Liefde Op Hollandse Grachten (Love on the Bridges of Holland) - PO-20020918-V3.0-nl-V1.1

Koos Nolst Trenite

'Ben jij nu echt een Engel?'

'

Het was de eerste dag van Kerst:

De mensen durven meer te zien,
te voelen wie er is.

Zij voelen liefde toegestaan
...natuurlijk, net zoals men is.

'

Koos Nolst Trenité - mensenrechtsfilosoof en dichter

Van alle volken kwamen er,
om de wijsheid van Salomo te horen,
van alle koningen der aarde,
die van zijn wijsheid gehoord hadden.

1 Koningen 4:34

'

_________________
Over deze uitgave:

Zo geschiedde het op Eerste Kerstdag, 25 December 2001.

Nederlandse dichting door Koos Nolst Trenité op 18 nov 2009,
ter gelegenheid van, en voorgedragen door de auteur zelf tijdens
een openbare voordracht voor een groep kunstenaars en raads-
lieden, op 20 nov 2009.

Het gedicht is ontstaan uit een gedeelte van een ontwerp voor
het boek ‘Where Angels Dare,’ door Koos Nolst Trenité.

________________
Literatuuropgave (van dezelfde auteur):

‘A Poem of Our Love, and Our Adventures' (POLA)
{HRI 20020717–V5.6}
(17 July 2002 – Version 5.6 on 9 Nov 2008)
http://groups.google.com/group/Koos-Nolst-Trenite/msg/002d47728580cbae

‘What is Love, and Three Parts of Love' (WIL)
{HRI 20080428–V2.1}
(28 April 2008 – Version 2.1 on 9 June 2008)
http://groups.google.com/group/sci.military.naval/msg/3b9bc7aec31c8364

'Your Love For Me is uniquely respecting me - and should inspire
your Love for others, to be respecting others uniquely as these
are'
{HRI 20081003–V1.3}
(3 October 2008 – Version 1.3 on 15 Oct 2008)
http://groups.google.com/group/soc.men/msg/edc14e604043ca99

'Plato On Making Love - And Defining Loneliness' (POML)
{HRI 20041114–V2.1}
(14 November 2004 – Version 2.1 on 25 May 2007)
http://groups.google.com/group/alt.military/msg/38bc03d41649581d
'

___________
Verificatie:

http://www.angelfire.com/space/platoworld

Copyright 2009 by Koos Nolst Trenite human rights philosopher and poet

Dit is 'learnware' (educatie-materiaal) - het mag niet veranderd
worden, en er is vrij over te beschikken door iedereen die ervan
leren kan EN die het dan (ook als hij er zelf niet van kan leren)
zonder verandering doorgeeft - met inbegrip van deze copyright
verklaring - aan anderen die ervan zouden kunnen leren (maar niet
specifiek aan sociopaten, omdat deze elke werkelijke kennis over
leven en over henzelf, heftig bestrijden).
Niets van mijn geschriften mag ooit gebruikt worden om een zogenaamde
politieke, religieuze, wetenschappelijke of kunstzinnige "agenda" aan
anderen op te dringen, maar alleen om te onderwijzen, en om mensen
aan te moedigen om - zonder overheersing (van hun denken en voelen
en streven), maar als henzelf - over organisaties en personen te
oordelen.
Stuur e-mails - vrij van nijd of haat, maar mooi - naar:
PlatoWorld at Lycos.com

Bruisende Bergbeek

> Copyright 2009 by Koos Nolst Trenite human rights philosopher and poet
>
> Dit is 'learnware' (educatie-materiaal) -

Nee dit is rommel die niet thuishoort in nl.politiek, be.politics,
nl.religie

Message has been deleted

Bruisende Bergbeek

"Plato Been" <plato...@gmail.com> schreef in bericht
Sociopaten dienen uit hun eigen zicht
alle communicatie van Koos Nolst Trenite
weg te filteren.

Elke communicatie van Koos Nolst Trenite
voelt zij als 'wijwater,' gezien de
enorme hoeveelheid schone Levensenergie
die elke communicatie van Koos Nolst Trenite
bevat.

En sociopaten reageren heftiger op 'wijwater'
dan puur natrium op gewoon water.

Zij verafschuwen alles wat leven beschermt en liefheeft.
========================

Whatever.?!

Tom

Plato Been wrote:
> Sociopaten dienen uit hun eigen zicht
> alle communicatie van Koos Nolst Trenite
> weg te filteren.

Het lijkt me dat de sociopaat Koos Nolst Kakelaar Plato Bene Bah misschien
een zodanige vorm van zelfkritiek kan ontwikkelen dat hij anderen niet
kruispostgewijs lastigvalt met zijn pseudo-filosofische gezwam?

Watervervuiling, dus.

Tom.