Grups de Google ja no admet publicacions ni subscripcions noves de Usenet. El contingut antic es pot continuar consultant.

http://www.jews-lublin.pl

4 visualitzacions
Ves al primer missatge no llegit

Pawel Skonecki

no llegida,
20 de set. 2009, 12:17:3120/9/09
Zmiana adresu internetowego po prawie 5 latach zmieniłem adres
internetowy mojej strony teraz znajduje się pod takim adresem:

http://www.jews-lublin.pl

Proszę podmienić sobie bookmarki

H Horn

no llegida,
20 de set. 2009, 12:37:3920/9/09
Czy Pan tegop nie widzi, ze to - NIE TA GRUPA -
prosze tego rodzaju wiadomosci
zamieszczac na soc.culture.jewish ...

"Pawel Skonecki" <pawels...@gmail.com> wrote in message
Zmiana adresu internetowego po prawie 5 latach zmieni�em adres
internetowy mojej strony teraz znajduje siďż˝ pod takim adresem:

http://www.jews-lublin.pl

Proszďż˝ podmieniďż˝ sobie bookmarki

Labtec

no llegida,
20 de set. 2009, 12:59:3520/9/09

=======================
> [...]

> coraz mniejsze grono pami�ta czasy ulicy Szerokiej oraz synagog na
> Podzamczu. Pozostaje materialna spu�cizna kt�r� jest warto zachowa�.
> Dlatego te� poszukujemy t�umaczy z j�zyka polskiego na jedego z j�zyk�w
> konferencyjnych (angielski, francuski,rosyjski,hiszpa�ski lub niemiecki).
> Ka�dy z artyku��w znajduj�cy si� w serwisie mo�na przet�umaczy� by pami��
> o ludziach nie zagin�a. Nie oferujemy honorari�w ale wsp�prac� na
> zasadzie wolontariatu.

> Osoby zainteresowane proszone s� o kontakt e-mail pawel(at)skonecki(dot)eu

Tutaj grasuje taki "tlumacz" Alexander Sharon, ktory od lat tlumaczy
Polakom, ze "bezpieczniejszym" miejscem dla Zydow byla Rzesza hitlerowska
niz okupowana Polska czy Litwa.

Dlatego Sharonowie dobrowolnie wspomagali swoja dobrowolna praca Rzesze
hitlerowska w czasie

kiedy ta mordowala miliony ludzi w Europie?

 From: <
Zalek...@hotmail.com>
Newsgroups: soc.culture.polish

> [...]
> Zalek
> " Pan chwali Zwiazek Radziecki
> i twierdzi ze w Katyniu Niemcy Polakow mordowali "
=========

'Where a suit arises between an Israelite and a heathen,
 if you can justify the former according to the laws of Israel,
justify him and say: 'This is our law'; so also if you can justify
him by the laws of the heathens justify him and say [to the other party:]
'This is your law'; but if this can not be done, we use subterfuges to
circumvent him.34

http://www.come-and-hear.com/babakamma/babakamma_113.html#PARTb

Czy w innym przypadku przez, ,Alexandra Sharona-
 gloryfikatora "bezpieczniejszej Rzeszy" hitlerowskiej
dla Zydow niz okupowana Polska.  A wszystkie te
KLAMSTWA  oparte sa na ich rasistowskiej  i showinistycznej
filozofii zycia - ktora pozwala im oszukiwac i oklamywac
pomawiac i opluwac goja.
Alexander Sharon,   sympatyk
 i gloryfikator hitleryzmu, przeczytawszy w gazecie
 (10/10/2003, 20:19 ) o wybryku Emila Baldygi, który
 podczas mistrzostw swiata juniorów  w Austrii,
 http://www.sport.pl/inne/1,35313,1710571.html

zalozyl kurtke z napisem:  "Jude raus".  -  opisal ten fakt  pare dni
pozniej na soc.culture.polish, gwalcac realia rzeczywistosci
i przypisujac KLAMLIWIE owe "bieganie" sciepowiczowi:

