"Niedziela z Rossem" - czyli agresja z frustracji

Yehudi Lindauer

Zastanawialo mnie kiedys, skad wzielo sie powiedzenie: "starosc nie
radosc" i dlaczego mialoby byc ono jakas ludowa madroscia.
Jezeli jednak ktos choc raz zetknal sie Rossem, przekonany byc moze
natychmiast o slusznosci tego przyslowia.
Starosc, zgorzknialosc i parszywy charakter zrobily z Rossa czlowieka
nie do zniesienia dla otoczenia, u którego kazda sytuacja stawiajaca go
w stan zagrozenia wyzwala agresje doprowadzajaca go do istnego amoku
slownego. Jednym slowem: "starosc nie radosc".
Troche pojec encyklopedycznych do wiadomosci Rossa nigdy nie
zaszkodzi...

AGRESJA, w psychologii okreslenie sklonnosci do zachowan agresywnych,
ataku, trudnosci kontrolowania negatywnych popedów i impulsów
skierowanych przeciwko innym ludziom, sytuacjom, pogladom.
Zwykle powstaje jako bezposredni lub odroczony skutek FRUSTRACJI* czy
deprywacji, w sytuacji uniemozliwiajacej dzialanie, a takze jako wynik
dlugotrwalej izolacji spolecznej (np. w zakladach karnych), intoksykacji
(zatrucia organizmu toksynami), presji psychicznej, zastraszenia,
psycho- i fizjomanipulacji, pozbawienia snu, a nawet bledów
dietetycznych. Czesto wspólwystepuje w sytuacji grupowej jako dzialanie
imitacyjne (nasladowcze), bedace wyrazem dostosowania sie do wymagan
i zasad obowiazujacych np. w grupie rówiesniczej, subkulturze (takze
patologicznej).

*FRUSTRACJA, stan afektywny przykry, wywolany zablokowaniem moliwosci
zaspokojenia jakiejs podstawowej potrzeby jednostki lub grupy z powodu
napotkanej przeszkody lub oporu nie do pokonania. Prowadzi do
dezorganizacji funkcji fizycznych i psychicznych.
Przejawy frustracji: zachowanie agresywne, izolowanie sie,
demonstrowanie niezadowolenia gestami, mimika, slownie, lub atak
polegajacy na czynnosciach zmierzajacych do zaszkodzenia danej osobie,
sprawienia jej bólu.

Przyklady argesji Rossa wyniklej z frustracji:

> ...dla takich bydlakow jak... du Arschgeige und du Sau,
> tzw. p. lipkowski-miot hitleorwski - wystarcza i takie
> okreslenia...;-)
>
> Tzw. p. lipkowski, du Pissnelke; Lipkowski, du Sau,
> w twoim twowarzstwie, du Sau - Lipkowski- miocie hitlerowski -
> du Pissnelke - czlowiek chamieje...;-)))

lub

> du Sau - Lipkowski- miocie hitlerowski -
> du Pissnelke - obetrzyj pysk, du Sau
> Sciepa to nie chlew...du Sau - Lipkowski
> Uspokuj sie, polóz lód na morde bys mogl
> rozumiec slowa: du Pissnelke, du Arschgeige,
> du Sau - Lipkowski- miocie hitlerowski -
>
> Jak na razie jestes szmatlawym lachmyta
> internetowym i niczym wiecej...;-))))))))

Podobnych przykladów agresji Rossa wywolanej frustracja mamy na tym
forum setki.
Jako potwierdzenie zalecam przeczytac komentarz Rossa który nastapi do
tego postu, a który skladal sie bedzie z ciagu bezladnie skleconych ze
soba impertynencji, a zakonczony bezsensownym wspomnieniem (nie wiedziec
dlaczego) suki owczarka alzackiego, oraz hitleryzmu.

Zycze dalszego milego programu:
NIEDZIELA Z ROSSEM

Yehudi

--
Viele Leute glauben zu denken, dabei
ordnen sie lediglich ihre Vorurteile neu.

JD Ross

Najpierw zaczynasz "kopac po kostkach", pluc na
mnie - a kiedy odwzajemniam twoje "kopanie po kostkach"
i zwraca ci towoje inwekty pod moim adresem - zaczynasz
jak zrniona hina wyc z bolu i skmlec o litosc - miocie hitlerowski.

Mam wrazenieze twoja suka-partnerka ma wiecej gatunkowej
godnosci niz ty - miocie hitlerowski.

