Dror si reteaua

NOM

In vederea ridicarii eficientei de colaborare si integrare cu HAARP
Romania si Israel vor fi efectuate urgent schimbari in schema
organizatorica.

http://jaxelos.wordpress.com/tag/haarp/

http://www.eyezopen.com/2011/haarp-in-israel-scalar-weapons-punch-clouds/

ramy ramy

> http://www.eyezopen.com/2011/haarp-in-israel-scalar-weapons-punch-clo...

NOM reteaua lui Dror nu imi e cunoscuta in amanunte .
Ce pot sa spun important este faptul ca lam facut pe Dror sa declare
in plin proces (proces facut doar pentru asta)in public Judecatoarei
in sala cu martori , ca holopoint.com nu are
nici o semnificatie .
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/1025e9617efd18b6?hl=en
Deci Dror a mintit in public pe Judecatoara caci nimeni nu poate crede
asta
sau nimeni nu poate crede faptul ca un pacifist ca mine (lucru
verificabil la armata)
sia a numit propria companie holopoint.com.
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/1025e9617efd18b6?hl=en
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/ead623acb5d068ac?hl=en#

Document realizat cu holopoint.com la cererea expresa a lui Dror
https://docs.google.com/open?id=0B9W7kO7E__KvZTRlYmQ4NmMtMWFiZi00YjMyLTk2NzEtNGFlNGEwZWI0MGRk

Document schimbat in Exaphotonic la licentierea
http://imageshack.us/photo/my-images/713/comapnylicence.jpg/
oficiala a companiei la cererea mea
https://docs.google.com/open?id=0B9W7kO7E__KvZjY1Y2IwMDQtMDJkZi00MDdjLWFjNjEtNDNkZjk3MDBhZWI4

http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/7cf41d29ae01977c?hl=en

Schimbarea caligrafiei a holopoint.com care el spunea ca nu inseamna
nimic .
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/d449827b72d3b122?hl=en

Interesant asta NOM ?

Nepurcelul

NOM

O sa te prindem si o sa te bagam in inchisoare privata. Gardiene
rusoaice o sa sa ocupe sa te futa in cur cu dildo. o sa le dai si limbi
in cur. Sa te futa cu dildo sirian fierbinte ca un calcator, de la Asad,
sa urlii ca un porc ce esti. Sa-ti treaca pofta sa vorbesti la jurnalisti.

gogu

Ο "NOM" <rema...@reece.net.au> έγραψε στο μήνυμα
Subscriem;-)

--

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure
in codesto reame debban risolversi tutte con grandi

Coins, travels and more:
http://s208.photobucket.com/albums/bb120/golanule/
http://gogu.enosi.org/index.html

Kulin

NOM SCRIE

> [...]

> sa urlii ca un porc ce esti. Sa-ti treaca pofta sa vorbesti la jurnalisti.

Si ce alceva ai fi vrut sa fac cu toata imbirligarea ?

http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/bfcd21efcd4f821f?hl=en#

Nepurcelul

Kulin

Nomen Nescio