Material dowodowy ze cyklon "Nargis" ktory zdewastowal Burme byl zaindukowany technicznie przez UFO (JP)

janp...@gmail.com

Z opisow cyklonu "Nargis" ktore dotarly do gazet i telewizji, wylania
sie caly szereg faktow jakie bezposrednio dokumentuja ze ow morderczy
cyklon faktycznie zostal zaindukowany technicznie przez wehikuly UFO.
Ponizej wskazane zostaly najwazniejsze z tych faktow. Oczywiscie,
wiekszosc ludzi zapewne NIE bedzie w stanie zaakceptowac gorzkiej
prawdy ze wehikuly UFO moga celowo indukowac mordercze cyklony
(huragany) oraz tak sterowac ich przebiegiem aby dokonac mozliwie
najwiekszych zniszczen. Podobnie zreszta u wiekszosci ludzkich
specjalistow nie moze sie pomiescic w glowie ze UFO przelatuja tysiace
lat swietlnych tylko po to aby ukrywac sie przed ludzmi i nocami
cichcem dokonywac uprowadzen Ziemian. Jednak prawda ktorej ktos NIE
chce zaakceptowac wcale nie przestaje byc prawda. Przegladnijmy wiec
teraz najwazniejsze fakty potwierdzajace pochodzenie od UFO owego
burmijskiego cyklonu "Nargis" z 3 i 4 maja 2008 roku:

1. Cyklon ten manewrowal inteligentnie i tak precyzyjnie, ze niszczaco
zdewastowal tylko jeden kraj (Burme), zas po dotarciu do konca
zakrzywionej Burmy nagle zaniknal. Burma ("Mayanmar") zniszczona przez
cyklon "Nargis" jest dlugim krajem, zajmujacym glownie dorzecze jednej
rzeki Irrawaddy. Jego terytorium jest na dodatek jakby nieco
"zakrzywione". Poczatkowo (dla zmylenia) cyklon ten podazal torem
typowym dla lokalnych cyklonow, a nacelowanym na Bangladesh. Dopiero w
ostatniej chwili skrecil on ostro na wschod i uderzyl w Burme. Jak
potem sie okazalo, cyklon przemieszczal sie dokladnie wzdluz tego
dlugiego i "zakrzywionego" kraju, nawet dokonujac zakretu aby
dokladnie zniszczyc cale jego terytorium. Po dotarciu zas do konca
kraju cyklon nagle zaniknal. Takie precyzyjne strowanie trajektoria i
momentem zanikniecia owego cyklonu nie byloby mozliwe gdyby nie byl on
inteligentnie kierowany przez zalogi wehikulu UFO ktore cyklon ten
wywolaly i nim sterowaly. Ponadto UFOnauci mieli motywacje aby swe
dzialanie ograniczyc do jednego kraju - wszakze jeden kraj ma mniejsze
szanse wykryc ze to UFO go zaatakowaly.

2. Cyklon ten uderzyl w weekend, znaczy kiedy niemal wszystkie ludzkie
instytucje sa zamkniete, lub maja tylko szczatkowy personel. Jak to
tez wyjasniono w tomie 11 monografii [1/4] (patrz totaliztyczna strona
internetowa "xekst_1_4.htm"), aby eskalowac nastepstwa, UFOnauci
swoich zbrodniczych czynow niemal zawsze dokonuja w weekendy lub w
swieta - tak aby bylo bardzo trudno zorganizowac jakiekolwiek
ostrzezenie, zapobiegniecie, lub ratunek.

3. Cyklon ten generowal nietypowy ryk brzmiacy technicznie jak silnik
odrzutowca. Dzwiek taki wcale nie wystepuje w cyklonach formowanych
naturalnie, za to wystapil juz raz podczas tsunami "zorganizowanego"
przez UFOnautow i opisanego na totaliztycznej stronie "day26_pl.htm".
Znaczy, tylko dzialanie pola i napedu UFO moglo tak zmienic parametry
tego cyklonu ze az zaindukowalo to ow nietypowy ryk.