Jest proste wyjscie z sytuacji - nie pchaj nosa do cudzego prosa -
bo tam bija po pysku...;-) Zwlaszcza miot hitlrowski taki jak ty.
I zaniechaj powielania inwektyw pod moim adresem.

Tylko taki jak arogancki miot hitlerowski - moze niezauwazac,
ze zadna pyskowka tego rodzaju chwaly nikomu nie przynosi.
I sam sie w nia pchasz jak maniak masochista.... Boli cie
bicie po pysku - ale ty wciaz sie do bicia nastawiasz....;-)

Sam sobie taki los zgotowales, tzw. p. Lipkowski.
Niepotrzebnie nastawiales pyska za szmalcownika - Olo
Sharona.

"Yehudi Lindauer" <yehudi....@tiscali.de> wrote in
message news:1gfof3a.1eufood13084m3N%yehudi....@tiscali.de...
8<<<<<<<<<<<<<<<< SNIP
Pseudo intelektualne berdnie wyciete

JD Ross

JD Ross

Najpierw zaczynasz "kopac po kostkach", pluc na
mnie - a kiedy odwzajemniam twoje "kopanie po kostkach"
i zwracam ci towoje inwektywy pod moim adresem - zaczynasz
jak zraniona hiena wyc z bolu i skamlec o litosc wolajac....

Mam wrazenieze twoja suka-partnerka ma wiecej gatunkowej

godnosci niz ty - miocie hitlerowski tzw. p. Lipkowski.

[...]

Wolalbym cos milego wyslac zamiast tej pyskowki
do tzw. p. Lipkowskiego-miotu hitlerowskiego,
wg ktorego przeciez : "Wehrmacht BYL zawsze w porzadku."

W zamian i z koniecznosci macie Panstwo ...
"NIEDZIELE Z LIPKOWSKIM I ROSSEM"

Yehudi Lindauer

JD Ross <j...@world.net> wrote:

> [...]
> i zwracam ci towoje inwektywy pod moim adresem - zaczynasz
> jak zraniona hiena wyc z bolu i skamlec o litosc wolajac....

Przyklad daleko posunietej paranoi.
Aby jak najdalej odsunac od siebie uwage czytelników,
Ross postanawia starym sposobem wmówic wszystkim mój (nie wiedziec
czemu) strach przed nim.
Moze jednak ja sie myle?
Czy móglby ktokolwiek oprócz Rossa wskazac w moich postach
"wycie z bólu jak zraniona hiena, oraz skamlenie o litosc"?
Bede bardzo wdzieczny.
Na razie uwazac to bede za wymysl starego i schorowanego umyslu Rossa.

> [...]
> do tzw. p. Lipkowskiego-miotu hitlerowskiego,
> wg ktorego przeciez : "Wehrmacht BYL zawsze w porzadku."

Reszta jest taka jak Panstwu obiecalem. Mamy przekrój stalego programu,
czyli jest i suka-partnerka, jest hitleryzm, pochwala Wehrmachtu oraz
nieodlaczne, nie zwiazane ze soba i bezsensowne impertynencje.
I tak bedzie powtarzac sie w nieskonczonosc, az do wyczerpania baterii.
Czyz nie obiecalem Panstwu takiego wlasnie programu?

JD Ross

> [...]
> nieodlaczne, nie zwiazane ze soba i bezsensowne impertynencje.

> Reszta jest taka jak Panstwu obiecalem. - zwracajac sie do
audytorium - chcesz tak bardzo uwierzyc, ze ktos inny czyta te
pyskowke - procz nas? Komplementy sobie prawisz,
w momencie kiedy pysk ci puchnie od bicia...;-)

Przeciez to jest twoj show, wszystkie rekwizyty naleza
do twojego repertuaru. Ja dopisuje tylko scenariusz.

Yehudi Lindauer

JD Ross <j...@world.net> wrote:

> audytorium - chcesz tak bardzo uwierzyc, ze ktos inny czyta te
> pyskowke - procz nas?

> Komplementy sobie prawisz,
> w momencie kiedy pysk ci puchnie od bicia...;-)

Otuchy sobie dodajesz?
Bedzie jeszcze tobie potrzebna...

> Przeciez to jest twoj show, wszystkie rekwizyty naleza
> do twojego repertuaru. Ja dopisuje tylko scenariusz.

To nie scenariusz, kretynie, to twoja karta chorobowa.
Uzupelniaj ja dalej.
Starosc nie radosc.

