Google Групи більше не підтримують нові дописи або підписки Usenet. Наявний контент можна переглядати.

Uszczelnienie brodzika

189 переглядів
Перейти до першого непрочитаного повідомлення

kichu

не прочитано,
11 жовт. 2008 р., 13:18:2311.10.08
Кому:
Witam Szanownych Grupowiczów.
Prosze o porade jak skutecznie uszczelnic plytki obok brodzika
prysznicowego.??Niedawno pomagalem tesciowi w remocie lazienki. Niestety
pomimo zafugowania i uszczelnienia silikonem po jakims czasie zaczelo
przeciekac. Zafugowalem ponownie, polozylem nowy silikon i znów cieknie. Pod
plytkami jest kawalek grubej sklejki, na to polozone sa plytki. Czy trzeba
skuc plytki i polozyc pod to jakas specjalna zaprawe czy tez zrezygnowac z
fugi i uzyc do wypelnienia silikonu? Bardzo prosze o porade bardziej
doswiadczonych w tym temacie
Dziekuje i pozdrawiam
Krzysztof

el_mamuto

не прочитано,
11 жовт. 2008 р., 14:05:3511.10.08
Кому:
Użytkownik kichu napisał:

Hej

A jakiego silikonu używałeś ?? Ja za pierwsyzm razem
kupiłem biały sanitarny i ciekło jak diabli. I silikon
sie odklejał. POtem kupiłm przeźdoczysty o wiekszym
zakresie stosowanych temperatur (-40+200) i ten trzyma
drugi rok i nic nie dzieknie. Zauważyłem że te silikony
o mniejszym zakresie temp pracy ( chyba 0 do 100) sie
nie nadają.

--
Mamut
http://www.youtube.com/profile?user=spokojnyMamut

kichu

не прочитано,
11 жовт. 2008 р., 14:14:1611.10.08

"el_mamuto" <m.starz...@interia.pl> wrote in message

> [...]
> drugi rok i nic nie dzieknie. Zauważyłem że te silikony
> o mniejszym zakresie temp pracy ( chyba 0 do 100) sie

Nie wiem jaki mial zakres temperatur, w kazdym badz razie ten tez po jakims
czasie puszcza i sie odkleja. Uzywalem dwoch roznych, ten drugi byl
zdecydowanie gorszy. A wracajac do pytania kladles silikon na fuge czy moze
zamiast?

el_mamuto

не прочитано,
12 жовт. 2008 р., 14:48:5612.10.08

> [...]
> czasie puszcza i sie odkleja. Uzywalem dwoch roznych, ten drugi byl
> zdecydowanie gorszy. A wracajac do pytania kladles silikon na fuge czy moze

Hej
Silikony łatwo poznać. Ten gorszy robi się pod wpływem
wody mazisty - pomimo regulaminowego schnniecia. Innych
oznaczeń poza temp niestety nie pamieta.

Silikon był kładziony między brodzik a kafelki .
Była to najgorsza mozłiwa oplcja - niecka dosunieta
do kafli a nie wchodząca pod nie. Ale po zabezpieczenu
tym przeźroczystym - nie cieknie. A silikon
trzyma sie i kafelków i fugi która jest między nimi.

Lagoda

не прочитано,
13 жовт. 2008 р., 10:13:5913.10.08
Кому:
> Prosze o porade jak skutecznie uszczelnic plytki obok brodzika

Błąd tkwi najprawdopodoniej w niewłaściwym osadzeniu brodzika-powinien być
na sztywn zamocowany do ściany (sa do tego takie specjalne płytki stalowe
montazowe). Jeśli nie jest, to przy każdym wejściu do brodzika uszczelka
(silikon) jest rozciągana i sie szybko rozszczelnia.

--
__________________________________________MAT_______

agent73

не прочитано,
13 жовт. 2008 р., 15:34:4013.10.08
Кому:
On Mon, 13 Oct 2008 16:13:59 +0200, "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa
list kropka pl> wrote:

> [...]
>montazowe). Jeśli nie jest, to przy każdym wejściu do brodzika uszczelka
>(silikon) jest rozciągana i sie szybko rozszczelnia.

Dodał bym jeszcze konieczność _dokładnego_ odtłuszczenia miejsca na
spoinę. Mam tak uszczelnioną wannę, a u rodziców brodzik. I nic nie
cieknie. A silikon, jeśli ma pozostać niezagrzybiony, musi być
sanitarny (z dodatkiem środka grzybobójczego), bo inaczej, choćby nie
wiem jakie miał temperatury pracy, w wilgotnym miejscu zapleśnieje!
--
A.

Koteczek

не прочитано,
14 жовт. 2008 р., 11:50:0114.10.08

u mnie robotnicy stosowali taki lakier podkladowy - jak zolty marker mial
kolor, robil taka gumowa powierzchnie na betonie, jakby farba olejna ale to byl
srodek izolacyjny.

No i dobra rada z osadzeniem brodzika, to wszystko przeciez pracuje jak zle
osadzone a jeszcze wlazi na to 100kg zona :P

666

не прочитано,
18 жовт. 2008 р., 08:43:5618.10.08
Кому:
Sanitarny też zaplesnieje, tylko później.
JaC

-----

> A silikon, jeśli ma pozostać niezagrzybiony, musi być sanitarny, bo inaczej, choćby nie wiem jakie miał temperatury pracy, w
wilgotnym miejscu zapleśnieje!

0 нових повідомлень