Tesciowa wszystkich zlych wiesci: "jednak wspolzamieszkujemy nasza Ziemie ze zezwierzeconymi serpentami" (Pdi JP)

janp...@gmail.com

Jesli fizycy, biolodzy, astronomowie, dietysci, filozofowie,
religioznawcy, itp., bardzo beda sie starali, wowczas byc moze za
kilkadziesiat tysiecy lat ich oficjalna wiedza zacznie sie zblizac do
tego co juz od kilku tysiecy lat powyjasniane zostalo w Bibli. Nie
pisze jednak tego tutaj aby wprawic naukowcow z owych ziemskich
dyscyplin w zaklopotanie, albo aby nabawic ich kompleksow. Pisze to po
prostu po to aby podkreslic autorytet Biblii jako jedynej ksiegi na
Ziemi ktora jest autoryzowana osobiscie przez Boga. O autoryzacji
Biblii przez samego Boga oraz o wysoce zaawansowanej wiedzy ktora w
Biblii jest zawarta pisze wyczerpujaco na totaliztycznej stronie o
Biblii noszacej nazwe "biblia.htm" (strone ta mozna sobie ogladnac
jesli w adresach wymienionych ponizej pod czlon nazwy
"totalizm_pl.htm" podmieni sie nazwe "biblia.htm"). Na tamtej stronie
przytoczylem tez formalny dowod naukowy, opracowany metodami logiki
matematycznej, a stwierdzajacy ze "Biblia autoryzowana jest przez
samego Boga". Autorytet Biblii przypominam tutaj dla innego powodu.
Mianowicie aby przypomniec czytajacym o "tesciowej wszystkich zlych
wiesci", mianowicie o informacji powtarzanej wielokrotnie w Biblii a
stwierdzajacej ze ludzkosc i ludzie wspolzamieszkuja planete Ziemie ze
zezwierzeconymi istotami w Biblii nazywanymi "serpentami", "diablami",
"smokami", zas w dzisiejszym potocznym jezyku nazywanymi "UFOnautami".
Owi UFOnauci sa tak bardzo podobni do nas ludzi, ze kiedy zostaja
naszymi przywodcami politycznymi albo naszymi przelozonymi w pracy,
nikt nie ma pojecia ze nie urodzili sie oni na Ziemi. Tylko czasami
jakies "nadprzyrodzone zdarzenie" odnotowane przez nas (np. ze wchodza
do toalety lub do windy aby w niej zniknac) czy przez dziennikarzy,
albo nasza znajomosc ich nieco odmiennych cech anatomicznych (np. ich
posladkopodobny podbrodek, czy wlosy rosnace pod gore ich glowy),
zdradzaja nam ze to wlasnie oni naleza do tych skrytych sil
okupacyjnych ktore dysponuja urzadzeniami technicznymi i organizacja
znacznie przewyzszajacymi poziom naszych ziemskich urzadzen i
organizacji. Biblia wyjasnia na ich temat ze "A serpent byl bardziej
przebiegly niz wszystkie bestie ladowe, które Pan Bóg
stworzyl." (Ksiega Rodzaju, 3:1).

Wiadomosc ze "planeta Ziemia jest skrycie okupowana przez szatanskich
UFOnautow" jest bardzo zla wiescia. Wlasciwie to nie wiem czy moze
istniec jakas wiesc dotykajaca wszystkich ludzi ktora bylaby jeszcze
gorsza wlasnie od tej. Dlatego ja bym ja nazwal "tesciowa wszystkich
zlych wiesci". Wszakze od niej wywodzi sie wszelkie zlo ktore obecnie
coraz bezczelniej upowszechnia sie po Ziemi. Co jednak najgorsze, owa
paskudna dla nas wiadomosc jest nam przekazana nie tylko przez Biblie
autoryzowana przez samego Boga, ale takze i przez filozofie totalizmu.
Totalizm wszakze od wielu lat stara sie juz wszystkim uswiadomic swoje
empiryczne odkrycie bazujace na nowoczesnych metodach badawczych a
stwierdzajce, ze "planeta Ziemia jest skrycie okupowana, rabowana i
eksploatowana przez szatanskich krewniakow ludzi, czyli przez istoty
ktore w dzisiejszych czasach nazywamy UFOnautami". Jak zas nam
wiadomo, im wiecej niezaleznych od siebie zrodel potwierdza jakas
prawde, tym bardziej prawda ta jest pewna i istotna.