JD Ross

Komplementy sobie prawisz, w momencie kiedy pysk
ci puchnie od bicia i to nie rowno...;-)

To twoja kretynie-Lipkowski karta chorobowa.
Jestes az tak zaslepiony ze tego nie widzisz micie hitlerowski,
tzw. p. Lipkowski. Uzupelniaj ja dalej. Starosc nie radosc
a w twoim przypadku szczegolnie....;-)
Przeciez nawet twoja suka - elokwentna partnerka
daje ci do zrozumienia, ze ma cie dosc. Pisze bzdury
jak rabinacka koza. Zostaw glupote Sharonowi.
Przetrzyj oczy, posluchaj suki-partnerki - dobrze
ci radzi, poczciwe stworzenie....;-)
Przestan wyc jak hiena sciepowa, nikt cie nie slucha
procz mnie. A mnie twoje wycie nie wzrusza.
Twoja partnerka - suka udajaca Alzatczyka ma
juz twego wycia najwyrazniej dosc....;-)

Yehudi Lindauer

JD Ross <j...@world.net> wrote:

> [...]
> procz mnie. A mnie twoje wycie nie wzrusza.
> Twoja partnerka - suka udajaca Alzatczyka ma
> juz twego wycia najwyrazniej dosc....;-)

LOL
Powoli zaczynasz tracic panowanie nad soba, prawda?
Twoje posty beda coraz bardziej chaotyczne i bezsensowne,
a równoczesnie coraz czesciej powtarzal bedziesz uzyte przeze mnie
zwroty. Robisz tak zawsze, kiedy chcesz jak najszybciej mi odpisac, a
brak ci slów. Twoja wscieklosc i pieniactwo zawsze biora góre.
Program teraz dopiero tak naprawde sie zaczyna. Do roboty - a raczej -
do amoku, Ross. Czas na niedzielna porcje starczego idiotyzmu.

OdrzanskiS

> [...]
>From: yehudi....@tiscali.de (Yehudi Lindauer)
>Date: 6/20/04 7:39 AM Eastern Daylight Time

>LOL
>Powoli zaczynasm tracic panowanie nad soba, prawda?
>moje posty beda coraz bardziej chaotyczne i bezsensowne,
>a równoczesnie coraz czesciej bede powtarzac uzyte przeze Ciebie
>zwroty. Robie tak zawsze, kiedy chce jak najszybciej odpisac, a
>brak mi slów. moja wscieklosc i pieniactwo zawsze biora góre.

>Program teraz dopiero tak naprawde sie zaczyna. Do roboty - a raczej -
>do amoku, . Czas na niedzielna porcje hitlerowskiego idiotyzmu.

lipnakupa

Waclaw Zakalec

Czekam, kiedy pierdolnie rosowi drut - ktory, mu trzyma uszy przy pustym baniaku?

JD Ross

Jak zwykle prawisz sobie niezasluzone komplementy,
tzw p. Lipkowski miocie hitlerowski....;-) To jest jedyne
co ci wychodzi, ale niezaslkuzenie. Byc moze twoja
partnerka - suka elkowentka, udajaca Alzatczyka wiecej
ma skupienia w sobie i gatunkowej madrosci niz taki
miot hitlerowski - wg ktorego "Wehrmach BYL zawsze
w porzadku."....;-)

A w jakim "porzadku" byl Wehrchmach przypomne ci, jak zaczynal;

http://images.google.com/images?q=mizocz&ie=UTF-8&hl=en&btnG=Google+Search

i jak skonczyl;
http://images.google.com/images?q=mizocz&ie=UTF-8&hl=en&btnG=Google+Search

Kiedy ty zmadzrzejesz micie hitlerowski?

A twoje sa skoncetrowane

"Yehudi Lindauer" <yehudi....@tiscali.de> wrote in message

news:1gfola2.5m77qdq8lwpsN%> LOL

Yehudi Lindauer

JD Ross <j...@world.net> wrote:

> Jak zwykle prawisz sobie niezasluzone komplementy,

Gdzie sa te KOMPLEMENTY?
Znajdz je w ponizszym tekscie.
A moze ty nie wiesz, co to jest "komplement"?
To byloby najbardziej prawdopodobne.
Ale na razie, znajdz mi w moich slowach charakteryzujacych ciebie
choc cien komplementu do pod moim adresem.
Do roboty, cwiercinteligencie.

--
"Der Verstand und die Fähigkeit, ihn zu gebrauchen,
sind zwei verschiedene Gaben."

