Grupos de Google ya no admite nuevas publicaciones ni suscripciones de Usenet. El contenido anterior sigue siendo visible.

Zatoka - niedziela po południu

Visto 0 veces
Saltar al primer mensaje no leído

jm

no leída,
5 sept 2003, 2:54:165/9/03
Może czwóreczka będzie w niedzielę po południu. Wiaterek SE i to
bardziej E niż S. Co lepsze Rewa czy Sopot jak się prognozy potwierdzą? I
kto gdzie by się pojawił ewentualnie ? Ja i tak gdzies się wybiorę nawet
jakbym miał bezślizgowo fristajlować no bo pogoda pikna i juz cieplej może
nie być w tym roku ;)

Moniek
--
Wyslano z Jastarni
http://jastarnia.to.jest.to/news

Matex

no leída,
5 sept 2003, 3:20:335/9/03

Użytkownik jm <jmis...@polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3f58...@news.home.net.pl...

> [...]
nawet
> jakbym miał bezślizgowo fristajlować no bo pogoda pikna i juz

Ja się piszę ale Sopot to raczej nie - jak już to Rewa. Zaraz
wyjeżdzam na, tfu tfu grzyby jak wróce w sobotę po południu to zerknę
co napisaliście i się dostosuję.

CU

Matex

andrzej.l./gd

no leída,
5 sept 2003, 3:23:375/9/03
Jesli SE to nie jest bardziej ani to ani to
bardziej by bylo SSE lub SEE i wtedy jasne
Nasze prognozy sa troche upraszczane ale tez trudno czasami
o staly kierunek wiatru
A przy tym kierunku wychodzi na polwysep wiec ani rewa a
sopot to juz wogole bez sensu chyba ze na redzie miedzy statkami
andrzej.l./gd

Andrzej Jozwik

no leída,
5 sept 2003, 4:18:115/9/03

> Jesli SE to nie jest bardziej ani to ani to
> bardziej by bylo SSE lub SEE i wtedy jasne

w kwesti formalnej:
nie ma takiego rumbu jak SEE, jest ESE.
zeby juz bylo na zas wszystko jasne to napisze:

Jeden rumb to 1/32 okręgu, czyli 11,25 stopnia
Zaczynajac od polnocy mamy w kolejnosci:
NbE (North by East)
NNE
NEbN
NE
NEbE
ENE
EbN
EbS
ESE
SEbE
SE
SEbS
SSE
SbE
SbW
SSW
SWbS
SW
SWbW
WSW
WbS
WbN
WNW
NWbW
NW
NWbN
NNW
NbW

co widac na ponizszym obrazku
http://wiem.onet.pl/wiem/bmp/59817-4482.gif

Andrzej

andrzej.l./gd

no leída,
5 sept 2003, 4:54:365/9/03
Masz racje walnalem sie
andrzej.l./gd

janku

no leída,
5 sept 2003, 6:02:105/9/03
> NWbW
> NW
> NWbN
> NNW
> NbW

to nie istnieje taki kierunek jak North by Northwest ?
bo film taki byl...

pozdr
pawel

Cypriano

no leída,
5 sept 2003, 8:04:195/9/03
"andrzej.l./gd" <an...@wytnijto.3net.pl> wrote in message

> A przy tym kierunku wychodzi na polwysep wiec ani rewa a
> sopot to juz wogole bez sensu chyba ze na redzie miedzy statkami
> andrzej.l./gd

w Rewie po wschodniej stronie cypla moze byc calkiem niezle. Niestety mam
sporo nauki, wiec jezeli troche przywieje to sie tam pojawie (na plw nie mam
czasu)

Cypriano

jm

no leída,
6 sept 2003, 1:49:556/9/03
Matex napisal i wyslal takie slowa:

> Ja się piszę ale Sopot to raczej nie - jak już to Rewa. Zaraz
> wyjeżdzam na, tfu tfu grzyby jak wróce w sobotę po południu to zerknę
> co napisaliście i się dostosuję.

Yo - windguru pokazuje juz, że lepiej na Plw jechac, niby 4 B ma być
(piękna pogoda na pewno ;)). A więc będę jutro na MM od wczesnych godzin
przedpołudniowych.

Muzyk

no leída,
6 sept 2003, 4:06:296/9/03