Problem z owymi dosknale zamaskowanymi "serpentami-UFOnautami" jest
taki, ze m.in. panosza sie oni na niniejszej grupie internetowej. To
wlasnie oni z duzym sukcesem zamieniaja kazda konstruktywna dyskusje
na tej grupie w rodzaj rynsztokowej burdy czy sprzeczki kumoszek. To
oni tez opluwaja kazdy postepowy temat jaki na internetowych grupach
jest poruszany. Latwo tez ich tutaj rozpoznac. Wszakze ich internetowe
cechy charakterystyczne obejmuja:
1. Zawsze wystepuja pod pseudonimem i doskonale zamaskowani. Nikt
nigdy nie widzial ich zdjecia ani nie poznal ich osobiscie (pewno aby
nie mogl ogladnac sobie ich podbrodka czy wlosow rosnacych pod gore
ich glowy).
2. Lubuja sie w uzywaniu zwrotu "brat" lub "kuma" (jak w poemacie Pani
Twardowska "po cos tu kumie zawital").
3. Zawsze wyrazaja sie negatywnie i wszystko opluwaja, spychaja w dol,
podwazaja, ponizaja, wyszydzaja, itp.
4. Ich profile ujawniaja setki tysiecy wpisow - sa wiec "zawodowymi
opluwaczami".
5. Sa oni ignorantami w sprawach o jakich pisza. Ich wpisy glownie
sprowadzaja sie do obrazania i do generalnych stwierdzen.
6. Sa czlonkami duzej opresyjnej organizacji okupacyjnej. "Poluja" na
autorow konstruktywnych dyskusji i sabotazuja te dyskusje w
"paczkach", jak wsciekle wilki.
7. Ich zachowanie przypomina owe "zaby wychodzace z paszczy smoka i z
paszczy potwora" o jakich Biblia pisze Apokalipsie sw. Jana, 16:13-14.
8. Kazdy z nich zawsze uzywa ten sam styl pisania i opluwania - tak
jakby wszyscy byli klonami, albo pozbawionymi tworczego zmyslu
robotami, sterowanymi tym samym programem (Biblia stwierdza ze sa oni
"inteligentnymi zwierzetami" o wygladzie ludzi).
9. Sa doskonale przeszkoleni, poniewaz wykonuja swoje opluwanie,
sabotaze i osobiste ataki w sposob wysoce zawodowy. Sa tez dobrymi
psychologami ktorzy doskonale uzywaja negatywnych emocji. Zawsze
dominuja oni dana dyskusje a potem dyktuja jej ton.
10. Maja wszelkie informacje zawsze pod reka. Moga stwierdzac kto,
gdzie, kiedy na kazde zawolanie. To znaczy ze musza posiadac dostep do
wyjatkowo doskonalej bazy danych.
11. Nie znaja dobrze ludzkiej kultury. Ich pisaniny sa pelne bledow i
odstepstw od normalnych standartow uzytych w danym obszarze jaki
pretenduja ze znaja.
12. Atakuja glownie postepowe idee. Jednoczesnie pozostawiaja bez
atakowania wszystko co rzuca blotem na kogos lub na cos.
13. Owe postepowe grupy internetowe ktore oni sabotazuja, przez jakis
"przypadek" sa tez atakowane przez najrozniejsze inne forme
niemoralnosci, spamu, zla, klopotow, itp.
14. Dzialaja na praktycznie kazdej postepowej grupie i postepowym
forum - stad musza reprezentowac bardzo potezna organizacje i sile
ktora jest zainteresowana aby obrocic internet w rodzaj informacyjnego
rynsztoku.
15. Zdaja sie byc ponad prawem, jako ze stwierdzenia ktore pisza
czesto balansuja na granicy nielegalnosci - jednak nigdy nie zdaja sie
obawiac nikogo ani niczego.
16. Ich wysilki sabotazowania internetu i zamieniania go w rynsztok sa
coraz bardziej widoczne w internecie - trzeba byc slepym aby ich nie
odnotowac.

Oczywiscie, owi UFOnauci sabotazujacy internet maja ku temu wazny
powod. Mianowicie staraja sie upowszechnic na Ziemi tradycje ze
"internet to informacyjny rynsztok". Tylko bwiem taka rola internetu
sprzyja ich okupacyjnym interesom. Wiecej na temat ich sabotazy
internetu oraz ich motywacji ktore za tym sie kryja napisze jednak
przy innej okazji. W tym wpisie najwazniejsze jest aby zaczac sobie
uswiadamiac, ze zezwierzecone "sepenty-UFOnauty" coraz jawniej zialaja
wsrod nas, zas internet jest miejscem gdzie najlatwiej odnotowac ich
antyludzkie zabiegi.