Wysoce informatywny okazal sie artykul [1E2] o tytule "Swamped" (tj.
"Zatopieni") ktory ukazal sie na stronie B1 nowozelandzkiej gazety
"The Dominion Post", wydanie z czwartku (Thursday), May 8, 2008.
Artykul ten napisany byl przez korespondenta ktory wlasnie byl obecny
w samej Burmie, a stad mogl raportowac efekty cyklonu z jej
terytorium. (Wiekszosc bowiem innych artykulow bazowana byla na
wywiadach telefonicznych dokonywanych spoza granic Burmy - wszakze
militarny rzad Burmy pomimo owej katastrofy ciagle nie wpuszczal na
swoje terytorium niemal nikogo.) Artykul ten ujawnil bowiem kilka
dalszych niezwyklych cech owego cyklonu "Nargis", ktore to cechy
silnie i bezposrednio potwierdzaja jego techniczne zaindukowanie przez
wehikuly UFO. Oto najwazniejsze z owych cech:

4. Ciala wielu ofiar cyklonu poparzone (przypalone) byly silnym polem
magnetycznym UFO. Powyzszy artykul [1E2] opisuje, ze ciala wielu ofiar
cyklonu "Nargis" wygladaly jakby zostaly one poparzone jakimis
chemikaliami (w oryginale angielskojezycznym "... some survivars
appeared to have suffered chemical burns during the strom ..."). Z
drugiej zas strony jest nam wiadomo z badan UFO, ze pole magnetyczne
uzyte do napedu wehikulow UFO powoduje w stanie wiru magnetycznego
takie wlasnie jakby chemiczne popalenia ciala. (Podobny rodzaj popalen
magnetycznych jest widoczny na uszach kota "Teecee" pokazanego na
"Fot. #B1" ze strony internetowej "bandits_pl.htm" - o bandytach z UFO
mordujacych nas wbijaniem nozy w plecy.) Poniewaz jednak ofiary tego
technicznie zaindukowanego cyklonu nie mialy pojecia ze popalilo ich
pole UFO, ofiary te posadzaly ze podczas cyklonu przypadkowo zetknely
sie z jakimis palacymi chemikaliami.

5. Czarne (spalone) ciala niezywych ofiar cyklonu. Zgodnie z raportami
m.in. w powyzszym artykule [1E2], a takze w innym artykule "A journey
from horror to sorrow" ze strony A1 i A3 gazety "The New Zealand
Herald", wydanie z piatku (Friday), May 9, 2008, wiele niezywych ofiar
cyklonu "Nargis" mialo czarne ciala - jakby spalone na wegiel (w
oryginale angielskojezycznym "... blackened bodies of people and
animals ..."). Podobnie zas czarne, jakby spalone na wegiel, ciala
zwierzat ja osobiscie spotykalem podczas swoich badan ladowisk UFO w
Nowej Zelandii. Przykladowo, na najnizszym z ladowisk UFO pokazanych
na zdjeciu "Rys. #E1" ze strony "ufo_proof_pl.htm" (o formalnym
dowodzie naukowym ze "wehikuly UFO istnieja"), ja znalazlem jeza
magnetycznie spalonego i wysuszonego poteznym polem napedowym UFO. Jez
ten byl wlasnie czarny jak owe popalone ciala ofiar cyklonu z Burmy.
Byl on tak suchy ze kiedy ja jeza tego dotknalem rozsypal sie on w
proszek. Oczywiscie, w Burmie owe czarne ciala zapewne sie nie
rozsypuja w proszek, bowiem w przeciwienstwie do owego jeza sa one
znacznie wieksze - stad ich spalenie polem magnetycznym UFO zapewne
zaszlo w mniejszym stopniu. Takze ponad Burma wehikuly UFO znajdowaly
sie w nieustannym ruchu - a nie zawisaly nieruchomo jak na ladowiskach
Nowej Zelandii. Ponadto w Burmie ciala ofiar wcale NIE sa suche, a
dobrze wymoczone w wodzie sprowadzonej przez cyklon.

