Z Amerykanami najwięcej się zyskuje mówiąc prawdę,

1 view

obserwator

Jaroslaw Kaczynski : Po co Polsce Ameryka, po co Ameryce Polska?

Radosław Sikorski, działając w imieniu Donalda Tuska, grzeszy pychą, tupetem,
pretensjonalnością i niedyplomatycznymi manierami. Leszek Miller jako premier,
a w znacznie mniejszym stopniu Włodzimierz Cimoszewicz jako jego minister
spraw zagranicznych, choć niekoniecznie wykonawca linii Millera, grzeszył
nieustannym udowadnianiem lojalności, gorliwością neofity i zbytnim konformizmem.

To dwie skrajne filozofie czy też strategie uprawiania w III RP polityki
zagranicznej wobec Stanów Zjednoczonych.

Jedna filozofia (Sikorskiego) prowadzi do marginalizacji, druga (Millera) do
wasalizacji „na ochotnika”. Obie są nieskuteczne i niezbyt mądre. Obie są
rezultatem niezrozumienia celów polityki zagranicznej takiego państwa jak Polska.

I obie są wynikiem dość fundamentalnego niezrozumienia Stanów Zjednoczonych
(nawet na poziomie analiz Alexisa de Tocqueville’a, przecież sprzed ponad 150
lat), a szczególnie motywów działania tamtejszych polityków.

Amerykanie wciąż są idealistami. Także amerykańscy politycy. Również ekipa
Baracka Obamy – tym bardziej, im dłużej rządzi.

Dlatego, wbrew pozorom, Ameryka prowadzi znacznie mniej cyniczną politykę
zagraniczną niż by się wydawało, mniej wyrachowaną niż by mogła, mniej
interesowną niż by to jej odpowiadało, nie tak bezwzględną jak by ją było na
to stać i znacznie mniej naiwną niż chcą różni europejscy mędrcy.

I, znowu wbrew pozorom, Amerykanie w polityce zagranicznej znacznie mniej i
rzadziej kłamią niż inni, szczególnie najważniejsi gracze światowej sceny.

Z tego wszystkiego nie można wyciągać wniosku, że w relacjach z USA przeciętny
europejski cynik osiągnie więcej niż naiwniak. Obaj niewiele osiągną, choć w
różny sposób: cynik szybko Amerykanów zirytuje, zaś naiwniak równie szybko
znudzi.

Z Amerykanami najwięcej się zyskuje mówiąc prawdę, nie łamiąc danego słowa,
wyraźnie definiując zobowiązania i oczekiwania, nie próbując ich przechytrzyć,
ale też nie wykazując się tanim lizusostwem, łatwymi pochlebstwami czy naiwnym
entuzjazmem.

Te cechy amerykańskiej polityki znajdziemy na przykład w solidnej „Dyplomacji”
byłego sekretarza stanu Henry’ego Kissingera.

http://jaroslawkaczynski.salon24.pl/307492,po-co-polsce-ameryka-po-co-ameryce-polska

obserwator

Doradcy prezydenta Obamy, namowili go do tej wizyty, poniewaz sytuacja
polityczna w naszym rejonie budzi powazne zaniepokojenie.

raff

65 mld.

R.

obserwator

raff <patago...@onet.pl> napisał(a):

> 65 mld.

qurka, kiedy wy zmadrzejecie ?

raff

" obserwator" <fajny.d.ar...@gazeta.pl> wrote in message news:iqu4b5$a3c$1...@inews.gazeta.pl...

> qurka, kiedy wy zmadrzejecie ?

80 mld ?

R.

obserwator

raff <patago...@onet.pl> napisał(a):

> " obserwator" <fajny.d.ar...@gazeta.pl> wrote in message =

> 80 mld ?

przeczytaj baranie tekst.

raff

"obserwator " <fajny.d.ar...@gazeta.pl> wrote in message news:iqu4mi$b5d$1...@inews.gazeta.pl...

> przeczytaj baranie tekst.

Dobrze, jelopie.

R.

obserwator

raff <patago...@onet.pl> napisał(a):

> Dobrze, jelopie.

klocic sie umiesz bos sam jelop.

raff

" obserwator" <fajny.d.ar...@gazeta.pl> wrote in message news:iqu51a$c8t$1...@inews.gazeta.pl...

> klocic sie umiesz bos sam jelop.