Wiecej informacji na temat bibilijnych dowodow na sekretna okupacje i
rabunek Ziemi przez bibilijnych "serpentow" zas dzisiejszych
"UFOnautow" zawarte jest w punktach #F2 i #F3 strony internetowej
"totalizm_pl.htm" (aktualizacja z dnia 3 listopada 2007 roku, lub
pozniej), ktora powinna byc dostepna pod nastepujacymi adresami -
jesli owi serpenci jeszcze jej tam nie zasabotazowali:

http://dhost.info/nirvana/totalizm_pl.htm
http://energy.atspace.org/totalizm_pl.htm
http://evidence.ueuo.com/totalizm_pl.htm
http://evil.thefreehost.biz/totalizm_pl.htm
http://evolution.docspages.com/totalizm_pl.htm
http://fruit.sitesled.com/totalizm_pl.htm
http://fruit.xphost.org/totalizm_pl.htm
http://god.pandela.com/totalizm_pl.htm
http://karma.freewebpages.org/totalizm_pl.htm
http://memorial.awardspace.info/totalizm_pl.htm
http://one.fsphost.com/parasitism/totalizm_pl.htm
http://parasitism.about.tc/totalizm_pl.htm
http://parasitism.xphost.org/totalizm_pl.htm
http://pigs.freehyperspace.com/totalizm_pl.htm
http://rubik.hits.io/totalizm_pl.htm
http://tornado.99k.org/totalizm_pl.htm
http://wszewilki.greatnow.com/totalizm_pl.htm

Z totaliztycznym salutem, Jan Pajak (Prof. dr inz.)

bartollinizie...@googlemail.com

To nawet tu szanownego pana profesora wiatry z Nowej Zelandii zawialy?
Wlasciwie ten profesor to tytul naukowy czy pseudonim?

> dietysci

Wybaczy pan moje braki - kim sa dietysci?

> totaliztycznej

A to slowo z jakiego jezyka pochodzi? Jest namietnie uzywane we
wszystkich podawanych przez pana stronach, ktore to niby ufonauci
ciagle sabotuja. W jezyku polskim 'z' przechodzi w 's' przed
spolgloskami bezdzwiecznymi. No ale dobra, nie bede sie czepial
jezyka, bo sam mnostwo bledow popelniam...

> formalny dowod naukowy, opracowany metodami logiki
> matematycznej, a stwierdzajacy ze "Biblia autoryzowana jest przez
> samego Boga".

Tak sie sklada, ze nie ma nic ciekawego w telewizorze :), wiec
postanowilem odszukac owego dowodu. Gdyby byl prawdziwy, to przeciez
caly swiat by o nim trabil. Tworca dowodu zostalby ogloszony
krolem :). No ale bez pospiechu. W koncu Kopernik tez zostal doceniony
po smierci :).

Co tu mamy...
[(p || q) && !p] => q

No, nie da sie ukryc, ze zapis jest prawdziwy. Aczkolwiek nieczytelnie
zapisany. Dla jasnosci:
q && !p => q

Czytamy dalej...
"p" jest "Bóg nieistnieje"
"q" jest "Bóg istnieje"

I na koniec...
Powyższy inference chain (łańcuch wnioskowania) jednoznacznie więc
dowiódł prawdę teorematu, że "Bóg istnieje".

Z oznaczenia p i q wynika, ze p = !q, zatem z powyzszej tautologii
powstaje
q && q => q
czyli
q => q
czyli
jesli Bog istnieje, to Bog istnieje.

Gratulacje, o wielki!!!

> zezwierzeconymi istotami w Biblii nazywanymi "serpentami"

Chodzi o weza?
Bo serpent to taki dety instrument muzyczny w kształcie wygiętej
wężowo rury (sjp).

> posladkopodobny podbrodek,

Taka wcisnieta broda na srodku? Ksiadz na religii mial taka. Dawno to
bylo, ale pamietam jak dzis!

> czy wlosy rosnace pod gore ich glowy

To znaczy jak? Po wewnetrznej stronie czaszki?

> "A serpent byl bardziej
> przebiegly niz wszystkie bestie ladowe, które Pan Bóg
> stworzyl." (Ksiega Rodzaju, 3:1).

"A wąż był bardziej przebiegły niż wszystkie zwierzęta lądowe, które
Pan Bóg stworzył."

No niech bedzie, ze serpent :).

> Problem z owymi dosknale zamaskowanymi "serpentami-UFOnautami" jest
> taki, ze m.in. panosza sie oni na niniejszej grupie internetowej.

O tak. Ja jestem jednym z nich. Ale! Doktorze Janie! Profesorze! Sabo!
Walcz argumentami, nie poddawaj sie, pokaz wszystkim, kto ma racje!

> 1. Zawsze wystepuja pod pseudonimem i doskonale zamaskowani.

Tak, Bartollini Bartlomiej herbu Zielona Pietruszka we wlasnej
osobie :D.

> Nikt
> nigdy nie widzial ich zdjecia ani nie poznal ich osobiscie

Metoda indukcji matematycznej mozna by udowodnic, ze w takim razie nie
posiadam znajomych. Ba! Nie posiadam rodzicow i nigdy ich nie mialem.

