Habonim Dror & Tikkun olam

NOM

ramy ramy

On Apr 4, 10:13 pm, NOM <remai...@reece.net.au> wrote:
> http://en.wikipedia.org/wiki/Tikkun_olamhttp://en.wikipedia.org/wiki/Habonim_Dror

Mda NOM asa e cu Dror asta
In afara la tot povestit aici
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_frm/thread/8d2fe2bb64b75b8e?hl=en#
Dror asta se autointitula in afara de parinte intel
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/d8cfd52c2a545474?hl=en
si omul cu coaiele de otel .
Inainte ca Dror sa fi intrat pe usa eu lucrasem citiva ani la
Holographie si deja cunosteam o serie de Doctori
in Optica in Russia si Estul Europei si in Israel care erau in subiect
de Holographie .
Domnul Dror ma pus sa scriu sub holopoint.com
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/7cf41d29ae01977c?hl=en
scrisoare la un doctor in Russia in care in afa faptului ca ma obligat
sa o scriu sub holopoint.com ma obligat sa scriu aiureli technice in
legatura cu lambda in infrared si sa exagerez grosolan la ce vreau de
la lentile totul fara nici un aparent rost .

Daca in cea ce priveste scrisoarea trimisa in Russia puteam sa gindesc
ca eu nu inteleg despre ce e vorba alta este situatia
cu Ben Moshe o companie de aici care este principal furnizor
certificat de optica la tot cercul industri clasificate si defense de
aici .
Aici eram in relati foarte bune cu o Doamna Doctor in Optica a
companiei asteia de la care am tot cumparat optica si produse
laser pentru holographie .
http://img138.imageshack.us/img138/6196/firstsystembenmoshe22.jpg
http://img141.imageshack.us/img141/873/firstsystembenmoshe12.jpg
Domnu Dror ma luat intro zi a hotarit o intilnire cu CEO de la
compania asta si cu Doamna Doctor care fiecare din ei lucrau de
peste 25 de ani cu defense .La intilnire Dror nu a facut alceva decit
sa tipe la cei doi timp de o ora intreaga lucruri aiurea .

Ce parere ai Nom de asta ?
Ce se intimpla cu Dror omul cu coaiele de otel ?

Cum a ajuns contractul lui dacialan de pe scr la Dror ?
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_frm/thread/8d2fe2bb64b75b8e?hl=en#

PS
scr se vede liber de oriunde ?
Nu am facut nici un trip azi .

Nepurcelul

NOM

On Apr 8, 12:24 pm, ramy ramy <ramych...@gmail.com> wrote:

> Ce parere ai Nom de asta ?
> Ce se intimpla cu Dror omul cu coaiele de otel ?
>
> Cum a ajuns contractul lui dacialan de pe scr la Dror
> [...]

Dror este handlerul intel al lui DACIALAN. Blogul DACIALAN este un
instrument de dezinformare. Astia doi reprezinta mai multe interese
oculte. Cred ca sunt mercenari, lucreaza pentru oricine plateste.

ramy ramy

Contractul multiplu scris de dacialan pe scr vezi contractul in
linkurile
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_frm/thread/8d2fe2bb64b75b8e?hl=en#
reapare la Dror ca holopoint.com etc
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/1025e9617efd18b6?hl=en
implica ca ierarhic dacialan este handlerul lui Dror care este un
executor pe teren al contractului .

> Blogul DACIALAN este un
> instrument de dezinformare.

Nu are importanta caci dacialan si Dror au dovedit in scris ce sint ei
si aparitia repetari intentiilor si ideilor identice la amindoi face
informatia reala.
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_frm/thread/8d2fe2bb64b75b8e?hl=en#

> Astia doi reprezinta mai multe interese
> oculte.

Interese oculte care cauta modalitati de a schimba istoria .

Cei doi nu pot fi decit o mare problema pentru autoritati la ora asta
cu tot ce e publicat aici .