JD Ross

JD Ross

"Waclaw Zakalec" <zak...@microsoft.com> wrote in
message news:JnfBc.55$MU4....@news20.bellglobal.com...
> Czekam, kiedy pierdolnie 8<<<<<<<<<<

Tzw. p. Lewandowski sciepowy "palco-mistrzu"...
wytrzezwiales to widac - pisze juz po ludzku a nie
bydle zapijaczone, ale to jeszcze nie powod do radosci.
Przestan pluc na sciepowiczow bo znow dostaniesz po tylku.

Yehudi Lindauer

JD Ross <j...@world.net> wrote:

> [...]
> http://images.google.com/images?q=mizocz&ie=UTF-8&hl=en&btnG=Google+Search
>
> Kiedy ty zmadzrzejesz micie hitlerowski?

Stoisz na jalowym biegu, nadmuchana w dupe zabo!
Tylko nie pisz mi znowu, ze prawie sobie komplementy.
Napisz cos ciekawego. Np. kto to jest ELOKWENTKA.
Napisz cos o "gatunkowej madrosci" suki udajacej Alzatczyka.
Napisz dlaczego udaje Alzatczyka. Napisz o jej "skupieniu w sobie".
W ogóle, zaczynasz coraz bardziej mnie ciekawic.
Potrafisz rozbudowywac watek do granic chorego umyslu.
Pisz dalej, ulomny starcze, pisz dalej.
LOL

JD Ross

Du Sau, Lipkowski- miocie hitlerowski

Jak zwykle prawisz sobie niezasluzone komplementy,
tzw p. Lipkowski miocie hitlerowski....;-) To jest jedyne
co ci wychodzi, ale niezaslkuzenie. Byc moze twoja

partnerka - suka elokwentna, udajaca Alzatczyka wiecej

Yehudi Lindauer

JD Ross <j...@world.net> wrote:

> [...]

> http://images.google.com/images?q=mizocz&ie=UTF-8&hl=en&btnG=Google+Search
> Kiedy ty zmadzrzejesz micie hitlerowski?

Ross w momecie wyzu intelektualnego, czyli przed popoludniowym
zastrzykiem.
Oj, czy nie czas odlaczyc od niego wreszcie droga aparature?

JD Ross

Du Sau, Lipkowski- miocie hitlerowski

Jak zwykle prawisz sobie niezasluzone komplementy,
tzw p. Lipkowski miocie hitlerowski....;-) To jest jedyne
co ci wychodzi, ale niezaslkuzenie. Byc moze twoja

-elokwentna suka-partnerka, udajaca Alzatczyka wiecej
ma concetracji w sobie i gatunkowej madrosci niz taki

[...]

Kiedy ty zmadrzejesz micie hitlerowski? Czy jest nadzieja?

Yehudi Lindauer

JD Ross <j...@world.net> wrote:

> [...]
> http://images.google.com/images?q=mizocz&ie=UTF-8&hl=en&btnG=Google+Search
>
> Kiedy ty zmadrzejesz micie hitlerowski? Czy jest nadzieja?

Byl Ross, nie ma Rossa.
Staruch o rozumku 3-latka.
Czy moze byc cos smutniejszego?

JD Ross

Alexander Sharon

Jacku,

Nawiaz wraz z Zachciem kontakt z prawnikiem.

Wyslij przez niego list do serwera (abuse@world,net) Rossa i do policji w Glasgow

Mr William Rae
Chief Constable
Strathclyde Police
173 Pitt Street
Glasgow G2 4JS ,

ze wariat cie obzywa od hitlerowcow.
Zacznij tlumaczyc wszystkie jego listy od dzis.

Odpowiadajac na list Rossa, podawaj zawsze date, godzine i oryginalne swoje nazwisko (potwierdzazsz ze otrzymales poczte z rynsztokowymi czy obelzywimi wyzwiskami oraz zabezpieczasz sie przed ewentualny  wymazaniem wlasnych postingow przez Rossa jko dowodow rzeczowych)  - takie sa instrukcje mojego prawnika, ktory szykuje sie do sprawienia kilku prawnych klopotow p.J.D. Ross.

Olek

Ross zaplaci z awsystkie wydatki z nadwyzka
Pzreciez ten cham ci

Adam R.Tomaszewski

Olus ty jestes glupi jak" but z lewej nogi"!!!

Napisz kogo ty  nie obraziles !!!!!
Wszyscy powinni pisac donosy na p. Pierzyne do policji za jego glupote , tempote , chamstwo, wulgaryzmy , rasizm i sianie nienawisci!!!

