Forskere kan nu læse tanker

"Jesus-loves-you" skrev ...

7842 <news:g8c3e5$2nd2$1...@newsbin.cybercity.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/75aa9189afbb9b97>

+

5682 <news:iGSLg.7219$Dj6....@news.get2net.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.videnskab/msg/7be4a857dd877c68>

Hmm ...

At læse tanker + en radiosender = tankeoverføring (telepati) ?

More news:

=== citat start ===

TV2 TTV s121 Fre 13 Mar (2009, CET) 08.41.52

Forskere kan nu læse tanker

Forskere på University College i London
har under et forsøg ved adskillige
lejligheder haft held til at aflæse
billeder inde i fire forsøgspersoners
hjerner, beretter tvstationen BBC.
Forskerholdet trænede forsøgspersonerne
i at genkende en række virtuelle land-
skaber, og med en hjernescanner
lykkedes det derefter at aflæse
nøjagtigt, hvilke landskabsbillede,
forsøgspersonerne tænkte på.

Det er de neuroner i hjernedelen
hippocampus, der fortæller os, hvor vi
er, som forskerne har været i stand til
af aflæse.

13. mar 07:20

=== citat slut ====

Hmm ...

(Evnen til at fokusere på et nøje udvalgt punkt (i hjernen) og aflæse denne
+ en radiosender = tankeoverføring (telepati) ?)

Hvor henne i hjernen er det nu hippocampus ligger ?

Last OUTPUT: 8563 <news:49b910fe$0$90276$1472...@news.sunsite.dk>
Info <http://groups.google.com/group/dk.test/msg/0c2acbb0aa88edf8>
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8564

Brian H

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev i meddelelsen
> "Jesus-loves-you" skrev ...

> Hvor henne i hjernen er det nu hippocampus ligger ?

Det må vel være der hvor flodhestene gemmer sig?

kaz

Jesus-loves-you wrote:

> [...]
Din overskrift og denne overskrift er vidt forskellige...

Hvor er de omtænksomme,

Hvorfor bliver ikke alle sammen lovpligtigt udstyret med sådan en tingest,
for sikkerheds skyld, i tilfælde den anden pludseligt mister evnen til at
tale. Det er da meget nemmere.

Nåh, sikke noget. Hvem skal man tro når fangen siger, 'det sagde jeg ikke'
og pc programmet siger, 'jo det gjorde du'.

Vidal

http://www.morphonix.com/software/education/science/brain/game/specimens/images/hippocampus.gif

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

"kaz" skrev

Hej kaz,

Du skrev:

" Din overskrift og denne overskrift er vidt forskellige..."

Hmm ... (memory on from) ...

Sent: Monday, January 26, 2009, CET 16:05, GMT 15:05
Subject: Re: en ommer mogens -
Was: Et *specifikt* spørgsmål angående Intelligent Design teorien
8344 <news:glkjfh$13me$1...@newsbin.cybercity.dk> (ID)
<http://groups.google.com/group/dk.livssyn/msg/5d51696070ecd2e9>

> "kaz" skrev
[ ... ]
> Nej! Heri ta'r du fejl, kaz, beklagelig vis!
>
> For der var en *fortsættelse* på mine ord, men den har du bortklippet, og
> dermed er hele pointen gået tabt ... :-(

Øh ...

Det lader til, at der er noget generelt ved indlæg-i-nyhedsgrupperne, du
måske *misforstår*.

Normalt starter en tråd med:

A siger:

(A1) bl.a., bl.a., bl.a.

Herefter laver B en opfølgning, og den kommer normalt til at se sådan ud:

> (A1) bl.a., bl.a., bl.a.

(B1) bl.a., bl.a., bl.a.

Og herefter laver A en opfølgning på B's indlæg:

> (B1) bl.a., bl.a., bl.a.

(A2) bl.a., bl.a., bl.a.

Det hænder også, at en debatør laver en opfølgning på sit eget indlæg
(hvilket jeg ofre gør).

Da kommer et indlæg fx. til at se således ud:

> (A2) bl.a., bl.a., bl.a.

(A3) bl.a., bl.a., bl.a.

Så helt *konkret* var denne nye tråd oprettet på baggrund af nogle allerede
forrige indlæg, og det er sådan set *dem*, du har kommet til at læse i, og
muligvis fejlagtigt troet, a det var det nye egentlige i meddelsen.

Jeg håber hermed, at eventuelle *misforståelser* er ryddet af vejen ... :-)

Okay ?

Øh ...

Selvfølgelig har man ret til at drøfte, hvad der allerede tidligere er
blevet sagt, men jeg fornemmede - som sagt - blot, at du muligvis
*misforstår* selve syntaks-opbygningen i en meddelse på nyhedsgrupperne

Emnet er ved at blive OFF-topic, så eventuelle fortsatte misforståelser
desangående (og debat) bør fremover drøftes i andre dertil egnede
nyhedsgrupper. Hvilke præcis aner jeg faktisk ikke. Sorry ... :-(

EOD herfra desangående.

-

Dernæst skrev du:
" ... "

Last OUTPUT: 8567 <news:49ba3b5f$0$90269$1472...@news.sunsite.dk>
Info <http://groups.google.com/group/dk.test/msg/0c2acbb0aa88edf8>
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8568

"Vidal" skrev

[ ... file 8564 ... ]

Merci buku ... :-)

Øh ... (skal li' downloade billedet) ...

Nå, okay. Det er helt nede i lille-hjernen centret ligger!

Last OUTPUT: 8568 <news:49ba4375$0$90267$1472...@news.sunsite.dk>
Info <http://groups.google.com/group/dk.test/msg/0c2acbb0aa88edf8>
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8569

Martin Larsen

"Brian H" <br...@something.com> skrev i meddelelsen

Søhestene mener du vel.

Mvh
Martin

Stig Johansen

Jesus-loves-you wrote:

> === citat start ===
>
> TV2 TTV s121 Fre 13 Mar (2009, CET) 08.41.52
>
> Forskere kan nu læse tanker

Så er der bare ikke længere nogle undskyldninger for ikke at forstå kvinder.
<GD&R>

Stig Johansen

kaz

Stig Johansen wrote:

> Så er der bare ikke længere nogle undskyldninger for ikke at forstå
> kvinder. <GD&R>

Hov, så enkelt er det ikke. Man skal også have en oversætter og en fortolker
med tankelæseren.

kaz

Jesus-loves-you wrote:

> [...]
> allerede forrige indlæg, og det er sådan set *dem*, du har kommet til
> at læse i, og muligvis fejlagtigt troet, a det var det nye egentlige

Jeg synes nu jeg gør et rimeligt stort nummer ud af at prøve på at finde ud
af hvad dine poster handler om.
Du gør det heller ikke for let.

"kaz" skrev

[ ... file 8568 ... ]

> Jeg synes nu jeg gør et rimeligt stort nummer ud af at prøve på at finde
> ud af hvad dine poster handler om.

Okay ... :-)

> Du gør det heller ikke for let.

Tja ... Dét har du måske nok lidt ret i (desværre) !

Et forslag hertil kunne være:

Gør som søgemaskinen Google. Den *bortklipper* AL tekst, hvis linien er
markeret med et eller flere '>'.

Og er der så noget, som man ikke fik helt fat i, da kan man altid nærlæse
også de linier, som er markeret.

Last OUTPUT: 8572 <news:49bb8de4$0$90269$1472...@news.sunsite.dk>
Info <http://groups.google.com/group/dk.test/msg/0c2acbb0aa88edf8>
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8573