Tylko sie nie zesraj z tej zlosci.

R.

obserwator

raff <patago...@onet.pl> napisał(a):

> Tylko sie nie zesraj z tej zlosci.

slownictwo typowe dla pozytecznego idioty, ktory udaje Polaka i zaciera lapy
kiedy polska polityka moglaby byc zbyt suwerenna i zaszkodzic niemcom lub
kremlowi.

Przeciez widac kim jestes i dlaczego tu jestes taki aktywny od lat, udajac
dobrego policjanta ze Slaska.

obserwator

> slownictwo typowe dla pozytecznego idioty, ktory udaje Polaka i zaciera lapy

> kiedy polska polityka nie moglaby byc zbyt suwerenna i zaszkodzic niemcom lub
> kremlowi.

widac kogo suportujesz na tej grupie i jak cie bawi kiedy ludzie sa skloceni.
Wredny typ.

raff

" obserwator" <fajny.d.ar...@gazeta.pl> wrote in message news:iqu7ir$kcn$1...@inews.gazeta.pl...

> widac kogo suportujesz na tej grupie i jak cie bawi kiedy ludzie sa skloceni.
> Wredny typ.

Tak, tak, cwoku.

Jaksa mial racje, palant z ciebie.

R.

obserwator

raff <patago...@onet.pl> napisał(a):

> Jaksa mial racje, palant z ciebie.

spadaj, zadymiarzu.

obserwator

Neko to twoj inny nick na tej grupie. Kazdy zainteresowany moze sobie teraz
sprawdzic, jaki jest tutaj cel aktywnosci:

namiar neko:

http://groups.google.com/group/pl.soc.politykast ce23?dmode=sourcke

namiar raff:

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/666bbbdca4885748?dmode=source

Ps. twoj adres w Gliwicach znam, wiec nie podskakuj rozpieldalaczu polskich
grup, zwlaszcza, ze sie podszywales pode mnie wiec uwazaj.

obserwator

Grzegorz Z.

> i zaszkodzic niemcom lub
> kremlowi.

"Na złość mamie odmrożę sobie uszy"

u2

W dniu 2011-05-17 18:31, raff pisze:

Obserwator to gostek nadajacy z portlau GWna. To samo budzi we mnie
najgorsze przypuszczenia :)

obserwator

u2 <u...@o2.pl> napisał(a):

> Obserwator to gostek nadajacy z portlau GWna. To samo budzi we mnie
> najgorsze przypuszczenia :)

ty juz nawet nie budzisz przypuszczen kim jestes.

u2

obsetrwator

u2 <u...@o2.pl> napisał(a):

szkoda, ze cie wczesniej nie sprawdzilem, ale inni to zrobli za mnie:

IP Address Inspector

http://www.projecthoneypot.org/ip_83.9.238.184

.

From: " obserwator" <fajny.d...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: sam sie prosiles o sprawdzenie kim jestes
Date: Tue, 17 May 2011 16:44:28 +0000 (UTC)

Przysłał mi to kolega by pokazać ci, że jesteś już na haczyku.

Dominik

.

Dnia Tue, 17 May 2011 15:24:24 +0000 (UTC), obserwator napisał(a):

> Doradcy prezydenta Obamy, namowili go do tej wizyty, poniewaz sytuacja
> polityczna w naszym rejonie budzi powazne zaniepokojenie.

Masz rację! Wyczyny twoje i Hansa na tym forum budzą poważne
zaniepokojenie. Na czyich usługach jesteście?

Dominik

.

Dnia Tue, 17 May 2011 16:48:38 +0000 (UTC), obserwator napisał(a):

To twoje dane. Sądzę, że ci co się na tym znają szybko zlokalizują cie
ptaszku!

Dominik

raff

" obserwator" <fajny.d...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:iqu8lc$nuv$1...@inews.gazeta.pl...

> [...]
>
> Ps. twoj adres w Gliwicach znam, wiec nie podskakuj rozpieldalaczu polskich
> grup, zwlaszcza, ze sie podszywales pode mnie wiec uwazaj.

Jebie ci ? To sie stuknij o komode.

R.

.

Dnia Tue, 17 May 2011 17:41:10 +0000 (UTC), obsetrwator napisał(a):

> u2 <u...@o2.pl> napisał(a):
>
> szkoda, ze cie wczesniej nie sprawdzilem, ale inni to zrobli za mnie:
>
> IP Address Inspector
>
> http://www.projecthoneypot.org/ip_83.9.238.184

Nie bój, nie bój. Weźmiemy się i za ciebie!

