Problem z nagrywarką DVD LITE-ON SOHW-1693S

1 view

Tommy

Witajcie,

W ciągu ostatnich dwóch dni mam problem ze swoją nagrywarką. Po prostu
system Windows XP zgłasza błąd w menedżerze urządzeń, że sterowniki są złe.
Nigdy nie miałem z nią problemów. Przy podłączaniu nic nie grzebałem.
Oczywiście w menedżarze plików nie ma napędu DVD. Szulałem sterowników w
necie
znalazłem ale to nic nie pomaga. Może trzeba coś w rejestrze
pogrzebać...hmmm co o tym sądzicie?

Pozdrawiam

Tomek

Piotr Palusiński

In news:fnpjat$m64$1...@atlantis.news.tpi.pl,
*Tommy* <tome...@wp.pl> typed:

Wejdz w men. urzadzen i usun Dyski, Cdrom oraz kontrolery. Zrestartuj
komputer, system teraz wykryje prawidłowo Twoje nośniki i je zainstaluje
samoczynnie.

Tommy

> Wejdz w men. urzadzen i usun Dyski, Cdrom oraz kontrolery. Zrestartuj
> komputer, system teraz wykryje prawidłowo Twoje nośniki i je zainstaluje
> samoczynnie.

Usuwałem wszystkie napędy żeby jeszcze raz sobie zainstalował i niestety
jest to samo )-:

Tomek

Piotr Palusiński

In news:fnq8a5$24d$1...@atlantis.news.tpi.pl,
*Tommy* <tome...@wp.pl> typed:

Wklej do notatnika tresc zawarta pomiedzy liniami ---------- i zapisz jako
plik.reg

REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}]
"UpperFilters"=-
"LowerFilters"=-

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Cdr4_2K]

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Cdralw2k]

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Cdudf]

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\UdfReadr]

Terz kliknj na tym pliku, a wpisze sie do rejestru.
Restart

Tommy

> [...]
>
> [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\UdfReadr]

> Terz kliknj na tym pliku, a wpisze sie do rejestru.

Piotrek działa ! (-:
Wielkie dzięki...tylko proszę powiedz mi czy mogło być spowodowane tego
braku napędu DVD, żebym na przyszło¶ć wiedział?
Jeszcze w weekend ostatni z niego skorzystałem.

Pozdrowionka

Tomek (-:

Piotr Palusiński

In news:fnqepi$lv6$1...@atlantis.news.tpi.pl,
*Tommy* <tome...@wp.pl> typed:
> braku napędu DVD, żebym na przyszłość wiedział?

> Jeszcze w weekend ostatni z niego skorzystałem.

Też tak mogło być.
Ten problem może wystąpić w przypadku nieudanej migracji sterowników filtrów
w stosie magazynowania dysków CD i DVD.
Po usunięciu wpisu rejestru UpperFilters oraz LowerFilters
niektóre programy, takie jak programy do nagrywania dysków CD, mogą przestać
funkcjonować. W takim przypadku ponownie zainstaluj niedziałające programy.

PS. Teraz już wiesz gdzie szukać ;-)