Intrebare pentru odessa

Anonymous

Intrebare pentru odessa

http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/37dfc9cafe44ceea?hl=en

On Dec 17, 5:37 pm, Fritz Wuehler
<fr...@spamexpire-201112.rodent.frell.theremailer.net> wrote:

> <Dar ignatul tot o sa-ti vina, ca la porci.

> Bine, pina atunci uite credentialele .

> http://img696.imageshack.us/img696/8863/brightcomceo.jpghttp:

> Nepurcelul

Ia spune odesso cum ai ajuns tu stapinul meu ?

Dror la vremea jafului a Exaphotonic sa autointitulat parintele meu intel
cu intelesul care il avea in filmul Munich .
http://en.wikipedia.org/wiki/Munich_%28film%29
In aceiasi rasuflatura el Dror adauga ca am aditional la el si in acelasi timp cu el
as avea si parinti in strainatate deci pe scr.
Dror mai adauga ca nu am voie sa fac nimic in viata fara ca parinti intel sa imi spuna .

http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/c653b29398ae539b?hl=en
http://img842.imageshack.us/img842/8050/res1ol.jpg
http://img560.imageshack.us/img560/1568/modletter1.jpg

Nepurcelul

Message has been deleted

OdeSSa

Noi am cumparat toate drepturile asupra ta de la Dror.

http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/c653b29398ae5...http://img842.imageshack.us/img842/8050/res1ol.jpghttp://img560.imageshack.us/img560/1568/modletter1.jpg