Dominik

obserwator

<domini...@nonprofit.org> napisał(a):

> To twoje dane. Sądzę, że ci co się na tym znają szybko zlokalizują cie
> ptaszku!

ty juz jestes zlokalizowany Grzegorzu Z., wiec sie nie wysilaj.

raff

" obserwator" <fajny.d.ar...@gazeta.pl> wrote in message news:iqucjt$726$1...@inews.gazeta.pl...

> ty juz jestes zlokalizowany Grzegorzu Z., wiec sie nie wysilaj.

Grzesiu, buehehe.

Masz czapeczke za ciasną ?

R.

.

From: " obserwator" <fajny.d.ar...@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: dokladniej twoje dane aby mozna je bylo porownac.
Date: Tue, 17 May 2011 17:51:57 +0000 (UTC)

<iqu46d$ln8$1...@news.onet.pl> <iqu4b5$a3c$1...@inews.gazeta.pl>
<iqu4dg$mo3$1...@news.onet.pl> <iqu4mi$b5d$1...@inews.gazeta.pl>
<iqu4pf$oc7$1...@news.onet.pl> <iqu51a$c8t$1...@inews.gazeta.pl>
<iqu5tt$s70$1...@news.onet.pl> <iqu7ad$jll$1...@inews.gazeta.pl>
<iqu7ir$kcn$1...@inews.gazeta.pl> <iqu7tg$3af$1...@news.onet.pl>

<iqu831$m2r$1...@inews.gazeta.pl> <iqu8lc$nuv$1...@inews.gazeta.pl>
<iqu8t6$ok9$1...@inews.gazeta.pl> <1be6nmijc5o1a$.ssze09tu...@40tude.net>

Ci co się na tym znają już cię namierzą i skończy się twoje bandyctwo na
tym forum.

Dominik

.

Co to za jeden ten Obserwator? Czy ktoś wie skąd on nadaje?

Dominik

u2

W dniu 2011-05-17 19:50, . pisze:

Juz sie boje :)

obserwator

raff <patago...@onet.pl> napisał(a):

> Jebie ci ? To sie stuknij o komode.

radze sie uspokoic, neko.

Grzegorz Z.

. napisał:

> To twoje dane. Sądzę, że ci co się na tym znają szybko zlokalizują cie
> ptaszku!

W Kanadzie?

u2

W dniu 2011-05-17 19:43, . pisze:

W przeciwienstwie do ciebie zahir oni nei sa na niczyich uslugach :)

raff

" obserwator" <fajny.d...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:iqucsu$81v$1...@inews.gazeta.pl...

> radze sie uspokoic, neko.

Niezle pojebany jestes staruszku.

Jaksa cie nazwal "Parowa". To prawda ?

R.

.

To ten ptaszek nadaje z Kanady? No to pójdzie szybko. Tam z takimi się nie
cackają! Znacie może adres jego administratora?

Dominik

Grzegorz Z.

obserwator napisał:

> ty juz jestes zlokalizowany Grzegorzu Z., wiec sie nie wysilaj.

To nie ja :))) Gość używa Dialoga - ostatniej wersji jaka się ukazała,
polecam zresztą.

raff

"u2" <u...@o2.pl> wrote in message news:4dd2b69c$0$2458$6578...@news.neostrada.pl...

Te, Dominik, czy Grzesiu, jak ci tam :)

R.

Grzegorz Z.

. napisał:

> [...]

> References: <iqu3do$6rp$1...@inews.gazeta.pl> <iqu3v8$8q5$1...@inews.gazeta.pl> <iqu46d$ln8$1...@news.onet.pl> <iqu4b5$a3c$1...@inews.gazeta.pl> <iqu4dg$mo3$1...@news.onet.pl> <iqu4mi$b5d$1...@inews.gazeta.pl> <iqu4pf$oc7$1...@news.onet.pl> <iqu51a$c8t$1...@inews.gazeta.pl> <iqu5tt$s70$1...@news.onet.pl> <iqu7ad$jll$1...@inews.gazeta.pl> <iqu7ir$kcn$1...@inews.gazeta.pl> <iqu7tg$3af$1...@news.onet.pl> <iqu831$m2r$1...@inews.gazeta.pl> <iqu8lc$nuv$1...@inews.gazeta.pl> <iqu8t6$ok9$1...@inews.gazeta.pl> <1be6nmijc5o1a$.ssze09tu...@40tude.net> <1u5hziw8dimv6.h...@40tude.net>

IP które podałeś jako jego jest kanadyjskie.

raff

"Grzegorz Z." <jacks...@noname.com> wrote in message news:1penavcjl5x80.8...@40tude.net...

