Wystartował JUG Silesia

1 wyświetlenie

Łukasz Lipka

nieprzeczytany,
10 wrz 2008, 04:52:0610.09.2008
do
Witam,
nareszcie mam zaszczyt ogłosić że zaczynamy:) grupa dyskusyjna już
istnieje:) teraz trzeba jak najwięcej ludzi do niej zwerbować:) więc
jeśli jest z okolic Katowic, Rybnika, Zabrza, Gliwic, Bytomia, Żor
itd. po prostu ze Śląska. Jeśli masz chęć i czas podzielić się swoimi
doświadczeniami związanymi z Javą zachęcam do zapisania się do grupy
siles...@googlegroups.com strona http://groups.google.com/group/silesia-jug

--
Pozdrowienia
Łukasz Lipka

Krzysztof Wolny

nieprzeczytany,
10 wrz 2008, 07:27:5010.09.2008
do
* Łukasz Lipka wrote, On 2008-09-10 10:52:

> [...]
> itd. po prostu ze Śląska. Jeśli masz chęć i czas podzielić się swoimi
> doświadczeniami związanymi z Javą zachęcam do zapisania się do grupy

Jak wczorajsze spotkanie? Moze jakas mini-relacja? :)

--
Krzysztof Wolny

kkk....@gmail.com (replace 'kkk' with one 'k')

Krzysztof Wolny

nieprzeczytany,
10 wrz 2008, 08:02:0910.09.2008
do
* Krzysztof Wolny wrote, On 2008-09-10 13:27:

> Jak wczorajsze spotkanie? Moze jakas mini-relacja? :)

Heh, nie zauwazylem wczesniejszego postu :)

pietia

nieprzeczytany,
10 wrz 2008, 08:06:2510.09.2008
do
Krzysztof Wolny pisze:

Wskocz na strone JL :) Tam jest mini-foto relacja.
PS. Ludzie z "okolic" Slaska tez moga sie podlaczyc do JUGu?

Łukasz Lipka

nieprzeczytany,
10 wrz 2008, 09:02:1510.09.2008
do