Re: Unde a disparut odessa ?

1 view

gogu

? "Kulin Remailer" <rema...@reece.net.au> ?????? ??? ??????
news:FIHAYEES4091...@reece.net.au...
> Unde a disparut odessa ?

> Nepurcelul

Acusi se intoarce, momentan e ocupata s-o futa pe coana ma-ta;-)

--

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure
in codesto reame debban risolversi tutte con grandi

Coins, travels and more:
http://s208.photobucket.com/albums/bb120/golanule/
http://gogu.enosi.org/index.html

† Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul

Eeeeee Odesa, ce de fete de fete acolo ! Hai ca matale trebuie sa fi
la curent ca esti aproape :-)

ramy ramy

On Jan 8, 9:56 pm, "gogu" <Ruminii...@Pula.com> wrote:
> [...]
>
> --
>
> E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure
> in codesto reame debban risolversi tutte con grandi

Falsa coana maicamea , autointitulata maicamea este Dror .

Adevarata maicamea este MOD .
http://imageshack.us/photo/my-images/338/modletter1.jpg/

Acum opt anii am contactat la inceputul afaceri pe coana maicamea si
iam spus lucru valabil
pina nu de mult : nu ma contacta prin nimeni pe care cunosc {stai si
urmareste}.
http://imageshack.us/photo/my-images/23/res1x.jpg/
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/c653b29398ae539b?hl=en
Timp de opt ani mam prefacut ca ma cert cu coana maicamea , iar ea
supravegea .

Nepurcelul

gogu

? "? Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul" <raspo...@yahoo.com>
> Eeeeee Odesa, ce de fete de fete acolo ! Hai ca matale trebuie sa fi
> la curent ca esti aproape :-)

Chiar ***PREA*** aproape, sint cu ochi pe el!
Cum face o miscare gresita...hartz;-)
Noi nu dormim, noi veghem asupra dusmanilor clasei!

Anonymous

Trebuie supravegheat de aprope. Acest Lobel este un interlop foarte
periculos. E conectat prin holograme cu alti subversivi.