On cie juz ma na widelcu. Nie wymiekaj.

R.

Grzegorz Z.

raff napisał:

> Grzesiu, buehehe.

Znowu to gejowskie mizdrzenie się?

Grzegorz Z.

raff napisał:

A niech ma.

.

Jaki jest adres jego administratora? Podobno mozna to odszukać jakimś
programem. Nie moje to zajęcie. Koledzy już się tym zajmują!

Dominik

.

Nie wiem gdzie jestem podłączony ale chyba pod Dialog. Czy to zły
administrator?

Dominik

Grzegorz Z.

. napisał:

Zapytaj kolegów, na pewno będą wiedzieli. Podpowiedzą też jak to jest z
tymi adresami IP.

obserwator

zamiescilem bardzo wazny tekst Jaroslawa Kaczynskiego, ale jak widac rzekomi
*dyskutancji*, ktorzy nawet udaja przeciwnikow PO, nie potrafia nic na temat
tego tekstu powiedziec.

Wola sie klocic i zaprzeczac w zywe oczy kim sa. A kim sa, to widac, teraz
dosc dokladnie.

raff

"Grzegorz Z." <jacks...@noname.com> wrote in message news:npb8a03fodb6$.tes2s9p207z6$.dlg@40tude.net...

Program sie nazywa SeekIdiot 2.0

R.

Grzegorz Z.

. napisaďż˝:

> Dnia Tue, 17 May 2011 19:58:45 +0200, Grzegorz Z. napisaďż˝(a):

> Nie wiem gdzie jestem pod��czony ale chyba pod Dialog. Czy to z�y
> administrator?

Dobry, z tym �e przepuszcza czasem marupy zwrotne.

raff

" obserwator" <fajny.d...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:iqudl7$aq9$1...@inews.gazeta.pl...

> [...]
> tego tekstu powiedziec.
>
> Wola sie klocic i zaprzeczac w zywe oczy kim sa. A kim sa, to widac, teraz

No, ja jestem Neko. Parowo.

R.

obserwator

raff <patago...@onet.pl> napisał(a):

> Jaksa cie nazwal "Parowa". To prawda ?

podobno jestes przeciwnikiem PO, Ireneuszu Neko. Tak za darmo tu rozrabiasz
od lat?

raff

" obserwator" <fajny.d...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:iqudor$b8h$1...@inews.gazeta.pl...

> podobno jestes przeciwnikiem PO, Ireneuszu Neko. Tak za darmo tu rozrabiasz
> od lat?

Rozgryzles mnie. Ach, co ja teraz zrobie ?

Parowo.

R.

raff

"Grzegorz Z." <jacks...@noname.com> wrote in message news:1ksi7txukzymk$.q6jkg7x4xj4d$.dlg@40tude.net...

> Dobry, z tym że przepuszcza czasem marupy zwrotne.

On nie wie gdzie jest podlaczony, buehehehe.

Do kontaktu matole !

R.

obserwator

raff <patago...@onet.pl> napisał(a):

> No, ja jestem Neko. Parowo.

oczywiscie, ze jestes. Przeciez kim jestes to teraz widac dosc dokladnie
po zadymie ktora pod tym tekstem zrobiles.

Po jakiego grzyba udajesz przeciwnika PO? to pytanie retoryczne.

obserwator

raff <patago...@onet.pl> napisał(a):

> Rozgryzles mnie. Ach, co ja teraz zrobie ?

sam sie rozgryzles. twoje komentarze pod tym waznym tekstem ukazaly dokladnie
kim jestes i po co tu jestes od lat.

Ponadto to bardzo latwo sprawdzic w sieci Ireneuszu Neko z Gliwic.

raff

" obserwator" <fajny.d...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:iqudub$bps$1...@inews.gazeta.pl...

