BET-45 (aligxilo en word )

Tõnu Hirsik

to est...@googlegroups.com
Saluton!

Baltaj Esperanto Tagoj okazas venontjare en Paikuse (de 08.07 gxis 12.07 2009) en ejoj de Policia Akademio.  Paikuse estas antauxurbo de Pärnu, sed Paikuseanoj diras, ke fakte Pärnu estas antauxurbo de Paikuse. La loko estas bela, la ejoj estas modernaj kaj  homoj estas afablaj, do mi opinias ke objektivaj kondicxoj estas bonaj. Nun estas nia tasko plenumi la tagojn kun interesa kaj enhavoricxa progrmo.Ni devas konsideri sperton de antauxaj renkontigxoj kaj eviti kutimajn erarojn. Amuzaj vesperoj devus esti por plejparto amuzaj. Sukceso de somera universitao dependas de interesaj prelegantoj. La gxenerala temo: kultura kaj lingva diverseco estas vasta kaj senfina studobjekto.Interese estus auskulti diversajn komprenojn.Ni volus ke ekskursa tago estu positive neforgesebla.Amatorarta konkurso postulas aktivan kontribuon de partoprenantoj. Entute, cxiuj proponoj por sukcesa programo de BET-45 estas bonvenaj.Baldaux ni publikigos jam provizoran programon kaj pli detalajn informojn .

Tõnu Hirsik
bet 45 aligxilo.doc

Peeter Aitai

to est...@googlegroups.com

Dankon por la aligxilo en "word".

AligxilodeBET45.jpg

Peeter Aitai

to est...@googlegroups.com

Peeter Aitai

to est...@googlegroups.com

Pri Estonio
-------------------------------
Iuj partoprenontoj eble neniam estis en Estonio,
do al ili por rigardado:

Estonia
My Estonia
Welcome to Estonia
Welcome to Estonia
Estonia - Estland
Eesti Loodus
Nature in Estonia
Estonia Nature second
Visiting Estonia

BONVENON al BET-45!
.

Peeter Aitai

to est...@googlegroups.com

Transporto por BET-45 de Pärnu

Nesciante pri stato de informpreparoj pri BET, mi metas ĉi tie iujn informojn kiujn vi espereble ricevos de EAE jam pli precize.

Inter la urboj Pärnu kaj Sindi (Paikuse estas inter tiuj 2 tre proksimaj urboj) veturas aŭtobuso.

La aŭtobuslinio havas numeron 40.
Ek-de la 1-a de januaro 2009 la linio estas servata de kompanio MTG sed ŝajne notindaj ŝanĝoj ne okazas.
La aŭtobusoj (ĝis nun ili estis ordinaraj urbaj aŭtobusoj) de la 40-a linio veturas ofte kaj veturo estas ne longa.
Mi listigas haltejojn de Pärnua autobusstacia haltejo ĝis Paikuse.
La aŭtobuso veturas ne de stacio sed laŭ strato ĉe la stacio. Do en Pärnu atendu ĉe haltejo inter strato kaj aŭtobusa placo (tie estas tegmenteto kaj gazetara putiko) kaj veturi vi devas dekstren.
1. Autobussijaam
2. Kalamehe
3. Liiva
4. Tammsaare
5. Mere
6. Papiniidu
7. Kännu
8. Saare
9. Raekula rdtj
10. Metsakalmistu
11. Reiu mets
12. Lodja
13. Paikuse kool
14. Paikuse alevik
(distanco inter Paikuse kool kaj Paikuse alevik estas mallonga, do se iu erare eliras tro frue, eblas ĝispromeni).

En Pärnu aŭtobuso komencas 2 haltejojn antaŭ Aŭtobusa stacio kaj post Paikuse ĝi veturos ankoraŭ tra Sindi...

Aŭtobusoj ekveturas matene de Pärnu jam 4:40 (dimanĉe 5:30) kaj la lasta elveturas de Pärnu 23:30
Intervaloj tempaj estas 30 minutoj (dum labortagoj iujn periodojn de tago post ĉiu 15 minutoj).

Biletojn (kompostendajn talonojn) eblas aĉeti kaj en Stacidomo kaj en Port Artur centro en proksimo kaj en Poŝtejo. (Atentu ke por 40 ne taŭgas talonoj de aliaj aŭtobusoj).
Eblas aĉeti ankaŭ de ŝoforo de aŭtobuso sed tio kutime kostas pli. (Eble estos biletvendisto)
Ekzistas ankaŭ 10-tagaj biletoj.
Prezon de biletoj estas nun tro frue diri ĉar ...

(Ideo por la organizantoj: Esplori eblon akiri por BET-anoj semajnan bileton kun interkonsenta prezo.
Bussijaama info 12012 )

Peeter
atko.jpg

Peeter Aitai

to est...@googlegroups.com

Neniujn novajn informojn mi havas pri BET, sed tiun ĉi mesaĝon mi sendas nur por ke la temo estu aktuale tuj rimarkebla al vizitantoj de Google-grupo Estonio.

Pri BET vidu krom tiu cxi temo
ankau

Peeter Aitai

to est...@googlegroups.com

Jam printempas!
Tago post tago pli multas sunbrilo!
Somero venos!!!
Aligxu al BET!!!!!
.

Peeter Aitai

to est...@googlegroups.com
BET-45 estas jam historio.
Nun necesas jam agi por BET-48!!!
Vintre mi jam anticipe malfermis Google-grupon BET - 48
Nun ni ekuzu gxin por la organizaj celoj...

BET en Rezekne 1977 (mi dekstre).jpg