Atentie Nepurcele

† Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul

ramy ramy

On Apr 6, 6:43 pm, † Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul
<raspopi...@yahoo.com> wrote:
> http://stirileprotv.ro/stiri/stiinta/vladimir-putin-recunoaste-public...

Nu esti primul de pe scr care incearca santajul .
Nu ai reusit sa ma santazezi cu asta .
Consider ca este preferabil sa dai impresia si ceva
cu care ai putea fi santajat celor care te inchid
stiind bine ca in felul asta te vor scoate din inchidere
in speranta desarta ca ai fi santajabil .
Nu am nimic de ascuns maicamea a fost si e numai mod.gov.il
nu mam fost niciodata alceva .

In aceiasi ordine de idei consider ca dacialan
explicat aici http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_frm/thread/8d2fe2bb64b75b8e?hl=en#
in contextul http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/bfcd21efcd4f821f?hl=en#
si al contractelor pe scr a lui dacialan
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_frm/thread/8d2fe2bb64b75b8e?hl=en#
este un pericol pentru toti .

Din pacate nu am decit ce e scris pe scr ca contracte a lui dacialan
ca sa il leg pe dacialan de tripul cu DVD si melodia lui BonyM
citeste aici
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_frm/thread/4dddb0bc35a7d1ff/bd7279befb55b579?hl=en#bd7279befb55b579

Cert este ca individul dacialan in afara contractelor scrise pe scr
este preocupat de subiect dupa cum arata blogul lui http://www.dacialan.blogspot.com/

Nepurcelul

Anonymous

† Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul

Eu nu vreau sa te santajez..... iti arat numai articolul in care Putin
sa lauda ca are mjloacele de zombificare !
Eu cred ca minte, sau el sau jurnalistii. Nu cred ca exista inca sa
ceva :-)