6. Uformowanie "Nargis" z dwoch wspolbieznie wirujacych cyklonow
sprzezonych razem w jeden system "wiatrowej pompy". Zdjecia
satelitarne cyklonu "Nargis" ujawnily, ze cyklon ten faktycznie zostal
uformowany przez zlozenie razem ze soba az dwoch cyklonow. Z tych
dwoch, gorny (polnocny) wirowal lewoskretnie, zas dolny (poludniowy)
wirowal prawoskretnie (tj. zgodnie ze wskazowkami zegara). Gazetowa
reprodukcja tego zdjecia satelitarnego pokazana jest na "Rys. #E1" z
totaliztycznej strony internetwej "katrina_pl.htm". Taka struktura
cyklonu "Nargis" jest szokujaca i bezposrednio dokumentujaca jego
techniczne pochodzenie. Ja zupelnie NIE rozumiem dlaczego klimatolodzy
zatuszowuja ja ignoranckim milczeniem. Wszakze w naturze, nizowe
cyklony prawoskretne wystepuja wylacznie na poludniowej polkuli Ziemi.
(Burma zas lezy na polkuli polnocnej Ziemi.) Aby wiec dalo sie jeden z
nich przylaczyc do cyklonu lewoskretnego szalejacego na polnocnej
polkuli i potem zaatakowac oboma z nich Burme, ow cyklon prawoskretny
musial byc przyholowany technicznie na polkule polnocna przez wehikul
UFO. Jego przycholowanie potwierdza zreszta fakt uwidoczniony na
zdjeciu satelitarnym, ze ow prawoskretny cyklon przylega do
lewoskretnego po jego poludniowej stronie. Oczywiscie, jest jasne jak
slonce dlaczego wehikuly UFO stworzyly technicznie taki podwojny
system dwoch wspolbieznie wirujacych cyklonow. Chodzilo im bowiem o
to, aby system taki dzialal jak rodzaj "pompy" wirowej na wode. Z
pomoca owej "pompy" spietrzona wiec zostala tamta 3.5 metrowa sciana
wody pobliskiego oceanu. Nastepnie owa wysoka sciana wody uderzyla we
wybrzeza Burmy, powodujac wdzieranie sie fal az do okolo 40 km od
wybrzeza.

7. Inteligentne ukrywanie przed ludzmi owej nienaturalnej, pludniowej
skladowej podwojnego cyklonu. W formie podwojnej utrwalonej na zdjeciu
z "Rys. #E1" ze strony "katrina_pl.htm", cyklon "Nargis" istnial tylko
przez krotki okres czasu, kiedy "pompowal" on 3.5 metrowa sciane wody
na nizinne obszary delty rzeki Irrawaddy. Najwyrazniej wiec UFOnauci
zdawali sobie sprawe ze takie nienaturalne uformowanie cyklonu na
ksztalt podwojnej "pompy wirowej" moze wzbudzic czyjes podejrzenia.
Dlatego pompe owa uformowali noca, kiedy satelity nie byly w stanie
sfotografowac co sie tam dzialo. Wczesnym zas rankiem w sobote 3 maja
2008 zalali tylko sciana wody morskiej (spietrznej wlasnie ta pompa)
nizinne tereny nabrzezne z delty rzeki Irrawaddy. Natychmiast tez po
tym jak owa sciana wody dokonala swoich zniszczen i potopila
dziesiatki tysiecy ludzi, UFOnauci spuscili ze swojej uwiezi owa dolna
(poludniowa) nienaturalna skladowa obu sprzezonych cyklonow, ktora
natychmiast zniknela. Dalsze zniszczenia dokonywali juz tylko jedna
skladowa - tak ze wiekszosc czasu cyklon ten wygladal juz jakby byl
"naturalny". Nalezy tutaj z naciskiem podkreslic ze takie
inteligentne, ukryte, oraz tylko chwilowe zwiekszenie zniszczeniowych
zdolnosci "Nargis" poprzez krotkotrwale zlozenie go z dwoch
przeciwstawnie wirujacych huraganow, praktycznie oznacza ze od samego
poczatku cyklon ten zostal zaprojektowany jako narzedzie celowego choc
skrytego zniszczenia Burmy.

Zaprezentowane powyzej wyjasnienia, ktore wskazuja najbardziej
znaczacy material dowodowy potwierdzajacy techniczne pochodzenie (od
wehikulow UFO) cyklonu "Nargis" z Burmy, a takze ktore pokazuja
fotografie satelitarna podwojnego cyklonu (tj. cyklonu sprzezonego z
dwoch huraganow) na samym poczatku jego ataku na Burme, adoptowane
zostaly z punktu #E2 totaliztycznej strony internetowej o nazwie
"katrina_pl.htm", aktualizacja z dnia 9 maja 2008, lub pozniej.
Najnowsza aktualizacja strony "katrina_pl.htm" powinna byc dostepna
pod wszelkimi adresami podanymi na dowolnych innych watkach z moimi
wpisami.

