Google Ryhmät ei enää tue uusia Usenet-postauksia tai ‐tilauksia. Aiempi sisältö on edelleen nähtävissä.

Antena na 3.5GHz

0 katselukertaa

Odi

lukematon,
14.6.2007 klo 17.46.4914.6.2007
vastaanottaja
Witam,

poszukuję opisu anteny (najlepiej biquad) dla częstotliwości 3.5GHz.
Posiadam modem pracujący na tej właśnie częstotliwości ale niestety
najbliższy BTS jest znacznie odalony a poza tym w okolicy jest sporo
przeszkod np budynki czy linia WN. Chciałbym poprawić osiągi/zasieg modemu.
Będę wdzięczny za wszelkie rady. Może ktoś zna kalkulator do biquadow? WIem,
że długości boków i szerokość "szczeliny" mają znaczenie w tego typu
antenach ale niestety własnymi siłami nie udało mi sie nic wyszukać.

Z góry dziękuję i pozdrawiam,
Odi

--
Odi
arekodi(małpka)interia(kropka)pl

PAndy

lukematon,
15.6.2007 klo 3.04.3415.6.2007
vastaanottaja

"Odi" <adres_...@w.podpisie-ten.nie.zadziala> wrote in message

moze tu cos bedzie?
http://www.ve3sqb.com/

Odi

lukematon,
16.6.2007 klo 17.48.3716.6.2007
vastaanottaja
> moze tu cos bedzie?
> http://www.ve3sqb.com/

Dziekuje! Świetna stronka, godna polecenia!

Pozdrawiam,
Odi

0 uutta viestiä