JUG Śląsk??? i spotkanie z Jackiem

Łukasz Lipka

Cześć,
w tym tygodni na Śląsku przebywa Jacek Laskowski(http://
jlaskowski.blogspot.com/2008/09/nadchodzcy-tydzie-w-katowicach.html?
showComment=1220895660000#c37330076818744895) którego chyba nikomu nie
trzeba przedstawiać. Więc może już czas na założenie JUG Śląsk ? kto
jest chętny na spotkanie z Jackiem i rozpoczęciem wspólnych działań w
stworzeniu JUG Śląsk ?
--
Pozdrowienia
Łukasz Lipka

Jacek Laskowski

Łukasz Lipka wrote:
> [...]
> trzeba przedstawiać. Więc może już czas na założenie JUG Śląsk ? kto
> jest chętny na spotkanie z Jackiem i rozpoczęciem wspólnych działań w

Przyłączam się do apelu Łukasza ;-) Mam wolne każdego dnia po 18:00 do
czwartku 11.09 i z przyjemnością porozmawiałbym o różnych technologiach
javowych w gronie przyszłych członków Śląsk JUG. Pamiętam, że tak
zaczęła się moja przygoda z Warszawa JUG, kiedy ogłosiłem swój przyjazd
do Krakowa i spotkałem się z jedynym chętnym na spotkanie - Adrianem
Nowakiem (jeden z tenorów Kraków JUG aka Polish JUG). Może ktoś
przyszedłby z laptopem i zrobilibyśmy hackathon rozpoczynając od
założenia projektu aplikacji webowej z mavenem, rozbudowanie go o jakieś
tam usługi i uruchomienie na Geronimo, albo innym serwerze?

Jacek

--
Jacek Laskowski
Notatnik Projektanta Java EE - http://www.JacekLaskowski.pl

Celt

> [...]
> zrobilibyśmy hackathon rozpoczynając od założenia projektu aplikacji
> webowej z mavenem, rozbudowanie go o jakieś tam usługi i uruchomienie na

Ja jestem chętny. Łukaszu, jak sie znajdziemy?? Ja z Rybnika będę jechał.

Łukasz Lipka

Cześć, ja jadę samochodem więc podaj mi miejsce w którym będziesz
czekał to po Ciebie podjadę, dobrze by było żeby to było np. na drodze
wyjazdowej Rybnik - Gliwice (ja jadę z Rydułtów, więc może gdzieś po
drodze Ci będzie pasowało). Najlepiej napisz na Priva to się zgadamy.

PS. jeśli chodzi o laptopa mogę wrzucić do torby, hackathon mile
widziany:)

Pozdrowienia
Łukasz

copernic777

Też postaram się zjawić. Obym się tylko nie spóźnił. ;)

copernic777

On 9 Wrz, 08:56, Łukasz Lipka <lukasz.lipka.develo...@gmail.com>
wrote:

Też się zajwię. ^^. Obym się tylko nie spóźnił. ;)

abc_javy

> [...]
>
> Pozdrowienia
> Łukasz
>
>Też się zajwię. ^^. Obym się tylko nie spóźnił. ;)

Tez bym sie pojawil :)
Gdzie to bedzie ?

Najlepiej gdzies w centrum Katowic.

..::WojT::..

Gdzie i kiedy?
Chyba się pojawimy (chcemy się pojawić)

Czekamy na info o terminie i miejscu.

..::WojT::..

Łukasz Lipka

Cześć,
z tego co Jacek napisał na jego blogu to najlepiej się spotkać w
Campanile Katowice Hotel (http://www.campanile-katowice.pl/en/
index.aspx) 9.09 o 18:00 (chyba że ktoś załatwi na jakiejś uczelni
salę), a potem w zależności ile nas będzie gdzieś się przenieść,
niestety nie znam Katowic ale na pewno się jakieś miejsce znajdzie:)

Pozdrowienia
Łukasz

Jacek Laskowski

..::WojT::.. wrote:
> Gdzie i kiedy?
> Chyba się pojawimy (chcemy się pojawić)
>
> Czekamy na info o terminie i miejscu.

Nie ma pojęcia gdzie, bo to się pewnie wyklaruje jak się spotkam z
Łukaszem & co., ale na pewno dzisiaj o 18-tej. Poczekamy na pozostałych
pod hotelem http://www.campanile-katowice.pl/ (ul. SOWINSKIEGO 48, zaraz
przy autostradzie, przy McDonalds vis a vis Praktiker). Fajnie byłoby
poznać Wasze "niespodzianki" programistyczne i skonfrontować z moimi.

..::WojT::..

[...]

---
Hmm obawiam się że akurat ten termin mnie nie pasuje, ale postaram się
jeszcze coś z tym zrobić.
Jutro byłoby "najsuper", dziś troszkę gorzej.

Pzdr

..::WojT::..

Jacek Laskowski

..::WojT::.. wrote:

> Jutro byłoby "najsuper", dziś troszkę gorzej.

Zatem spotkajmy się i jutro. W końcu jutro też mam trochę wolnego, a do
McDonalds niedaleko, gdzie możemy z(a)modelować kilka aplikacji do
obsługi budki z hotdogami ;-)

Łukasz Lipka

W paru słowach na szybko o spotkaniu w Katowicach, pozytywnie
naładowani energią Jacka sądzę, że mogę ogłosić, że od jutra małymi
krokami rozpocznie działalność SILESIA JUG:) w sumie już dzisiaj
rozpoczęła w składzie: Łukasz Grzesik, Michał Kroliczek, Marcin
Kołoczek, Damian Łukasik i ja. Jacek dał nam dużo wskazówek jak
zacząć :) więc na początek grupa dyskusyjna Silesia JUG, plus jakaś
pierwsza prezentacja (jak nie będzie chętnych mogę przedstawić
tematykę mule). Jeśli chodzi o jakąś salę to napiszę pismo na
Politechnikę śląska o udostępnienie takowej (chyba, że ktoś ma dostęp
do jakiejś sali gdzie by mogły się odbywać takie spotkania). Dzięki
raz jeszcze Jacku za pozytywny impuls mam nadzieję, że teraz wspólnymi
siłami powstanie nowy prężny JUG SILESIA:)
PS. wszyscy chętni do pomocy w tworzeniu nowego JUG proszę się
zgłaszać:)

Łukasz Lipka

Założyłem nowy wątek http://groups.google.com/group/pl.comp.lang.java/browse_thread/thread/1ee3b03f08969567?hl=pl#
proszę o zgłaszanie się do Silesia JUG:)

Jacek Laskowski

Łukasz Lipka wrote:

> W paru słowach na szybko o spotkaniu w Katowicach,

I moje spojrzenie na sprawy - Silesia JUG już jest! [1]

Jacek

[1] http://jlaskowski.blogspot.com/2008/09/silesia-jug-ju-jest.html