> oczywiscie, ze jestes. Przeciez kim jestes to teraz widac dosc dokladnie
> po zadymie ktora pod tym tekstem zrobiles.
>
> Po jakiego grzyba udajesz przeciwnika PO? to pytanie retoryczne.

Alez ja Kocham PO !

Jestem Ireneusz Neko, a ty jestes Parowa.

R.

raff

" obserwator" <fajny.d...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:ique2o$c8t$1...@inews.gazeta.pl...

> sam sie rozgryzles. twoje komentarze pod tym waznym tekstem ukazaly dokladnie
> kim jestes i po co tu jestes od lat.
>
> Ponadto to bardzo latwo sprawdzic w sieci Ireneuszu Neko z Gliwic.

Tak, tak, Nasza droga Parówo, wlasnie tak.

R.

raff

" obserwator" <fajny.d...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:iqu8t6$ok9$1...@inews.gazeta.pl...

> http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/666b198bfc856723?dmode=source

A teraz przyjrzyj sie glupi ciulu, gdzie tu masz wspolne IP ? (87.101.31.242 to jest adres Onetu, idioto !). Jak chcesz znalesc czyjs adres, to szukaj czegos takiego: "NNTP-Posting-Host". Tyle samo warte, co laczenie Bombla z Idzikowskim.

Pojebany jestes gosciu i idziesz do KF.

Ciule po stronie PiSu tez sie zdarzaja. Bye !

R.

obserwator

> [...]

> co laczenie Bombla z Idzikowskim.
>
> Pojebany jestes gosciu i idziesz do KF.
>
> Ciule po stronie PiSu tez sie zdarzaja. Bye !

gowno wiesz jak sie takich cwaniaczkow jak ty namierza. Ponadto ja pisze
tutaj juz od kilku miesiecy i nikt kto popiera PiS, nie dal takich popisow
pod moim tekstem ktore zamiescilem. Bylem atakowany tylko przez przciwnikow
PiS! Kapujesz niedojdo z Gliwic?

Lzesz jak pies. Frajerze juz kilka razy pisalem, ze nikt nie jest anonimowy,
a tym bardziej taka bezmyslna kanalia jak ty, neko aka raff z Gliwic.

Wyraznie jestes tu po to, aby sklocac ludzi na polskich grupach dyskusyjnych
i siac zamieszanie.

Modl sie teraz, abym cie nie mial ochoty spotkac.

cirrus

Użytkownik "raff" <patago...@onet.pl> napisał w wiadomości
> " obserwator" <fajny.d.ar...@gazeta.pl> wrote in message
> Tylko sie nie zesraj z tej zlosci.
> R.

Moglibyście te pisie karesy zmaterializować- najlepiej niech obsrywator da w
mordę raffkretynowi, a potem rewanż, jak to u kiboli.

--
stevep

Leprechaun

Użytkownik "raff" <patago...@onet.pl> napisał w wiadomości

R.

Rafałku, to juz nie jesteś Hans Kloss tylko Napoleon II? Ja to Idzikowski, a
ty to Neko? Ale jaja! ;)

BomBel

Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d...@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:iquvhu$6o2$1...@inews.gazeta.pl...

Obserwator, jesteś jednak idiotą! Raff to Hans Kloss. A tak wogóle to wynoś
się z psp płatny prowokatorze PO.

BomBel

Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d...@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:iqudub$bps$1...@inews.gazeta.pl...

> oczywiscie, ze jestes. Przeciez kim jestes to teraz widac dosc dokladnie
> po zadymie ktora pod tym tekstem zrobiles.
>
> Po jakiego grzyba udajesz przeciwnika PO? to pytanie retoryczne.

Raff nie jest Neko. Raff to Hans. Neko to Irek, Raff to Rafał, a Hans to
Bronisław. A ty fiucie jak masz na imię?

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

BomBel

Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ique2o$c8t$1...@inews.gazeta.pl...

> sam sie rozgryzles. twoje komentarze pod tym waznym tekstem ukazaly
> dokladnie
> kim jestes i po co tu jestes od lat.
>
> Ponadto to bardzo latwo sprawdzic w sieci Ireneuszu Neko z Gliwic.

Neko to Raff pawianie, a Raff to Hans. Ale z ciebie fiut komuszy
prowokatorze z PO.