> (pewno aby
> nie mogl ogladnac sobie ich podbrodka czy wlosow rosnacych pod gore
> ich glowy).

Pewno tak, ale skoro nikt mnie nie widzial, to nikt nie wie o
podbrodku i wlosach po wewnetrznej stronie czaszki.

> 2. Lubuja sie w uzywaniu zwrotu "brat" lub "kuma" (jak w poemacie Pani
> Twardowska "po cos tu kumie zawital").

Nie znam pani Twardowskiej, ale prosze ja pozdrowic.

> 3. Zawsze wyrazaja sie negatywnie i wszystko opluwaja, spychaja w dol,
> podwazaja, ponizaja, wyszydzaja, itp.

No to ja na koniec napisze cos pozytywnego, zeby nie bylo, ze wszystko
opluwam. Na przyklad te wlosy po wewnetrznej stronie czaszki. To nie
jest takie bez sensu jakby sie na pierwszy rzut oka moglo wydawac.
Przeciez te wlosy, co wystaja na zewnatrz, musza byc gdzies
zaczepione. No wiec gdzie, jesli nie od strony wewnetrznej?

> [...]
> robotami, sterowanymi tym samym programem (Biblia stwierdza ze sa oni
> "inteligentnymi zwierzetami" o wygladzie ludzi).

Ale ostatnio mielismy upgrade i kod kazdego klonu moze ewoluowac
niezaleznie.

> 10. Maja wszelkie informacje zawsze pod reka. Moga stwierdzac kto,
> gdzie, kiedy na kazde zawolanie. To znaczy ze musza posiadac dostep do
> wyjatkowo doskonalej bazy danych.

Ta baza sie nazywa Google. Tak, przez dwa 'o'.

> Z totaliztycznym salutem, Jan Pajak (Prof. dr inz.)

ACK.
LOGOFF.
:D

janp...@gmail.com

On Nov 7, 11:36 am, bartollinizielonapietrus...@googlemail.com wrote:

> Bo serpent to taki dety instrument muzyczny w kształcie wygiętej
> wężowo rury (sjp).
Latwo zgadnac dlaczego owe instrumenty muzyczne tez nazywane sa
"serpentami". Wszakze tak jak owe bibilijne serpenty tez sa one puste
w srodku, robia duzo wiatru, trabia w kolko ta sama nute az wszystkim
uszy odpadaja, oraz z cala pewnoscia w oczach Boga tez nie naleza do
tej samej kategorii co ludzie. (Wszakze ludzie sa "ludzmi" ktorzy maja
szanse przejscia do jeszcze wyzszej kategorii - czyli maja szanse aby
zasluzyc sobie swoim obecnym moralnym zyciem na przyszle "krolestwo
niebieskie", zas "serpenty" ciagle sa tylko inteligentnymi zwierzetami
ktore po nieuchronnej smierci ktora i ich tez kiedys w koncu dopadnie
beda reinkarnowani jako zwierzeta i ponownie beda musieli zaczac
wspinanie sie po drabinie zwierzecej az do poziomu ludzi.)

Apropo "trabienia" to na innej grupie o adresie
http://groups.google.com/group/pl.misc.paranauki/browse_thread/thread/66afd70e21c1cc4b/38197e8a17f099a7#38197e8a17f099a7
jeden z owych "instrumentow" twierdzi, cytuje:
"cytatami z bilii mozna udowodni absolutnie wszystko, a zaraz potem
innymi to skutecznie obalic."
Zadalem mu wiec maly test - mianowicie sprawdzian czy faktycznie
potrafi udowodnic (na bazie Biblii), ze jednak Bog kwalifikuje
serpentow do tej samej kategorii co ludzie. Zobaczymy co ow
"instrument" na to odpowie - tj. czy potrafi "put money where his
mouth is" i udowodnic to co twierdzi ze potrafi udowodnic. Wszakze juz
nam wiadomo - patrz wpis
http://groups.google.com/group/pl.misc.paranauki/browse_thread/thread/025c1913bf3c9737/3491c8a219bdeaa3
ze poprzez zdecydowane kwalifikowanie owych ludzko wygladajacych i o
ludzkiej inteligencji "serpentow" do kategorii zwierzat, Bog nam
przekazuje zaszyfrowana bardzo wazna informacje, ktora gdyby byla nam
podana jawnie, wowczas wi serpenci by ja wycieli z Biblii - taj jak
wycieli np. wszelkie informacje o reinkarnacji.

Czesłavv Kópsztyła

janp...@gmail.com pisze:

cut
no ja jestem pasorzytniczym bytem z planety Zorg 6, jaknato fpadłeś
kórwoló??