Prosze odnotowac, ze kazdy z adresow totaliztycznych stron faktycznie
powinien zawierac tez wszystkie inne strony totalizmu. Jesli wiec ktos
zechce przegladnac opisy z owych innych stron totalizmu, np. z owych
stron referowanych na niniejszym wpisie lub w dyskusji do tego wpisu,
wowczas w powyzszych adresach nazwe "katrina_pl.htm" powinien zamienic
na nazwe strony ktora chce przegladnac, np. na nazwe strony
"newzealand_pl.htm", "free_energy_pl.htm", "fe_cell_pl.htm",
"malbork.htm", "god_pl.htm", "biblia.htm", "will_pl.htm",
"dipolar_gravity_pl.htm", "evolution_pl.htm", "telepathy_pl.htm",
"nirvana_pl.htm", "evil_pl.htm", "tekst_1_5.htm", "day26_pl.htm",
"ufo_proof_pl.htm", itp.

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

P.S. Motto: "Niewygodna prawda wcale nie przestaje byc prawda tylko
dlatego ze ktos NIE chce jej zaakceptowac."

Niniejszy watek nalezy do calej serii watkow ktore ja autoryzuje a
ktore koncentruja sie na naukowych dowodach na istnienie UFO oraz na
anty-ludzka dzialanosc UFOnautow na Ziemi. Celem tych watkow jest
dostarczenie zainteresowanym czytelnikom naukowo niepodwazalnego
materialu dowodowego na nieustanna (chociaz seketna) agresje UFOnautow
skierowana przeciwko mieszkancom Ziemi. Mam bowiem nadzieje, ze
poprzez podejmowanie i kontynuowanie swoich wysilkow aby prezentowac
takie racjonalne dowody i wyjasnienia, zdolam odwrocic dotychczasowy
trend ze racjonalnie postepujacy badacze UFO sa wyszydzani i
bezpardonowo atakowani przez agentow UFOnautow, podczas gdy
reprezentanci srodowiska naukowego albo sa zbyt wystraszeni aby badac
i prezentowac dowody na szatanska dzialanosc UFO na Ziemi, albo po
prostu ignoruja material dowodowy ktory wpada w ich rece. Z kolei
poprzez odwrocenie tego trendu mam nadzieje zainspirowac ludzi do
podjecia samobrony przeciwko tej otwartej agresji UFOnautow przeciwko
ludnosci Ziemi.

janp...@gmail.com

Michwelt

Dnia Sun, 11 May 2008 19:00:44 -0700 (PDT), janp...@gmail.com napisał(a):

> Z totaliztycznym salutem,
> Jan Pajak

Poważnie zalecam konsultacje psychiatryczno-psychologiczne.

--
pozdrawiam,
Michwelt (adres e-mail w polu nadawcy, bez "-")

jagen

1. Czy w tak dużej operacji prawdopodobne jest, że diabelstwo użyli
wehikulów czasu? Jeśli tak odtwarzamy ostatnią timeline, a nie
faktyczny przebieg wydarzeń. Z resztą - nie przeceniajmy iluzji... ;-)

2. Czy jest możliwość, że sztuczny prawoskrętny cyklon został
wytworzony technicznie (przez ludzi), aby zabić lewoskrętny cyklon
żwiołowy?
Wtedy jeden by burczał a drugi nie, jeden by parzył drugi nie.

3. Czy jest możliwość, że sztuczny mógł nie istnieć w pierwotnej
timeline?
Czy wpłynął na zmniejszenie czy zwiększenie liczby ofiar? Pytanie w
sensie wyścigu zbrojeń. Jak również w sensie hierarchii, np. na
płaszczyźnie: na ile człowiek techniczny jest w stanie zmienić decyjzę
duchową?

SSETI C_Chris

Od czasu do czasu czytam tą grupę i muszę z żalem stwierdzić, że takie
wypowiedzi psują jej wizerunek. Lecz się człowieku, a potem wybierz
do podstawówki.

kanarkus

PS. Da się te długaśne wypociny zapryszczonych dzieciaków skasować?
Jakaś moderacja jest chyba?

jagen

On 12 Maj, 20:53, SSETI C_Chris <possdrafiam.pielgrzy...@gmail.com>
wrote:

Klient nasz pan.
Niech ktoś usunie te przydługaśne wypociny pryszczatego dzieciaka co
skakł w ogień nim jeszcze jego ojczulka nie było, bo się Chrisowi nie
wpasowują.
Google masz wolną rękę na usuwanie.

janp...@gmail.com

On May 13, 12:16 pm, jagen <ja...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
Czy wy zamaskowani UFOnauci potraficie czynic cokolwiek innego niz
mordowac ludzkosc, opluwac kazda konstruktywna wypowiedz, oraz
sabotazowac wszystko co totalizm ma do ujawnienia w Internecie?

