstürmeden eleştirilerimizide yapacağız.yalnız yıllardır tmozda gördüğüm bir alışkanlık var.bazı arkadaşlarımız kraldan çok kralcı.yahu bir arkadaş muharrem hocamı eleştirmişse(veya hiç tasvip etmem ama hakaret etmişse) bırakın cevabınıda o versin size ne oluyor.biz arada karışmasak bu iş bu kadar uzamaz ,kapanır gider...saygılarımla...

Muharrem Şahin

Burada bir tartışma yok Hocam.
Neden, bir tartışma varmış gibi gösteriyorsunuz?
Ben, sağduyunun gerektirdiğinde buluşulduğunu görüyorum.
Bir iki sahip çıkılmayan sesin yaklaşımlarına bile önem verip cevapladım.
Yanlış anlaşılan noktaları da ayrıntılarıyla açıkladım.
Cevap vermediğim bir soru varsa;
ya da, sizin sormak istediğiniz bir soru varsa
onları da elimden geldiği kadar cevaplamaya çalışırım.
Buradaki buluşma herbirimizi mutlu etmeli.
Konunun uzaması da hiç rahatsız etmemeli.

Hüseyin Hocam;
Görüştüğüm her öğretmenimle,
benim görebildiğim kadarıyla,
aramızda bir sevgi bağı oluştu.
Anladığım kadarıyla,
sen beni pek bir şeye benzetemedin.))
"Bunun nesine bu kadar sevgi, saygı gösteriliyor?"
deyip ikide bir bunu anlayamadığını belirtiyorsun.
Dert etme.
Herkes senin ölçütlerini kullanmayabilir.

Pİ44

Hocam öncelikle yanlış anlamışsınız.benim söylemek istediğim tek şey kim eleştiri alıyorsa cevabını veya açıklamasını o kişi yapsın.üçüncü şahıslara düşmesin.bazıları görev bilir gibi sizin şahsınıza bir şey söylendimi hemen cevap üretmeye çalışıyorlar.burada nice üstadlar kırıldı .gitti ama o arkadaşların hiç sesi çıkmadı.YAPACAKSAK DA HERKESE,YAPMAYACAKSAK DA HERKESE...ayırım olmasın.sağlıcakla kalın.saygılarımla...(dert edecek bir şeyim yok.sohbetinizden keyif almıştım.hatta o dönem iki kitap hediye etmiştiniz.sizden ve kitaplarınızdan cesaret ve feyz alarak bir ales kitabı çıkardım naçizane."Bunun nesine bu kadar sevgi, saygı gösteriliyor?" diye bir şey düşünmedim ve yazmadım.demekki siz beni iyi tanımamışsınız.)

Muharrem Şahin

Hüseyin Hocam;
Burada ben değil,
düşünce savunuluyor.
Doğru düşüncenin savunulması
kimseyi rahatsız etmemeli.
Eleştirilere cevapları da ben veriyorum zaten.
Kırılıp gitmemi hiç bekleme.
Allah ayırana kadar buradayım.
Sen, bu kadar dostun bulunan bir ortamı
bırakıp gidebilir misin?

Numan Kasap

Muharrem Hocamı kimseye yedirmeyiz :))  ( Son zamanların trendi sözü olduğu için kullandım kimse polemik yaratmak için cevap yazmasın ortamı biraz yumuşatalım )

4 Aralık 2013 22:23 tarihinde Muharrem Şahin <muhar...@gmail.com> yazdı:
Bu iletiyi, Google Grupları "TMOZ" grubunda bir konuya abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun ve tüm konularının aboneliğinden çıkmak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Pİ44

Muharrem hocam hala beni anlamamışsınız.napalım allah yolunuzu açık eylesin.sağlıcakla...

Eren tekin

It is loading more messages.