> Cred ca sunt mercenari, lucreaza pentru oricine plateste.

Cind ii arestati ?

Nepurcelul

? "ramy ramy" <ramy...@gmail.com> ?????? ??? ??????

>PS
>scr se vede liber de oriunde ?
>Nu am facut nici un trip azi .

Bine bine, dar noi am facut pipi si kaka pe tine;-)

--

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure
in codesto reame debban risolversi tutte con grandi

Coins, travels and more:
http://s208.photobucket.com/albums/bb120/golanule/
http://gogu.enosi.org/index.html

>Nepurcelul

Anonymous Remailer (austria)

Bantuitii de duhuri si indracitii se agita in Sfantul Post. Nepurcelul,
si indracitul NOM fac galagie iar Gogu si Clovnul ii incurajeaza din
umbra. Dar Kufi si Pufi nu-s departe. Vine clipa bunei judecati.

Derbedeilor, mai bine sa va ganditi la post, spovedanie si rugaciune.

http://www.youtube.com/watch?v=uZltX9aUhKo

Cu mainile legate si cu serpi care o musca de sani. Vinovati de
preacurvie, barbati si femei sunt dusi spre a fi aruncati in focurile
Iadului.

Pictura, care sta cel mai adesea acoperita, infatiseaza mai multe scene
ale pedepselor Judecatii de Apoi: diavolii intunecati ii schingiuesc, cu
un sadism fara margini dezvaluit la modul cel mai explicit, pe crestinii
dedati "pacatelor lumesti".

Nimeni nu stie cu exactitate cine a fost cel care a realizat pictura.
Explicatiile scenelor din Iad, insemnate cu litere chirilice, sunt
menite insa a-i infricosa pe enoriasi.

intr-una dintre ele este infatisat "carciumarul care indoaie vinul cu
apa, iar apoi il vinde scump", intr-o alta pictura apare „morarul care
ia prea multa vama". Cei doi, in pielea goala, sunt spanzurati de draci.
Alaturi, "muierea care nu face prunci" apare cu mainile legate si cu
serpi care o musca de sani. Vinovati de preacurvie, barbati si femei
sunt dusi spre a fi aruncati in focurile Iadului.
intr-o alta imagine, "Pufi" si "Kufi", dupa cum sunt numiti doi dintre
diavolii "de serviciu", ii cara cu o roaba la Judecata de Apoi, pe
"juratii care au judecat stramb", iar "omului care pacatuieste pentru ca
doarme duminica dimineata" i-a fost dat un cosciug, in care sa fie
chinuit de draci. O ultima infatisare de pe fresca este menita sa faca
de rusine pe "femeia somnoroasa si lenesa", care doarme cu un fuior
Infatisarile dracilor de pe peretii pronaosului bisericii sunt menite
a-i speria pe oameni sa nu mai pacatuiasca, au sustinut preotii. Ele au
fost privite cu dezaprobare de multi dintre sateni, insa, in acelasi
timp, au adus nenumarati vizitatori

ramy ramy

On Apr 8, 11:05 pm, "gogu" <Ruminii...@Pula.com> wrote:
> ? "ramy ramy" <ramych...@gmail.com> ?????? ??? ??????news:675834d4-790c-4201...@f5g2000vbt.googlegroups.com...

> Bine bine, dar noi am facut pipi si kaka pe tine;-)

Esti draguts ca intotdeauna . Bravo Eu nam facut nici un trip pe ziua
de azi
cu exceptia la verde de a pune in pirnae pe dacialan si Dror .
Tu si Eduard de la facebook sinteti suspiciosi dupa cum se pare .
Bravo .

Nepurcelul

? "ramy ramy" <ramy...@gmail.com> ?????? ??? ??????

Esti incoerent, nu inteleg ce vrei sa zici, asa ca...MUIE;-)
In rest, ma pis si ma cac in gura ta de dement cu patlama;-)
Shalom;-)

Nicadorul

Sugi pula. Stie Dror ce face.