W tym miejscu chycialbym zaproponowac czytelnikom maly eksperyment
ktory im udowodni ze zamaskowani UFOnauci dzialaja skrycie w
internecie i sabotazuja wszystko co NIE sluzy ich interesom - tak jak
to wyjasnilem na watku
http://groups.google.com/group/pl.sci.filozofia/browse_thread/thread/7b7ccdb93fa3120d/31cc41e8dffe5a79#31cc41e8dffe5a79
. Mianowicie, dla podparcia wyjasnien ktore zprezentowalem w
poczatkowym wpisie powyzej, na totaliztycznej stronie "katrina_pl.htm"
pokazalem zdjecie cyklonu "Nargis" w niewystepujacej w naturze
"podwojnej" formie - kiedy to uformowany on zostal z dwoch
wspolbieznych cyklonow (podobne satelitarne zdjecie tego cyklonu jest
tez pokazane, jednak z wysoce mylacym podpisem, pod adresem
http://images.google.co.nz/imgres?imgurl=http://www.popsci.com/files/imagecache/article_image_large/files/articles/466px-Nargis_01_may_2008_0440Z.jpg&imgrefurl=http://www.popsci.com/environment/article/2008-05/ripple-effect-wake-cyclone-nargis&h=599&w=466&sz=
). Niestety UFOnauci zasabotazowali moj niniejszy wpis w taki sposob
ze nie jestem w stanie podac tutaj linku do totaliztycznej strony
"katrina_pl.htm". Czy ktorys z czytelnikow moze tutaj zamiescic ten
link - do wersji strony "katrina_pl.htm" aktualizowanej juz po 9/05/08
- np. w dniu 12/05/08. Wszakze skoro UFOnauci sabotazuja moje proby
podania tu linkow do totaliztycznych stron, wcale to nie oznacza, ze
beda oni tak samo sabotazowali linki podwana przez ktoregos z
czytelnikow. Adresy totaliztycznych stron "katrina_pl.htm" powinno dac
sie znalezc w google.com, po wpisaniu slow kluczowych
Jan Pajak katrina_pl.htm

janp...@gmail.com

Interesujace zjawisko ktore ostatnio daje sie odnotowac w Burma, to ze
UFOnauci-podmiency dzialajacy w skladzie rezymu owego kraju dodatkowo
powiekszaja niszczycielkie nastepstwa cyklonu "Nargis" zainicjowanego
technicznie przez UFO. Powiekszanie to polega na niedopuszczaniu
zagranicznej pomocy do obszarow zniszczonych owym cykllonem (tak aby
liczba ofiar byla jeszcze powiekszona przez nastepstwa glodu i
chorob).

PiotrD

On 12 Maj, 04:00, janpa...@gmail.com wrote:
> stron referowanych na ...
>
> więcej >>

Nargis to pikus! Naszym najwiekszym dokonaniem w ostatnich dniach jest
indukcja trzesienia ziemi w Chinach! Otwieramy wlasnie szeroki front
walki z ludzkoscia, ktora jest w naszym mniemaniu rakiem toczacym ta
biedna, piekna planete. Poczekajcie do sierpnia/wrzesnia, wtedy
zaindukujemy troche wiecej huraganow na Atlantyku - chyba, ze maszyna
utrzymujaca La Nina znowu sie zatnie, jak co kilka lat...

A na serio: Chlopie, co ty palisz? Rzuc, to, to jest niezgodne z
prawem i jak widac niebezpieczne :D

PiotrD

On 14 Maj, 07:47, PiotrD <pdja...@gmail.com> wrote:

Wiem, zacytowalem calosc, ale to wszystko przez GoogleGroups ;)

janp...@gmail.com

On May 14, 6:44 pm, PiotrD <pdja...@gmail.com> wrote:
> [...]

prawem i jak widac niebezpieczne :D

> Wiem, zacytowalem calosc, ale to wszystko przez GoogleGroups ;)

Tak zgadzam sie z Wasciem. Poniedzialkowe trzesienie ziemi w Chinach z
godziny 2:28 czasu lokalnego (o sile 7.9), faktycznie wykazuje kilka
cech charakteryzujacych trzesienia ziemi zaindukowane technicznie
przez UFO. Przykladowo, do cech takich technicznych trzesien ziemi
idukowanych przez UFO a wskazywanych na totatliztycznej stronie
"day26_pl.htm" nalezy owa niezwylkla liczba poszokowych wstrzasow
wtornych - ktore zwykle oznaczaja stopniowe zawalanie sie przestrzeni
wytopionej pod ziemia w rezultacie eksplozji UFO.