"Ross to rzeczywiscie wyjatkowo pieprzeniety.
Gowniarz lazi z napisem "Jude raus", "

=====================
      From:  Alexander Sharon
      Date:  Wed 8 Oct 2003 21:58
      Email:   "Alexander Sharon"
a.sha...@shaw.ca
      Groups:   soc.culture.polish
Ten Jerychiwski Ross to rzeczywiscie wyjatkowo pieprzeniety.
Gowniarz lazi z napisem "Jude raus", a Zydzi  maja sie z nim za to jednac?
W morde go. Rossizm, psia jucha. Jedrychowszczyzna.[copyright]
-- Alexander
___________
Tu jest faktyczny opis incydentu:

 Bloom i Sharon nie urodzili sie z zadatkiem na uczciwych.
ludzi. Oni wyssali KLAMSTWO z mlekiem matki, cytujac I. Shamira.
Im wytycza ich moralny kodeks - Baba Kamma:

"Jews may use lies ("subterfuges") to circumvent a Gentile"
" "Baba Kamma 113a. (34)

ktora  zaklada, sankcjonuje i usprawiedliwia KLAMSTWO.
  By napisac cos  takiego - co p.  Wasner-Bloom napisal -
trzeba byc pozbawionym elementarnych zasad uczciwosci
ludzkiej.

> Pan NAPISAL "Zwiazek Radziecki nigdy na Polske nie napadal, a w
> Katyniu to Niemcy zamordowali Polakow".
> Zalek

Klasycznym przykladem sa  KLAMSTWA i przekrety
 faktow oraz informacji prasowych i calkowita
deformacja  rzeczywistowsci, wypaczjaca prawde.

Ale mnie intersuje cos innego.
Jak to sie stalo,  ze Sowieci nie wywiezli na Sybir twojej
dobrze prosperujacej roziny zydowskiej w czasach mrocznego
Stalinizmu. Musiala ona dobrze Sowietom sluzyc.

No bo reszte znamy z  tu  chwalenia sie, jak to Zydzi
mogli sie czuc  "bezpieczniej" w Rzeszy hitlerowskiej
niz w okupowanej Polsce.

> "Zgadza sie.
> Pisalem, ze moja rodzina wyjechala dobrowolnie do Rzeszy, "

Na dobrowolne  roboty, by ja wspomagac swoja
dorowolna praca , kiedy ta mordowala miliony ludzi w Europie.

From: "Alexander Sharon" <
a.sha...@shaw.ca>
Date: Wed, 08 Oct 2003 21:58:17 GMT
Subject: Re: Prasowka
"Jacek Lipkowski" wrote
--
Alexander

Inne KLAMSTWO p. Sharona.

Newsgroups: soc.culture.polish
From: "Alexander Sharon" <
a.sha...@shaw.ca>
Date: Thu, 12 Jul 2007 20:52:10 GMT
Subject: Re: Attention Mr. Sharon--your assistance is needed in grassing

Omni, unicorn, mclaren, mcgregor,jdr, :-) and several other are nicknames
used by the hateful paraplegic wheelchair bounded Polish retiree form
Scotland.

He is ex Polish KGB lower rank shethead and anti-Semite that has managed to
settle in Scotland thanks to his Polish commie security buddies. They
allowed him to leave Poland when no normal person had a chance to receive
passport - this only fact let you know about him a bit.
Alexander
+++++++++++++

H Horn

no llegida,
20 de set. 2009, 16:54:0220/9/09

[...]

Tez o Zydach
http://www.onet.tv/protokoly-medrcow-syjonu,5497872,5,klip.html#

Proszďż˝ podmieniďż˝ sobie bookmarki

Pawel Skonecki

no llegida,
22 de set. 2009, 18:22:4422/9/09
Doleje oliwy do ognia. Jeżeli ktoś może wspomuc projekt to właśnie
dodałem możliwość wpłacania poprzez peypal.

http://www.jews-lublin.pl

Teraz zaczenie się jazda. Utrzymanie miesięczne to 100 PLN.

0 missatges nous