FERICITI CEI SARACI CU DUHUL

1 view

Anonymous Remailer (austria)

Kulin

Eu il mai mult decit il suspectez pe DaciaLan

ca vroia sa se "roage" in aceasta manastire dupa ce

a fost desconspirat.

Din pacate nu am inregistrare.

Nepurcelul

† Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul

DaCIAlan e cu Zamolxes, zice ca uraste popii si manastirile :-)

Nomen Nescio

Anonymous

Bezbojnici bezmetici.

Kulin

ramy ramy

On Feb 13, 7:49 pm, † Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul
Exact in contextul asta dupa ce lam deconspirat pe Dror si implicit pe
DaciaLan intro zi
dvd meu a inceput sa sara codat pe o melodie a lui Bony M .
Nu exista asa ceva ca coincidente chiar daca nu am cum sa leg aceasta
presupusa codare la domni Dror si DaciaLan
si nu am dovada inregistrata .

Nepurcelul