Adam R. Tomaszewski

Yarek

On Sun, 20 Jun 2004 12:03:27 -0400
"Adam R.Tomaszewski" <artoma...@adelphia.net> wrote:

> Wszyscy powinni pisac donosy na p. Pierzyne do policji za jego glupote
> , tempote , chamstwo, wulgaryzmy , rasizm i sianie nienawisci!!!

Gdyby policja miala scigac glupote i TEMPOTE, to bardzo szybko
zabrakloby policjantow. Poza tym to chyba nieladnie kablowac, nie?

Pzdr
Yarek

JR

Kazda  inwektywa jest inwektywa - bez wzgledu od kogo pochodzi.
 Tak twoja  jak i moja. Z ta jednak roznica, ze twoja  byla pierwsza
 zawsze przed moja -  a moja jest tylko odpowiedzia na twoja.

A co do historii o twoje rodzinie  - to sam pisales, ze dobrowolnie
wyjechala na roboty do Rzeszy by sie tak schronic przed Polakami.
Wszystko jest na Goole. Warto bys o tym pamietal.
A kto wyjezdzal na roboty do Rzeszy hitlerowskiej - wiadomo.

Alexander Sharon

No to pisz, bratku. Na co czekasz?

Alexander

JR

Mysle, ze  docenisz  swoja chojnosc  w propozycji przynania mi
tytulu  "Szmalcownik roku scp"  - ale to przeciez nie jest zadna
inwektywa skoro pochodzi od Sharona.  Ross  ma prawo
na sciepie  tez nawet odplacic pieknym za nadobne.

Tak jak pisalem poprzednio - wycofaj swoje  postingi  usilujace  zrobic ze mnie Zyda
i szmalcownika - a ja wyccofam swoje....

From: Alexander Sharon (a.sh...@shaw.ca)
Subject: Nominacja w kategorii "Szmalcownik roku scp"
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: 2003-12-31 08:56:29 PST
"Piotr Trela" wrote

> Rok sie konczy, czas na podsumowania i listy.  W kategorii
> KLAMCA ROKU SCP moim faworytem jest ....:
>
> Pan JERZY IZDEBSKI (a.k.a. "zde...@msn.com") !
>
> Uzasadnienie:
> -------------

W kategorii SZMALCOWNIK ROKU SCP moim faworytem jest:

Pan JOZEF D. ROSS, (aka jdr, JDR) dekarz szkocki

Uzasadnienie:

Usilujac znalesc zydowskich potomkow pana Rossa, ktorzy byli liczni na
Kresach i Kongresowce, zostalem ja, syn Ocalalych Zydow z haShoah nazwany
przez niego szmalcownikiem.

Jak wiadomo na zlodzieju czapka gore, a wiec palma pierwszenstwa
SZAMALCOWNIKA ROKU SCP nalezy sie p.Ross.

Gratulacje i Dosiego!

Alexander

"Alexander Sharon" <a.sh...@shaw.ca> wrote in message news:k4jBc.830403$Ig.22194@pd7tw2no...
Zgadza sie.

Pisalem, ze moja rodzina wyjechala dobrowolnie do Rzeszy, gdyz schronienie posrod cywilnej ludnosci niemieckiej u bauera na wsi bylo bezpieczniejsze niz wsrod szmalcownikow w Wilno czy Oszmianach. Wraz z moja rodzina dobrowolnie zglosil sie na roboty rolne pisarz Leopold Tyrmand.

Lewe aryjskie dokumenty mojej tesciowej, studence polonistyki  wyrobila komorka Armii Krajowej w Oszmianach skladajaca sie z bylych studentow Uniwersytetu Stefana Batorego w Wilno-  Henryk Klimowicz, aktor, Waclaw Ginko, dr.med, pani Kazimiera Zywulska, dentysta.
Posidam oswiadczenie tych osob, ktorzy stwerdziili, ze pobyt posrod litewskich faszystow byl niebezpieczny.

Do Niemiec 'dobrowolnie' naroboty  wyjechalo sporo osob, ja znam osobiscie 8 rodzin, zreszta Zalek niedawno podal wspomnienia Zydowki, ktora rowniez pisala o dobrowolnym wyjezdzie do Niemiec, gdyz w barlodze zwierza bylo latwiej sie uchowac.

Nie pisalem nigdy ze moja rodzina uciekala przed Polakam na roboty, wladze w Oszmianach sprawowali Litwini i Bialorusini. Polacy byli rowniez przesladowani przez msciwych Litwinow za Wilno.

