2021-2022 LİSE MATEMATİK ÜNİTELENDİRİLMİŞ PLANLAR

Hilmi Can

» Planlarda sayfa içlerinde değişiklik yapmayınız. Tüm bilgileri GenelBilgiler sekmeli sayfadan düzenleyin. Tüm sayfalar ona göre şekillenecektir. Size düşen ilgili sayfaya gidip doğrudan yazdırmak olacaktır.

» Hem Anadolu Lisesi planları, hem Fen Lisesi planları ve hem de 9 ve 10. sınıflar için BEP planları vardır.

» 11 ve 12. sınıflarda Temel Matematik planları da yer almaktadır.

» 10, 11 ve 12. sınıflar için GenelBilgiler sayfasından ders saatini 4 veya 5 saat yazarak planlarınızı ona göre oluşturabilirsiniz.

» Ayrıca her sınıf düzeyi için boş şablonlar da yer almaktadır.
Matematik Yıllık Planlar 2021-2022.xlsx

Ali ÖZGÜR

emeğinize sağlık hocam

Hilmi Can <math...@gmail.com>, 29 Ağu 2021 Paz, 15:07 tarihinde şunu yazdı:

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/98b07dbe-bbb0-438c-af58-b5eb809bb27dn%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

sermin akgül

Teşekkürler hocam

29 Ağu 2021 Paz, saat 15:07 tarihinde Hilmi Can <math...@gmail.com> şunu yazdı:

C y

Teşekkür ederiz hocam. Emeklerinize sağlık

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/98b07dbe-bbb0-438c-af58-b5eb809bb27dn%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

--
Cafer Yaşlı
Mathematics HL (EE and IA) Examiner

hope no surname

Emeklerinize sağlık hocam teşekkürler hakkınızı helal ediniz....

29 Ağu 2021 Paz 15:07 tarihinde Hilmi Can <math...@gmail.com> şunu yazdı:

MEHMET DEMİRKAN

Teşekkürler Hilmi hocam. Emeğinize sağlık.

Şahin Gökgöz

Teşekkürler hocam

güzin bahar güvendik

Hilmi CAN hocam ben bu yıl İmam Hatip Lisesine tayin oldum.11.sınıflarda seçmeli matematik  2 saat ve 12.sınıflarda seçmeli matematik 2 ssat ve 12.sınıflarda seçmeli temel matematik 2 saat seçmişler.12 sınıf seçmeli temel matematik 2 saatlik planları sizin yüklediğiniz planlardan buldum fakat 11 ve 12 sınıfların seçmeli matematik 2 saatlik planlarını bulamadım(müdür bey bunlar seçmeli temel matematik 2 saatlik ders değil diyerek özellikle belirtti.).seçmeli matematik 2 saatlik ders imam hatiplerde bunlar 6 saatlik ileri matematik planlarının 2 saatlik olarak aynı planların yazılmış hali mi oluyor.bu konuda bir bilgi bulamadım.yardımcı olurmusunuz.

Ellerinize ve zihninize sağlık, teşekkürler.

Hilmi Can

Hocam yeni görev yeriniz öncelikle hayırlı olsun. DÖGM için talim terbiye kurulu tarafından hazırlanmış haftalık ders programlarında Seçmeli Matematik dersi en az 3 saat seçilebilir. Çizelgede seçilebilecek ders saati ders isminin karşısında (3) (4) (5) (6) şeklinde yazar. Okul idarenizi nazik bir dille bu çizelgeden bahsederek seçilebilecek ders saatinin en az 3 olabileceğini söyleyin.

güzin bahar güvendik

hocam geri döndüğünüz için teşekkür ederim,nazik bir şekilde bilgilendirme yaptım.hata yapmış olduklarını kabul ettiler fakat sistemde değişiklik yapamadıklarını belirttiler.bu seçimleri geçen yılın sonunda seçtiklerini söylediler.ben bu durumda nasıl bir yıllık plan yapmalıyım?(bir  önceki mesajda yazdığım sınıf ve dersleri kastederek,)

Windows Posta cihazından gönderildi

Kimden: Hilmi Can
Gönderme tarihi: ‎1‎ ‎Eylül‎ ‎2021‎ ‎Çarşamba ‎08‎:‎35
Kime: tm...@googlegroups.com

[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/86ebdf23-df4a-473c-8ddd-a5db94bcb3ddn%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

alaattin

EMEĞİNİZE SAĞLIK HOCAM

Yusuf AYDIN

to tmoz
Hocam elinize saglik. Tesekkur ederiz. Super olmus

1 Eyl 2021 Çar 20:06 tarihinde alaattin <alaatti...@gmail.com> şunu yazdı:
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/47748bcd-2c2b-4437-ac62-b508d24f10aan%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

akif baba

EMEĞİNİZE SAĞLIK HOCAM SÜPER OLMUŞ

matmatik

2022-2023 yıllık planları varmı bu şekilde