Dariusz Laskowski

Ghost

Ktos kasuje Twoje posty, dosc masowo

Ghost

Użytkownik "Ghost" <gh...@everywhere.pl> napisał w wiadomości
news:50a15975$0$1219$6578...@news.neostrada.pl...
> Ktos kasuje Twoje posty, dosc masowo

nie zdziwie sie jesli azor

rAzor

Użytkownik - Ghost napisał::
Bezczelny gnoju i kłamco.
Message has been deleted

rAzor

Użytkownik - Dariusz Laskowski napisał::

> Spokojnie, on jest za cienki.

Przede wszystkim, kmiocie, nie praktykuję takich sztuczek, więc sobie
daruj. Przy okazji przypomnę, że gupiciul ghost swego czasu skasował
kilkadziesiąt moich postów, więc może i w tym przypadku mamy do
czynienia ze swoistą prowokacją.

Ghost

Użytkownik "Dariusz Laskowski" <dar...@post.pl> napisał w wiadomości

> Spokojnie, on jest za cienki.

Lubi sie przebierac w cudze ciuszki, a stad niedaleko do cancelowania.

> Eskperymentuję: niemal wszystkie controle poszły na pl.test.

W cholere postow zniknelo z pregierza, i nie tylko dzisaj.

rAzor

Użytkownik - Ghost napisał::

> Użytkownik "Dariusz Laskowski" <dar...@post.pl> napisał w wiadomości

> Lubi sie przebierac w cudze ciuszki, a stad niedaleko do cancelowania.

Łżesz jak bura, cienki prowokatorze.

rAzor

> Uprzejmie proszę, bijcie się (oczywiście jeśli chcecie)
> w innym wątku, bo jeżeli w tym, to będzie na mnie. :-)

Nie mam zamiaru się w jakikolwiek sposób stykać z tym kłamcą, ale
reagować na takie chamskie i skurwiałe pomówienie muszę.
Tyle na ten temat.

rAzor

> Oj, odczep się od niego, napisał to przypuszczająco.

Zesrał się - obaj się zesraliście. Ode mnie wara, bo faktycznie obu wam
zrobię jazdę.

$hikiko mori $san

A dzis w TV mowili o agresji w internecie... I prosze, dalekonie nie
trzeba szukac...

--
Tak bankrutują firmy, które budowały na Euro 2012
http://www.bankier.pl/wiadomosci/news.html?thread_id=598

Message has been deleted

Ghost

> Zrób. Tzn. Jemu nie rób. Zrób mi. Nacieraj, kudłata popierdułko! :->

No, to teraz bedzie sie za Ciebie przebieral.

rAzor

Użytkownik - $hikiko mori $san napisał::

> A dzis w TV mowili o agresji w internecie... I prosze, dalekonie nie
> trzeba szukac...

No nie mów, że przy tak chamskich pomówieniach, ze strony dwóch debili
zachowałbyś stoicki spokój.
Musiałem reagować - dwie menszczyzny w jednym łóżku! ;-)

Habeck Colibretto

Dnia 12.11.2012, o godzinie 21.17.20, na pl.pregierz, Ghost napisał(a):

> Ktos kasuje Twoje posty, dosc masowo

Ma włączone automatyczne kasowanie - ustawia sam sobie na 2 tygodnie.

*Habeck*
- Schutzbach
Message has been deleted

Habeck Colibretto

Dnia 12.11.2012, o godzinie 22.30.34, na pl.pregierz, Dariusz Laskowski
napisaďż˝(a):

> ROTFL. My�l dalej... :->

Nie ustawiasz cancela?

*Habeck*
/Ka�da rzecz ma dwie strony. Fanatycy widz� tylko jedn�/
- Schutzbach

Tzva Adonai

U�ytkownik "rAzor" <ja....@swawole.all> napisa� w wiadomo�ci

> Przede wszystkim, kmiocie, nie praktykuj� takich sztuczek, wi�c sobie
> daruj. Przy okazji przypomn�, �e gupiciul ghost swego czasu skasowa�
> kilkadziesi�t moich post�w, wi�c mo�e i w tym przypadku mamy do czynienia
> ze swoistďż˝ prowokacjďż˝.

I odwracaniem uwagi od siebie?

Dariusz Laskowski

On Mon, 13 Nov 2012 11:13:03 +0100, Tzva Adonai wrote:

[...]

> I odwracaniem uwagi od siebie?

Prowokacja mówicie? No to wygląda na to, że chyba się powiodła?
mkarwan trafiony zatopiony! Pomylił się biedaczek. Zmienił tożsamość,
ale zamiast wysłać przez anonymizer (w celu ukrycia NNTP-Posting-Host)
wysłał tym razem przez "zwykły" serwer i musiał szybciutko skasować...
mkarwan, patologiczny kłamco! A dużo masz tych tożsamości? :->

http://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/c29fc923d3d0a4f6?dmode=source

------------------------------- End --------------------------------

darlas at post.pl

28th of Cheshvan, 5773

Ghost

> mkarwan, patologiczny kłamco! A dużo masz tych tożsamości? :->

ale rzeco, bo nie widzie twojego punktu bedacego (a kolesi trzymam w kf)?

Dariusz Laskowski

On Tue, 13 Nov 2012 18:56:32 +0100, Ghost wrote:

> ale rzeco, bo nie widzie twojego punktu bedacego

Nie trolluj. ;-)

> (a kolesi trzymam w kf)?