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

BomBel

jadrys

W dniu 2011-05-18 03:27, cirrus pisze:

Typowo kapitalistyczna krwiożerczość przez ciebie przemawia, Stefan. Ja
np. proponuję tylko tym kłócącym się grypowiczom żeby podali sobie ręce.
Mówie ci Stefan ta praca u Adama M. sprawia że zwierzęciejesz. Radzę jak
naszybciej odejść, i to bez wypowiedzenia... dopóki nie jest za późno.

raff

" obserwator" <fajny.d...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:iquvhu$6o2$1...@inews.gazeta.pl...

> gowno wiesz jak sie takich cwaniaczkow jak ty namierza. Ponadto ja pisze

Spierdalaj, buraku.

R.

raff

" obserwator" <fajny.d...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:iquvhu$6o2$1...@inews.gazeta.pl...

Zaden frajer nie bedzie mnie obrazac. Nie bede udowadniac ze nie jestem wielbladem. Wiec Won Parówo !

R.

raff

"jadrys" <C...@yahoo.com> wrote in message news:iqvtab$nmr$3...@news.onet.pl...

> [...]
> Mówie ci Stefan ta praca u Adama M. sprawia że zwierzęciejesz. Radzę jak
> naszybciej odejść, i to bez wypowiedzenia... dopóki nie jest za późno.

Ooo, i Stefcio sie dolozyl. Bym go nawet nie zauwazyl, gdyby nie jadrys :)

Widzisz, Stefciu, jaki ty wazny jestes ? :)

R.

Grzegorz Z.

raff napisał:

A ja mam udowadniać że nie jestem pedałem?

raff

"Grzegorz Z." <jacks...@noname.com> wrote in message news:1vt1v85koo0yq.y...@40tude.net...

Nic nie musisz udowadniac, pedale.

R.

cirrus

Użytkownik "raff" <patago...@onet.pl> napisał w wiadomości

Jesteś, jesteś wiel błądem.

--
stevep

cirrus

Użytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisał w wiadomości

> [...]
> Mówie ci Stefan ta praca u Adama M. sprawia że zwierzęciejesz. Radzę jak
> naszybciej odejść, i to bez wypowiedzenia... dopóki nie jest za późno.

Może i krwiożercza, ale co to ma wspólnego z kapitalizmem, nażarłeś
sięszaleju?

--
stevep

cirrus

Użytkownik "raff" <patago...@onet.pl> napisał w wiadomości

A tak wogóle to zdrowy jesteś na .... umyśle?

--
stevep

raff

"cirrus" <cir...@tinvalid.tkdami.net> wrote in message news:ir074b$95i$1...@news.vectranet.pl...

Co tam pierdzisz ? Cos jakby pies szczekal, czy drzwi skrzypialy.

R.

raff

"u2" <u...@o2.pl> wrote in message news:4dd2aeef$0$2492$6578...@news.neostrada.pl...

> Obserwator to gostek nadajacy z portlau GWna. To samo budzi we mnie
> najgorsze przypuszczenia :)

On jest albo nienormalny, albo sam prowokuje rozne rzeczy.

Ale raczej stawiam na to, ze on ma zryty berecik.

R.

Leprechaun

Użytkownik "raff" <patago...@onet.pl> napisał w wiadomości

R.

Cudownie. Wilki gryzą sie we własnym stadzie! Brawo lewica!

BomBel

Leprechaun

> [...]

> A tak wogĂłle to zdrowy jesteĹ na .... umyĹ le?

Co tam pierdzisz ? Cos jakby pies szczekal, czy drzwi skrzypialy.

Wiesz Rafałku, obsrywator ma rację! ;)

BomBel

Grzegorz Z.

raff napisał:

Ty też nie musisz, frajerze.

jadrys

W dniu 2011-05-18 12:29, cirrus pisze:

> [...]
> obsrywator da w mordę raffkretynowi, a potem rewanż, jak to u kiboli.
>
> Może i krwiożercza, ale co to ma wspólnego z kapitalizmem, nażarłeś

A kto krytykuje ludzi którzy próbują w swoich krajach wprowadzić choćby
namiastkę sprawiedliwości? A kto cały czas trąbi że wyzysk jednych przez
drugich to nic zlego, - że źli sa ci co usiłują ten stan rzeczy zmienić?
Itd. Przykładów na twoje zwyrodnialstwo kapitalistyczne jest znacznie
więcej.

jadrys

W dniu 2011-05-18 11:48, raff pisze:

> Ooo, i Stefcio sie dolozyl. Bym go nawet nie zauwazyl, gdyby nie jadrys :)
>
> Widzisz, Stefciu, jaki ty wazny jestes ? :)
>
> R.