Ciekawe ze Chinczycy juz 2000 lat temu posiadali urzadzenie ktore
zdalnie wykrywa nadchodzace trzesienia Ziemi. Urzadzenie to opisane
jest pod adresem: http://www-ist.massey.ac.nz/conferences/icst05/proceedings/ICST2005-Papers/ICST_112.pdf
, a takze na totaliztycznej stronie "seismograph_pl.htm". Ani jednak
sami Chinczycy, ani tez nikt inny na swiecie NIE kwapi sie ze
zbudowaniem dzisiejszej wersji tego urzadzenia. Czyzby komus (chyba
NIE ludziom) przeszkadzalo ze urzadzenie to wykorzystuje fale
telepatyczne (tj. chinskie "chi") w swojej zasadzie dzialania? Kazdy
widac woli aby trzesienie przybylo bez wstepnego ostrzezenia. UFOnauci
zas, jak widac, to wykorzystuje.

Z totalityzcnym salutem,
Jan Pajak

janp...@gmail.com

Interesujace sa powody dla ktorych UFOnauci zawsze uderzaja ludzkosc
dwukrotnie w krotkich odstepach czasu, znaczy drugie uderzenia zawsze
nadchodzi mniej-wiecej w srodku wysilkow ratowania ludzi przed
skutkami pierwszego uderzenia. Tak wlasnie UFOnauci az dwukrotnie
uderzyli w czasach owego morderczego tsunami z dnia 26 grudnia 2004
roku na Oceanie Indyjskim (drugim ich uderzeniem byl wowczas cyklon w
Wietnamie i poludniowych Chinach) - po szczegolowe opisy patrz
totaliztyczna strona "day26_pl.htm". Podobnie UFOnauci uderzyli az dwa
razy w przypadku huraganu Katrina ktory zdewastowal Nowy Orlean (owym
drugim iderzeniem byl huragan Wilma ktory zdewastowal Meksyk) - po
szczegoly patrz strona "katrina_pl.htm". Tak tez obecnie UFOnauci
uderzyli najpierw w Burme, zas po 9 dniach (kiedy akcja ratownicza dla
Burmy nabierala rozpedu) - w Chiny trzesieniem ziemi o sile 7.9 z
poniedzialku dnia 12 maja 2008 roku (po szczegoly tez patrz najnowsze
wydanie strony "katrina_pl.htm" datowane 17 maja 2008, lub pozniej).

Ja osobiscie wierze ze UFOnauci uzyskuja caly szereg korzysci z
takiego podwojnego uderzania ludzkosci. Najwazniejsza z nich jest (z
cala pewnoscia) odwracanie uwagi ludzi od sekretnego udzialu samych
UFOnautow w owych nieszczesciach. Inna korzyscia dla UFOnautow jest
psucie efektywnosci akcji ratowniczej. Wszakze jesli trzeba ratowac
ofiary dwoch nieszczesc naraz, ludzie nie wiedza za ktore ratowanie
najpierw sie zabrac, ile srodkow na nie przeznaczyc, co czynic, itp. W
rezultacie konfuzji jaka takie podwojne nieszczescie wywoluje,
ratowanie jest opoznione, ludzie nie wiedza co robic, pomoc sie
rozprasza, brak jest koncentracji, itp. Znaczy UFOnauci czynia swoje
zniszczenie z iscie szatanska precyzja i efektywnoscia.

Oczywiscie, warto pamietac, ze taki zwyczaj dwukrotnego uderzania
ludzi, zamanifestowany obecnie, jeszcze raz potwierdza ze UFOnauci sa
zajadlymi wrogami ludzkosci i ze jesli szybko NIE zaczniemy sie przed
nimi bronic, wowczas zniszcza oni calkowieice obecna cywilizacje
tachniczna na Ziemi (potem zas beda mogli nas ponownie eksploatowac
bezkarnie przez nastepnych 12 tysiecy lat - jak to uczynili po
ostatnim zniszczeniu rozwinietej cywilizacji technicznej ludzi).