To pan dobrowolnie przerobil w moim szkicu szmalcownikow na Polakow, a niby dlaczego wyjazd na roboty byl wg pana niepzryjety jezeli osoba mogla sie w ten sposob uratowac. Nie panu wszak sadzic.

I prosze mi nie tykac.

Grzegorz

Użytkownik "Waclaw Zakalec" <zak...@microsoft.com> napisał w wiadomości

> Czekam, kiedy pierdolnie rosowi drut - ktory, mu trzyma uszy przy pustym
baniaku?

Panie Ben WoreCK
Panie Edwardzie Lewandowski.
Czemu Pan zmienia co chwilę nick i myśli, że nie wiemy,
że to pan jeden z najbardziej wulgranych na soc.culture.polish
jadący traktorem po polu 200 km na zachód od Ottawy w Kanadzie.

Grzegorz

JR

Nalezy pamietac rowniez, ze  "organizowanie" akcji zastraszajacej i
namawianie do takiej jest karalne nie tylko przez prawo brytyjskie
 ale i  kanadyjskie rowniez.   Namawanie wiec stron zorganizowanej akcji
 intymidacji  na internecie - nie jest pomocne w  law suit....

JR

Rzecz w tym, ze jemu sie wydaje iz moze on obrazac wszystkich -
natomiast sam on jest nietykalny i poza prawem...;-)

Waclaw Zakalec

ros - MENO!
Pojdziesz do kozy stary, zwapnialy chuju - zanim trafisz na cmentarz

Alexander Sharon

Panie Edku,

Pan w dalszym ciagu nie przeprosil pani Ani.

Staramy sie wprowadzic jaki lad na scp, nie moglby wiec wziac sobie na wstrzymanie pan uzywac innego jezyka.

Pani Ania ma byc przeproszona,

Bez przeprosin pani Ani moze mnie wykreslic z listy swoich znajomych wirtualnie.

Alexander

Waclaw Zakalec

Gdyby mi przyszlo przepraszac wszystkie - u ktorych, w pizdach trzymalem palec - zycia by mi zabraklo.
- I NAPEWNO !
Przeprosin by nie przyjely (widzialem na ich twarzach jeno zadowolenie) - dlatego, po jaki chuj mam to robic?

Alexander Sharon

Jestes jednak wyjatkowy bydlak, panie Lewandowski.

Pani Ania jest wspanialym czlowiekiem i dobra kolezanka.

Nie potrrafisz nawet powiedziec przeparszam, i dalej brniesz w swoich brudnych zaklamanaich.

Strzelilbym tobie z checia w pysk gdy spotkam cie osobiscie.

Alexander

Waclaw Zakalec

Olek!
Mnie nie bardzo obchodzi komu ty wkladasz palec, czy jezyk w dupe - tym bardziej, jesli ten ktos nie komunikuje mi tego.
Odpierdol sie Olku od nie swojej michy. Ponial!?

OdrzanskiS

>Subject: Re: Ross - czyli fantazja do granic chorego umyslu.
>From: "Alexander Sharon" a.sh...@shaw.ca
>Date: 6/20/04 5:25 PM Eastern Daylight Time
>
>This is a multi-part message in MIME format.
>
>------=_NextPart_000_0025_01C456DA.BD517CF0

>Jestes jednak wyjatkowy bydlak, panie Lewandowski.
>
>Pani Ania jest wspanialym czlowiekiem i dobra kolezanka.
>
>Nie potrrafisz nawet powiedziec przeparszam, i dalej brniesz w swoich =

Adam R.Tomaszewski

Czyzby to mozlie ze p. Sharon to napisal? czytam i oczy nie moga uwierzyc??
czy ktos moze zweryfikowac autentycznosc ponizszego tekstu??

Adam R. Tomaszewski

OdrzanskiS

>bject: Re: Ross - czyli fantazja do granic chorego umyslu.
>From: "Waclaw Zakalec" zak...@microsoft.com
>Date: 6/20/04 5:36 PM Eastern Daylight Time

>This is a multi-part message in MIME format.
>
>------=_NextPart_000_0038_01C456ED.19D93640

bo-Brow-ski tez sie odlaczyl od grupy

wsk

Alexander Sharon wrote:

> Jestes jednak wyjatkowy bydlak, panie Lewandowski.

Lewandowski jest taki jaki jest, panie hipokryto.
Bydlakiem jest ktos, kto szczul Lewandowskiego
na inne osoby, wpadl we wlasna pulapke i stara sie
z gowna otrzepac.
Zenujace dranstwo.
wk

Alexander Sharon