Na psp-owslim przykładzie Stefana można zaobserwować zjawisko upadku
człowieka... Czego to "miska soczewicy" nie może zrobić z porządnego
kiedyś gościa.

cirrus

Użytkownik "raff" <patago...@onet.pl> napisał w wiadomości

A tak wogóle to zdrowy jesteś, czy potrzebujesz psychiatry?

--
stevep

cirrus

> [...]
> drugich to nic zlego, - że źli sa ci co usiłują ten stan rzeczy zmienić?
> Itd. Przykładów na twoje zwyrodnialstwo kapitalistyczne jest znacznie

O santa Madonna poratuj twój socjalistyczny kretynizm.

--
stevep

cirrus

> Na psp-owslim przykładzie Stefana można zaobserwować zjawisko upadku
> człowieka... Czego to "miska soczewicy" nie może zrobić z porządnego
> kiedyś gościa.

Na twoim przykladzie mozna zaobserwować obraz degeneracji człowieka pod
wpływem zbrodniczej idei i braku zaspokojenia seksualnego.

--
stevep

.

Jesteś już namierzany. Twój dyskutant także. Oczyścimy to bagno z takich
jak wy,

Dominik

raff

"jadrys" <C...@yahoo.com> wrote in message news:ir0bu4$gm8$2...@news.onet.pl...

> Na psp-owslim przykładzie Stefana można zaobserwować zjawisko upadku
> człowieka... Czego to "miska soczewicy" nie może zrobić z porządnego
> kiedyś gościa.

Stefek nigdy nie byl normalny. Zawsze byl ciul.

R.

cirrus

Użytkownik "raff" <patago...@onet.pl> napisał w wiadomości

Ale nigdy nie był kretynem jak ty.

--
stevep

jadrys

W dniu 2011-05-18 18:15, raff pisze

> Stefek nigdy nie byl normalny. Zawsze byl ciul.
>
> R.

Nie, na pewno był kiedyś porządnym człekiem. Znam się trochę na ludziach.

jadrys

W dniu 2011-05-18 16:08, cirrus pisze:

> Typowo kapitalistyczna krwiożerczość przez ciebie przemawia, Stefan. Ja
>
> Na twoim przykladzie mozna zaobserwować obraz degeneracji człowieka
> pod wpływem zbrodniczej idei i braku zaspokojenia seksualnego.

Jednak daleko mi do prostytuowania się za pieniądze na publicznych
forach... :-P

jadrys

W dniu 2011-05-18 16:07, cirrus pisze:

Prawda i fakty dziwnie na ciebie oddziaływają, Stefan.

cirrus

> W dniu 2011-05-18 18:15, raff pisze
> Nie, na pewno był kiedyś porządnym człekiem. Znam się trochę na ludziach.

A jest coś na czym się nie znasz żałosny egocentryku?

--
stevep

cirrus

> Jednak daleko mi do prostytuowania się za pieniądze na publicznych
> forach... :-P

Cnota brzydkiej panny.

--
stevep

jadrys

W dniu 2011-05-20 03:25, cirrus pisze:

Jak już wspominałem kiedyś - wachlarz moich zainteresowań i wiedzy jest
szeroki. - A nawet bardzo szeroki.

Ireneusz 'Neko' Miler

żytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisał

> Jak już wspominałem kiedyś - wachlarz moich zainteresowań i wiedzy jest
> szeroki. - A nawet bardzo szeroki.

Jest pan omnibusem tudziez eurudytą?

jadrys

W dniu 2011-08-17 17:01, Ireneusz 'Neko' Miler pisze:

> żytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisał

> Jest pan omnibusem tudziez erudytą?

Owszem, wielu ludzi tak o mnie mówi. A ja nie wykazuję się fałszywą
skromnością - zaprzeczając.

"(He®Sk)"

On Wed, 17 Aug 2011 16:50:56 +0200, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Jak już wspominałem kiedyś - wachlarz moich zainteresowań i wiedzy jest
> szeroki. - A nawet bardzo szeroki.

a tak konkretnie to o czym amsz jakies tam pojecie?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/