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

P.S. Prosze odnotowac ze linki do stron totalizmu opisujacych omawiane
tutaj tematy zawarte sa rowniez na blogach totalizmu. Blogi te sa
dostepne m.in. pod adresami:
pod adresami:
http://www.getablog.net/totalizm
http://totalizm.wordpress.com
http://totalizm.blox.pl/html
http://totalizm.myblog.net
http://www.newfreehost.com/weblog/?u=god

janp...@gmail.com

UFOnauci maja ten paskudny zwyczaj, ze zawsze inicjuja technicznie na
Ziemi az dwie katastrofy w krotkich od siebie odstepach czasu. Stad w
9 dni po owym cyklonie z Burmy z 3 i 4 maja 2008 roku, UFOnauci
wywolali tez technicznie trzesienie ziemi w Chinach z dnia 12 maja
2008 roku. Poniewaz UFOnauci wywoluja technicznie trzesienia ziemi
poprzez eksplodowanie pod ziemia swoich wehikulow UFO, trzesienia te
odznaczaja sie kilkoma unikalnymi cechami jakie pozwalaja nam je
odrozniac od trzesien naturalnych. Przykladowo "blysk magnetyczny"
zaistnialy w chwili rozpadania sie "komor oscylacyjnych" z
eksplodowanego UFO powoduje "materializowanie sie" w powietrzu jakby
"bialej mgly" ("mgla" ta to po prostu czesteczki powietrza
natelekinetyzowanego blyskiem pola magnetycznego z pednikow
eksplodowanego UFO). Takie wlasnie materializowanie sie w powietrzu
owej tajemniczej "bialej mgly" zarejstrowane bylo az na kilku wideach
wykonanych w momencie owego chinskiego trzesienia ziemi (widea te
pokazywano w telewizjach praktycznie na calym swiecie). Dlatego abysmy
mogli uczyc sie odrozniania trzesien ziemi indukowanych technicznie
przez UFO, od trzesien naturalnych, na totaliztycznej stronie
"katrina_pl.htm" (w punkcie #E3) wyszczegolnilem owe cechy
charakteryzujace trzesienia wywolane technicznie przez UFO. Cechy te
dyskutowane sa takze we watku z grup googlowskiech dostepnym pod
adresem http://groups.google.com/group/pl.sci.fizyka/browse_thread/thread/8e173f6b2f59d8a2#
- zapraszam do rzucenia na nie okiem.

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

P.S. Naprawde ogromna ilosc materialu dowodowego ujawnia coraz
bezczelniejsze ataki UFOnautow na ludzkosc. Jesli my nie zaczniemy sie
bronic przed tymi atakami szatanskich UFOnautow, juz wkrotce NIC nie
zostanie z naszej obecnej cywilizacji technicznej. Ponownie wiec
ludzkosc powroci na drzewa i ponownie minie 12 000 lat zanim dorobimy
sie cywilizacji tak rozwinietej jak nasza jest obecnie.

Tomek

On nie, 2008-05-18 at 19:06 -0700, janp...@gmail.com wrote:
> [...]
> 9 dni po owym cyklonie z Burmy z 3 i 4 maja 2008 roku, UFOnauci
> wywolali tez technicznie trzesienie ziemi w Chinach z dnia 12 maja

Sytuacja jest gorsza niż pan przypuszcza .tzw "oni " chcą doprowadzić do
takich podejrzeń kto to może stoi za techniką wywoływania trzęsien ziemi
( np że to może USA ) i doprowadzić świat do 3 wojny światowej i
zagłady .

Reasumując z tego trzeba wychodzić w inną stronę w drugą stronę czyli
wychodzić z tego co "oni" nam .......

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.paranauki

rs

a mnie ufole zreperowaly lodowke i skonfigurowaly router. chcialem
jednego zlapac jak przez komin uciekal, ale powiedzial, ze przyjda
wieczorem to pogadamy, wiec go puscilem.
przyszli, wypilismy po piwie i poprosili mnie, zebym wszystkie
odwrocone do gory nogami krzyze poprzekreceal, bo im sie w glowach
kreci jak sobie wyobrazaja tego goscia do nich przytwierdzonego.
umowilismy sie na przyszly tydzien na ogladanie sci-fi channel.
niech bedzie pochwalony. <rs>

--

"My God is nicer than yours". Thomas Krupski

sp3...@berdyczow.com

On Mon, 19 May 2008 11:46:40 -0400, rs <no.ad...@no.spam.com> wrote:

>niech bedzie pochwalony. <rs>

...zuzanna chwali go tylko jesienią...

