Opera - przenoszenie poczty na nowy komputer

vogl

Witam

Mam nowy PC na którym chcę zainstalować Operę - dotychczas, na starym PC
używałem Opery. Bez problemu skopiowałem sobie kontakty, oraz
skonfigurowałem ręcznie konta pocztowe. Problem pojawił sie przy
kopiowaniu samej poczty. Otóż folder z pocztą "mail" ma rozmiar ponad
150MB, natomiast poczta która jest dostępna i widoczna w operze pewnie
nie zajmuje więcej niż 5-10MB. Chciałbym przenieść ta pocztę na nowa
maszynę ale tylko w tej części którą potrzebuję, bez tego pozostałego
śmiecia w którym prawdopodobnie znajdują się jakieś archiwalne emaile. I
tu pytanie jak przefiltrować katalog "mail" aby oczyścić go ze zbędnych MB.
Pzdr.

Ryszard

Dnia 20-12-2007 o 01:46:33 vogl <fr...@user.com> napisał(a):

> Chciałbym przenieść ta pocztę na nowa maszynę ale tylko w tej części
> którą potrzebuję, bez tego pozostałego śmiecia w którym prawdopodobnie
> znajdują się jakieś archiwalne emaile.

Poczytaj sobie
http://groups.google.com/group/opera.polish/msg/bb3bc84c306cf7f8?
jak wyeksportowć-zaimportować Wysłane. Powinieneś na podstawie tego opisu
bez trudu zrobić podobnie z Odebranymi.

--
http://www.testopery.terramail.pl/

vogl

to Ryszard
> Poczytaj sobie
> http://groups.google.com/group/opera.polish/msg/bb3bc84c306cf7f8?
> jak wyeksportowć-zaimportować Wysłane. Powinieneś na podstawie tego
> opisu bez trudu zrobić podobnie z Odebranymi.

Dzięki za namiar, bezproblemowo wyeksportowałem zawartość poczty ale
niestety jakoś nie mogę jej z powrotem zaimportować do nowego kompa. Wg.
opisu wykonuje się to niby analogicznie jak eksport tylko ze nie mam
nigdzie opcji importuj, nawet po aktualizacji Opery do najnowszej
wersji, opcja importuj nie jest widoczna.
Pzdr.

Ryszard

Dnia 21-12-2007 o 09:14:59 vogl <fr...@user.com> napisał(a):

> nawet po aktualizacji Opery do najnowszej wersji, opcja importuj nie
> jest widoczna

O przepraszam - podałem adres do konkretnej wiadomości żebyś nie zginął,
ale miałem nadzieję, że przeczytasz cały wątek.
Importuj jest w menu głównym tym z Plik, Edycja, Widok.... w Plik → Import
i eksport → Importuj pocztę... i dalej jak w wiadomości, którą podałem
przedtem.

--
http://www.testopery.terramail.pl/

vogl

to Ryszard
...ciach...

> Importuj jest w menu głównym tym z Plik, Edycja, Widok.... w Plik →
> Import i eksport → Importuj pocztę... i dalej jak w wiadomości, którą

Teraz działa.
Serdeczne dzięki za pomoc

P.S.
Po powyższym zapisie (odtworzyłeś prawie całe menu główne) widzę że
miałeś wątpliwości czy znajdę na pasku narzędzi pozycję "Plik".

Pzdr.

Ryszard

Dnia 21-12-2007 o 20:14:47 vogl <fr...@user.com> napisał(a):

> Po powyższym zapisie (odtworzyłeś prawie całe menu główne) widzę że
> miałeś wątpliwości czy znajdę na pasku narzędzi pozycję "Plik".

Owszem tak. Bo:
- może masz wyłączone to menu
- może zmieniłeś kolejność wpisów
- nauczony efektem pierwszej wiadomości napisałem tak, jak napisałem
;)
--
http://www.testopery.terramail.pl/

vogl

to Ryszard
Ryszard pisze:

Jeszcze raz dziękuję za pomoc i przy okazji życzę Tobie i Wszystkim
użytkownikom grupy Wszystkiego najlepszego z okazji nadchodzących Świąt
i Szczęśliwego Nowego Roku.
Pzdr.