Tło zamieszek w Egipcie

abc

Ludność Egiptu jest ponad 2 razy liczniejsza niż ludność Polski. Bezrobocie
w Egipcie jest mniejsze niż w Polsce - wynosi 9,7%, a w Polsce 11,8%.
Poniżej granicy ubóstwa żyje 20% Egipcjan, a Polaków - 17%.

Dzięki złożom na Synaju Egipt jest samowystarczalny jeśli chodzi o ropę
naftową i gaz ziemny. Dzięki tamie w Asuanie eksportuje energię elektryczną
do wielu krajów Afryki, a także do Europy. Inne ważne źródła przychodu to
turystyka, i kanał sueski. Od od roku 1979 USA płacą Egiptowi średnio 2 mld
dol. rocznie, co czyni ten kraj drugim po Izraelu beneficjantem Waszyngtonu.

Jest więc co kraść, a środowisko Ruchu Wolnych Oficerów
http://en.wikipedia.org/wiki/Free_Officers_Movement nie ma umiaru. I
głównie przeciw temu demonstrują okradani ludzie.

Żydzi robią w pory, że po upadku Mohameda Hosni Mubaraka spoza demonstrantów
wyłoni się Bractwo Muzułmańskie
http://en.wikipedia.org/wiki/Muslim_Brotherhood albo co gorsza Grupa
Islamska http://en.wikipedia.org/wiki/Al-Gama'a_al-Islamiyya .

abc

Dnia Sat, 29 Jan 2011 16:49:58 +0100, abc napisaďż˝(a):

> �ydzi robi� w pory, �e po upadku Mohameda Hosni Mubaraka spoza demonstrant�w
> wy�oni si� Bractwo Muzu�ma�skie

Nie mo�e by� panie lefebrysto. Przyznajesz pan �e czemu� winna jest
religia. To czemu w og�le nie zlikwidowa� religii, hmmm?

abc

> Ludność Egiptu jest ponad 2 razy liczniejsza niż ludność Polski.
> Bezrobocie w Egipcie jest mniejsze niż w Polsce - wynosi 9,7%, a w Polsce
> 11,8%. Poniżej granicy ubóstwa żyje 20% Egipcjan, a Polaków - 17%.

Źródło: https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/

obserwator

abc <a...@wp.pl> napisaďż˝(a):

zlikwiduj wiec najpierw islamistow:))

--
Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Grzegorz Z.

obserwator napisał:

> zlikwiduj wiec najpierw islamistow:))

A dlaczego robić jakieś wyjątki? Niby w czym sekcijaństwo lepsze? W tym że
zamiast kóz sekcijańscy imamowie chędożą ministrantów?

obserwator

Grzegorz Z. <blog...@gazeta.pl> napisał(a):

> A dlaczego robić jakieś wyjątki? Niby w czym sekcijaństwo lepsze? W tym że
> zamiast kóz sekcijańscy imamowie chędożą ministrantów?

tez chcialbym wiedziec, dlaczego robisz wyjatki?

Grzegorz Z.

obserwator napisał:

> tez chcialbym wiedziec, dlaczego robisz wyjatki?

Nie robię.

obserwator

Grzegorz Z. <blog...@gazeta.pl> napisał(a):

> Nie robię.

owszem robisz i jeszcze sie podszywasz pod nick abc.

Dlaczego mijasz sie z prawda az tak infantylnie?

Grzegorz Z.

obserwator napisał:

> owszem robisz i jeszcze sie podszywasz pod nick abc.

A co ma piernik do wiatraka?

> Dlaczego mijasz sie z prawda az tak infantylnie?

A konkretnie?

obserwator

Grzegorz Z. <blog...@gazeta.pl> napisaďż˝(a):

> obserwator napisaďż˝:

> A co ma piernik do wiatraka?

> A konkretnie?

konkretnie? przykro mi ale psychiatra niestety nie jestem.

--
Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Grzegorz Z.

obserwator napisał:

> konkretnie? przykro mi ale psychiatra niestety nie jestem.

Nie uciekaj z podkulonym ogonem tylko wylicz wyznania religijne które
jakoby traktuję inaczej od innych:

obserwator

Grzegorz Z. <blog...@gazeta.pl> napisaďż˝(a):

> Nie uciekaj z podkulonym ogonem tylko wylicz wyznania religijne kt�re
> jakoby traktujďż˝ inaczej od innych:

ja nie mam ogona, widocznie ty masz ogon, wiec zapytaj sobie podobnych.

Grzegorz Z.

obserwator napisał:

> ja nie mam ogona, widocznie ty masz ogon, wiec zapytaj sobie podobnych.

Nie, to ty a nie mi podobni stwierdziłeś że robię jakieś wyjątki w kwestii
traktowania religii:

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b2aef70f28ff64c0

obserwator

Grzegorz Z. <blog...@gazeta.pl> napisaďż˝(a):

> Nie, to ty a nie mi podobni stwierdzi�e� �e robi� jakie� wyj�tki w kwestii
> [...]

ale ja nie mam ogona, wiec nie moge by osoba ktorej zadajesz pytanie w ten
chamski sposob pytanie.

Najpierw naucz sie kulturalnie dyskutowac i uczciwie dyskutowac (przede
wszytkim bez podszywania sie pod innych).

Wez tez lekcje logiki, zamiast tracic czas na zalosne trollowanie na grupach.

Grzegorz Z.

obserwator napisał:

> ale ja nie mam ogona, wiec nie moge by osoba ktorej zadajesz pytanie w ten
> chamski sposob pytanie.
>
> Najpierw naucz sie kulturalnie dyskutowac

Ładną pogodę dzisiaj mieliśmy.