מזכיר לי את מה שאמרו על העליה הגדולה מחבר העמים בשנות ה 90 ואתלטיקה - מקדמת אותנו 30 שנה כך שהיום אנחנו בפיגור של 20 שנה מול העולם.
לא הייתי בונה עליהם שילמדו דג'נגו - אני קישרתי אותם לג'קוב כבר לפני כחצי שנה, אבל הסבירו לי שמעורב שם 'מישהו מזנד' כך שדג'נגו הם לא ילמדו.
חוץ מזה, כמה גרוע אתה צריך להיות כדי שתהיה עדיין תקוע בסביבות ההן, תצטרך קורס בשביל ללמוד את השפה ההיא ועזרה במציאת עבודה?
בני
--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "PyWeb-IL" group.
To post to this group, send email to pywe...@googlegroups.com.
To unsubscribe from this group, send email to pyweb-il+u...@googlegroups.com.
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/pyweb-il?hl=en.
היא תצליח, אבל כנראה לא טובים.
אם אני מבין נכון את מניפסט החומוס, הוא מתלונן בעיקר על מחסור במפתחים בינוניים
בטכנולוגיות פתוחות. אם זאת הבעיה שהם מנסים לפתור, זה נראה כמו צעד קטן בכיוון
הנכון.
מצד שני, לא שמעתי שמישהו מחפש יותר מדי מתכנתי ג'אנגו ברמה הזאת. מי שצריך, לוקח
מתכנתים סבירים כלשהם, ומכניס אותם לעניינים בעזרת מתכנתים מנוסים יותר.
On Tuesday 07 February 2012 11:48:42 Uriel Katz wrote:
> לא חסר מתכנתי PHP,פשוט יש עודף של אנשים שקוראים לעצמם מתכנתי PHP.
> אם מישהו מתכנת טוב אז זה לא משנה באיזה שפה הוא כותב,מתכנת ווב טוב יצליח
> לפתח גם בC# גם בPython וגם בPHP בלי בעיה,מי שלא יכול הוא פשוט לא טוב(כמובן
> אחרי תקופת לימוד).
>
> אם רוצים לשפר את המצב אז אני מציע סדנאת ללימוד תשתית כמו שצריך שאנשים יהיה
> להם בסיס נכון(שלדוגמא לא מקבלים אותו בדוטנט כי הוא ממוסך מהם),שלא יקרה מצב
> שמגיע אליי(מקרה אמיתי) מתכנת עם 10 שנות נסיון ולא איך מנגנון הcookies עובד
> ברמת הבקשה/תשובה של HTTP (Set Cookie/Cookie Headers).
>
> חסר מתכנתים טובים וזה לא חדש,זה נחמד שיש מתכנת עם רקע בסביבה שאתה עובד אבל
> זה לא אמור להיות דרישה.
>
>
> 2012/2/7 benny daon <benn...@gmail.com>
>
> > מזכיר לי את מה שאמרו על העליה הגדולה מחבר העמים בשנות ה 90 ואתלטיקה -
> > מקדמת אותנו 30 שנה כך שהיום אנחנו בפיגור של 20 שנה מול העולם.
> > לא הייתי בונה עליהם שילמדו דג'נגו - אני קישרתי אותם לג'קוב כבר לפני כחצי
> > שנה, אבל הסבירו לי שמעורב שם 'מישהו מזנד' כך שדג'נגו הם לא ילמדו.
> > חוץ מזה, כמה גרוע אתה צריך להיות כדי שתהיה עדיין תקוע בסביבות ההן, תצטרך
> > קורס בשביל ללמוד את השפה ההיא ועזרה במציאת עבודה?
> >
> > בני
> >
> > On 7 בפבר 2012 02:49, "Emanuel Ilyayev" <emi...@gmail.com> wrote:
> >> העליתי כאן את נושא המחסור במתכנתי דג'אנגו לפני
> >> כשנה<http://groups.google.com/group/pyweb-il/browse_thread/thread/f21fe
> >> 009ff7fef7c>ועכשיו נראה שמיזם חדש בשם CodeBlue <http://codeblue.org.il/>
Agree with Uriel. My need is for good programmers, regardless of env, and the need to have good general knowledge. True story.Cheers,Imri
Same as what makes some people good combat pilots.
How would you teach a mediocre pilot to be a good combat pilot?
If you know how, please tell us. We may be able to apply the same
principles to the problem of training mediocre programmers to be good
developers.
--- Omer
--
MCSE - acronym for Minesweeper Consultant & Solitaire Expert. (Unknown)
My own blog is at http://www.zak.co.il/tddpirate/
My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
They do not represent the official policy of any organization with which
I may be affiliated in any way.
WARNING TO SPAMMERS: at http://www.zak.co.il/spamwarning.html
--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "PyWeb-IL" group.
To post to this group, send email to pywe...@googlegroups.com.
To unsubscribe from this group, send email to pyweb-il+u...@googlegroups.com.
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/pyweb-il?hl=en.
So, if you have the right genes all you need is the internet?
Any point in teaching programming?
I liked your description very much and as I don't recall reading it earlier
I was wondering if the explanation exists in English.
I searched but instead of that, I came by the Hunter vs. farmer theory:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hunter_vs._farmer_theory
Related and interesting
Gabor
2012/2/8 Emanuel Ilyayev <emi...@gmail.com>: