Problem z nagrywark膮 DVD LITE-ON SOHW-1693S

1 view

Tommy

Jan 30, 2008, 5:24:18鈥疉M1/30/08
Witajcie,

W ci膮gu ostatnich dw贸ch dni mam problem ze swoj膮 nagrywark膮. Po prostu
system Windows XP zg艂asza b艂膮d w mened偶erze urz膮dze艅, 偶e sterowniki s膮 z艂e.
Nigdy nie mia艂em z ni膮 problem贸w. Przy pod艂膮czaniu nic nie grzeba艂em.
Oczywi艣cie w mened偶arze plik贸w nie ma nap臋du DVD. Szula艂em sterownik贸w w
necie
znalaz艂em ale to nic nie pomaga. Mo偶e trzeba co艣 w rejestrze
pogrzeba膰...hmmm co o tym s膮dzicie?

Pozdrawiam

Tomek

Piotr Palusi艅ski

Jan 30, 2008, 9:57:00鈥疉M1/30/08
In news:fnpjat$m64$1...@atlantis.news.tpi.pl,
*Tommy* <tome...@wp.pl> typed:

Wejdz w men. urzadzen i usun Dyski, Cdrom oraz kontrolery. Zrestartuj
komputer, system teraz wykryje prawid艂owo Twoje no艣niki i je zainstaluje
samoczynnie.

--
Piotr Palusi艅ski [Microsoft MVP Shell/User]
Nigdy nie k艂贸膰 si臋 z g艂upcem, bo ludzie mog膮 nie dostrzec r贸偶nicy

Tommy

Jan 30, 2008, 11:22:14鈥疉M1/30/08

> Wejdz w men. urzadzen i usun Dyski, Cdrom oraz kontrolery. Zrestartuj
> komputer, system teraz wykryje prawid艂owo Twoje no艣niki i je zainstaluje
> samoczynnie.

Usuwa艂em wszystkie nap臋dy 偶eby jeszcze raz sobie zainstalowa艂 i niestety
jest to samo )-:

Tomek

Piotr Palusi艅ski

Jan 30, 2008, 11:37:57鈥疉M1/30/08
In news:fnq8a5$24d$1...@atlantis.news.tpi.pl,
*Tommy* <tome...@wp.pl> typed:

Wklej do notatnika tresc zawarta pomiedzy liniami ---------- i zapisz jako
plik.reg

REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}]
"UpperFilters"=-
"LowerFilters"=-

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Cdr4_2K]

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Cdralw2k]

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Cdudf]

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\UdfReadr]

Terz kliknj na tym pliku, a wpisze sie do rejestru.
Restart

Tommy

Jan 30, 2008, 1:12:53鈥疨M1/30/08

> [...]
>
> [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\UdfReadr]

> Terz kliknj na tym pliku, a wpisze sie do rejestru.

Piotrek dzia艂a ! (-:
Wielkie dzi臋ki...tylko prosz臋 powiedz mi czy mog艂o by膰 spowodowane tego
braku nap臋du DVD, 偶ebym na przysz艂o露膰 wiedzia艂?
Jeszcze w weekend ostatni z niego skorzysta艂em.

Pozdrowionka

Tomek (-:

Piotr Palusi艅ski

Jan 30, 2008, 1:40:25鈥疨M1/30/08
In news:fnqepi$lv6$1...@atlantis.news.tpi.pl,
*Tommy* <tome...@wp.pl> typed:
> braku nap臋du DVD, 偶ebym na przysz艂o艣膰 wiedzia艂?

> Jeszcze w weekend ostatni z niego skorzysta艂em.

Te偶 tak mog艂o by膰.
Ten problem mo偶e wyst膮pi膰 w przypadku nieudanej migracji sterownik贸w filtr贸w
w stosie magazynowania dysk贸w CD i DVD.
Po usuni臋ciu wpisu rejestru UpperFilters oraz LowerFilters
niekt贸re programy, takie jak programy do nagrywania dysk贸w CD, mog膮 przesta膰
funkcjonowa膰. W takim przypadku ponownie zainstaluj niedzia艂aj膮ce programy.

PS. Teraz ju偶 wiesz gdzie szuka膰 ;-)