Ale mnie nie masz, więc patrz na nagłówki:

From: "Tzva Adonai" <tzva.a...@lycos.com>

From: "mkarwan" <mka...@poczta.onet.pl>

Prawdopodbnie "omsknął mu się palec" i wysłał jako Tzva Adonai
z *host-82-160-95-243.tvkstella.pl* w nagłówkach.
Dwadzieścia kilka sekund później wysłał cancela.
Co jest niejasne?

Ghost

> Nie trolluj. ;-)

> Ale mnie nie masz, więc patrz na nagłówki:

> From: "Tzva Adonai" <tzva.a...@lycos.com>
> From: "mkarwan" <mka...@poczta.onet.pl>

aaa

Dariusz Laskowski

On Tue, 13 Nov 2012 19:31:16 +0100, Ghost wrote:

> aaa

Dobra googlałem trochę <http://groups.google.com/groups/profile?show=more&user=tzva.a...@lycos.com>
Hipoteza: ;-) *mkarwan* wysyła "normalnie", z tvkstella.pl.
Jako *Tzva Adonai* wysyła korzystając z sieci Tor.

Marek Włodarz

W artykule <slrn.135283...@sdf.org>
Dariusz Laskowski napisał(a):

> Dobra googlałem trochę <http://groups.google.com/groups/profile?show=more&user=tzva.a...@lycos.com>
> Hipoteza: ;-) *mkarwan* wysyła "normalnie", z tvkstella.pl.
> Jako *Tzva Adonai* wysyła korzystając z sieci Tor.

Tak w ogóle, to ciekawa jest analiza, kto z pręgowiczów używa Tora. No
i oczywiście pytanie, dlaczego... :>

Pozdrawiam,
Marek W.
--
Suma inteligencji ludzkości jest stała. Tylko ludzi jest coraz więcej.

Roman Stachowiak

W dniu 2012-11-13 21:10, Marek Włodarz pisze:
> W artykule <slrn.135283...@sdf.org>

> Tak w ogóle, to ciekawa jest analiza, kto z pręgowiczów używa Tora.

Chyba Tory?

--
RomanS
___________________

Dariusz Laskowski

On Tue, 13 Nov 2012 20:10:13 +0000 (UTC), Marek Włodarz wrote:

> Tak w ogóle, to ciekawa jest analiza, kto z pręgowiczów używa Tora. No
> i oczywiście pytanie, dlaczego... :>

Też mnie to ciekawi, ale nie mam ani czasu ani motywacji,
żeby grzebać się w nagłówkach wszystkich użytkowników. :-)

anabolo

Dariusz Laskowski

> Teďż˝ mnie to ciekawi, ale nie mam ani czasu ani motywacji,
> �eby grzeba� si� w nag��wkach wszystkich u�ytkownik�w. :-)

mkarwan aka tzwel adonis ma czas grzebac w nag��wkach u�ytkownik�w i swoich
majtach teďż˝.

A. Filip

Roman Stachowiak <roma...@wp.pl> pisze:

> Chyba Tory?

https://pl.wikipedia.org/wiki/Tor_%28sie%C4%87_anonimowa%29
Tor (ang. The Onion Router) jest wirtualną siecią komputerową [...]
zapewniającą użytkownikom prawie anonimowy dostęp do zasobów
Internetu.

Marek Włodarz

W artykule <k7ugj7$jsk$1...@solani.org>
anabolo napisał(a):

> Dariusz Laskowski

> mkarwan aka tzwel adonis ma czas grzebac w nagłówkach użytkowników i swoich
> majtach też.

A dlaczego ty używasz anonimizera? Masz jakiś uzasadniony powód?

Roman Stachowiak

W dniu 2012-11-13 23:32, A. Filip pisze:

> https://pl.wikipedia.org/wiki/Tor_%28sie%C4%87_anonimowa%29
> Tor (ang. The Onion Router) jest wirtualnďż˝ sieciďż˝ komputerowďż˝ [...]
> zapewniaj�c� u�ytkownikom prawie anonimowy dost�p do zasob�w
> Internetu.

Wiedzia�em, �e nie za�apiesz ;-)
Sprawdďż˝, co to jest Tora.

--
RomanS
___________________

A. Filip

Roman Stachowiak <roma...@wp.pl> pisze:

> Wiedziałem, że nie załapiesz ;-)
> Sprawdź, co to jest Tora.

Jak chcesz żartować/kpić to dodawaj uśmieszek.
Bo kiepską ironię za łatwo można wziąć za głupotę/niewiedze.

Roman Stachowiak

W dniu 2012-11-13 23:52, A. Filip pisze:
Na tym polega dobry żart, że nie potrzebuje znaczków.
Ale ty tego nie zrozumiesz.

--
RomanS

A. Filip

Roman Stachowiak <roma...@wp.pl> pisze:

> Na tym polega dobry żart, że nie potrzebuje znaczków.
> Ale ty tego nie zrozumiesz.

Bardzo dobrze rozumiem że twój żart był kiepski :-)

Roman Stachowiak

W dniu 2012-11-14 13:57, A. Filip pisze:
Ty wszystkie swoje żarty opisujesz?
Uwaga! zaraz będzie żart: A. Filip