A.

rs

ale nie przed zachodem. <rs>

janp...@gmail.com

On May 20, 3:46 am, rs <no.addr...@no.spam.com> wrote:
> [...]
> kreci jak sobie wyobrazaja tego goscia do nich przytwierdzonego.
> umowilismy sie na przyszly tydzien na ogladanie sci-fi channel.
Ciekawe! Widac wasc jest uwazany przez UFOli za "swego", ze tak
uczynnie wszystko wasciowi naprawiaja. Mi bowiem tylko wszystko psuja.
Miedzy innymi spalili mi wlasnie lodowke podczas profesury na Borneo
(pisze o tym w tomie 17 monografii [1/4] - patrz totaliztyczna strona
"xekst_1_4.htm"). Spalili mi takze juz az kilka komputerow. Nie
wspominajac juz tu faktu ze doliczylem sie niemal 30 przypadkow kiedy
usilowali mnie usmiercic na kilka najrozniejszych sposobow (pisze o
tym w podrozdziale A4 z tomu 1 monografii [1/4] - patrz totaliztyczna
strona "text_1_4.htm"). Najwyrazniej wiec UFOnauci uwazaja wascia na
"swego" i popieraja jak moga - czy to tylko dlatego ze wasc wypisuje
takie bzdury kiedy zabraknie mu konkretnych argumentow aby obalac
stwierdzenia totalizmu, czy tez jest jeszcze inny, wazniejszy powod?

janp...@gmail.com

Dla tych co sa zbyt niesmiali aby dyskutowac na miedzynarodowej
grupie
googlowskiej, przypominam ze istnieje krajowa grupa dyskusyjna (po
polsku) ktora takze dyskutuje tezy totalizmu. Ma ona adres:

http://www.totalizm.eu

PiotrD

Nie mam czasu dyskutowac - maszyna indukujaca huragany na atlantyku
sie skopala, a mamy malo czasu, by ja naprawic. Za kare bedziemy byc
moze musieli uruchomic ktorys wulkan, ale nie ma decyzji szefostwa
(jeszcze). Zreszta - wiesz ile ton papieru trzeba wypelnic, zeby
zaindukowac male trzesienie ziemi? A jak sie rabniesz, to ksiegowy i
administracja machaja znaczaco mackami, do rozmowy wkrada sie tez
Ironia. Technicy naprawiajacy maszyne indukujaca huragany nakrzyczeli
na obsluge - zreszta mieli racje, tylko kompletny kretyn raczy sie
kawa przy tak skomplikowanej aparaturze... ech... Ale nie martwcie
sie, w I, najdalej w II dekadzie czerwca bedziemy odpalac testowo - po
naprawie.

Z Ufolskim salutem
Piotr

janp...@gmail.com

On May 30, 7:35 pm, PiotrD <pdja...@gmail.com> wrote:

> [...]
> kawa przy tak skomplikowanej aparaturze... ech... Ale nie martwcie
> sie, w I, najdalej w II dekadzie czerwca bedziemy odpalac testowo - po

Well, dziekuje Wasci kumotrze UFOnauto za wyklaryfikowanie atmosfery.
Czy moglbys nam tez wyjasnic przy najblizszej okazji jak ta Wasza
"maszyna do huraganow" indukuje dwa kooperujace ze soba huragany ktore
razem dzialaja jak efektywna "pompa wirowa", czyli huragany ktorych
natura NIE jest w stanie urzeczywistnic, za to ktore moga byc
urzeczywistnieno technicznie przez dwa wehikuly UFO jakie w sposob
sprzezony ze soba zawirowywuja nizowy wir przeciw-materii (po zdjecie
satelitarne przykladu takiego "podwojnego huraganu" patrz
http://images.google.co.nz/imgres?imgurl=http://www.alertnet.org/thefacts/imagerepository/satelliteimage/121023730195__orig.jpg&imgrefurl=http://www.alertnet.org/thefacts/satelliteimages/121023730385.htm&h=336&w=336&sz=35&hl=en&start=13&um=1&tbnid=EI7YEBczGSP
).

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

P.S. Wasc kumotrze to z ktorej bojowki UFOnautow, tej co sabotazuje
internet, czy tez tej co morduje ludzkosc technicznie indukowanymi
huraganami albo trzesieniami ziemi?